abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131590335
Squash, leuk! Ik ken niemand in de buurt die met me zou willen gaan squashen, anders had ik het ook wel gedaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 september 2013 @ 17:35:09 #202
163650 Greys
pi_131591555
Ik heb even gesmokkeld :@
Heb doel 79 (draag eindelijk Dat Ene Jurkje) vervangen door 'Regel een vriendje voor Bird de parkiet'.
Dit om twee redenen:

- heb Dat Ene Jurkje inmiddels al meerdere keren aan gehad, o.a. op vakantie, alleen geen foto's van, dus 't is niet echt een uitdaging meer
- Bird is harder aan een vriendje toe dan dat ik dat jurkie nog eens aantrek voor een foto :') Bij nader inzien was het een stom opvul-doel van dat jurkje omdat ik er geen 100 kon verzinnen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131591883
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:07 schreef Bubbles90. het volgende:
En dan eindelijk m'n blog :)
Heb m'n voltooide doelen in het lijstje ook gelinkt naar de bijbehorende blog, wel zo leuk en makkelijker om dingen terug te zoeken :P
^O^

Je hebt dus een squash partner. Wil ik ook!! ;(
  Moderator donderdag 26 september 2013 @ 17:56:01 #204
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_131592095
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:54 schreef Isabeau het volgende:
Squash, leuk! Ik ken niemand in de buurt die met me zou willen gaan squashen, anders had ik het ook wel gedaan.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:47 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

^O^

Ik zie mogelijkheden :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_131593734
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:47 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

^O^

Jup, m'n overal-voor-in-buddy! :) Waarschijnlijk gaat ze me wel met meerdere doelen helpen!

En wat Meke zegt, ik zie mogelijkheden!
pi_131594289
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:56 schreef Meke het volgende:

Ik zie mogelijkheden :D
De kans dat we in dezelfde stad wonen lijkt me erg klein 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131594442
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De kans dat we in dezelfde stad wonen lijkt me erg klein 8-)
Want je woont in Peking? :P
pi_131594883
Omdat er tussen de 6500 en 7000 plaatsen in Nederland zijn en 408 gemeenten :+ En als we naar het aantal inwoners in mijn stad kijken en vergelijken met de rest van Nederland, dan woont 0,33% van de Nederlanders waar ik woon. Maar goed, er zit ook iemand in de Dieetclub die in mijn plaats woont en naar mijn sportschool gaat :7
pi_131595106
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:41 schreef Bubbles90. het volgende:
CarOnline, tof! Wat doet ge daar? :)
kvd, hoe smaakte het brood? Zag er wel erg smakelijk uit :)

Ik ben nu (eindelijk) bezig met m'n blog over het squashen, paar dagen druk geweest gevolgd door een paar dagen ziek..
Bedacht me ook dat ik al een ABC-film heb gekeken! Daar sta ik nog niet helemaal bij stil :P
Brood smaakte wel goed, maar ben er nog niet helemaal weg van. Moet wat aan de verhoudingen gaan veranderen (meel en maisgriesmeel waarschijnlijk qua verhouding omwisselen), was nu een beetje korrelig. En zoet...
Maar voor een eerste poging zeker niet verkeerd!

quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb even gesmokkeld :@
Heb doel 79 (draag eindelijk Dat Ene Jurkje) vervangen door 'Regel een vriendje voor Bird de parkiet'.
Dit om twee redenen:

- heb Dat Ene Jurkje inmiddels al meerdere keren aan gehad, o.a. op vakantie, alleen geen foto's van, dus 't is niet echt een uitdaging meer
- Bird is harder aan een vriendje toe dan dat ik dat jurkie nog eens aantrek voor een foto :') Bij nader inzien was het een stom opvul-doel van dat jurkje omdat ik er geen 100 kon verzinnen
Ja goh, nou wil ik niet lullig doen, maar ik ben nu wel benieuwd naar Dat Ene Jurkje ;)
pi_131595488
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:37 schreef Isabeau het volgende:
Omdat er tussen de 6500 en 7000 plaatsen in Nederland zijn en 408 gemeenten :+ En als we naar het aantal inwoners in mijn stad kijken en vergelijken met de rest van Nederland, dan woont 0,33% van de Nederlanders waar ik woon. Maar goed, er zit ook iemand in de Dieetclub die in mijn plaats woont en naar mijn sportschool gaat :7
Ja maar iedereen weet dat Hoogeveen om de hoek is.
pi_131597794
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:41 schreef Bubbles90. het volgende:
CarOnline, tof! Wat doet ge daar? :)
kvd, hoe smaakte het brood? Zag er wel erg smakelijk uit :)

Ik ben nu (eindelijk) bezig met m'n blog over het squashen, paar dagen druk geweest gevolgd door een paar dagen ziek..
Bedacht me ook dat ik al een ABC-film heb gekeken! Daar sta ik nog niet helemaal bij stil :P
Mijn broer woont daar, ga er bijna nooit naar toe, dus maar een doel van gemaakt ;)

We zijn ergens gaan zitten nu, om wat te eten en zie net Margaritas op de kaart staan, misschien ook maar proberen dan :P
Doel zoveel.

Squash, ja das ook meteen een nuttig doel!
Maar dit is leuker :D ;)
Screw them.
We're going home.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 september 2013 @ 21:12:28 #212
163650 Greys
pi_131598645
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:43 schreef kvd het volgende:

[..]

Brood smaakte wel goed, maar ben er nog niet helemaal weg van. Moet wat aan de verhoudingen gaan veranderen (meel en maisgriesmeel waarschijnlijk qua verhouding omwisselen), was nu een beetje korrelig. En zoet...

[..]

Ja goh, nou wil ik niet lullig doen, maar ik ben nu wel benieuwd naar Dat Ene Jurkje ;)
Ik maak morgen wel even een foto _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131599207
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:43 schreef kvd het volgende:

Nog een paar aanpassingen doen dus :) Waar heb je het recept vandaan?

quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:51 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Mijn broer woont daar, ga er bijna nooit naar toe, dus maar een doel van gemaakt ;)

We zijn ergens gaan zitten nu, om wat te eten en zie net Margaritas op de kaart staan, misschien ook maar proberen dan :P
Doel zoveel.

Squash, ja das ook meteen een nuttig doel!
Maar dit is leuker :D ;)
Ah, gezellig! En veeel leuker dan squash ja :P

Greys, ik ben ook wel benieuwd eigenlijk!
pi_131605056
Uiteindelijk ook maar een stukje geschreven over m'n bekeken ABC-film :)
Before Midnight

Voor de mensen die dit ook als doel hebben, hoe doen jullie dat met de 'moeilijke' letters? de X bijvoorbeeld :P
  Moderator donderdag 26 september 2013 @ 23:34:44 #215
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_131605562
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 23:23 schreef Bubbles90. het volgende:
Uiteindelijk ook maar een stukje geschreven over m'n bekeken ABC-film :)
Before Midnight

Voor de mensen die dit ook als doel hebben, hoe doen jullie dat met de 'moeilijke' letters? de X bijvoorbeeld :P
Ah, ik heb gisteren before sunrise aangezet maar die bleek niet echt een 'vanuit de ooghoek' film en was niet geconcentreerd genoeg om m af te kijken :P

Met de letters ben ik nog niet zo bezig haha, ik vul meer de letters in van films die ik toevallig heb gekeken haha :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
pi_131606213
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 23:34 schreef Meke het volgende:

[..]

Ah, ik heb gisteren before sunrise aangezet maar die bleek niet echt een 'vanuit de ooghoek' film en was niet geconcentreerd genoeg om m af te kijken :P

Met de letters ben ik nog niet zo bezig haha, ik vul meer de letters in van films die ik toevallig heb gekeken haha :+
Nee klopt, je moet wel goed op blijven letten! Dat hebben wij ook ondervonden :P
En voorlopig vul ik ook nog gewoon de letters in die ik toevallig heb gekeken hoor :) Heb nog ff gelukkig!
  Moderator donderdag 26 september 2013 @ 23:51:23 #217
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_131606308
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 23:49 schreef Bubbles90. het volgende:

[..]

Nee klopt, je moet wel goed op blijven letten! Dat hebben wij ook ondervonden :P
En voorlopig vul ik ook nog gewoon de letters in die ik toevallig heb gekeken hoor :) Heb nog ff gelukkig!
Ik heb sowieso de film drie keer opnieuw gedownload omdat hij in het Duits begon, en ik steeds dacht dat ik een nagesynchroniseerde te pakken had.. Bleek uiteindelijk dat er toevallig Duitse mensen in de trein zaten en ze daarna gewoon in het Engels gingen praten :')

Maar, dat heb ik ook een beetje :D Waarschijnlijk wordt het de laatste maanden ineens op zoek naar films met een X of een Q :+
pi_131606541
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 23:51 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik heb sowieso de film drie keer opnieuw gedownload omdat hij in het Duits begon, en ik steeds dacht dat ik een nagesynchroniseerde te pakken had.. Bleek uiteindelijk dat er toevallig Duitse mensen in de trein zaten en ze daarna gewoon in het Engels gingen praten :')

Maar, dat heb ik ook een beetje :D Waarschijnlijk wordt het de laatste maanden ineens op zoek naar films met een X of een Q :+
:D
Had mij ook kunnen overkomen trouwens :')
Een Q in het Engels lijkt me niet heel lastig, een X wel.. En voor de Z wordt het waarschijnlijk Zorro ofzo :P
pi_131607672
x-man?
voor z zoolander ofzo
q weet ik nog niet.
pi_131607714
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:24 schreef Bubbles90. het volgende:

[..]

[..]

euhm...kokenmetkarin.nl geloof ik. kijk er morgen even naar. maak dan denk ik ook de nieuwe versie...
pi_131607797
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 00:30 schreef kvd het volgende:
x-man?
voor z zoolander ofzo
q weet ik nog niet.
The Queen? Of Quantum of Solace (oké, is eigenlijk James Bond..)
En voor x zou ook xXx kunnen, aanbevolen voor Vin Diesel fans :9
pi_131609313
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 00:36 schreef Vlinder88 het volgende:

[..]

Mag je raden wat mijn x was :D
En de F voor Fast & Furious 6 ;)

De film Quantum of Solace heet niet James Bond of 007: Quantum of Solace, maar simpel Quantum of Solace. Dus die geldt voor de Q.
Voor de Q zou je ook nog Queen of the Damned kunnen kijken, voor de vampierfilmlovers.
pi_131611003
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 00:36 schreef Vlinder88 het volgende:

[..]

The Queen is eigenlijk weer voor de T ;)

En Vin Diesel :N
Ik zoek films uit met Alexander Skarsgard :Y)
pi_131611053
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:24 schreef Bubbles90. het volgende:

[..]

[..]

Het recept:
http://www.kokenmetkarin.nl/bij/maisbrood.html

Ik heb de ingrediënten verdubbeld en ga dus de bloem en maisgriesmeel komende keer omdraaien.
  Redactie Sport vrijdag 27 september 2013 @ 10:21:46 #225
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_131611862
Ik ga twee appeltaarten bakken vanmiddag voor mijn verjaardag :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben er wel klaar voor denk ik _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')