Een van je doelen is likes voor je blog verzamelen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:36 schreef WebHawk het volgende:
Zo. De lijst is af en ik ben begonnen, en daarmee heb ik de eerste twee doelen eigenlijk ook al afgerond!
http://wvvw.webhawk.nl/dayzero/
Beter kijken! Rechts, boven het beknopte doelenoverzicht.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Een van je doelen is likes voor je blog verzamelen.
Hoe kunnen we helpen, want ik zie geen like knop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:16 schreef Greys het volgende:
Een van je doelen is likes voor je blog verzamelen.
Hoe kunnen we helpen, want ik zie geen like knop
Zo, dat is dan een 5e like.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:13 schreef WebHawk het volgende:
Woei, al 4 likes! Wil alleen wel nog zo gezichtjes erbij zien, zoals op de frontpage van FOK!
Auwquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:00 schreef Freddeh het volgende:
Ik ben vandaag overigens klaar met doel #101 besef ik me net. Ik heb een boom geplant. Zonder er bij na te denken heb ik hem afgerond, ik zie het net nu ik de lijst nog even doorneem. En wellicht willen jullie ook wel even genieten van mijn tuin avonturen.
Voor het huis hebben we een aantal coniferen staan, die nogal uit de kluiten gewassen zijn. Deze coniferen waren dus eigenlijk te groot geworden en moeten gewoon weg. Nu hebben we besloten om die coniferen niet weg te doen, maar te plaatsen bij het kippenhok, omdat dan de kippen er onder kunnen schuilen voor roofvogels. We hebben namelijk dit jaar al 5 (jonge) kippen verloren aan één of meerdere buizerds.
Dus ik vanochtend vol goede moed de schop gepakt om die struik eruit te graven. Ging bijzonder goed, tot op een gegeven moment... Nu moet ik hier even het verhaal onderbreken voor een klein stukje voorgeschiedenis.
Onder de coniferen die voor in de tuin staan, schuilden namelijk vroeger de kippen toen ze nog vrij over het erf (en richting de buren) konden struinen. Daar werd ook nogal genesteld door die beestjes en dat was dan ook een van de vaste stekjes om eieren te rapen. Dát was een half jaar geleden. Nu zitten die kippen daar dus niet meer, maar in een vaste ren.
Dus ik zet die schop in de grond, wip hem omhoog en zie (I shit you not!) een ei. Een ei, die récht op m'n gezicht af vliegt, parkeert midden in m'n gezicht, en volledig uit elkaar spat. Een ei, van een half f***ing jaar oud. Die lucht, dat gun ik écht niemand
Uiteindelijk is dus die struik er alsnog uit gegaan, met het nodige kokhalzen omdat die lucht echt niet weg te krijgen is. En nu staat die te pronken, tussen de kippen.
Daar gaat 't uiteindelijk om, dus het was niet allemaal kut.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:59 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Héél erg smerig...En toch een doel voltooid
Nee idd. Was een beetje alsof God een practical joke met me uithaalde na het nieuws van afgelopen maandag. Zo van "hey, het kón nog erger... psst, vangen!"quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Daar gaat 't uiteindelijk om, dus het was niet allemaal kut.
Ik ga straks 1/50e van een van mijn andere doelen in vervulling laten gaan
En ik heb mede dankzij jou dus een doel afgerondquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Daar gaat 't uiteindelijk om, dus het was niet allemaal kut.
Ik ga straks 1/50e van een van mijn andere doelen in vervulling laten gaan
quote:Op maandag 30 september 2013 12:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Vanavond ga ik twee doelen wegstrepen:
• Schrijf je in bij een sportschool --> gisteren al gedaan
• Doe mee aan een groepsles op de sportschool --> vanavond Body Pump; dit wordt mijn eerste groepsles ooit.Ik vind het eng.
So true!quote:Op maandag 30 september 2013 13:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]Tip van Flip: pak niet te veel gewicht zo'n eerste keer. Ook als je denkt: dit is véél te licht; niet meer pakken.
Goh, ik bedenk nu pas dat de spaarpot geen èchte spaarpot hoeft te zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:36 schreef WebHawk het volgende:
Zo. De lijst is af en ik ben begonnen, en daarmee heb ik de eerste twee doelen eigenlijk ook al afgerond!
Oude pindakaaspot hierquote:Op maandag 30 september 2013 14:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
So true!
[..]
Goh, ik bedenk nu pas dat de spaarpot geen èchte spaarpot hoeft te zijn.Zo simpel, maar daar had ik echt nog niet aan gedacht... Bedankt voor de tip!
Zal ik onthouden!quote:Op maandag 30 september 2013 13:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]Tip van Flip: pak niet te veel gewicht zo'n eerste keer. Ook als je denkt: dit is véél te licht; niet meer pakken.
Aparte bankrekening voor geopend. Voor ieder gehaald doel schrijf ik 10 euro over naar een aparte bankrekening met het doelnummer erbij.quote:Op maandag 30 september 2013 14:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goh, ik bedenk nu pas dat de spaarpot geen èchte spaarpot hoeft te zijn.Zo simpel, maar daar had ik echt nog niet aan gedacht... Bedankt voor de tip!
Toffe spaarpot!quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:36 schreef WebHawk het volgende:
Hoelahoepen in de woonkamer!quote:Op maandag 30 september 2013 20:07 schreef Sarabi het volgende:
Voortgang van grotere doelen:
http://taluma101.blogspot.nl/2013/09/doel-21-22.html
http://taluma101.blogspot.nl/2013/09/buikdansdoelen-23-28.html
Behaalde doelen:
http://taluma101.blogspot.nl/2013/09/doelen-behaald-47-59.html
Neequote:Op maandag 30 september 2013 21:47 schreef Bubbles90. het volgende:
[..]
Hoelahoepen in de woonkamer!Niks omgestoten?
Maar je hebt het wel gedaan!quote:Op maandag 30 september 2013 22:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
OMG, Body Pump is zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.
Dat is wel uitzonderlijk hoor, als enige man bij de bodypumpquote:
Ik heb de instructrice na afloop ook nog gesproken. Normaliter zijn er ook wel wat mannen aanwezig, feit blijft dat de mannen overduidelijk in de minderheid zijn bij deze sportschool vwb BodyPump.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is wel uitzonderlijk hoor, als enige man bij de bodypumpAlthans, in mijn sportschool staan er altijd meerdere mannen tussen. Ik hoop dat dat normaal bij jouw sportschool ook het geval is.
VW Polo uit 1998 heb ik. Ding weegt 935 kilo en er zit een 1.9 dieselmotor in. Lekker zware motor dus, ding hoeft weinig te doen als je kijkt naar wát hij eigenlijk moet verplaatsenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:46 schreef Greys het volgende:
1:20 haal ik met mijn Smart niet eens, dus hoe doe je dat![]()
Dat de prikkers eraan komen en spontaan 'I wanna do bad things to you' beginnen te zingen, met de naald goed in zichtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 06:52 schreef Freddeh het volgende:
Een bloed-date... Spontaan klinkt het wel vies als je teveel True Blood hebt gekeken
Vond het ook wel vrij stil hier de afgelopen dagen. Zelf zat ik te wachten op een klein pakketje vanuit China, voor doel #39. Voor dit doel scheer ik me klassiek, dus met scheerzeep, kwast en een 'ouderwets' scheermes. Gistermiddag kwam dan (na anderhalve week wachten) 'eindelijk' mijn pakketje binnen, een scheermes. Vanochtend direct uitgeprobeerd en ik moet zeggen dat scheren een stuk prettiger werkt dan met een modern scheermes. Met een modern mes heb ik toch meer last van irritatie op de huid, terwijl ik nu nérgens last van heb, op 2 bloedende poriën na. Als dát alles is...De scheerzeep (RECLAME!!!) ruikt heerlijk, en ik heb er dus ook niet voor gekozen om vandaag aftershave te gebruiken. Mijn eerste ervaring, ten opzichte van het moderne scheren: Micro-schuimfeestje en genieten
Fotootje erbij voor doel #3.
[ afbeelding ]
Debora Ann Wollquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 07:10 schreef kvd het volgende:
[..]
Dat de prikkers eraan komen en spontaan 'I wanna do bad things to you' beginnen te zingen, met de naald goed in zicht.
Maar dan wil ik wel Eric/Alexander Skarsgard als prikker
Misschien moet ik dat ook maar eens gaan proberen, maar ik ken mezelf wel een beetje dus waarschijnlijk hou ik er een slagaderlijke bloeding aan over.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 06:52 schreef Freddeh het volgende:
Een bloed-date... Spontaan klinkt het wel vies als je teveel True Blood hebt gekeken
Vond het ook wel vrij stil hier de afgelopen dagen. Zelf zat ik te wachten op een klein pakketje vanuit China, voor doel #39. Voor dit doel scheer ik me klassiek, dus met scheerzeep, kwast en een 'ouderwets' scheermes. Gistermiddag kwam dan (na anderhalve week wachten) 'eindelijk' mijn pakketje binnen, een scheermes. Vanochtend direct uitgeprobeerd en ik moet zeggen dat scheren een stuk prettiger werkt dan met een modern scheermes. Met een modern mes heb ik toch meer last van irritatie op de huid, terwijl ik nu nérgens last van heb, op 2 bloedende poriën na. Als dát alles is...De scheerzeep (RECLAME!!!) ruikt heerlijk, en ik heb er dus ook niet voor gekozen om vandaag aftershave te gebruiken. Mijn eerste ervaring, ten opzichte van het moderne scheren: Micro-schuimfeestje en genieten
Fotootje erbij voor doel #3.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |