abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131635934
Zo. De lijst is af en ik ben begonnen, en daarmee heb ik de eerste twee doelen eigenlijk ook al afgerond!
http://wvvw.webhawk.nl/dayzero/
Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 28 september 2013 @ 02:16:16 #252
163650 Greys
pi_131637946
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 00:36 schreef WebHawk het volgende:
Zo. De lijst is af en ik ben begonnen, en daarmee heb ik de eerste twee doelen eigenlijk ook al afgerond!
Een van je doelen is likes voor je blog verzamelen.
Hoe kunnen we helpen, want ik zie geen like knop :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131638198
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 september 2013 02:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Beter kijken! Rechts, boven het beknopte doelenoverzicht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131638945
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 september 2013 02:16 schreef Greys het volgende:

*)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131645779
Woei, al 4 likes! Wil alleen wel nog zo gezichtjes erbij zien, zoals op de frontpage van FOK! :P
pi_131647639
Bedenk me net dat ik gefaald heb voor m'n dag-in-6-woorden dagboek. Sinds maandag toen ik hoorde dat m'n contract niet verlengd werd heb ik m'n dagboek niet meer bijgehouden. Die moet dus opnieuw.
pi_131647906
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:13 schreef WebHawk het volgende:
Woei, al 4 likes! Wil alleen wel nog zo gezichtjes erbij zien, zoals op de frontpage van FOK! :P
Zo, dat is dan een 5e like. :P
pi_131647935
Ik ben vandaag overigens klaar met doel #101 besef ik me net. Ik heb een boom geplant. Zonder er bij na te denken heb ik hem afgerond, ik zie het net nu ik de lijst nog even doorneem. En wellicht willen jullie ook wel even genieten van mijn tuin avonturen.

Voor het huis hebben we een aantal coniferen staan, die nogal uit de kluiten gewassen zijn. Deze coniferen waren dus eigenlijk te groot geworden en moeten gewoon weg. Nu hebben we besloten om die coniferen niet weg te doen, maar te plaatsen bij het kippenhok, omdat dan de kippen er onder kunnen schuilen voor roofvogels. We hebben namelijk dit jaar al 5 (jonge) kippen verloren aan één of meerdere buizerds.

Dus ik vanochtend vol goede moed de schop gepakt om die struik eruit te graven. Ging bijzonder goed, tot op een gegeven moment... Nu moet ik hier even het verhaal onderbreken voor een klein stukje voorgeschiedenis.
Onder de coniferen die voor in de tuin staan, schuilden namelijk vroeger de kippen toen ze nog vrij over het erf (en richting de buren) konden struinen. Daar werd ook nogal genesteld door die beestjes en dat was dan ook een van de vaste stekjes om eieren te rapen. Dát was een half jaar geleden. Nu zitten die kippen daar dus niet meer, maar in een vaste ren.
Dus ik zet die schop in de grond, wip hem omhoog en zie (I shit you not!) een ei. Een ei, die récht op m'n gezicht af vliegt, parkeert midden in m'n gezicht, en volledig uit elkaar spat. Een ei, van een half f***ing jaar oud. Die lucht, dat gun ik écht niemand :r

Uiteindelijk is dus die struik er alsnog uit gegaan, met het nodige kokhalzen omdat die lucht echt niet weg te krijgen is. En nu staat die te pronken, tussen de kippen.
pi_131655672
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:00 schreef Freddeh het volgende:
Ik ben vandaag overigens klaar met doel #101 besef ik me net. Ik heb een boom geplant. Zonder er bij na te denken heb ik hem afgerond, ik zie het net nu ik de lijst nog even doorneem. En wellicht willen jullie ook wel even genieten van mijn tuin avonturen.

Voor het huis hebben we een aantal coniferen staan, die nogal uit de kluiten gewassen zijn. Deze coniferen waren dus eigenlijk te groot geworden en moeten gewoon weg. Nu hebben we besloten om die coniferen niet weg te doen, maar te plaatsen bij het kippenhok, omdat dan de kippen er onder kunnen schuilen voor roofvogels. We hebben namelijk dit jaar al 5 (jonge) kippen verloren aan één of meerdere buizerds.

Dus ik vanochtend vol goede moed de schop gepakt om die struik eruit te graven. Ging bijzonder goed, tot op een gegeven moment... Nu moet ik hier even het verhaal onderbreken voor een klein stukje voorgeschiedenis.
Onder de coniferen die voor in de tuin staan, schuilden namelijk vroeger de kippen toen ze nog vrij over het erf (en richting de buren) konden struinen. Daar werd ook nogal genesteld door die beestjes en dat was dan ook een van de vaste stekjes om eieren te rapen. Dát was een half jaar geleden. Nu zitten die kippen daar dus niet meer, maar in een vaste ren.
Dus ik zet die schop in de grond, wip hem omhoog en zie (I shit you not!) een ei. Een ei, die récht op m'n gezicht af vliegt, parkeert midden in m'n gezicht, en volledig uit elkaar spat. Een ei, van een half f***ing jaar oud. Die lucht, dat gun ik écht niemand :r

Uiteindelijk is dus die struik er alsnog uit gegaan, met het nodige kokhalzen omdat die lucht echt niet weg te krijgen is. En nu staat die te pronken, tussen de kippen.
Auw -O-
pi_131657613
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 21:11 schreef WebHawk het volgende:

[..]

Auw -O-
Héél erg smerig... :{ En toch een doel voltooid :)
pi_131658074
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 21:59 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Héél erg smerig... :{ En toch een doel voltooid :)
Daar gaat 't uiteindelijk om, dus het was niet allemaal kut.
Ik ga straks 1/50e van een van mijn andere doelen in vervulling laten gaan :P
pi_131658157
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef WebHawk het volgende:

[..]

Nee idd. Was een beetje alsof God een practical joke met me uithaalde na het nieuws van afgelopen maandag. Zo van "hey, het kón nog erger... psst, vangen!"
Ben benieuwd :)
  maandag 30 september 2013 @ 00:31:05 #263
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_131697522
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef WebHawk het volgende:

[..]

En ik heb mede dankzij jou dus een doel afgerond ^O^
29. Ontmoet 5 mensen van het internet (5/5)

En ik ga denk ik maar eens beginnen aan een photoshoptutorial. (doel 98)
Kaleidoscopiklimax
pi_131705271
Ik was een paar dagen in Berlijn afgelopen weekend, maar wel mooi 1/5 van de 5 te bezoeken Europese landen én het fotohokjesfoto-doel behaald!
http://vlinderdayzero.wor(...)vonturen-in-berlijn/
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 september 2013 @ 12:31:55 #265
163650 Greys
pi_131705302
:D :D Die foto's _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131705570
Vanavond ga ik twee doelen wegstrepen:
• Schrijf je in bij een sportschool --> gisteren al gedaan
• Doe mee aan een groepsles op de sportschool --> vanavond Body Pump; dit wordt mijn eerste groepsles ooit. :o Ik vind het eng. :X
pi_131707238
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Vanavond ga ik twee doelen wegstrepen:
• Schrijf je in bij een sportschool --> gisteren al gedaan
• Doe mee aan een groepsles op de sportschool --> vanavond Body Pump; dit wordt mijn eerste groepsles ooit. :o Ik vind het eng. :X
*O* Tip van Flip: pak niet te veel gewicht zo'n eerste keer. Ook als je denkt: dit is véél te licht; niet meer pakken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131707762
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

*O* Tip van Flip: pak niet te veel gewicht zo'n eerste keer. Ook als je denkt: dit is véél te licht; niet meer pakken.
So true! :Y

quote:
Goh, ik bedenk nu pas dat de spaarpot geen èchte spaarpot hoeft te zijn. :D Zo simpel, maar daar had ik echt nog niet aan gedacht... Bedankt voor de tip!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_131708580
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 14:11 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

So true! :Y

[..]

Goh, ik bedenk nu pas dat de spaarpot geen èchte spaarpot hoeft te zijn. :D Zo simpel, maar daar had ik echt nog niet aan gedacht... Bedankt voor de tip!
Oude pindakaaspot hier ;)
pi_131710512
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zal ik onthouden! :P
pi_131710589
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 14:11 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Aparte bankrekening voor geopend. Voor ieder gehaald doel schrijf ik 10 euro over naar een aparte bankrekening met het doelnummer erbij.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131714950
Goed. Weer een doel afgerond!
Doel 10 (Achter elkaar 5 willekeurige treinen instappen en minstens een halfuur of tot de eindbestemming blijven zitten) heb ik vandaag, op de laatste dag dat ik vrij mocht reizen, afgerond.

Vanochtend om 08.23 sprong ik in de trein naar Eindhoven, alwaar ik om 09.30 bij de opening van een nieuw Starbucksfiliaal was c_/ . Vervolgens heb ik een trein naar Utrecht genomen, vandaar een naar Schiphol, waar de trein naar Amersfoort me naar... Juist ja, Amersfoort bracht.Vanuit Amersfoort met de valleilijn naar Ede-Wageningen om daar door te gaan naar Arnhem. Daar met een barreltje naar Elst, waar mijn ouders wonen. Straks door naar Tilburg Universiteit.

In totaal dus acht treinen, waarvan de eerste vijf meetelden voor doel 10. Blogbericht volgt, inclusief filmpje met bewijzen. (Maar liken op www.webhawk.nl mag nu al! :P )

[ Bericht 9% gewijzigd door WebHawk op 30-09-2013 18:53:06 ]
pi_131715928
Afgelopen paar weken ziek geweest dus weinig opgeschreven.
Ben nu bezig met op films te stemmen en dan vandaag of morgen even korte updates op mijn blog plaatsen :)
pi_131717536
Jammer dat de site moeilijk doet kan de lijst aan de zijkant niet aanpassen -O-
pi_131723424
quote:
Toffe spaarpot! :) En ben benieuwd naar je Top Gear-doel, hoe je dat gaat uitvoeren :)
pi_131724056
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 21:47 schreef Bubbles90. het volgende:

[..]

Hoelahoepen in de woonkamer! :D Niks omgestoten?
Nee :D even de bank naar achteren schuiven en er is genoeg ruimte.
pi_131725454
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 15:58 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Zal ik onthouden! :P
OMG, Body Pump is zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.
pi_131728134
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 22:19 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

OMG, Body Pump is zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.
Maar je hebt het wel gedaan! _O_
pi_131733691
quote:
Dat is wel uitzonderlijk hoor, als enige man bij de bodypump :o Althans, in mijn sportschool staan er altijd meerdere mannen tussen. Ik hoop dat dat normaal bij jouw sportschool ook het geval is.
pi_131733796
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 09:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is wel uitzonderlijk hoor, als enige man bij de bodypump :o Althans, in mijn sportschool staan er altijd meerdere mannen tussen. Ik hoop dat dat normaal bij jouw sportschool ook het geval is.
Ik heb de instructrice na afloop ook nog gesproken. Normaliter zijn er ook wel wat mannen aanwezig, feit blijft dat de mannen overduidelijk in de minderheid zijn bij deze sportschool vwb BodyPump.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 15:47:05 #285
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_131743680
Volgens mij zijn de spinninglessen en de BodyPump bij mijn sportschool de lessen met relatief de meeste mannen. Maar zowat elke les, ook de huppel/spring lesjes heeft meestal wel minstens één mannelijke deelnemer :)

Ik was vorige week lekker bezig: 3 doelen behaald *O* Dagje sauna in m'n uppie, wenkbrauwen laten epileren en een heel seizoen Game of Thrones gekeken :)
pi_131761498
Hopsakee, weer 2 doelen.

Een maand lang kort douchen. Ik heb dus de afgelopen maand niet langer gedouched dan 5 minuten. Snel scheren, snel wassen en er onderweg. Vanochtend heb ik dus gevierd met een heerlijke, hete douche van... *tromgeroffel* 6 hele minuten. Ik heb het blijkbaar afgeleerd om lang te douchen. Ik kan niet meer zo lang blijven staan, hoewel de temperatuur wel héél erg aangenaam was. Morgen doe ik dat zeker nog even dunnetjes over :)

Een maand lang zo zuinig mogelijk auto rijden, gehaald met gemiddeld 1:20. Ik heb hier iets heel belangrijks van geleerd. Namelijk: Dat ding rijdt altijd 1:20. Ik hoef m'n best niet te doen. Maar wel stijlvol, 1:20 rijden met een auto uit 1998. Centjes besparen is altijd goed :)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:46:12 #287
163650 Greys
pi_131761929
1:20 haal ik met mijn Smart niet eens, dus hoe doe je dat :o :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131763259
Oh ja, dat doel moet ik ook nog behalen. Ik rij meestal 1 op 13, dus ik ben benieuwd wat ik ga halen.
Hopelijk 1 op 14 _O-.

Voorlopig zit ik nog even thuis, dus het zou vals spelen zijn om het doel nu te gaan behalen, want ik rij amper met de auto, dus da's wel erg zuinig.
pi_131768500
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:46 schreef Greys het volgende:
1:20 haal ik met mijn Smart niet eens, dus hoe doe je dat :o :D
VW Polo uit 1998 heb ik. Ding weegt 935 kilo en er zit een 1.9 dieselmotor in. Lekker zware motor dus, ding hoeft weinig te doen als je kijkt naar wát hij eigenlijk moet verplaatsen :)
pi_131775756
Kak. Ik krijg net een berichtje op m'n blog dat ik voor mijn film-alfabet, de K vergeten ben. Heb ik al die tijd daar volledig overheen gelezen... Matig!
pi_131820741
Wat is het rustig hier..?
Ik ben inmiddels inmiddels druk bezig met een aantal doelen. Nog geen blog, maar wel ff een update.

Vandaag 2 dingen gegeten die ik nog nooit heb gehad: Turkse yoghurtsoep (was niet echt wat voor mij :') ) en een heerlijke Indonesische maaltijd van de afhaal, met ajam roedja als onbekend onderdeel. Meteen ideeën opgedaan voor de Indonesische gerechten die ik nog moet maken.
Inmiddels ook op de 5e dag van stoppen met roken :) En dan probeer ik ook meteen een maand zonder alcohol, daar ging het namelijk de vorige keer mis.
Ohja, en de krasloten hebben me inmiddels al 8 euro opgeleverd! Nog 3 dagen kans op een mooi bedrag :P

Hoe gaat het bij jullie?
pi_131821859
Ik sta echt even stil...boeken lezen lukt niet (duizelig/misselijk/vlekken zien), tv kijken lukt me nog (docu's haal ik wel), films en series kijken vordert gestaag (alhoewel ik nu bezig ben met een serie de helemaal niet op de lijst staat, maar goed, ik heb nog maar 98 doelen, dus ik knal Breaking Bad kijken er gewoon tussen B-) ). Koken/bakken lukt qua doel ook nog. Sommige doelen heb ik echt gewoon de puf niet voor of geen zin in (weinig slaap, mentaal gaat ie hier nog steeds niet lekker, ik kies even voor mezelf om op krachten te komen en de wereld wat zonniger te gaan zien).

Maaruh....meets in Groningen ben ik echt nog steeds voor in! Ik leid graag rond, ben altijd in voor knuffels, bellen blazen, vreemden via het internet te ontmoeten, andere mensen doelen te laten halen (en ik behaal er dan ook wel wat ;) ). En natuurlijk de bloed-date bij sanquin hahaha

[ Bericht 1% gewijzigd door kvd op 03-10-2013 21:19:29 ]
pi_131832509
Slim om even rustiger aan te doen, niet moeilijk over doen. Je gezondheid is een stuk belangrijker, de doelen lopen niet weg. En je hebt nog heel veel dagen te gaan, dus je vindt vast wel een keer de energie en zin om het wel te doen :) Breaking Bad staat bij mij gelukkig wel op de lijst, dus ik ben 'm zo snel mogelijk aan het kijken haha!

En Groningen staat ook nog op mijn lijstje (provinciehoofstad). In januari ga ik wel naar Eurosonic/Noorderslag ga, dus ik kan 'm sowieso wegstrepen, maar meeten lijkt me lachen!
pi_131833912
Een bloed-date... Spontaan klinkt het wel vies als je teveel True Blood hebt gekeken ;)

Vond het ook wel vrij stil hier de afgelopen dagen. Zelf zat ik te wachten op een klein pakketje vanuit China, voor doel #39. Voor dit doel scheer ik me klassiek, dus met scheerzeep, kwast en een 'ouderwets' scheermes. Gistermiddag kwam dan (na anderhalve week wachten) 'eindelijk' mijn pakketje binnen, een scheermes. Vanochtend direct uitgeprobeerd en ik moet zeggen dat scheren een stuk prettiger werkt dan met een modern scheermes. Met een modern mes heb ik toch meer last van irritatie op de huid, terwijl ik nu nérgens last van heb, op 2 bloedende poriën na. Als dát alles is... :) De scheerzeep (RECLAME!!!) ruikt heerlijk, en ik heb er dus ook niet voor gekozen om vandaag aftershave te gebruiken. Mijn eerste ervaring, ten opzichte van het moderne scheren: Micro-schuimfeestje en genieten O+

Fotootje erbij voor doel #3.
pi_131833928
Dat is best een leuk kerstcadeau voor mijn vriend! Want die gebruikt altijd van die wegwerp scheermesjes :+ Alleen gaan we naar Engeland met de kerst en nemen we alleen handbagage mee en zo'n scheermes is dan vast niet ok in het vliegtuig :') Dan maar alleen het scheerschuim en de kwast.
pi_131833955
Ik denk dat het wel ok is in de bagage, maar niet in handbagage. Op het pakketje zaten dezelfde dikke stickers als het pakket dat m'n broertje zichzelf stuurde vanuit Japan. Verschil is dat er in zijn pakket een 120cm lang zwaard zat, en in mijn pakketje alleen maar een klein scheermes.
De douane maakt het pakket gewoon open voor controle, wat ik ze overigens niet kwalijk kan nemen. Alleen moeten ze de volgende keer iets voorzichtiger doen want het plastic doosje van het mes was gebarsten. Die van mij was trouwens in China al opengemaakt door de douane, zijn pakket pas in Nederland. Toch vreemd, net of Japan het niet boeit wat het land uit gaat ;)
pi_131833969
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 06:52 schreef Freddeh het volgende:
Een bloed-date... Spontaan klinkt het wel vies als je teveel True Blood hebt gekeken ;)

Vond het ook wel vrij stil hier de afgelopen dagen. Zelf zat ik te wachten op een klein pakketje vanuit China, voor doel #39. Voor dit doel scheer ik me klassiek, dus met scheerzeep, kwast en een 'ouderwets' scheermes. Gistermiddag kwam dan (na anderhalve week wachten) 'eindelijk' mijn pakketje binnen, een scheermes. Vanochtend direct uitgeprobeerd en ik moet zeggen dat scheren een stuk prettiger werkt dan met een modern scheermes. Met een modern mes heb ik toch meer last van irritatie op de huid, terwijl ik nu nérgens last van heb, op 2 bloedende poriën na. Als dát alles is... :) De scheerzeep (RECLAME!!!) ruikt heerlijk, en ik heb er dus ook niet voor gekozen om vandaag aftershave te gebruiken. Mijn eerste ervaring, ten opzichte van het moderne scheren: Micro-schuimfeestje en genieten O+

[ afbeelding ]
Dat de prikkers eraan komen en spontaan 'I wanna do bad things to you' beginnen te zingen, met de naald goed in zicht 8-) .
Maar dan wil ik wel Eric/Alexander Skarsgard als prikker :Y
pi_131833976
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 07:10 schreef kvd het volgende:

[..]

Dat de prikkers eraan komen en spontaan 'I wanna do bad things to you' beginnen te zingen, met de naald goed in zicht 8-) .
Maar dan wil ik wel Eric/Alexander Skarsgard als prikker :Y
Debora Ann Woll :9~
pi_131834020
Zo, video is afgemonteerd en aan het uploaden.
pi_131834146
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 06:52 schreef Freddeh het volgende:

[ afbeelding ]
Misschien moet ik dat ook maar eens gaan proberen, maar ik ken mezelf wel een beetje dus waarschijnlijk hou ik er een slagaderlijke bloeding aan over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')