Ja ik weet het ook wel, en het gaat al beterquote:Op zondag 22 september 2013 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik zit een paar keer per week een uur in de auto naar het werk. Als ik dan bij een stoplicht sta ofzo kijk ik gerust bv even wat het berichtje is, dat binnen kwam. Maar antwoorden gaat dan niet. En als ik dan aankom op het werk en het bv meteen druk is, komt dat er ook niet van omdat de baas dan boos word als ik meteen begin met mijn foon. Of - heel eerlijk - ik vergeet het danOmdat ik er niet meteen op kon antwoorden.
Er zijn dus situaties genoeg bedoel ik waar iemand wel even snel online komt en kijkt, maar niet meteen antwoordt![]()
(Als ik thuis op de bank hang antwoord ik altijd wel meteen!)
quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:36 schreef sylvesterrr het volgende:
Leuk, vooral de header vind ik mooi!Thx! Ik heb de template overgenomen van een eerder radioproject en ben hem nog een beetje aan het aanpassen. Ik denk dat ik er wel een bonte bende van ga maken met wat elementen uit de header, maar hoe ik dit precies in ga vullen weet ik nog niet. Het moet in ieder geval een contrastrijke bende worden. Suggesties zijn overigens welkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thx! die heb ik wel van RadioSlut gejatquote:Op zaterdag 21 september 2013 10:31 schreef Bubbles90. het volgende:
Leuke lijst![]()
Vind 40 ook erg leuk, met dat dartpijltje!Verder heb ik wat meer rond geneusd in de blogs in de OP hier om inspiratie op te doen, maar dingen die ik overgenomen heb wel gepersonaliseerd.
Het moet een debiele pose worden die eigenlijk heel raar is, maar grappig omdat ik 3 (of meer) dezelfde foto's moet hebben. Dat met het fotohokje gaat wel spannend worden. Hoewel ik niet schuw ben om mensen in het openbaar aan te spreken met allerhande onzin (of totaal onverwacht grappig reageren op een gesperk dat twee mensen hebben), is dit toch een hele andere vraag om te stellen. Zeker omdat het me net iets te vaak lukt om creepy over te komen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:06 schreef Greys het volgende:
Tof!
Ik verheug me op je Manneke Pis foto
En leuk dat je met een vreemde in het fotohokje gaat! Ik heb het doel als gewoon in een fotohokje, maar ik denk ik dat ik hem ook ga veranderen in 'met een vreemde'!Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
Heb je een weinig voorkomende voornaam? Ik ontmoet bijna wekelijks iemand met dezelfde naam dus zou daar nooit een doel van maken hahaquote:Op maandag 23 september 2013 05:32 schreef WebHawk het volgende:
Ik heb inmiddels ook mijn lijst vrijwel helemaal afgrond. Ik zal de nieuwe doelen hier posten omdat ik de lijst weer op alfabet gesorteerd heb. Dit zijn de doelen die ik nog toegevoegd heb:
• Ontmoet iemand anders met dezelfde voornaam
• Val af tot je 75 kilo weegt
• Doe iets raars met je uiterlijk, zo erg dat het voor bekenden wel maar voor onbekenden niet opvalt
• Verzamel 25 likes voor je weblog
• Slaap een nacht in de buitenlucht
• Ontmoet een twitteraar
• Laat twee mensen die je kent maar elkaar niet kennen elkaar ontmoeten
• Een opiniestuk insturen naar een krant of tijdschrift
• De Milennium-podcastserie in zijn geheel terugluisteren
• 10 bioscoopfilms bezoeken
• Doe meerdere uren te voet verslag voor de Nijmeegse 4daagse zonder blaren te lopen
• Maak 6 uur radio achter elkaar met minstens 4 talks per uur
• Zoek contact met iemand die je minimaal 5 jaar niet gesproken hebt
En, de onderkant van het lijstje, dat nog niet op de site staat:
• Laat dit doel invullen door je beste vriendin
• Laat dit doel invullen door je vaste vriendengroep
• Privé
• Privé
• Vervang na een jaar één van de niet behaalde doelen door een gelijkwaardig doel.
• Vul dit doel pas in na één jaar
• Vul dit doel pas in na twee jaar
• Vul dit doel pas in één maand voor het einde van dit project
• Ga uit eten omdat dit project is afgerond!
Er woonden in 2010 slechts 285 mensen die mijn voornaam met me delen.quote:Op maandag 23 september 2013 07:35 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Heb je een weinig voorkomende voornaam? Ik ontmoet bijna wekelijks iemand met dezelfde naam dus zou daar nooit een doel van maken haha.
En twee mensen elkaar laten ontmoeten via jou is toch heel makkelijk? Op je verjaardag oid? Of bedoel je het anders?
Oh haha voor mij 25791 ! Das nogal een verschil. En ook nog ruim 5000 als tweede (of verdere) naam. Dan is het een stuk moeilijker idd.quote:Op maandag 23 september 2013 08:39 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Er woonden in 2010 slechts 285 mensen die mijn voornaam met me delen.
( eigen naam checken kan hier: http://www.meertens.knaw.nl/nvb/ )
En 2 mensen elkaar laten ontmoeten bedoel ik eigenlijk bijvoorbeeld 2 twittervolgers die elkaar niet kennen. En dan dus ook alleen die twee.
Ah vandaarquote:Op maandag 23 september 2013 08:39 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Waren waarschijnlijk ook van dezelfde leeftijd.quote:Op maandag 23 september 2013 08:47 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ah vandaarVoor mijn naam zijn dat er 25000, dus dat is dan ff anders. Heb op de sportschool ook wel eens met 2 naamgenoten in één les gestaan (je moet inschrijven voor lessen en ze checken die lijst dus ook echt).
Mijn leeftijd en iets jonger. Wat op zich nog wel apart is want de grootste piek van mijn naam als ik via die link van WebHawk kijk zat al ruim 10 jaar voor mijn geboorte.quote:Op maandag 23 september 2013 08:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Waren waarschijnlijk ook van dezelfde leeftijd.
Alhoewel mijn naam kennelijk begin jaren 90 erg hip was. Relatief gezien dan, er zijn nog geen 5000 mensen die mijn naam dragen.
Ja, grappig is dat. Ik denk dat iedereen wel eens dubbele namen in zijn klas heeft gehad.quote:Op maandag 23 september 2013 08:52 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Mijn leeftijd en iets jonger. Wat op zich nog wel apart is want de grootste piek van mijn naam als ik via die link van WebHawk kijk zat al ruim 10 jaar voor mijn geboorte.
007 rulez! En dan vooral Sean Conneryquote:Op maandag 23 september 2013 08:30 schreef Freddeh het volgende:
Tuurlijk Jojogirl007 is overrated
Maar tot nog toe voor een film uit de jaren 60 best leuk
42 mannen die dezelfde voornaam als ik hebben.quote:Op maandag 23 september 2013 08:39 schreef WebHawk het volgende:
[..]
En 2 mensen elkaar laten ontmoeten bedoel ik eigenlijk bijvoorbeeld 2 twittervolgers die elkaar niet kennen. En dan dus ook alleen die twee.
Mijn naam is vrij algemeen in Nederland, maar mijn vriend heeft slechts 100 (exact 100) naamgenoten in Nederland in 2010quote:Op maandag 23 september 2013 08:39 schreef WebHawk het volgende:
Whoa! Welke naam is dat? (Mag in DM)quote:Op maandag 23 september 2013 09:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn naam is vrij algemeen in Nederland, maar mijn vriend heeft slechts 100 (exact 100) naamgenoten in Nederland in 2010
Hij heet Rossquote:Op maandag 23 september 2013 09:35 schreef WebHawk het volgende:
Whoa! Welke naam is dat? (Mag in DM)
Die ben ik volgens mij wel eens tegen gekomen. Gek trouwens, zeker omdat er jarenlang een populaire tv-serie in NL op TV is geweest met die naamquote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 23 september 2013 10:43 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Jij heet niet toevallig Rachel?
Edit: die heb je vast al veel te vaak gehoord.
quote:Op maandag 23 september 2013 10:43 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Jij heet niet toevallig Rachel?
Edit: die heb je vast al veel te vaak gehoord.
jeugdsentimentquote:Op maandag 23 september 2013 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heet Saskia en heb ooit op de lagere school een vriendje gehad die Jeroen heette, dat was dus direct hilarisch
[ afbeelding ]
ik durf het niet te zeggen, sommige medicatie mag,sommige mmedicatie mag niet..misschien moet je even bellenof mailen.quote:Op maandag 23 september 2013 12:46 schreef sararaats het volgende:
ik heb nog een vraag over bloeddonor worden: als je anti-depressiva neemt, mag je dan wel doneren?
ik vind er niets van terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |