abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 september 2013 @ 10:25:23 #1
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131341144
Zwangerschap & geboorte

28 september: -Bubseltje- (meisje)
29 september: Ymme (jongetje)

06 oktober: GotC & YUR (jongetje)
12 oktober: Jipster
16 oktober: Ferrari_rood
20 oktober: Rossdale (papa)

08 november: Bla_Bla_Bla (meisje)
12 november: Limone (meisje)
22 november: martine1984 (jongetje)
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010 (jongetje)

05 december: Sethiwe
06 december: angelatje (jongetje)
***11 december: ProjSkippy & KixAss456***
***14 december: Soempie & Wiebelkont*** (meisje)

2014

03 januari: ikke_84 (jongetje)
07 januari: Vanyel (jongetje)
08 januari: Flowerbox
14 januari: Oksel (papa)
25 januari: Lelie81 (meisje)
30 januari: NoBoNo (heit)

03 februari: DJMomo (jongetje)
07 februari: WupWup (meisje)
07 februari: Linda2205 (tweeling, 2 meisjes)
09 februari: RunForrestRun
***16 februari: Burdie & WebSpider***
18 februari: Alixia (tweeling)
19 februari: nummer_zoveel (jongetje)
Eind februari: gateway (papa)

05 maart: klaprooss (jongetje)
17 maart: Kimpossible
18 maart: _NIKKI_ (tweeling)
18 maart: Dot.
25 maart: Theeleuter
26 maart: Rijstebuiltje

01 april: Butterflower
05 april: Babbel
05 april: Mevr_Mus
11 april: Aisly
20 april: marel88
26 april: Poppejans

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
  donderdag 19 september 2013 @ 10:26:38 #2
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131341174
Bubs, weer naar dwars? :o Wat een dwarsliggertje heb je daar meid!

:* Voor meiden met bekkenklachten, liever op tijd naar de fysio dan ermee doorlopen!

Ymme, goed dat je gaat vragen of je kleine mag blijven logeren bij oma&opa. Klinkt alsof er iets aan de gang is? Lekker rustig aan doen!
pi_131341207
In potentie een goede zwangerschap...dat wil zeggen een vruchtzakje aardig passend bij de termijn. Meer was er nog niet te zien, te vroeg, maar dat wist ik vantevoren. Over twee weken terug. Ben nu vrij labiel, bweh....en moet nog de hele dag werken.
pi_131341308
Kursor, heb vertrouwen (makkelijker gezegd dan gedaan).. Sterkte en :*

Oi Bubs hoe krijgt je beeb t voor elkaar, bij mij voelt alles zo vol en strak dat ik me niet kan voorstellen dat ze nog een kwart tot een halfje om kan draaien :D
pi_131341331
Maar op zich is dat toch positief Kursor?

Hier nu 6/7 weken en af en toe moe en steken in m'n buik. Gisteren wel iets pijnlijks ontdekt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 19 september 2013 @ 10:33:31 #6
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131341345
Dat is iig positief nieuws Kursor. Doe wat goed voelt, het is een spannende tijd voor je :*
pi_131341581
Positief nieuws voor Kursor! Hoop dat die 2 weken voorbij vliegen voor je! :*

Bubs is ze weer gedraaid? Hopelijk draait ze ook mooi weer terug.

Ymme, zou fijn zijn als Mart lekker naar opa en oma kan gaan. Kun je even bijkomen.

GotC, hoe is het met jou?
pi_131341819
Klinkt positief kursor.
  donderdag 19 september 2013 @ 10:57:33 #9
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131341890
"Mini" beeb met voldoende ruimte :+

Kursor klinkt positief! Hopelijk gaan de komende 2 weken lekker snel.
  donderdag 19 september 2013 @ 11:18:46 #10
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131342368
Thanks for asking Mabawa! :) Gaat goed hier, voel me eigenlijk prima en ben lekker relaxed. Alles is klaar, hoef alleen nog te wachten. Raar :D
  donderdag 19 september 2013 @ 11:25:07 #11
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131342508
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 10:33 schreef Fazzoletti het volgende:
Maar op zich is dat toch positief Kursor?

Hier nu 6/7 weken en af en toe moe en steken in m'n buik. Gisteren wel iets pijnlijks ontdekt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, herkenbaar helaas :') ;(.
Vind het nu ook niet leuk meer, ik krijg dan standaard een harde buik ;(.

Kursor, het klinkt idd wel positief toch? Ik snap dat je liever al wat meer had gezien op de echo, maar het is nog zo vroeg... stomme eerste paar wachtweken ook he :*.

Ik werd vanmorgen wakker met allemaal prikkende, krampachtige steekjes in m'n buik. Voelde niet fijn -O-. Gelukkig was het na een warme douche over.
KuikenGuppy
  donderdag 19 september 2013 @ 11:31:47 #12
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131342665
Bubs, dat jouw beeb nog kan draaien joh! Zeg maar dat ze van ons weer terug moet gaan liggen zoals ze lag! ;)

Oja nog een vraag nav het vorige topic, hoe/waar vind je een goede (bekken)fysiotherapeut?
KuikenGuppy
pi_131342827
Oh kursor, de eerste stap! Over twee weken gewoon een super knipper joh!

:*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 19 september 2013 @ 11:39:08 #14
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131342847
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 11:31 schreef Burdie het volgende:
Bubs, dat jouw beeb nog kan draaien joh! Zeg maar dat ze van ons weer terug moet gaan liggen zoals ze lag! ;)

Oja nog een vraag nav het vorige topic, hoe/waar vind je een goede (bekken)fysiotherapeut?
Misschien kan je vk je aan een goed adresje helpen? :) Blijft lastig, hoe dan ook. Je weet maar nooit of het klikt enzo -O-
pi_131342867
Kursor wel fijn dat ze het vruchtzakje al goed hebben kunnen zien. Er zit gewoon een beginnende baby in je buik!! Konden we de tijd maar een paar weekjes voorbij laten vliegen. Op naar een mooie knipper O+

Bubs is je meisje nu nog gedraaid? Eigenwijs ding :D Heb je dat ook gevoeld?

Ik ben met 15 weken ook al naar bekkenfysio geweest omdat ik niet meer normaal kon lopen, zitten, liggen. Ga nu wekelijks en de klachten zijn echt een stuk minder (nu in mijn vakantie zelfs helemaal weg) Dus advies, mocht je beginnende klachten hebben gelijk langs een goede bekkentherapeut gaan!
Burdie ik heb toen mijn vk gebeld en die heeft mij een paar nummers gegeven.

[ Bericht 0% gewijzigd door ikke_84 op 19-09-2013 11:51:42 ]
pi_131342896
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 11:18 schreef GotC het volgende:
Thanks for asking Mabawa! :) Gaat goed hier, voel me eigenlijk prima en ben lekker relaxed. Alles is klaar, hoef alleen nog te wachten. Raar :D
Raar maar ook heerlijk lijkt me dat!
  donderdag 19 september 2013 @ 11:42:37 #17
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131342931
Maandag heb ik controle bij de vk, dan zal ik het meteen vragen :). Thanx!
KuikenGuppy
pi_131343354
Shit, mijn werkgever mailt net dat de reiskostenvergoedingregeling (3x Scrabble woordwaarde!) verandert en je nu voortaan zelf je trajectkaart moet kopen en het dan bij je salaris opgeteld krijgt. En dan moet je er dus ook zelf voor zorgen dat hij stopgezet wordt in je verlof, want dan heb je natuurlijk geen recht op vergoeding :{ En hoe zit dat dan met belastingaangifte? En en en.... Allemaal gedoe waar ik helemaal geen zin in heb...
pi_131344169
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 10:26 schreef GotC het volgende:
Bubs, weer naar dwars? :o Wat een dwarsliggertje heb je daar meid!

:* Voor meiden met bekkenklachten, liever op tijd naar de fysio dan ermee doorlopen!

Ymme, goed dat je gaat vragen of je kleine mag blijven logeren bij oma&opa. Klinkt alsof er iets aan de gang is? Lekker rustig aan doen!
Iets aan de gang? Zal wel niet toch. Mijn lichaam weet niet eens hoe dat moet joh :D

Opa komt het vanmiddag op de fiets ophalen. Fijn voor Mart, even lekker buiten wezen en buiten spelen bij opa en oma. Mama komt het huis niet meer uit als het niet nodig is :{
Maar ik heb hem ook zo graag om me heen. Hij is zo lief... En helemaal geen last verder, maar toch is het 'zwaar' en is rust en lekker lang op bed blijven liggen ook wel eens fijn. Nog een goede week ofzo en dan heeft papa 3 weken vakantie en daarna hoop ik meer te kunnen weer.
pi_131344386
Ik ben ook weer thuis even egopostje dan maar weer.
Ik weet een inleidingsdatum en een einddatum. Moet het ff verwerken merk ik.
Kindje was amper gegroeid mijn pols is te hoog. Dus moest bloed laten prikken voor de waardes van mijn schildklier. Die waren bij ean ook ernstig verstoord dus dat verbaast mij niks.
pi_131344603
ach fr :* snap dat je dat moet verwerken. Ben je wel blij met de datums die ze hebben gegeven of had je van te voren wat anders verwacht? Wanneer krijg je de uitslag van je bloed en wat zeiden ze over het bloed spugen?
pi_131344644
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 12:37 schreef ikke_84 het volgende:
ach fr :* snap dat je dat moet verwerken. Ben je wel blij met de datums die ze hebben gegeven of had je van te voren wat anders verwacht? Wanneer krijg je de uitslag van je bloed en wat zeiden ze over het bloed spugen?
Ik had de datum wel verwacht. Bloed spugen kunnen ze niks mee. Ik neem maar een emmer mee naar het z-huis denk ik. Ik zie mij heel de bevalling wel spugen.
pi_131344906
FR, er blijft je ook niets bespaar he :{
  donderdag 19 september 2013 @ 12:56:33 #24
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131345110
Hè FR :* Ondanks dat je het aan zag komen, blijft het een schok meis. Ik had je zo een zorgeloze zwangerschap en bevalling gegund.. :*
pi_131345138
FR :*
pi_131345160
FR, heftige zwangerschap ook weer zo. Heb je bij Ean ook zo moeten spugen tijdens de bevalling? En de waardes van je schildklier, kan dat nog wat veranderen aan de datum waarop ze willen inleiden?

:* ook voor de dames met bekkenklachten.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 19 september 2013 @ 12:59:13 #27
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131345172
Fr :* sterkte ermee
pi_131345203
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 12:58 schreef Soempie het volgende:
FR, heftige zwangerschap ook weer zo. Heb je bij Ean ook zo moeten spugen tijdens de bevalling? En de waardes van je schildklier, kan dat nog wat veranderen aan de datum waarop ze willen inleiden?

:* ook voor de dames met bekkenklachten.
Ean was keizersnede maar daarna meteen moeten spugen, ik denk niet dat de waardes nog van invloed zijn.
pi_131345569
Kursor, klinkt goed, maar kan me de onzekerheid wel voorstellen. Dat de eerste weken maar om mogen vliegen met telkens goede, mooie echo's. :*

quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:00 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ean was keizersnede maar daarna meteen moeten spugen, ik denk niet dat de waardes nog van invloed zijn.
Ah oke, en de periode na de bevalling? Werd het toen wel snel beter eigenlijk? Dat je hopelijk wel gewoon in je kraamtijd kunt genieten zonder je zo beroerd te voelen...

quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 08:27 schreef Jipster het volgende:
Haha precies dat, te moe en geen zin meer terwijl alles overhoop ligt... >:)

Bij jou gaat het ook alweer opschieten, alles ok Soempie?
Ja, hier gaat alles z'n gangetje. De zwangerschap lijkt echt voorbij te vliegen zo, met een rondlopende dreumes erbij.

Enige zorg is nu de opvang tijdens de bevalling. Hoe regelen jullie dat? Hier werkt iedereen en familie woont allemaal minimaal een uur verder. Ik zie echt al voor me dat op het moment zelf niemand bij kan springen en ik alleen moet bevallen. :') Keuze ziekenhuis of thuis vind ik ook nog lastig, mocht het spontaan beginnen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_131345695

Die rugpijn net boven je billen als je loopt en soms helemaal verkeerd schiet als je net op staat, is dat van mijn bekken?
pi_131345735
Ik denk het dot. Die pijn herken ik wel.
pi_131345767
Ai FR, dat is minder zeg. Hebben ze ook dopplers gemeten? Fijn dat er nu een heus einde in zicht is.
pi_131345779
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:13 schreef Soempie het volgende:

Ja, hier gaat alles z'n gangetje. De zwangerschap lijkt echt voorbij te vliegen zo, met een rondlopende dreumes erbij.

Enige zorg is nu de opvang tijdens de bevalling. Hoe regelen jullie dat? Hier werkt iedereen en familie woont allemaal minimaal een uur verder. Ik zie echt al voor me dat op het moment zelf niemand bij kan springen en ik alleen moet bevallen. :') Keuze ziekenhuis of thuis vind ik ook nog lastig, mocht het spontaan beginnen.
Hier een geplande ks, dus dat is met opvang geregeld. En mocht het spontaan beginnen, dan mogen we bij naaste buren en achterburen aanbellen (ook snachts) en dreumes daar parkeren, of in zn eigen bed laten snachts, tot dat mijn ouders hier zijn en hem opvangen. Best een gedoe wel ja...
pi_131345812
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:19 schreef WupWup het volgende:
Ai FR, dat is minder zeg. Hebben ze ook dopplers gemeten? Fijn dat er nu een heus einde in zicht is.
Niks meer gemeten.
Hier is de opvang ook geregeld aangezien we een begin en einddatum weten. Daarbij gaat ze ook nog gewoon naar de opvang.
pi_131345884
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:13 schreef Soempie het volgende:

Ik ga thuis bevallen en we zien wel hoe het loopt wb opvang. Eerste keuze is schoonmoeder, want die woont en werkt dichtbij. Als dat niet lukt, dan bekijken we wat mijn moeder kan betekenen, maar die woont wel drie kwartier rijden verderop en nog veel langer in geval van spits. Ach, en misschien beval ik wel 's nachts en slaapt de oudste gewoon door. En ik zou het ook niet onoverkomelijk vinden als ze er bij is. Dat is absoluut niet de bedoeling, maar ook geen wereldramp.
  donderdag 19 september 2013 @ 13:24:25 #36
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131345918
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:17 schreef Dot. het volgende:

Die rugpijn net boven je billen als je loopt en soms helemaal verkeerd schiet als je net op staat, is dat van mijn bekken?
Yup, zijn je SI gewrichten :)
pi_131345969
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:24 schreef GotC het volgende:

[..]

Yup, zijn je SI gewrichten :)
Fijn :') Dat begint dan al vroeg...
  donderdag 19 september 2013 @ 13:32:55 #38
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131346165
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:26 schreef Dot. het volgende:

[..]

Fijn :') Dat begint dan al vroeg...
:* Dan kan je iig er snel naar handelen!
pi_131346750
Fr :* wat heftig allemaal.

Ymme rust maar lekker uit wie weet moet je al snel aan de bak ;)

Bezoek bij de huisarts gedaan, niet zoveel aan gehad. Ze heeft overleg gehad met de uroloog. Nu wederom een ab kuur maar wel eentje die langer duurt. En na afloop weer testen. Dus we zullen zien
pi_131347964
Nou hopelijk helpt deze kuur dan goed martine. Ik weet niet of je het al doet, maar cranberry's schijnen goed te helpen tegen blaas ontstekingen. Mijn moeder slikt elke dag 1 zn capsule en heeft er sinds dien geen last meer van gehad.

FR hopelijk ben je snel van je klachten af als de kleine er is zodat je kan gaan genieten. Dat heb je wel verdiend.

Hoe zal het met Skips gaan vandaag?
pi_131348078
Je hebt geen droomzwangerschap gehad fr, fijn dat het einde in zicht is. Sterkte met de laatste loodjes.
pi_131348110
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:17 schreef Dot. het volgende:

Precies dat heb ik ook!
Kan morgenmiddag gelukkig al bij de fysio terecht.
pi_131348179
dat deze ab kuur maar snel mag helpen martine. en de klachten ook wegblijven.
Ik hoop gewoon dat de schattingen niet klopen en de baby iets groter is. Zo niet en moet het in het z-huis blijven ook prima. Ik heb mij er wel bij neergelegd. Het doet zeer dat mijn lichaam hierin faalt maar het sterkt wel mijn gevoel om niet aan een 3e zwangerschap te beginnen.
pi_131348769
Is het al gelukt met aan je leidinggevende vertellen, MevrMus? Wel fijn dat het een vrouw is die ook zo'n baan met kids heeft gecombineerd, dat geeft iets meer kans op begrip denk ik.

Ik had vanochtend een klein beetje roze-achtigs bij het afvegen en realiseerde me maar weer eens dat het ook zomaar nog mis kan gaan. Het is bij dat ienieminiebeetje gebleven tot nu toe, en geen klachten, maar wat zal ik blij zijn als ik dinsdag goed nieuws krijg bij de echo...
SPOILER
  donderdag 19 september 2013 @ 15:11:54 #45
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_131349134
Snelle update:

Ik leef nog! Wel helemaal kapot nu. Over drie weken een nieuwe afspraak en tot die tijd hoef ik niets.

Jullie zijn lief!

Later even goed reageren op iedereen die dat ook goed kan gebruiken. :*
pi_131349389
Oh FR toch. Ik hoop zo dat je een mooie bevalling hebt en je daarna snel weer op de been bent! :*

Martine hopelijk doet deze kuur zn werk goed!

Ik heb ineens een hele rustige baby
Gisteravond vanaf avondeten niets meer gevoeld, ook niet toen ik ging slapen en op mn zij lag. Vriendlief heeft m vanmorgen heel duidelijk voelen schuiven en schoppen O+ toen sliep ik nog. T is dat hij het me vertelde anders had ik vanmorgen gebeld. Nu heb ik m een keer voelen schuiven maar meer niet. Ben onderweg naar huis, uurtje in de auto (rijd niet zelf) maar als ik m niet voel ga ik toch maar bellen hoor :@
Heb thee met veel suiker op in de hoop dat hij daarvan zou bewegen maar dat heeft ook niet geholpen.
pi_131349414
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:11 schreef ProjSkippy het volgende:
Snelle update:

Ik leef nog! Wel helemaal kapot nu. Over drie weken een nieuwe afspraak en tot die tijd hoef ik niets.

Jullie zijn lief!

Later even goed reageren op iedereen die dat ook goed kan gebruiken. :*
:* 3 weken geen MOET. fijn!!
pi_131349697
Bedankt nog voor de reacties op mijn vraag over vroege bekkenpijn. Het kan dus wel al heel vroeg. Goed om te weten; iets om in de gaten te houden dus :Y

Kursor, fijn dat de echo zo goed was als 'ie maar kon zijn atm :Y

FR, het einde is in ieder geval in zicht :) Hopelijk verloopt de bevalling een stuk fijnen dan je zwangerschap.

Skippy: ik sluit me aan bij Mabawa, fijn dat je 3 weken even niks hoeft nu :)

Marel, dat is even schrikken idd. Maar gelukkig is het bij dat ene beetje -en verder helemaal geen klachten- gebleven. Vast niks aan de hand en gewoon goed nieuws op dinsdag!

Mabawa, tijdens mijn zwangerschap van Saartje voelde ik haar echt maar heel weinig bewegen als ik zelf (druk) bezig was. Vooral na het werk en tijdens relaxmomentjes voelde ik haar. Misschien werkt dat ook wel een beetje zo bij jou. Voel je 'm zo flink bewegen hopelijk :)
pi_131350137
Ik voel m echt altijd. Sowieso als ik naar bed ga en op mn buik/zij lig gaat hij tekeer. Maar ook als ik in de auto zit bijvoorbeeld. Gisteren was hij in de middag tijdens een werkpresentatie heel druk, daarna nog even met t eten. Voel m zo'n 15-20 minuten per uur zeg maar, ook als ik in gesprek ben ofzo
Nu gewoon uren niet :{
pi_131350216
is hij anders gaan liggen mabawa?

Marel schrikken en succes met je spoiler.
pi_131350313
Nee volgens mij alleen rug aan de andere kant.
Overdrijf ik? :@
pi_131350452
Ik kan niet voor jouw gevoel spreken.
Als jij je zorgen maakt moet je bellen. Jij weet wat je normaal voelt. Helpt een beetje porren in je buik? Ze je laptop/tablet eens op je buik.
Ik heb Ean amper gevoeld en ook deze beweegt 's morgens en 's avonds en dat is het. Nu is mijn situatie anders dus ik schiet van minder voelen niet meteen in de stress.
pi_131350728
Ik heb al heel wat afgepord :D laptop is een goede. Ben met 5 minuutjes thuis ga ik dat even proberen. Ik ben 'verwend' met een heel druk kind dus op 1x na bijna 24 uur niet voelen maakt wel dat ik me zorgen maak ja.
  donderdag 19 september 2013 @ 16:01:37 #54
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131350816
Mabawa, het feit dat je je zorgen maakt is reden genoeg om te bellen. Jij kent je mini als geen ander :*
pi_131350822
gewoon bellen mawaba. Dat drukte de vk mij gister ook nog op mijn hart..als je ongerust bent over de hoeveelheid bewegingen mag je altijd bellen!!
pi_131350900
Eerlijk waar bellen!!
  donderdag 19 september 2013 @ 16:07:03 #57
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131350969
Als je je zorgen maakt bellen Mawaba :*

Skips fijn dat het zo goed ging!
  donderdag 19 september 2013 @ 16:15:58 #58
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_131351238
Heb je al gebeld Mawaba? Echt belangrijk, naar je gevoel luisteren. En liever 100 X voor niks.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_131351403
Mabawa, ik ben een beetje spuit elf want iedereen zegt het al maar bel je vk joh! Ik heb 2x in het ziekenhuis aan de CTG gezeten omdat ik veel minder/andere beweging voelde dan normaal.

De eerste x twijfelde ik een beetje net zoals jij nu, ik was toen 34 weken dus ze had ook minder ruimte e.d., maar ik heb uiteindelijk toch gebeld. Ze vonden dat echt volkomen terecht en helemaal niet raar of aanstellerig. Uiteindelijk niks aan de hand maar ik ben echt blij dat ik toen geweest ben :*
pi_131351484
Mabawa, als porren niet helpt (dat hielp bij mij altijd) zou ik gewoon bellen. Beter te vaak langskomen of bellen dan 1 keer te weinig.

Skips, heel fijn dat je 3 weken helemaal niets moet :)

FR, lijkt me heel vervelend voor je, maar wel "fijn" dat je je neer kan leggen met hoe het traject nu is.

En Dot, wat bedoel je met belastingaangifte? Als je de vergoeding bruto krijgt, betaal je loonbelasting (en zit het tegenwoordig automatisch in je belastingaangifte). Is het netto, dan betaal je geen loonbelasting. Simpel toch? Overigens wel een prutsregeling. o|O
pi_131351919
FR, wat fijn (denk ik) om een einddatum te hebben maar kan me ook voorstellen dat het er wel inhakt. Veel sterkte nog en hopelijk is de beeb idd groter dan geschat! :*

Mabawa, zeker bellen! Mijn Ellie liet zich niet porren, maar als jouw knulletje normaliter wel reageert is het zeker het controleren waard.

Skip, wat fijn dat je niets moet :*

Bubs, dat ze nog plek heeft! Hoe is het nu met jou en je man?
Home is where the O+ is...
pi_131352169
Mabawa, wat een ieder hier al zegt. :Y
Hier ook geen reactie op porren, maar zodra ik in bad ga en het water ter hoogte van m'n buik komt wordt ze wel druk. Zelfde als bij m'n vorige zwangerschap. En elke keer rond een uur of 4/5 's nachts...
  donderdag 19 september 2013 @ 17:48:08 #63
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131353968
Cwen geen idee hoe ze nog aan zoveel ruimte komt :'). Het voorwerk is nogsteeds aanwezig helaas. Slapen is meestal ook nog geen pretje. Ik ben benieuwd wat ze er morgen van maken.

Met mijn man gaat het zijn gangetje. Betere dagen en slechtere dagen wisselen zich af. Hij moet donderdag voor het eerst naar de uwv arts. Dat is wel even spannend wat daar uitkomt.
pi_131354358
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:23 schreef Theeleuter het volgende:
Mabawa, als porren niet helpt (dat hielp bij mij altijd) zou ik gewoon bellen. Beter te vaak langskomen of bellen dan 1 keer te weinig.

Skips, heel fijn dat je 3 weken helemaal niets moet :)

FR, lijkt me heel vervelend voor je, maar wel "fijn" dat je je neer kan leggen met hoe het traject nu is.

En Dot, wat bedoel je met belastingaangifte? Als je de vergoeding bruto krijgt, betaal je loonbelasting (en zit het tegenwoordig automatisch in je belastingaangifte). Is het netto, dan betaal je geen loonbelasting. Simpel toch? Overigens wel een prutsregeling. o|O
Ja dat bedoelde ik idd :) Moet net nog wennen aan de aangifte als je een eigen huis hebt, krijg ik dit erbij :P
pi_131354518
Mabawa, heb je nog gebeld? iPad op mijn buik zetten helpt hier vaak.

Fr. Wat fijn dat het eind in zicht is. Was het spugen na je eerste bevalling meteen over?

Ik wordt vanaf komende maandag 50 % ziek gemeld ^O^ bedrijfsleider deed ineens niet moeilijk meer :?

Afgelopen dinsdag hebben wij een pretecho gehad, en wij hebben een baby met veel haar O+ de langste haartjes waren ongeveer 1,5 cm lang :D

Verder was hij erg beweeglijk en loopt hij 1,5 weken voor op de groei. Is dat veel? Ik heb geen idee namelijk :+
  donderdag 19 september 2013 @ 18:34:48 #66
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131355521
Skips, fijn 3 weken niks moeten :).

Een harige beeb voor angela :D hoe groot was je baby nu totaal? Bij mijn pret-echo met 16 weken waren de voetjes 2 cm, dus dan zou 1,5cm haar ongeveer schouderlengte zijn :+.

Hier nog altijd buikkrampen :(. Darmen, denk ik.
KuikenGuppy
pi_131355975
Zo net thuis van een rondje zh. Alles goed gelukkig! Zoals ik al verwachtte kreeg de echokop direct een schop. Wel was het ctg iets vlak omdat hij lag te slapen. Maar alles goed verder gelukkig. Ben wel blij dat ik toch gebeld heb want het zat me echt niet lekker. Gelukkig werd me verteld dat ik de volgende keer niet zo lang moet wachten dus ik voel me niet echt schuldig meer.
Dank voor de interesse.

Angela wat 'fijn' dat je bedrijfsleider niet moeilijk deed! Lekker rustig aan doen nu. En haartjes O+ Wij hebben morgen een pretecho en ben heel benieuwd hoeveel haar ons jongetje heeft. Ik verwacht een flinke afro! :D

Burdie wat irritant die krampen. Lekker een kop thee en warme kruik in bed? :*
  donderdag 19 september 2013 @ 18:51:39 #68
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131356089
Fijn dat je toch hebt gebeld mabawa, en ook fijn dat het voor niks was ;).
(En fijn dat je op je kop hebt gekregen :D zodat je je de volgende keer (die er vast niet komt) minder bezwaard voelt en gewoon belt ;)).
KuikenGuppy
  donderdag 19 september 2013 @ 18:53:06 #69
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_131356129
:W hoi daar!

Gister begon de laatste week van mijn eerste trimester alweer..
Kortom: ik was 13 weken! :)

Het gaat hier al met al best heel goed eigenlijk ! :)
Ik heb vorige week echt een spurtje gemaakt en heb nu echt een opvallend bolletje ..
Echt leuk hoor, mensen gaan het nu echt zien.. O+
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_131356375
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 18:51 schreef Burdie het volgende:
Fijn dat je toch hebt gebeld mabawa, en ook fijn dat het voor niks was ;).
(En fijn dat je op je kop hebt gekregen :D zodat je je de volgende keer (die er vast niet komt) minder bezwaard voelt en gewoon belt ;)).
Ja zeg dat wel!

Rijst in het 2e trimester! Dat vraagt om een foto :)
pi_131356422
De lengte weet ik niet meer precies want zeef :')
Maar het ging vooral om het gewicht, dat was ruim 2100 gram als ik goed opgelet heb

Mabawa, gelukkig is alles goed met jullie kleine ^O^

Burdie, vervelend hè die krampen. Heb ze ook regelmatig :X

Martine, wat vervelend dat de medicatie niet aangeslagen is. Hopelijk werken ze nu wel. Ik loop nu een tijdje bij een homeopaat voor de blaasontstekingen, vind het geweldig. 1 x 2 korrels en de volgende dag is het weg _O_
pi_131356697
Fijn dat alles in orde is Mabawa!

Angelatje, goed dat je nu toch naar 50% kunt zakken met werken.

Skip, 'lekker' dat je in ieder geval weer drie weken verder kunt :*.

Burdie, hoop dat je toch een aardige vakantie hebt ook al voel je je onzeker.

En toen was ik het alweer kwijt...baal daar best van, want zou graag sociaal reageren.

Dank voor jullie reacties vanmorgen. Het is voor nu inderdaad goed nieuws, maar nog steeds erg onzeker. Hoop dat het niet zo gek is dat de eerdere ervaringen het 'onbezorgde' gevoel compleet hebben doen verdwijnen (eerste zwangerschap voelden die eerste weken heel anders).

Maar nog een mijlpaaltje:ik heb me net durven aanmelden bij de informatrice van moeders voor moeders. Werd er emotioneel van :'(.
  donderdag 19 september 2013 @ 19:14:11 #73
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131356850
Nou nee kursor, het zou juist gek zijn als je er geen 'last' van zou hebben. Ik durfde zelf pas na de termijnecho een beetje te hopen op een goede afloop, en heb dan nog niet eens de helft meegemaakt van jouw verhaal :*.

[ Bericht 4% gewijzigd door Burdie op 19-09-2013 19:42:46 ]
KuikenGuppy
pi_131356861
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:01 schreef angelatje het volgende:
De lengte weet ik niet meer precies want zeef :')
Maar het ging vooral om het gewicht, dat was ruim 2100 gram als ik goed opgelet heb

Mabawa, gelukkig is alles goed met jullie kleine ^O^

Burdie, vervelend hè die krampen. Heb ze ook regelmatig :X

Martine, wat vervelend dat de medicatie niet aangeslagen is. Hopelijk werken ze nu wel. Ik loop nu een tijdje bij een homeopaat voor de blaasontstekingen, vind het geweldig. 1 x 2 korrels en de volgende dag is het weg _O_
2100 gram al?

Mabawa fijn dat alles goed was.
Rijst foto?
Burdie hopelijk gaan de krampen snel weg.
pi_131357680
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:14 schreef Burdie het volgende:
Nou nee kursor, het zou juist gek zijn als je er geen 'last' van zou hebben.
Dit!! :*

Ohh we hebben als t goed is eindelijk een kaartje O+ Morgen komt de proefdruk binnen.
pi_131358163
Mabawa goed dat je toch een gebeld hebt. Echt beter een keer teveel dan een keer te weinig hoor. En zoals ze zeiden, volgende keer echt eerder aan de bel trekken.

Burdie stom van de buikkrampen. :( ik hoop voor je dat het snel weer beter gaat, ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt.

FR een plan. :) het eind is in zicht meid!

Rijst door het eerste trimester heen. :)

Kursor even een speciale :* voor jou. Ik vind het echt knap hoe rustig je nog bent ondanks je hele voorgeschiedenis. Over een paar weekjes zie jij gewoon een knipper hoor. Ik hoop dat je deze spannende periode een beetje aardig door kunt komen, maar ook als het even niet lekker gaat kun je dat hier komen melden hè! :*

Skippy drie weken rust. Fijn! Hopelijk gaat het snel wat beter met je. En doe lekker rustig aan, je hebt je rust nodig. :*

Angela een harige baby. O+

Zo, nu ben ik weer aardig bij geloof ik. :) ik ben nu na een werkweek van 36 uur toch wel een beetje uitgeteld. Ik ben blij dat het weekend voor mij begonnen is.
pi_131358539
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:49 schreef _NIKKI_ het volgende:

Kursor even een speciale :* voor jou. Ik vind het echt knap hoe rustig je nog bent ondanks je hele voorgeschiedenis. Over een paar weekjes zie jij gewoon een knipper hoor. Ik hoop dat je deze spannende periode een beetje aardig door kunt komen, maar ook als het even niet lekker gaat kun je dat hier komen melden hè! :*
Vandaag niet echt rustig hoor, eerder labiel. Ben moe, en het was wat lastig schakelen met werken. ik durf er echt nog niet op te hopen dat het deze keer goed gaat komen...dat is nog zo ver weg. En aan de andere kant was het Vanmiddag al vervelend om een tijd op m'n bureaustoel te zitten...au.

Trouwens nu ook echt gehoord dat ik een naar achter gekantelde baarmoeder heb. Zegt erg weinig, maar omdat het bij iedere echo een soort van gezegd werd, nu wel eens leuk om officieel te hebben. Zou dat ook enige rol kunnen spelen bij rugweeen, bekkenpijn of een veel te kleine buik bij de termijn? #bennietnieuwsgierigaangelegdofzo

Goed dat je nu een aantal dagen rust hebt NIKKI. Hoop dat het je goed doet.
pi_131359126
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:23 schreef WupWup het volgende:

[..]

Ik ga thuis bevallen en we zien wel hoe het loopt wb opvang. Eerste keuze is schoonmoeder, want die woont en werkt dichtbij. Als dat niet lukt, dan bekijken we wat mijn moeder kan betekenen, maar die woont wel drie kwartier rijden verderop en nog veel langer in geval van spits. Ach, en misschien beval ik wel 's nachts en slaapt de oudste gewoon door. En ik zou het ook niet onoverkomelijk vinden als ze er bij is. Dat is absoluut niet de bedoeling, maar ook geen wereldramp.
Ik denk dat ik het van het moment af laat hangen waar ik wil bevallen. Vorige zwangerschap wilde ik graag thuis bevallen, maar dat werd uiteindelijk een inleiding in het ziekenhuis. Dat was daar op zich wel een prettige ervaring, dus vandaar nu de twijfel. Thuis bevallen lijkt me wat opvang betreft ook wel gemakkelijker. Zeker als het 's nachts begint. :Y Op zich kan m'n oudste ook wel thuis blijven tijdens de bevalling, maar ik ben bang wat we dan moeten als ik misschien toch opeens naar het ziekenhuis moet/ wil.

Buren hier vraag ik liever niet, maar we hebben wel een goede vriendin en goede vriend dichtbij voor nood. Hopelijk kunnen opa en oma oppassen, maar die zitten ook met werk.

quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:14 schreef Burdie het volgende:
Nou nee kursor, het zou juist gek zijn als je er geen 'last' van zou hebben.
Inderdaad. :*

Angelatje, fijn dat het nu geregeld is op je werk. En een kindje met haar. O+
pi_131362059
mabawa wat goed dat je toch nog gebeld hebt, volgende keer idd niet zo lang wahten hoor, fijn dat alles goed was :*

En FR :* fijn dat het einde in zicht is, jeetje meid wat een zwangerschappen heb jij. Je termijn is nu in ieder geval gunstiger dan bij Ean destijds toch?

Soemp, ik keek bij mn oudste ook erg tegen dat geregel van opvang op. We hebben geen familie dicht in de buurt wonen dus ik vond het echt heel lastig. Achteraf had ik gewoon mn buren moeten vragen om standby te staan. En nog meer achteraf had ik gewoon thuis moeten bevallen, dat had een hoop gedoe gescheeld. Maarja, achteraf praat zo makkelijk he :P
:)
  donderdag 19 september 2013 @ 21:05:56 #80
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131362074
Zeg, het schijnt volle maan te zijn.. Kom maar op met die verse baby's! :7
pi_131362422
skips rust op je werk even *O*
Angela ook een meedenkende chef *O*
kursor mijn bm ligt ook naar achteren dus ben benieuwd naar de antwoorden van je vragen.
gotc hier geen baby hoor

quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 21:05 schreef mignonne het volgende:
mabawa wat goed dat je toch nog gebeld hebt, volgende keer idd niet zo lang wahten hoor, fijn dat alles goed was :*

En FR :* fijn dat het einde in zicht is, jeetje meid wat een zwangerschappen heb jij. Je termijn is nu in ieder geval gunstiger dan bij Ean destijds toch?

Soemp, ik keek bij mn oudste ook erg tegen dat geregel van opvang op. We hebben geen familie dicht in de buurt wonen dus ik vond het echt heel lastig. Achteraf had ik gewoon mn buren moeten vragen om standby te staan. En nog meer achteraf had ik gewoon thuis moeten bevallen, dat had een hoop gedoe gescheeld. Maarja, achteraf praat zo makkelijk he :P
Veel gunstiger ean is bij 34wk geboren ik ben nu al 36.2 kindje wordt ook een stuk zwaarder geschat. Wellicht mag het zelfs meteen mee naar huis. Dat ligt aan het gewicht.
pi_131362637
Nog verse beebs hier?

Even teken van leven. Ik heb de ultieme vakantie. Het is papa voor en papa na. We vermaken ons wel. Komen geregeld tranen voorbij maar ook daar is plaats voor. Japie houdt erg van cola. Dan gaat ie echt los! Nou. Dat dus. Tot over paar dagen weer!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_131362703
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 21:05 schreef GotC het volgende:
ik heb dr vandaag 4 gehad gedaan begeleid, ik vind t ff mooi geweest :P
pi_131362939
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 21:18 schreef mignonne het volgende:

[..]

ik heb dr vandaag 4 gehad gedaan begeleid, ik vind t ff mooi geweest :P
Dat ware vlotte bevallingen dan of niet?
pi_131363182
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 21:22 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Dat ware vlotte bevallingen dan of niet?
mwah, 2 wel, 1 niet, 1 kreeg een epiduraal uiteindelijk.
Vanaf 02:00 vannacht hè, 24 uur is uiteindelijk best lang :P en gelukkig wilden ze allemaal in hetzelfde ziekenhuis bevallen, dat maakt dingen wat makkelijker xD

SPOILER
  donderdag 19 september 2013 @ 21:27:54 #86
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131363192
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 21:05 schreef GotC het volgende:
van mij mag het los :P
pi_131363394
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 21:27 schreef mignonne het volgende:

[..]

mwah, 2 wel, 1 niet, 1 kreeg een epiduraal uiteindelijk.
Vanaf 02:00 vannacht hè, 24 uur is uiteindelijk best lang :P en gelukkig wilden ze allemaal in hetzelfde ziekenhuis bevallen, dat maakt dingen wat makkelijker xD

SPOILER
Dan weet ik in welk z-huis je was.
Lekker uitrusten nu dan. Wat doe je nog online???? hup slapen jij ;)
pi_131363492
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 21:32 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Dan weet ik in welk z-huis je was.
Lekker uitrusten nu dan. Wat doe je nog online???? hup slapen jij ;)
Mijn dienst zit er om 00:00 op, als ik nu ga liggen maar om 23:00 nog gebeld wordt dan word ik niet meer wakker van mn telefoon ben ik bang :')

Ja het ziekenhuis is algemeen bekend denk ik haha :D ik had er helemaal niet bij stilgestaan, maar ik vond het wel bijzonder toch, het idee dat zij in een van die kamers ook voor het eerst kennisgemaakt hebben met hun kindje, die eerste huiltjes enz. Ook een koningin krijgt ze niet in een mandje voor de deur aangeleverd :D meestal.
pi_131363610
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 21:34 schreef mignonne het volgende:

[..]

Mijn dienst zit er om 00:00 op, als ik nu ga liggen maar om 23:00 nog gebeld wordt dan word ik niet meer wakker van mn telefoon ben ik bang :')

Ja het ziekenhuis is algemeen bekend denk ik haha :D ik had er helemaal niet bij stilgestaan, maar ik vond het wel bijzonder toch, het idee dat zij in een van die kamers ook voor het eerst kennisgemaakt hebben met hun kindje, die eerste huiltjes enz. Ook een koningin krijgt ze niet in een mandje voor de deur aangeleverd :D meestal.
Helaas voor hun geldt dat ook niet. zij heeft ze toch zelf op de wereld gezet? beatrix volgens mij niet.
Ik ben in een van de slechtste z-huizen in dh geboren. Mijn oma wilde altijd naar het bronovo helaas voor haar mocht ze daar niet sterven omdat de ambulance haar naar een ander z-huis bracht.

En mijn oma en de weg was niet zo'n goede combi. Ze was verdwaald in het bronovo en kwam bij de koninklijke kamers uit. Ook niemand die haar tegenhield ofzo.

Succes met wakker blijven. Nog even.
pi_131363812
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 21:37 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Helaas voor hun geldt dat ook niet. zij heeft ze toch zelf op de wereld gezet? beatrix volgens mij niet.
Ik ben in een van de slechtste z-huizen in dh geboren. Mijn oma wilde altijd naar het bronovo helaas voor haar mocht ze daar niet sterven omdat de ambulance haar naar een ander z-huis bracht.

En mijn oma en de weg was niet zo'n goede combi. Ze was verdwaald in het bronovo en kwam bij de koninklijke kamers uit. Ook niemand die haar tegenhield ofzo.

Succes met wakker blijven. Nog even.
oh wat een verhalen van je oma, op royals jacht :o wat naar joh. Ik heb het ook wel een beetje met de ambulance's hier hoor, ik wil zelf, mocht het ooit nodig zijn per se naar delft gebracht worden, en mijn kinderen ook. Tenzij ik een prematuur kind krijg, dan wil ik wel naar Den Haag. verder heb ik geen eisen hoor :')

Maxima was idd vaginaal bevallen, Beatrix wilde wel vaginaal en het was zelfs de bedoeling om thuis te bevallen zoals de traditie was, maar er schijnt wel forse indicatie voor keizersnede zijn geweest ofzoiets. Verder vind ik het niet boeiend ofzo hoor al die royal bevallingen :Y) :+
pi_131363983
Ik weet niet of ze het zelf nog helemaal meegekregen heeft.
Mijn andere oma wilde ook per se niet naar het z-huis op 5 min lopen.
Tja en waar ben ik geboren juist ook daar. Omdat mijn moeder ook met spoed was opgenomen en toen geen keus had. Nouja ik leef nog dus zo erg kan het niet zijn geweest.

Ik vind de meeste bevallingen wel interessant. Ik moet nog dus wat andere ervaringen lezen is ook wel prettig.
pi_131364027
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 21:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik weet niet of ze het zelf nog helemaal meegekregen heeft.
Mijn andere oma wilde ook per se niet naar het z-huis op 5 min lopen.
Tja en waar ben ik geboren juist ook daar. Omdat mijn moeder ook met spoed was opgenomen en toen geen keus had. Nouja ik leef nog dus zo erg kan het niet zijn geweest.
welk ziekenhuis was dat? nu maak je me nieuwsgierig :D
rode kruis of het westeinde?
  donderdag 19 september 2013 @ 21:46:46 #93
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131364114
Mignonne, klein vraagje om je wakker te houden :+ Kan een volle blaas indalen tegenhouden? Ik word simpelweg 's nachts niet wakker om naar de wc te gaan en ben schijnbaar gezegend met een huge blaas. Vroeg het me ineens af. :P

Mo, geniet van je vakantie!

Angelatje, gelukkig viel het mee met je leidinggevende. Goed gedaan :)

Skips :* Fijn dat je 3 weken iig niks moet meis!
pi_131364389
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 21:46 schreef GotC het volgende:
Mignonne, klein vraagje om je wakker te houden :+ Kan een volle blaas indalen tegenhouden? Ik word simpelweg 's nachts niet wakker om naar de wc te gaan en ben schijnbaar gezegend met een huge blaas. Vroeg het me ineens af. :P

Mo, geniet van je vakantie!

Angelatje, gelukkig viel het mee met je leidinggevende. Goed gedaan :)

Skips :* Fijn dat je 3 weken iig niks moet meis!
hahaha :D
herkenbaar van die grote blaas :')

Om antwoord te geven, ja en nee. Als je blaas enorm vol zit tijdens je bevalling dan kan het zijn dat het een belemmering is voor het verder indalen van het hoofd.

Maar als je het hebt over gewoon indalen van het kind dan denk ik dat de invloed minimaal is. Je blaas is 's ochtends wel gewoon weer leeg natuurlijk en gedurende de dag ook dus je kindje heeft zo ruim de kans om gewoon in te dalen.
pi_131364475
Ik hoef 's nachts ook niet naar de wc. Behalve als ik wakker word van iets anders. Maar goed dat heeft meer met mijn vochtiname te maken gok ik.

En auwa ik heb een voetje tussen mijn ribben. Althans ik denk dat het een voetje is.
  donderdag 19 september 2013 @ 21:54:09 #96
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131364481
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 21:52 schreef mignonne het volgende:

[..]

hahaha :D
herkenbaar van die grote blaas :')

Om antwoord te geven, ja en nee. Als je blaas enorm vol zit tijdens je bevalling dan kan het zijn dat het een belemmering is voor het verder indalen van het hoofd.

Maar als je het hebt over gewoon indalen van het kind dan denk ik dat de invloed minimaal is. Je blaas is 's ochtends wel gewoon weer leeg natuurlijk en gedurende de dag ook dus je kindje heeft zo ruim de kans om gewoon in te dalen.
Mooi, dan kan ik ongegeneerd in bed blijven liggen zonder me schuldig te voelen :D
pi_131366040
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 21:05 schreef mignonne het volgende:

Had je achteraf vooral thuis willen/ moeten bevallen vanwege de opvang?

We wonen in een volksbuurt met nogal asociale buren waar ik echt geen opvang van wil. Dan beval ik nog liever alleen. :@ Aan de overkant ook wel lieve mensen hoor, maar die kent m'n oudste alleen van het zwaaien naar elkaar. :)

In elk geval net besproken dat ik thuis zou willen bevallen. Mocht dat anders lopen, dan proberen we wel familie of vrienden in de buurt in te schakelen. Van de week een lijstje maken en iedereen vragen.

Oh, ik wilde dat ik 's nachts door kon slapen. M'n blaas is denk ik zo groot als een borrelglaasje. }:| Meestal heb ik ook helemaal geen zin om dan op te staan. Lig ik ruim een uur te draaien voor ik besluit alsnog maar te gaan dan. :|W

En, vanavond kon er bijna een beker op m'n buik staan. c_/
pi_131369576
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 21:45 schreef mignonne het volgende:

[..]

welk ziekenhuis was dat? nu maak je me nieuwsgierig :D
rode kruis of het westeinde?
Dat moet wel Lijkenburg zijn :P
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:19:16 #99
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_131370577
Plassen snachts? Check! Net zo lang blijven woelen tot je echt niet meer kan wachten? Check! :D

Skips, goed te horen dat het zo gelopen is :*

Mo, geniet lekker van je vakantie wuufke! Je hebt hem verdiend!

Angela, goed dat t op deze manier toch geregeld kan worden.

Hier een angelsounds update *O* O+ zonet nog even geprobeerd en binnen n halve minuut een rijdende trein te pakken. Zo luid en duidelijk en mooi en krachtig en en en dat t haast vreemd is dat het van de week niet lukte. Dit was zo obvious O+. Thanks voor alle tips hier dames!!
Kindje bewoog ook van de doppler af en er naar toe, dat was ook bijzonder om te horen.

En nu ga ik lekker slapen O+ met n baby in m'n buik (want ja, dat vind ik nog steeds bizar en onwerkelijk). O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_131371944
Waaaaar is iedereen ? :W
  vrijdag 20 september 2013 @ 04:27:42 #101
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131372112
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 03:07 schreef Jipster het volgende:
Waaaaar is iedereen ? :W
Hier :W ik ga weer proberen te slapen. Binnen 2 uur. Gaat de wekker :X
pi_131372497
Mogge! :W

Bubs nog geslapen? Ik kon slecht weer in slaap vallen...

Hier zometeen weer op naar zkh.

Bijna weekend! En nog even een beetje mooi weer! Altijd fijn :Y
pi_131372579
S'nachts niet hoeven te plassen lijkt me heerlijk!
Hier 2/3 x op een nacht!
pi_131372635
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:44 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Dat moet wel Lijkenburg zijn :P
_O- hahaha omg :D

Soemp, ja idd vanwege de opvang in de kleine zin, maar in general, vooral vanwege de rust die dat gebracht zou hebben. Ik ben in 1,5 a 2 uur tijd ontsloten, in die tijd moest er dus nog opvang hierheen komen, moest ik me aankleden voor vertrek, in de auto enz enz. Ik vond het niet onprettig of vervelend allemaal, en ik vond het ziekenhuis bij allebei een prettige plaats om te bevallen, maar uiteindelijk denk ik dat het ook wel lekker was geweest als ik gewoon weer thuis onder de douche had kunnen gaan staan. Mn oudste sliep toch, en ze was nog zo klein, die zou echt niets meegekregen hebben van bijv. een placenta die nog moest komen. En in geval van dat ik nog naar ziekenhuis zou moeten zou B. ook bij haar kunnen wachten tot er opvang is en daarna naar mij toe rijden bijvoorbeeld. Zoiets.
pi_131372672
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 21:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Veel gunstiger ean is bij 34wk geboren ik ben nu al 36.2 kindje wordt ook een stuk zwaarder geschat. Wellicht mag het zelfs meteen mee naar huis. Dat ligt aan het gewicht.
Wat fijn!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 20 september 2013 @ 08:22:35 #106
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131372872
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 07:30 schreef Jipster het volgende:
Mogge! :W

Bubs nog geslapen? Ik kon slecht weer in slaap vallen...

Hier zometeen weer op naar zkh.

Bijna weekend! En nog even een beetje mooi weer! Altijd fijn :Y
Nee helaas. Ze was eindelijk rustig en toen kwamen de voorweeen weer flink.
Kort nachtje zo vanaf 3 uur wakker.

Zit nu voor controle in het zkh. Jij veel succes voor straks!!
  vrijdag 20 september 2013 @ 08:24:03 #107
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131372886
Succes Bubs en Jip! :) En slecht slapen is klote..
pi_131372922
Vanaf morgen moet ik mij ook melden zeker :o
  vrijdag 20 september 2013 @ 08:29:13 #109
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131372941
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 08:27 schreef Jipster het volgende:
Vanaf morgen moet ik mij ook melden zeker :o
Ja :D *O*
pi_131372989
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 08:29 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja :D *O*
Time flies!!

Gek idee he, nog maar eventjes dat wezentje in onze buik en dan eindelijk eruit en kennismaken O+
pi_131372997
Pff bubs klinkt niet als een heel fijn nachtje!

Hier vandaag trouwens 33 weken :D
  vrijdag 20 september 2013 @ 08:50:11 #112
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131373216
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 08:34 schreef Jipster het volgende:

[..]

Time flies!!

Gek idee he, nog maar eventjes dat wezentje in onze buik en dan eindelijk eruit en kennismaken O+
Wat een mooi idee he? O+ Ik kan stiekem niet wachten! Yur ook niet. Paar keer per dag fluistert hij nu tegen m'n buik dat Bob nu echt wel mag komen hoor O+

Bla al 33 weken! Dat gaat ook hard zeg *O*
pi_131373297
Aahw lief gotc :)
Hier een dochter die de baby steeds aait en kusjes geeft...maar ze zegt er steeds bij "blijf nog maar even zitten zusje, je moet nog groeien" O+
pi_131373441
Bubs dat klinkt als een heel kort nachtje! Misschien vanmiddag even bijslapen?

Jipster succes in het zh zometeen.

Blabla alweer 33 weken, wat gaat het hard hè.

Ik was vandaag al om 6 uur wakker om te plassen. Gelukkig was ik gisteren om een uur of 9 gaan slapen. Ik ben maar gelijk gaan douchen en ontbijten met peuter en man. :) en na het ontbijt heb ik samen met de peuter nog heerlijk 1,5 uur op de bank met mijn oogjes dicht liggen soezen terwijl de peuter televisie keek. :@ O+

Nu mijn huis maar eens aan kant maken, want ik heb morgen mijn vriendinnen uitgenodigd om bij ons te komen eten. Door de hele behandeling en spannende tijd de afgelopen weken heb ik alle social stuff een beetje afgehouden. Ik heb er echt zin in om mijn vriendinnetjes na een paar maanden weer eens te zien en gezellig te kletsen. Ik heb ze voorbereid dat ze geen culinair hoogstandje zullen krijgen maar gewoon nasi met een sateetje en een lekker toetje maar die moet ik nog verzinnen, want uren in de keuken staan doe ik maar even niet. ;)
  vrijdag 20 september 2013 @ 09:06:55 #115
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131373483
Nu heb ik trek in nasi met sate }:|
Klinkt als een fijne avond morgen Nikki! En lekker kunnen soezen na het ontbijt, fijn :)
pi_131373543
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 09:06 schreef GotC het volgende:
Nu heb ik trek in nasi met sate }:|
Sorry :D
Ik heb er echt al een paar weken trek in, nu gaat het er eindelijk eens van komen. :)
pi_131373789
Egopost: Ik heb een tekenbeet :{ Ik was een maand of twee terug gebeten in mijn knieholte, maar die teek zat nog niet eens heel erg vast, want ik veegde hem er zo af en nu zag ik ineens een grote rode halfopen kring.... Dokter is nu aan het overleggen wat nu de behandeling wordt ivm mn zwangerschap. De vk belt straks sowieso nog even voor iets anders, dus dan ga ik ook even vragen of ze dit al ooit eerder hebben gehad...
pi_131373811
Succes Bubs en Jips!

Bla 33 weken!! *O*

Veel plezier met je vriendinnen morgen Nikki.

Hier weer een druk jongetje in mijn buik. Weirdo... Zo werken en dan nog maar 5 weekjes!! Joehoeee!
  vrijdag 20 september 2013 @ 09:38:30 #119
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_131374008
Morgen!

Ik lift even mee op Mabawa haar post :@ O-)

Fijn dat je mini lekker aan t woelen is in je buik Mabawa!

Ik heb overigens echt heerlijk geslapen na ons rijdende treintje van gisteren O+ (zie laatste post vorige pagina :P ). Zo is een angelsounds wel tof!
pi_131374108
KP echt fijn dat je nu wel binnen no time een treintje hoorde. O+

Ik heb na het rondje zh van afgelopen dinsdag al niet meer geluisterd. Ik ben best een beetje trots op mezelf. Het vertrouwen begint te komen. :)

Dot succes met wachten. Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. :*
pi_131374220
Meldt!
  vrijdag 20 september 2013 @ 09:53:24 #122
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131374289
Dot, dat is zeker effe schrikken. Ze zullen vast een goede behandeling vinden voor je :* Teken :r

Nikki wat fijn dat je wat meer vertrouwen hebt O+ Het is sowieso een spannende tijd, maar met 2 lijkt het me bijna dubbel zo spannend!
pi_131374655
Dot, dat is even flink balen. Maar gelukkig ben je er snel bij en zul je er hopelijk niet teveel last van ondervinden.

Nikki, fijn dat je je zo goed voelt! En veel plezier alvast met je vriendinnen.

Kim, die heerlijk geslapen heeft! Fijn.
Ik heb ook een heerlijke nacht gehad, was er ook aan toe. Helaas nog steeds moe, maar goed hoort erbij.

Bubs, wat ruk die nachten. Hopelijk zet het nu snel gewoon door!
  vrijdag 20 september 2013 @ 10:29:15 #124
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131374993
En weer thuis. Ze ligt niet dwars O+ ze heeft me voor de gek gehouden _O-.
Ze ligt wel mer d'r rug de andere kant op ik denk dat dat het verschil maakt??

Groei was weer wat minder, maar de flow was nog goed. Ze heeft even gevoeld, maar 2,5 week voorweeen heeft verder nog niks gedaan :X . Nogsteeds 1cm maar de baarmoederhals is nog niet verweekt.

Bij volgende controle krijg ik een echo + doppleronderzoek.

Ik ga zeker nog wel een dutje of wat doen strakjes :O
pi_131375107
Ik moet twee weken antibiotica slikken, en idd een andere omdat ik zwanger ben, en dan weer terug naar de huisarts. Hij zei ook dat de behandeling echt voor mij is, want de kans is erg klein dat het ook bij de baby terecht is gekomen :)

Fijn dat je wat meer vertrouwen hebt Nikki! KP, Ik vond het hartje horen ook heel geruststellend O+ Hopelijk hoef je niet meer lang te wachten Bubsel!
pi_131375296
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 09:24 schreef Dot. het volgende:
Egopost: Ik heb een tekenbeet :{ Ik was een maand of twee terug gebeten in mijn knieholte, maar die teek zat nog niet eens heel erg vast, want ik veegde hem er zo af en nu zag ik ineens een grote rode halfopen kring.... Dokter is nu aan het overleggen wat nu de behandeling wordt ivm mn zwangerschap. De vk belt straks sowieso nog even voor iets anders, dus dan ga ik ook even vragen of ze dit al ooit eerder hebben gehad...
Oi! Dat is minder handig in de zwangerschap. Ik heb toevallig pas ook zo'n casus gehad en laten uitzoeken door de gynaecoloog. Het moet in elk geval behandeld worden, alleen de standaard AB hiervoor kan niet worden ingezet dus dan kom je op een kuur amoxycilline uit. In dit geval was het twee weken lang. Daarmee was het adequaat behandeld en dus geen zorgen meer. Misschien heb je wat aan die info.

Gisteren heb ik de SEO gehad en alles was goed *O* Nog steeds een meisje ook! En een heel fotoboek mee :D Direct erna moest ik m'n eigen spreekuur draaien en mijn ouders waren ook ter plekke om even op onze dochter te passen. Dus ik heb een paar minuten kunnen nemen om zelf een pretecho te maken om aan m'n ouders te laten zien. Dat was wel heel leuk O+
En dan heeft mijn man vanmorgen ook nog de baby kunnen voelen!
pi_131375319
Mosterd na de maaltijd :@
pi_131375443
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 10:41 schreef WupWup het volgende:

[..]

Oi! Dat is minder handig in de zwangerschap. Ik heb toevallig pas ook zo'n casus gehad en laten uitzoeken door de gynaecoloog. Het moet in elk geval behandeld worden, alleen de standaard AB hiervoor kan niet worden ingezet dus dan kom je op een kuur amoxycilline uit. In dit geval was het twee weken lang. Daarmee was het adequaat behandeld en dus geen zorgen meer. Misschien heb je wat aan die info.

Gisteren heb ik de SEO gehad en alles was goed *O* Nog steeds een meisje ook! En een heel fotoboek mee :D Direct erna moest ik m'n eigen spreekuur draaien en mijn ouders waren ook ter plekke om even op onze dochter te passen. Dus ik heb een paar minuten kunnen nemen om zelf een pretecho te maken om aan m'n ouders te laten zien. Dat was wel heel leuk O+
En dan heeft mijn man vanmorgen ook nog de baby kunnen voelen!
Toch fijn dat twee artsen hetzelfde zeggen, dank je! Ik maakte me ook het meeste zorgen dat het bij de baby zou kunnen komen.

En een goede SEO *O*
  vrijdag 20 september 2013 @ 10:48:21 #129
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131375502
Wup, fijn! Goede SEO, véél foto's én je ouders hun volgende kleinkind kunnen laten zien *O*

Bubs hield ze je gewoon voor de gek :D Nou gelukkig maar. Balen dat het voorwerk niks doet -O-
pi_131375654
Kim wat super dat je het hartje nu zo snel kon vinden en heel fijn dat je daardoor lekker heb geslapen.

Bubs wat balen dat je zo slecht geslapen heb. Wel heel fijn dat ze toch niet dwars ligt. Ze houdt het wel spannend he :)

Mabawa wat fijn dat je je jongetje weer voelt. Wat fijn dat ze je ook serieus hebben genomen toen je belde en dat je even langs mocht komen voor controle. ^O^
Vanaf volgende week nog maar 5 weken werken!! Wat heerlijk. Jij werkt toch ook in de zorg? Hou je het nog een beetje vol?

Jipster succes in het ziekenhuis. En vanaf morgen moet je je melden *O*

Bla 33 weken *O* en wat schattig dat je dochter al tegen haar zusje praat O+

GotC O+ voor Yur. Ik hou van mannen die tegen zwangere buiken praten *smelt*

*O* voor mezelf want ik ben vandaag 25 (!?.... ja echt 25) weken :o

Skips wat fijn dat je nu 3 weken niks MOET. Behalve rusten en alleen maar dingen doen wat je zelf leuk vindt

Nikki wat heerlijk zn relaxte ochtend!! Veel plezier morgen avond!! (en nasi, jam jam :Y) )

*O* voor de goed SEO van Wup

Dot wat vervelend. Ik heb ook ooit zn kring gehad na een tekenbeet, daar wordt je niet vrolijk van en al helemaal niet als je zwanger bent. Teken }:|
pi_131375819
Mabawa, fijn dat 'ie weer lekker druk is nu :Y

Wup, goede seo *O*

Meh Dot, ik zou dat ook niet relaxed vinden. Gelukkig kan er adequaat op gereageerd worden :Y En maakt het verder niet uit voor de zwangerschap :)

Verder: wat ikke hierboven zegt :+

Voor mij nog maar minder dan 1 week en ik heb de echo :s) Tijd gaat toch wel snel voorbij moet ik zeggen :Y

Nog steeds heledagmisselijkheid, maar dat is ook prima in je voordeel te gebruiken af en toe :7 :+

En het dagelijks spuiten gaat prima :Y Nu nog doet M. dat iedere avond voor me, maar ik denk dat ik het over een tijdje zelf ga proberen. Drempel moet nog even iets lager worden. Maar van dagelijks spuiten, en dat een hele tijd lang, wordt die drempel vanzelf wel lager :D :s)
pi_131376391
bubs en jips succes in het z-huis.
Bubs ligt je meisje nog goed?
Dot wat een schrik zeg. Ben je al terug gebeld? Tekenbeten zijn echt the horror
kim hartje gehoord *O*

Hier ook niet zo'n denderende nacht om 02:15 er maar uitgegaan omdat ik maar bleef hoesten en mijn bekkenbodem dat niet zo leuk vond. Volgens mij zorg het maagzuur voor het vele hoesten.
pi_131376462
Of je leest even verder
dot fijn dat ze het kunnen behandelen
bubs je eigenwijsje ligt nog lekker goed *O* op hoeveel gram schatten ze haar nu?
  vrijdag 20 september 2013 @ 11:22:16 #134
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131376500
Dus jij hebt een dagelijks spuitende man, coco? 8-).
KuikenGuppy
pi_131376587
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:22 schreef Burdie het volgende:
Ik wilde de grap stiekem zelf al maken, maar was bang om dan meteen een heel vreemde indruk te maken hier :') :+

Mijn insteek was: mag hij tenminste dagelijks nog even spuiten :s)
  vrijdag 20 september 2013 @ 11:26:31 #136
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131376611
Ikke 25 weken *O*.

Dot, wat schrikken, hopelijk slaat de AB snel aan.

FR :* nog eventjes :Y.

Bla wat lief van je dochter O+!

Nikki, succes met voorbereiden, klinkt wel heel gezellig! En ik heb nu ook zin in nasi met sate :').
KuikenGuppy
pi_131376624
quote:
Gniffel...
pi_131376801
quote:
_O-
  vrijdag 20 september 2013 @ 11:34:40 #139
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131376837
quote:
:D!

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik wilde de grap stiekem zelf al maken, maar was bang om dan meteen een heel vreemde indruk te maken hier :') :+

Denk dat je dan een extra goede indruk maakt :D :7
pi_131376934
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:34 schreef GotC het volgende:

[..]

:D!

[..]

Denk dat je dan een extra goede indruk maakt :D :7
Ja, ik ben nog nieuw he! Is nog even aftasten wat hier de geldende normen en waarden zijn, wie de top dog, wie de alpha's en de beta's, etc, etc :+

Maar: schunnige humor is gewenst. Check! :D
  vrijdag 20 september 2013 @ 11:40:34 #141
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131376975
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

:+.

Toch ook wel fijn he, die misselijkheid, geeft toch een beetje houvast in een onzekere tijd. Maar een week gaat snel voorbij :Y.

Mijn buik is vannacht trouwens vakkundig verbouwd, zowel darmen als baby waren er druk mee. En ik had nog een kortstondige romance met Dries Roelvink die mij chocoladefondue met gerookte zalm voorschotelde :').
KuikenGuppy
  vrijdag 20 september 2013 @ 11:41:37 #142
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131376999
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Of je leest even verder
dot fijn dat ze het kunnen behandelen
bubs je eigenwijsje ligt nog lekker goed *O* op hoeveel gram schatten ze haar nu?
Heeft ze nu niet gedaan. Alleen het buikje gemeten.

Ik las nog over een tekenbeet :o wat een schik dot :*
Een goede seo van wup *O*

De rest ben ik weer vergeten :@
pi_131377091
Die chocoladefundue klinkt lekker Burdie! :9 Dries Roelvink daarentegen... :{w
pi_131377156
chocoladefundue met zalm :r ik moet er niet denken. En dries roelvink erbij is helemaal :r

Ik heb gedroomd over huilende baby's goh waar zit ik toch met mijn gedachten? en vanmorgen hoorde ik een kindje roepen en daar werd ik weer wakker van. En mijn 1e gedachte was Ean. Maar dat kon niet want ze is er niet. Ben toch gaan kijken of vriend haar niet per ongeluk thuis gelaten had.
  vrijdag 20 september 2013 @ 11:51:21 #145
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131377246
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:44 schreef _NIKKI_ het volgende:
Die chocoladefundue klinkt lekker Burdie! :9 Dries Roelvink daarentegen... :{w
Jamaar niet met zalm ;(. En er waren zoveel lekkere dingen (verse aardbeien enzo), komt de serveerster aan met een bordje zalm :'( :').
KuikenGuppy
pi_131377298
Ja die serveerster dacht vast, die is zwanger dus die lust vreemde dingen. ;)
pi_131377383
Nou heb ik zin in de nasi van nikki met als toetjes een chocolade fondue (maar dan met aardbeien en marshmallows) van burdie
pi_131377407
Eigenlijk geen combi. Maar heb er wel zin in :D
pi_131378285
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:40 schreef Burdie het volgende:

[..]

En ik had nog een kortstondige romance met Dries Roelvink die mij chocoladefondue met gerookte zalm voorschotelde :').
Ik zit echt hardop te lachen hier
Whahaha geweldig!

Wup een goede SEO,wat fijn!

Wat een rot zwangerschap heb je ferrari,sterkte!

Marel,heb jij nog geen echo gehad? Ik zie dat je net iets verder dan ik bent.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_131378432
chocoladefundue O+ nu even niet want zuivel is een no go.
En ik weet zeker dat ik Ean er ook plezier mee doe. Hoezo is ze echt een meid?

Wup ik las een goede seo en nog steeds een meisje *O*
  vrijdag 20 september 2013 @ 12:50:44 #151
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131378647
Marshmallows :9~

Net kwam een vriendinnetje haar draagdoek langsbrengen, zodat wij het kunnen proberen O+ Ben benieuwd!
pi_131378790
tof gotc. Ik heb de mijne gewassen en nu nog iemand zoeken die mij kan helpen knopen. Ik vind dat wel een beetje eng.

Ik ben trouwens benieuwd wie er van het okt rijtje echt in okt gaat bevallen. Iemand nog iets van rossdale gehoord? Zijn vrouw heeft toch diabetes en zou eerder bevallen???
  vrijdag 20 september 2013 @ 13:01:45 #153
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131378924
Ik gok zomaar dat oktobermensen allemaal of eind september bevallen, of begin oktober ;)
pi_131379008
Is er iets aan de gang bij je gotc?
  vrijdag 20 september 2013 @ 13:07:20 #155
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131379062
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Is er iets aan de gang bij je gotc?
Neuh, verre van :D Hier en daar een verdwaalde harde buik. Maar zal bij mij niet later worden dan half oktober.
pi_131379086
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:07 schreef GotC het volgende:

[..]

Neuh, verre van :D Hier en daar een verdwaalde harde buik. Maar zal bij mij niet later worden dan half oktober.
ja 6+7=13okt dus uiterlijk 15okt heb jij je bobje wel.
pi_131379539
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 12:35 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Marel,heb jij nog geen echo gehad? Ik zie dat je net iets verder dan ik bent.
Bij ons is de eerste afspraak rond 10 weken, dat is dan ook gelijk termijnecho. En ik heb die dinsdag. Omdat ik sinds gisteren wat roze/bruin slijm verlies (sorry for details...) vind ik het weer extra spannend! Wanneer heb jij termijnecho?

Dot wat balen van die tekenbeet... Gelukkig is er wel een passende behandeling.

En Wup, wat fijn een goede SEO! En wat bijzonder dat je jezelf kan pret-echoën.

Bubs, gelukkig ligt je kleintje er nog steeds mooi met het koppie naar beneden bij!

O, en dat slijmverlies vind ik maar niks. Maakt echt heel onzeker, bah!
pi_131379996
marel logisch dat het je onzeker maakt. Het is bijna dinsdag maar dat klinkt zo loos.
pi_131380311
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:25 schreef marel88 het volgende:

[..]

Bij ons is de eerste afspraak rond 10 weken, dat is dan ook gelijk termijnecho. En ik heb die dinsdag. Omdat ik sinds gisteren wat roze/bruin slijm verlies (sorry for details...) vind ik het weer extra spannend! Wanneer heb jij termijnecho?

Dot wat balen van die tekenbeet... Gelukkig is er wel een passende behandeling.

En Wup, wat fijn een goede SEO! En wat bijzonder dat je jezelf kan pret-echoën.

Bubs, gelukkig ligt je kleintje er nog steeds mooi met het koppie naar beneden bij!

O, en dat slijmverlies vind ik maar niks. Maakt echt heel onzeker, bah!
Heb je inmiddels nog vaker wat rozig slijm/bloed verloren dan?
pi_131381598
Hier goed ctg gehad. Wel fikse harde buiken. En door t bloedverlies moet ik morgen en zondag en dan weer maandag ook even ctg maken. Wel fijn ook voor eigen geruststelling.

Dot wat naar een tekenbeet. Hopelijk niet teveel last van en werkt je kuur!

Spannend Marel! En slijm of bloedverlies is zeker -O-
pi_131381833
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:52 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Heb je inmiddels nog vaker wat rozig slijm/bloed verloren dan?
Ja, vanochtend steeds kleine beetjes, heb ook even met de VK gebeld. Als het echt bloed wordt of ik buikpijn krijg even bellen, ook in het weekend op het spoednummer eventueel. Ben zelf ook wel van het afwachten, ook omdat m'n man weer in het buitenland is en ik liever samen met hem volgende week hoor als het niet goed is...
pi_131381870
Marel, ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Ik had met mijn bloedverlies het "geluk" toch al op de IVF poli te lopen en daardoor heb ik twee extra echo's gehad nog voor ik 10 weken zwanger was. Zonder die echo's trok ik het echt slecht/niet. Maar zolang je geen krampen en vers bloed hebt hoeft het echt helemaal niets te betekenen hoor. :*
pi_131381927
Houd je ook in de gaten of het geen blaasontsteking is, Marel? Dat kan ook bloedverlies veroorzaken.
pi_131381961
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 14:40 schreef _NIKKI_ het volgende:
Marel, ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Ik had met mijn bloedverlies het "geluk" toch al op de IVF poli te lopen en daardoor heb ik twee extra echo's gehad nog voor ik 10 weken zwanger was. Zonder die echo's trok ik het echt slecht/niet. Maar zolang je geen krampen en vers bloed hebt hoeft het echt helemaal niets te betekenen hoor. :*
Dat zei de assistente ook, het kan erbij horen. Maar tnx, alleen thuis en nog niemand die het weet dus niemand om mee te delen. Ben ik weer extra blij met dit forum! :* voor jullie!
  vrijdag 20 september 2013 @ 15:11:15 #165
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131382835
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 14:33 schreef Jipster het volgende:
Hier goed ctg gehad. Wel fikse harde buiken. En door t bloedverlies moet ik morgen en zondag en dan weer maandag ook even ctg maken. Wel fijn ook voor eigen geruststelling.

Dot wat naar een tekenbeet. Hopelijk niet teveel last van en werkt je kuur!

Spannend Marel! En slijm of bloedverlies is zeker -O-
Vervelend he die harde buiken :* wel 'fijn' van de ctg vooral voor jezelf.
pi_131383033
harde buiken lijkt mij echt niks. Bubsel hebben ze bij jou nu wel een plan van aanpak? Word je ingeleid? je bent bijna 40wk toch?
pi_131383061
Jipster, wat is de oorzaak van je bloedverlies steeds?
pi_131383349
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 15:19 schreef WupWup het volgende:
Jipster, wat is de oorzaak van je bloedverlies steeds?
Even een vraagje want mijn geheugen is stuk. De gyn had gisteren met een meetlint mijn baarmoeder gemeten en kwam uit op 28 en een heel klein beetje. Moest ik hier nu 4 bij optellen om aan de geschatte groei te komen?
  vrijdag 20 september 2013 @ 15:36:54 #169
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131383587
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 15:18 schreef ferrari_rood het volgende:
harde buiken lijkt mij echt niks. Bubsel hebben ze bij jou nu wel een plan van aanpak? Word je ingeleid? je bent bijna 40wk toch?
Nee nog niet. Een lange echo + doppler onderzoek de volgende controle. Doppler omdat de groei weer lijkt af te vakken?
pi_131383611
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 15:36 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Nee nog niet. Een lange echo + doppler onderzoek de volgende controle. Doppler omdat de groei weer lijkt af te vakken?
ook frustrerend of niet?
Houden ze het toch op je operatie dat de groei wat achterblijft?
  vrijdag 20 september 2013 @ 15:51:51 #171
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131383998
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 15:37 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

ook frustrerend of niet?
Houden ze het toch op je operatie dat de groei wat achterblijft?
Ja en bij ons in de familie zijn de kindjes ook niet erg groot. Het zal wel niet zo verontrustend zijn als bij jou anders hielden ze me wel strenger onder controle.

Maar fustrerend is het wel ja :')
pi_131384090
Het ligt ook aan de gyn. de rest vond het niet zo spannend. groeit mee op eigen lijntje enz enz. En deze zei hoppa einddatum plannen. Euh ja oke.
Nu heeft hij bij ean ook ingegrepen. Hij was de supervisor van de gio toen. Van hem moest ik aan de magnesium en hij heeft ook gezegd ik ga d'r deze week halen en dat werd toen later de dag meteen.
Hij zou zijn redenen wel hebben. En achteraf ben ik blij dat hij zo accuraat gereageerd heeft bij Ean op dat moment niet.

Ik was zelf ook niet groot maar mijn moeder rookte.
  vrijdag 20 september 2013 @ 16:13:06 #173
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131384535
Klopt ook idd. De volgende keer heb ik een gyn die wel van doorpakken weet. Ben benieuwd of ik het haal :+
pi_131385266
ook spannend bij jou dus. sept en okt zijn niet de maanden om zorgeloos zwanger te zijn/ te bevallen.
  vrijdag 20 september 2013 @ 17:10:55 #175
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_131386227
Goedemiddag allemaal!
Heb ik nog verse babies gemist de afgelopen 5 dagen? Zijn even een paar dagen naar Duitsland geweest.
  vrijdag 20 september 2013 @ 17:20:47 #176
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131386523
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 16:36 schreef ferrari_rood het volgende:
ook spannend bij jou dus. sept en okt zijn niet de maanden om zorgeloos zwanger te zijn/ te bevallen.
Ik ben graag de uitzondering op de regel :+

Ik meende dat wb opmeten van je eigen buik puur voor de groei van je baarmoeder is, zegt niks over het kindje :) En het is idd +4.
pi_131386563
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 17:20 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik ben graag de uitzondering op de regel :+

Ik meende dat wb opmeten van je eigen buik puur voor de groei van je baarmoeder is, zegt niks over het kindje :) En het is idd +4.
Je had ook wat issues met een echo toch?
Maar jij bevalt gewoon met 40wk zonder inleiding geen voorwerk ed. Van een kindje met een mooi gewicht. Deal???
  vrijdag 20 september 2013 @ 17:24:16 #178
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131386614
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 17:22 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Je had ook wat issues met een echo toch?
Maar jij bevalt gewoon met 40wk zonder inleiding geen voorwerk ed. Van een kindje met een mooi gewicht. Deal???
Ja, maar niks serieus :) In het ergste geval is hij wat groter. Enne, deal! Lijkt me een mooi doel :7
pi_131386764
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:25 schreef marel88 het volgende:

[..]

Ah! Nou dat is gelukkig dan nu al bijna! En rozig slijmverlies klinkt op zich niet ernstig,maar ik kan me je stress echt levendig voorstellen! Succes en sterkte met de dagen tot de echo door te komen!
Ik staar ondanks een goede echo waarop een flink kloppend hartje te zien was,nog steeds elke keer naar het wcpapier als ik afveeg...
De 30e mag ik voor een tweede echo,dan ben ik ruim 10 weken en is alles beter meetbaar. Ik had de eerste echo wat eerder omdat er twijfel was over de termijn.

Ik schijn een gekantelde baarmoeder te hebben (in de zwschap v Wolf nog nooit gehoord btw) daardoor moest ik rekening houden dat de echo misschien weer inwendig moet ivm goed zicht.
Weet iemand of een gekantelde baarmoeder eigenlijk invloed heeft op een bevalling?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_131386955
Kursor, voor je 't weet is het wachten voorbij.

FR wat naar toch allemaal :*

Marel, verder nog iets gebeurd? Snap heel goed dat je er nerveus van wordt, en dan ben je ook nog alleen! Dikke :* voor jou.

Skips, geniet ook echt van het niets moeten! Niet gaan druk maken over wat er na die drie weken eventueel misschien wel kan gebeuren ;) .

Angela een harig baby! :D

Mabawa, gelukkig was alles in orde. Maar inderdaad, je kan beter een keer te vaak bellen dan een keer te weinig.

Rijst, leuk een klein bolletje! Wij wachten geduldig op de foto's O-) .

KP een treintje O+ . Wel fijn dat je hem hebt kunnen horen nadat het de vorige keer niet lukte.

Dot, wat eng! Zul je er door de antibiotica wel helemaal vanaf komen? Of is de antibiotica überhaupt alleen ter preventie? Fijn dat de baby in ieder geval veilig is.

Wup, wat leuk dat man de baby ook heeft kunnen voelen! Maakt het extraspeciaal voor de mannen, die van mij zit ook al avonden lang in mijn buik te porren.

quote:
_O-

quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
En ik had nog een kortstondige romance met Dries Roelvink die mij chocoladefondue met gerookte zalm voorschotelde :').
Zelfs alleen het lezen van 'chocoladefondue met zalm' maakte me een beetje misselijk. Dries in zijn gele zwemslip?

Gisteren zei lief opeens tegen me: "Weet je wat ik extra leuk vind aan je, nu je zwanger bent?"
Dus ik dacht dat hij iets heel romantisch zou gaan zeggen, iets als 'Dat je zo'n mooie buik krijgt', 'Dat je nog liever bent dan normaal' (ik word heel huisvrouwerig van zwanger zijn, telkens zijn broodjes smeren en hem koffie, koekjes, zelfgemaakte cakejes brengen)....
"Dat je zo'n lekkere ronde kont krijgt." *PETS*

}:|
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  vrijdag 20 september 2013 @ 17:50:51 #181
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131387253
RFR :D! Mannen..
pi_131387929
Hihi :) rfr..typich!

Marel kan me voorstellen dat je onzeker wordt van dat bloedverlies!

Jipster fijn dat ze het zo goed in de gaten houden :)

Dot een tekenbeet..dat is ook niks he -O- wel fijn dat het niet bij de beeb komt volgens de dokter.

En verder las ik iets over zalm en chocola..getver!!
pi_131388269
Haha RFR bij die *pets* moest ik lachen. Mijnes vind mijn buik ook leuk. Sowieso vindt hij zwangere vrouwen mooi zegt hij.
SPOILER
pi_131391407
quote:
1s.gif [b]Op vrijdag 20 september 2013 17:31 schreef Poppejans het volgende:[/
Ik schijn een gekantelde baarmoeder te hebben (in de zwschap v Wolf nog nooit gehoord btw) daardoor moest ik rekening houden dat de echo misschien weer inwendig moet ivm goed zicht.
Weet iemand of een gekantelde baarmoeder eigenlijk invloed heeft op een bevalling?
Geen idee! Ik vroeg gisteravond toevallig ook zoiets. Ik weet sinds gisteren zeker dat ik een gekantelde baarmoeder heb. Was bij eerdere inwendige echo's bij m'n miskramen al half half medegedeeld, maar nu werd het pad echt als 'anders' bestempeld. Zal even kijken if ik m'n post van gisteren nog even omhoog kan halen, want ik ben nieuwsgierig, FR is het en jij dus ook al.

Verder weinig bijgelezen, want veel gewerkt vandaag en allang asn m'n bed toe! Welterusten!
pi_131391456
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:58 schreef Kursor het volgende:

Trouwens nu ook echt gehoord dat ik een naar achter gekantelde baarmoeder heb. Zegt erg weinig, maar omdat het bij iedere echo een soort van gezegd werd, nu wel eens leuk om officieel te hebben. Zou dat ook enige rol kunnen spelen bij rugweeen, bekkenpijn of een veel te kleine buik bij de termijn? #bennietnieuwsgierigofzo
pi_131391798
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 20:14 schreef Kursor het volgende:

[..]

Rugweeën en minder ver uitstekende buik lijken me wel logisch, maar geen idee of het zo is. Sowieso kantelt je bm nog ergens rond 12 wk ofzo, dacht ik. Maar daar weten de deskundigen vast meer van!
Home is where the O+ is...
pi_131392367
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 17:39 schreef RunForrestRun het volgende:

Gisteren zei lief opeens tegen me: "Weet je wat ik extra leuk vind aan je, nu je zwanger bent?"
Dus ik dacht dat hij iets heel romantisch zou gaan zeggen, iets als 'Dat je zo'n mooie buik krijgt', 'Dat je nog liever bent dan normaal' (ik word heel huisvrouwerig van zwanger zijn, telkens zijn broodjes smeren en hem koffie, koekjes, zelfgemaakte cakejes brengen)....

Haha :D geweldig!!
pi_131392865
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 17:31 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik staar ondanks een goede echo waarop een flink kloppend hartje te zien was,nog steeds elke keer naar het wcpapier als ik afveeg...
Dank voor alle lieve reacties, ik had dat onzekere tot nu eigenlijk helemaal niet (lekker was dat!) maar nu wel dus... En het is maar een ietsiepietsie klein dingetje vergeleken met alle andere zorgen maar toch ;)

Rest van de dag niks meer gezien en lekker dagje met peuter gehad dus weer kalm nu. En nu bijlezen en lief reageren op jullie!
pi_131394613
RFR, wat een heerlijke opmerking van je man. Ik vind het leuk als mannen met humor naar hun zwangere vrouw blijven kijken (ik neem aan dat de opmerking vanuit humor kwam?), zolang ze je maar niet midden in een hormonale bui uitlachen...

Jips, fijn dat je een goede CTG had. Ze houden je nu heel goed in de gaten, lijkt me wel belastend, steeds die ziekenhuisbezoekjes, maar hopelijk houd je er een goed en veilig gevoel aan over.

GotC, wat lekker dat jij de uitzondering op de "pittige zwangerschap regel" van oktober bent! Je klinkt relaxed, alles klaar en wachten maar. Ben je dat ook? En wat leuk van de draagdoek, wat is het er voor één?

En ik heb geen verstand van gekantelde baarmoeders, van rugweeën weet ik daarentegen alles...

Nu nog even "The Voice" kijken en dan lekker tukken!
pi_131394663
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 17:31 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ah! Nou dat is gelukkig dan nu al bijna! En rozig slijmverlies klinkt op zich niet ernstig,maar ik kan me je stress echt levendig voorstellen! Succes en sterkte met de dagen tot de echo door te komen!
De 30e mag ik voor een tweede echo,dan ben ik ruim 10 weken en is alles beter meetbaar. Ik had de eerste echo wat eerder omdat er twijfel was over de termijn.

Geen enkele. Je baarmoeder richt zich op gedurende het eerste trimester en begin tweede trimester. Ik heb zelf ook een naar achter liggende baarmoeder in nietzwangere staat.
pi_131396320
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 18:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
Haha RFR bij die *pets* moest ik lachen. Mijnes vind mijn buik ook leuk. Sowieso vindt hij zwangere vrouwen mooi zegt hij.
SPOILER
+1

En RFR, precies een opmerking die mijnes had kunnen maken :') Al is hij eerder blij met de omvang van mijn voorgevel.

SPOILER
pi_131396673
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 21:19 schreef WupWup het volgende:

[..]

Geen enkele. Je baarmoeder richt zich op gedurende het eerste trimester en begin tweede trimester. Ik heb zelf ook een naar achter liggende baarmoeder in nietzwangere staat.
Dankjewel!
pi_131396975
Rfr mooie opmerking van je man.
  vrijdag 20 september 2013 @ 22:10:01 #194
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_131397464
Ik moet nog even jompelen voor een goede seo *O*

RFR, wuaha! Die mannen ook! :D

Jips een positief ctgtje! *O*

Marel :*

Dot, kan me voorstellen dat dat schrikken is :*

Fr. Heftige dingen allemaal weer hoor! :*

Hormonenpoel: ik kan wel van alles janken :'( hahaha. Emotionele geit. Mooie liedjes, groot nieuws, intense gevoelens. Volgens mij kan ik nog janken van de vogeltjesdans, werkelijk. En ik riep een aantal weken geleden nog wel dat ik heulemaaaaal niks merkte aan m'n emoties. :')
pi_131398163
Ik heb ook ineens last van emo gedoe KP. Ik stond woensdag te strijken en op de achtergrond stond love is in the air aan. Normaal zou ik er niet eens naar kijken, maar nu hoorde ik alleen maar dat mensen naar een familielid toe mochten na jaren en hupsa janken geblazen. :') Terwijl ik normaal echt een ijskonijn ben.
  vrijdag 20 september 2013 @ 23:17:11 #196
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_131400614
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 17:39 schreef RunForrestRun het volgende:

Een man naar mijn hart, zo is het ook!

SPOILER
  vrijdag 20 september 2013 @ 23:23:55 #197
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131400897
Mijn man ook niet, gelukkig :9 O+.
KuikenGuppy
pi_131405572
Kim wat ontzettend fijn dat jullie treintje zo mooi klonk! En die emoties, zo herkenbaar. Een van mijn eerste huilbuien was in de auto toen ik een lammetje bij mamaschaap zag drinken O+

Marel wat duurt wachten dan lang he :*

Wup een goede seo én nog steeds een meisje, fijn zeg!

RFR, prachtige opmerking van je vent :')

Jip goed ctg! Wat balen van het bloeverlies weer. Hopelijk de komende dagen ook alles goed.

Dot iell wat een rotbeesten die teken. Hopelijk is die ab-kuur voldoende maar hou de plek goed in de gaten hoor! Als het na de abkuur ook maar iets roodkleurt gelijk weer aan de bel trekken.

Hier helemaal in love, gister 3d echo gehad en mannetje is zo ontzettend schattig! en een kopietje van z'n moeder O+
pi_131405675
Ohh enne 31 weken hier! :D
  zaterdag 21 september 2013 @ 08:49:23 #200
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_131405756
31 weken! *O*

Gisteravond via marktplaats weer een item op ons babylijstje af kunnen vinken:
Kinderwagen, mooie Mutsy 4rider single spoke!
pi_131405914
*O* voor de 31 weken

en mawaba, foto?

fijn he, dingen van je lijstje afvinken :)
  zaterdag 21 september 2013 @ 09:31:05 #202
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131406104
Meldt

39 weken hier

Mawaba 31 weken *O*
pi_131406117
39 weken al *O*
  zaterdag 21 september 2013 @ 09:39:14 #204
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131406193
Mabawa 31 weken *G* Bubs 39 weken! *G* Gaat lekker dames!

Lief van je Marel! Ik ben ook gewoon erg relaxed, heb eigenlijk geen stress en ben er klaar voor. Had het ook niet verwacht :+ De doek die we lenen is een Didymos Indio black&white. Ben benieuwd!

Sinds gisterenavond pijn in m'n liezen! Zou Bob aan het indalen zijn?

Oh en! Yur en ik zijn 5 jaar samen vandaag O+
/egopost
pi_131406243
Meld :D 37 weken mijlpaal! *O*

Lees later bij!
pi_131406562
31 weken voor Mabawa en 39 voor Bubs *O*

Vannacht wat beter kunnen slapen bubs?

Jipster 37 weken en meld plicht *O*

Nobono heel fijn om weer wat af te kunnen strepen, welke kleur hebben jullie gekocht?

Gotc wat fijn dat je zo relaxt bent, heerlijk lijkt me dat. En gefeliciteerd met je 5jarig jubileum O+ Dat moet gevierd worden met een baby :P
pi_131406673
Gefeliciteerd met jullie 5 jr gotc!
Fijn dat je zo relaxed bent, hoop dat ik dat straks ook kan zeggen :)

En jip meldplicht! *O*
  zaterdag 21 september 2013 @ 10:27:03 #208
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131406707
Ik droomde wel dat hij de 21e kwam Ikke :+
Jullie zijn vast ook lekker relaxed over een paar weken dames :*

*O* Jipster, jij LLMer jij! *O*
pi_131406759
Meldt!
  zaterdag 21 september 2013 @ 10:30:54 #210
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131406764
Gotc gefeliciteerd!

Jips 37 weken *O*

Iets meer ikke ;) En of je relaxed kan zijn is ook maar net wat ze over je beeb roepen natuurlijk, niet alles heb je helaas zelf in de hand ;)
  zaterdag 21 september 2013 @ 10:35:04 #211
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131406826
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 10:30 schreef ymme het volgende:
Meldt!
Voor jou kan het nooit lang meer duren met je ks? Spannend *O*
pi_131407587
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 10:35 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Voor jou kan het nooit lang meer duren met je ks? Spannend *O*
Voor jullie een vraag voor mij een weet ;-)
Stiekem hoop ik dat het ervoor zelf begint wachten duurt lang !
Helemaal nu ik steeds zo moe en misselijk ben.
Ben er helemaal aan toe! Nog een paar dagen...
pi_131407895
Het wordt in elk geval een weegschaaltje ymme O+
  zaterdag 21 september 2013 @ 11:46:40 #214
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131408172
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 11:32 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Het wordt in elk geval een weegschaaltje ymme O+
Weegschalen ftw! *O* :P
Spannend ymme!
pi_131408872
Spannend Ymme!
  zaterdag 21 september 2013 @ 12:30:58 #216
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_131408950

[ Bericht 100% gewijzigd door Quoi op 21-09-2013 12:31:22 (Oops) ]
  zaterdag 21 september 2013 @ 12:32:33 #217
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_131408990
Hey girls :W
Ik spiek hier weleens om GotC een bietje in de gaten te houden. En sja, dat moest een keertje misgaan he? ;)

Verder: allen succes!
  zaterdag 21 september 2013 @ 12:57:02 #218
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131409528
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 12:32 schreef Quoi het volgende:
Ik spiek hier weleens om GotC een bietje in de gaten te houden. En sja, dat moest een keertje misgaan he? ;)

_O- Ik stond al even gek te kijken!
Lief :*
pi_131410078
Wauw, Bubs, met al dat voorwerk heb je maar mooi toch de 39 wkn binnen!
En Jips, llm, nice!
Hier toch echt bloedverlies nu en een beetje buikpijn. Vrees dat het toch niet goed zit... Maar even afwachten nog, denk ik.
pi_131410096
Oh Marel :* Wanneer mag je voor een echo?
pi_131410149
Dinsdag...
  zaterdag 21 september 2013 @ 13:32:44 #222
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131410229
Marel.. -O- Misschien je vk bellen? :*
pi_131410232
Oei marel ik ga duimen voor je.
pi_131410409
Och marel :*
Kun je idd niet je vk bellen?

Ik lees trouwens wel redelijk mee maar lukt me nog niet zo om op alles te reageren. Sowieso zit ik 9 vd 10 keer mobiel en dan is het moeilijk op alles te reageren.
Daarbij zit ik zelf voor m'n gevoel in een enorm niemandsland en durf ik nog niet blij te zijn/van de daken te schreeuwen dat ik zwanger ben. Heb soms ook kramp (geen bloedverlies) maar merk dat die ene miskraam er dan enorm in hakt. Zo bang dat het mis gaat/is... Dus ik hou me nog even een beetje gedeist tot ik een kloppend hartje heb gezien volgende maand...

Maar voor nu duim ik voor marel dat het goed blijft gaan... :*
Tralalalaaa
pi_131410538
Ik kom hier echt binnenvallen (dus sorry voor alle andere posters), maar *O* Poppejans *O* Ik ben zo blij voor jullie :*
pi_131410830
mijlpalen dag voor bubsel, ymme en jips *O*

Tap :* niemandsland is ook niks.

Mijn hormonen vonden dat ik toch een setje maatje 44 moest kopen. Dat heb ik vanmorgen gedaan en nu ben ik gesloopt. Mijn helft van het bed staat op klossen hopelijk blijft het staan en donder ik er vannacht niet af.
pi_131410998
Je bent er toch maar weer ff uit geweest FR, goed geslaagd?
En TAP, ik snap het helemaal!
Net de VK even gebeld maar het zegt gewoon nog niet zoveel, een beetje bloed en een beetje buikpijn... Afwachten zegt zij dus ook. Of ik moest NU naar de praktijk komen maar zonder auto en met een slapend kind op bed vond ik dat toch een beetje te ver gaan. Dus afwachten x 100...
pi_131411023
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 14:03 schreef marel88 het volgende:
Je bent er toch maar weer ff uit geweest FR, goed geslaagd?
En TAP, ik snap het helemaal!
Net de VK even gebeld maar het zegt gewoon nog niet zoveel, een beetje bloed en een beetje buikpijn... Afwachten zegt zij dus ook. Of ik moest NU naar de praktijk komen maar zonder auto en met een slapend kind op bed vond ik dat toch een beetje te ver gaan. Dus afwachten x 100...
sterkte.

Ik heb 1 setje gehaald weinig keus en meer winkels trok ik niet.
pi_131411093
RFR :D

Jips, LLM! *O*

Sterkte met afwachten Marel. Naar zo, die onzekerheid. :{ :*
pi_131413285
Marel wat een onzekerheid. Sterkte met afwachten. :*

TAP ik herken je gevoel heel goed. Hopelijk krijg je snel weer wat meer vertrouwen. :*

FR een setje mini kleertjes. O+ :* En nu lekker uitrusten.

Ik heb net een uurtje geslapen terwijl manlief al druk in de keuken bezig is voor de eters. :@ Ik heb er echt zin in. We hebben allemaal lekkere dingen in huis, dochter slaapt nu al twee uur dus die kan ook lekker lang opblijven vanavond (normaal slaapt ze niet meer 's middags), kortom het wordt vast leuk! En vermoeiend! :')
  zaterdag 21 september 2013 @ 16:42:18 #231
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131414680
Marel :* wat lijkt dinsdag dan ineens nog ver weg he?

Jipster meldplicht *O*.
KuikenGuppy
pi_131415181
Marel sterkte met afwachten.

Hier vanochtend als verrassing voor mijn man een pretecho geregeld. Hij kon niet mee naar 20 weken echo namelijk.
Hij vond het zo leuk en werd wat ontroerd van. En...we weten nu wat het is. :-)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_131415960
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:46 schreef leonieke het volgende:
Ik kom hier echt binnenvallen (dus sorry voor alle andere posters), maar *O* Poppejans *O* Ik ben zo blij voor jullie :*
Wat verschrikkelijk lief,dankjewel!
Jou ook allang niet meer gezien! Ik stuur even een pm
pi_131416809
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 12:32 schreef Quoi het volgende:

Zal ik ook uit de kast komen dan? Kom ook al voor GotC spieken :@
Maar leef inmiddels met jullie allemaal mee :*
Don't you love her madly?
pi_131418545
*O* voor de andere wissels!!

Marel, sterkte met afwachten hoor! :*

Flowerbox wat leuk zo'n verrassing voor je man! Hebben jullie toch nog samen naar jullie kindje kunnen spieken! Ga je ook nog met ons delen of er een broertje of zusje aankomt? O-)

FR, lekker rustig aan nu. Wel fijn dat je toch 1 pakje binnen hebt.

HIer ook op de bank geinstalleerd en alles binnen handbereik, toch weer iets teveel gedaan vandaag. Vanavond en morgen lekker niks!
Ik zal kijken of ik zin heb om de foto's van de echo te uploaden straks :)
pi_131418854
Heerlijk zo mabawa, laat je lekker verwennen. Denk om jezelf.

Ben er nog niet over uit of ik het ga delen hier :-).
  zaterdag 21 september 2013 @ 19:30:03 #237
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_131418994
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 19:25 schreef flowerbox het volgende:
Heerlijk zo mabawa, laat je lekker verwennen. Denk om jezelf.

Ben er nog niet over uit of ik het ga delen hier :-).
Ik gok op een baby ;)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_131419256
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 19:30 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ik gok op een baby ;)
:D nou jij gaat door voor de koelkast want dat is het juist antwoord
  zaterdag 21 september 2013 @ 19:47:21 #239
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_131419524
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 19:38 schreef flowerbox het volgende:

[..]

:D nou jij gaat door voor de koelkast want dat is het juist antwoord
oh vet!

Een jongensbaby ja?
  zaterdag 21 september 2013 @ 19:53:55 #240
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131419719
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 18:20 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Zal ik ook uit de kast komen dan? Kom ook al voor GotC spieken :@
Maar leef inmiddels met jullie allemaal mee :*
:D Wat lief! Allemaal spiekende mensen voor mij O+
pi_131419841
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 19:53 schreef GotC het volgende:

[..]

:D Wat lief! Allemaal spiekende mensen voor mij O+
+1 *O*
ik semi-lurk lekker mee c_/
  zaterdag 21 september 2013 @ 20:03:04 #242
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131420066
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 19:57 schreef mignonne het volgende:

[..]

+1 *O*
ik semi-lurk lekker mee c_/
Je hoopt gewoon dat we tegelijkertijd in het RKZ zijn O+

Flower, wat lief van je vriend! :)
pi_131420134
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 20:03 schreef GotC het volgende:

[..]

Je hoopt gewoon dat we tegelijkertijd in het RKZ zijn O+

Flower, wat lief van je vriend! :)
uiteraard :7
lurken tot de max :') :D
  zaterdag 21 september 2013 @ 20:08:35 #244
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131420252
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 20:05 schreef mignonne het volgende:

[..]

uiteraard :7
lurken tot de max :') :D
Om de hoek vd deur lurken daar zeker :7
pi_131420396
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 20:08 schreef GotC het volgende:

[..]

Om de hoek vd deur lurken daar zeker :7
:D

kom maar op hoor. En als je dan toch medisch mocht worden en op nacontrole daar zou moeten moet je even een gil geven, want dan ben ik er wel :+
  zaterdag 21 september 2013 @ 20:18:39 #246
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131420641
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 20:13 schreef mignonne het volgende:

[..]

:D

kom maar op hoor. En als je dan toch medisch mocht worden en op nacontrole daar zou moeten moet je even een gil geven, want dan ben ik er wel :+
Plaatsindicatie telt niet hè? :P
pi_131420767
Oooh, nou ga ik ook hopen dat je "gunstig" bevalt, GotC (lees: op een van mijn werkdagen), dan kom ik natuurlijk ook om het hoekje gluren.

Nee hoor, ik gok dat je poliklinisch bevalt en dat jedus zo weer weg bent.
pi_131420885
Haha allemaal spieken hier :) gezellig!

Het is hier de laatste avond van de feestweek en manlief is weg. Heeft niet thuisgegeten. Dus deze dame heeft peuter op bed gelegd en net heerlijk een Turkse pizza besteld. En ze komen t zo bezorgen. Mmm heb er zo'n zin in! Heb eigenlijk al n beetje gegeten maar kon t niet laten!
Tralalalaaa
pi_131421137
Neeee joh idd, je gaat gewoon prachtig bevallen met je eigen verloskundige en daarna hops douchen en lekker naar huis :Y
  zaterdag 21 september 2013 @ 20:48:27 #250
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131421710
Ho ho, we zijn waarschijnlijk nog wel 'lurkbaar' in het Kraamhotel ;) Maar ik verwacht ook niks geks eerlijk gezegd.
pi_131421779
oh daar :D nou snel naar boven dan in dat geval xD vooruit dan maar :+
pi_131422473
Gotc en Yur, nog gefeliciteerd met jullie jubileum.

Laat ik het zo zeggen buurvrouw; we hebben straks drie (!) van hetzelfde. :+
pi_131422573
Geen koelkast voor de buurvrouw dus? :P Kippenhok bij jullie thuis straks flower, wat leuk!
  zaterdag 21 september 2013 @ 21:12:41 #254
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_131422679
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 21:10 schreef Mabawa. het volgende:
Geen koelkast voor de buurvrouw dus? :P Kippenhok bij jullie thuis straks flower, wat leuk!
hey! De koelkast had ik al! Maar dan weet ik genoeg Flower :P het tegenovergestelde van ons dus. :+
pi_131422874
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 21:12 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

hey! De koelkast had ik al! Maar dan weet ik genoeg Flower :P het tegenovergestelde van ons dus. :+
De koelkast had je al inderdaad maar de jacuzzi gaat aan je neus voorbij idd. ;-)
pi_131422886
Jullie typen in raadsels. Mijn brein snapt het niet meer, maar ik gok een meid voor flowerbox.

Gotc en yur nog van harte met jullie jubileum.
pi_131423221
Hmmm...lurken in het kraamhotel, wie weet :9 M. zei overigens laatst dat hij wel jullie Bob wil bewonderen.
Zolang ik je maar niet op "mijn afdeling" zie :{w

Nou goed, ik sluip weer weg hier.
Hoewel ik zwangeren en baby's nog altijd geweldig vind, ben ik hier niet bepaald op mijn plek :W
pi_131433734
Meld!

Hier drukke dagen gehad en vandaag weer, ik kan niet bijhouden hier.

Marel, sterkte. Hoe is het nu?

Leuke verrassing voor je man Flowerbox!

FR. :*
pi_131433770
Wat ben je al vroeg wakker jips.

hier is ean er niet maar zijn we beide al even wakker. vannacht op een enkele keer na mijn voet op vriends helft gehad te hebben ben ik keurig op mijn eigen helft blijven liggen.
pi_131433777
Dreumes had spooknacht :{ en ook weer vroeg present.
Ik lig ook niet lekker meer in bed laatste dagen, heel stijf etc. Dus ga liever opstaan dan.

Ean nachtje logeren?
pi_131433814
Mornings!
Hoe was je etentje Nikki? En Flower, wat leuk dat je het geslacht nu weet! Vroege vogel, Jips... Maar als liggen niet meer lekker is, is eruit gaan ook ok.
Lief, al jullie eescties, dank! Hier nog steeds hetzelfde, bloed en een beetje buikpijn. Maar het gaat prima met me, ik stel me in op een mk, kan het alleen maar meevallen dinsdag!
Vandaag lekker pyjamadag met man en peuter O+
  zondag 22 september 2013 @ 08:42:33 #262
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_131433990
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 10:13 schreef ikke_84 het volgende:

Nobono heel fijn om weer wat af te kunnen strepen, welke kleur hebben jullie gekocht?

Een zwarte met grijs van binnen...via marktplaats. Allemaal hoesjes erbij (regen/muggen) maxi cosi erbij! Nu alleen nog even opzoek naar een nieuwe binnenhoes voor de reiswieg (iemand een idee of die te koop zijn?) of deze een keer goed wassen. Niet heel vies, maar wel een beetje.

Marel, lekker rustig aan en ik hoop toch voor je dat het geen mk is!
mmmmm...pyjama dag met de kleine, daar kijk ik ook wel naar uit! En babyzwemmen en... O+
pi_131434034
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 18:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
SPOILER
Daar heeft die van mij dan weer geen last van :+

Ik zie wat wisseldagen voorbij komen, altijd fijn *O*

Gotc gefeliciteerd met je jubileum! (In onze agenda staat ook 'jubileum' (vandaag), maar wij kunnen het ons allebei eigenlijk niet herinneren..)

TAP, kan ik me heel goed voorstellen!

Wat leuk Flower!

Marel ik ga voor je duimen, vanaf vandaag tot en met dinsdag!

Ik ook een *O* : vandaag ben ik op de helluft!
Omdat ik vandaag 20 weken ben, mag ik van mezelf een foto op FB plaatsen. Dit heb ik tot nu toe expres nog niet gedaan. Ik wil namelijk niet zo iemand zijn die haar vrienden overvoert met informatie over haar zwangerschap - die uiteindelijk natuurlijk het meest speciaal en belangrijk voor haarzelf en de man is. Dus behalve de mededing van de zwangerschap, die ik niet eens zelf gedaan maar mijn lief, staat er nog niets op FB.
Ik heb ook al tegen mezelf gezegd dat straks als de kleine er is, er een limiet is van aantal foto's dat ik mag delen.

Woensdag eindelijk echo! *O*
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  zondag 22 september 2013 @ 08:54:29 #264
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131434046
Jip+FR, jullie waren er vroeg bij vanmorgen!

Marel, ik duim toch nog voor je :* Geniet van je pyjamadag!

38 weken vandaag *O* Heb het idee dat hij misschien een stuk is ingedaald. Hoor het woensdag wel :z

RFR 20 weken joh, gewoon op de helft! En gefeliciteerd met jullie jubileum, voor wat dan ook :P Wij zijn ook niet van plan veel foto's te delen op FB. Heb ook maar 1 buikfoto erop, van 32 weken..
Burdie 19 weken, als ik me niet vergis *O*
  zondag 22 september 2013 @ 08:57:35 #265
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_131434063
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 08:51 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

Woensdag eindelijk echo! *O*
Wij dinsdag! Zin maar ook erg spannend... *O*
  zondag 22 september 2013 @ 09:10:12 #266
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131434115
Zo leuk om je kindje weer te zien na die tijd O+ Ben benieuwd naar jullie SEO's!
pi_131434123
20 weken voor RFR en 38 voor Got! *G*

Bijna echo NoBoNo en RFR. Toch altijd weer spannend he.

Marel :* Wat een onzekerheid. Lekker een pyjamadagje.

Hier ook zoiets. Lekker niets!
  zondag 22 september 2013 @ 09:32:29 #268
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131434207
Meld

20 weken voor RFR en 38 voor Gotc *O*

Marel wat een onzekerheid :*
pi_131434781
Mijn etentje gisteren was leuk alleen kreeg ik migraine halverwege de avond. -O- Ik had het al een beetje ingecalculeerd want zaterdag is bijna standaard hoofdpijndag hier. Maargoed, gelukkig heb ik nog vriendinnetjes die graag richting kroeg gaan (ik niet ;) ), dus het is niet laat geworden, denk een uur of 10. Ze waren de deur nog niet uit of ik ben in de douche gesprongen om nog enigszins verlichting te krijgen. Maar ik heb echt een ruknacht gehad door de migraine. Vanmiddag heb ik een verjaardag maar weet nog niet of ik ga, want ik voel me nog meer dood dan levend.

Marel, wat een onzekerheid voor jou. Ik duim voor je dat het niets is en je gewoon een mooi minimensje op de echo te zien krijgt. :*

RFR 20 weken en Burdie 19 weken wat gaat het hard!

Spannend die echo's van volgende week!

Wij mogen morgen weer naar de gyn. Ik hoop heel stiekem dat ze al iets kunnen zeggen over jongetje(s)/meisje(s), maar het is nog wel erg vroeg met 14w6d. Anders moeten we nog 1,5 week extra wachten want 4 okt heb ik een pretecho geboekt. :)

En over FB, ik heb alleen mijn zwangerschap aangekondigd en daarna niets meer. Als we de geslachten weten komen die er denk ik ook wel op. Daar moet ik alleen nog even een creatieve manier voor bedenken. Iets met een foto van L. tussen muisjes ofzo.
pi_131435573
wisseldag voor rfr, gotc en burdie *O*
Nikki beterschap migraine sucks
Marel :* lekker hangen vandaag
pi_131438258
Jammer dat het etentje in een migraineaanval eindigde Nikki. Maar toch wel fijn dat je je vriendinnen weer even hebt gezien.

Ik heb behalve de aankondiging ook niets meer op FB gezet. Of ja een foto van een impulsieve maar oh zo schattige babyaankoop maar geen buiken ofzo.
pi_131441557
Wat klote van die migraine, Nikki -O- Voel je je inmiddels wat beter? Ga je nog naar de verjaardag/ben je nog geweest?

Met de zwangerschap van Saar heb ik praktisch niks gedaan op facebook. Wel soort van aangekondigd, zo:

Ow, en ik geloof eigenlijk niet in zwangerschapsdementie. Maar toch was ik het brood kwijt net. En vond ik het terug in de koelkast :')
pi_131445140
Meldt, zonder bij gelezen te hebben!
pi_131454527
Toffe aankondiging op FB Coco! Lekker origineel!

Ik ben ondanks mijn hoofdpijn toch naar de verjaardag gegaan. Na 1,5 uur daar konden we weer naar huis omdat L. ineens heel hangerig en heet was geworden. Bij het tempen thuis had ze 39.3, geen wonder dat ze zich belabberd voelde. We waren al om 13:00 uur op de verjaardag, dus we waren vroeg thuis en hebben de hele middag op de bank gehangen. Wordt een gebroken nachtje voor ons want door een paar keer koortsstuipjes in het verleden moet L. elke 5 uur paracetamol. En ze slaapt bij ons in bed, omdat we het toch wel eng vinden. Ik heb met manlief afgesproken dat ik in het bed van L. ga liggen als ze onrustig is, want met mijn migraine is goede nachtrust echt essentieel, anders kan ik er de klok op gelijk zetten dat ik morgen weer hoofdpijn heb.

Morgenmiddag moeten we naar de gyn. En stiekem hopen we dat die toch even tussen de beentjes van de babies wil kijken voor zover dat al mogelijk is bij net aan 15 weken. Manlief is er een soort van helemaal zenuwachtig voor. Ik heb hem maar vast aangegeven dat hij zich geen illusies moet maken, want er is best een kans dat er niet naar gekeken wordt en/of dat het nog niet te zien is.
  zondag 22 september 2013 @ 20:23:08 #275
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131454883
Leuke, originele aankondiging Coco!

Nikki, beterschap voor L en jou :* Wat naar ook, die koortsstuipen van L! Is je migraine wel iets beter ondertussen? Fijn dat je wel van gisteravond hebt genoten. Hoop dat jullie morgen tussen de beentjes kunnen spieken! Laat je het ook hier weten? O-)

Ik heb een drukke dag gehad. Met Yur naar de (ultra)marathon van Den Haag wezen kijken op verschillende plekken, dus totaal zo'n 3 uur gestaan. Maar de lopers waardeerden het en herkenden me elke keer :+
Daarna nog naar een kinderverjaardag geweest..wat een drukte :D O+
pi_131455040
nikki beterschap voor L en jezelf
Gotc wauw wat lang gestaan. had Yur een mooie tijd?

Ik heb ook hoofdpijn -O- gisterenavond ookal.
  zondag 22 september 2013 @ 20:32:04 #277
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131455312
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 20:26 schreef ferrari_rood het volgende:
nikki beterschap voor L en jezelf
Gotc wauw wat lang gestaan. had Yur een mooie tijd?

Ik heb ook hoofdpijn -O- gisterenavond ookal.
Hij stond braaf naast me ;) Doet geen lange afstanden zolang Bob er nog niet is.

Vervelend, die hoofdpijn -O- Hoe gaat het verder met je?
pi_131455680
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 20:23 schreef GotC het volgende:
Nikki, beterschap voor L en jou :* Wat naar ook, die koortsstuipen van L! Is je migraine wel iets beter ondertussen? Fijn dat je wel van gisteravond hebt genoten. Hoop dat jullie morgen tussen de beentjes kunnen spieken! Laat je het ook hier weten? O-)
Ja mijn hoofdpijn is nu wel oké, niet weg, maar wel goed te doen.

Enneh, als wij het geslacht van de babies weten, weten jullie het hier ook. ;)
Alleen de rest van de wereld mag dan nog even tot 4 oktober wachten. :)

Wat goed dat je nog 3 uur hebt gestaan in jouw toestand! :D Nu maar even met de beentjes omhoog dan!

FR ook al hoofdpijn. Hangt het in de lucht ofzo? -O- Hopelijk trekt het bij jou ook weer snel weg!
pi_131456265
Wat balen dat je meisje nu ziek is, Nikki. Ik ben benieuwd of jullie morgen al kunnen zien wat er in je buik zit!
RFR, op de helft! Facebook foto gelukt?
En *O* voor de 38 weken van GotC!
pi_131457785
mijn hoofdpijn komt denk ik door de familieperikelen. Maar goed voor de rest gaat het prima met mij.
pi_131468729
Goedemorgen allemaal! Voor het eerst in tijden weer eens lekker geslapen. Ik kan de wereld en mijn werk weer aan! Fijne dag.
pi_131468837
Mogge en ik meld me bij deze!

Sterkte iedereen met hoofdpijn en veel plezier iedereen met echo's en leuke dingen!
pi_131468906
Ik heb gelukkig goed geslapen afgelopen nacht en mijn hoofdpijn is foetsie. Met L. ging het vanmorgen ook goed. Om 6 uur had ze 36.5 en dat is voor haar een normale ochtendtemperatuur en ze wilde gelijk eten en drinken. Blij toe want man en ik zijn altijd echt stressed als ze koorts heeft. Ik hoop echt nooit meer stuipjes mee te hoeven maken.
  Moderator maandag 23 september 2013 @ 08:24:45 #284
155227 crew  Guppy
dus
pi_131469205
Stiekeme GotC-spieker meldt :@ :W

Ik bedoel, als we toch allemaal uit de kast komen :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_131469353
Ego jompel:

*O* 21w en nu echt aan de verkeerde helft van de 30... Maar of dat jompel waardig is? ;)

-O- laatste dag vakantie.

[ Bericht 0% gewijzigd door DJMomo op 23-09-2013 09:21:23 ]
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 23 september 2013 @ 09:11:37 #286
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131469840
Meld!

Veel plezier met echo's etc!

21w voor Momo *O* en gefeliciteerd ;)
  maandag 23 september 2013 @ 09:26:35 #287
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131470092
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 08:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Stiekeme GotC-spieker meldt :@ :W

Ik bedoel, als we toch allemaal uit de kast komen :)
_O- O+!

Mo, 21 weken *O* en gefeliciteerd :*

Succes en plezier bij alle echo's en afspraken vandaag allemaal :)

Jip, gelukkig voelen jullie je allebei wat beter :)
pi_131470384
Goedemorgen dames!

Mo 21 weken en gefeliciteerd *O*

Nikki, fijn dat je hoofdpijn weg is.

FR hoe gaat het met jou nu? :*
  maandag 23 september 2013 @ 09:50:52 #289
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131470610
Momo gefeliciteerd! En 21 weken!

Ik ben weer thuis, en heb vanmorgen een sticker gekregen van de VK ;). Alles gaat volgens het boekje, qua groei. Heb ook fijn mijn hart kunnen luchten over mijn onzekerheid. En een kaartje mee gekregen van een bekkenfysio. En ik moet het (nog) rustiger aan gaan doen -O-.
Gelukkig is het voor een goed doel.
KuikenGuppy
pi_131470745
Sticker is altijd fijn Burdie. Rustig aan doen stukken minder maar zoals je zelf al zegt, voor het goede doel.
  maandag 23 september 2013 @ 10:05:29 #291
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131470977
Top dat het goed gaat met je kuiken Burdie :) En je hart luchten is altijd goed, dan kunnen zij daar beter op inspelen.

Mabawa, hoe gaat het met jou en je mini?
pi_131471081
Gaat goed Got, thanks for asking. Hij is weer lekker druk gelukkig. Vandaag precies 7 maanden zwanger, wow! Heb een 5daagse werkweek maar geen volle dagen gelukkig.
  maandag 23 september 2013 @ 10:12:53 #293
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131471158
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:10 schreef Mabawa. het volgende:
Gaat goed Got, thanks for asking. Hij is weer lekker druk gelukkig. Vandaag precies 7 maanden zwanger, wow! Heb een 5daagse werkweek maar geen volle dagen gelukkig.
7 maanden, pfoeh! Wat klinkt dat lang! Je hebt gewoon al 7 maanden een baby in je buik O+
Lekker, geen volle dagen. Geeft toch ook al wat rust :)
pi_131471420
Jaaa echt bizar O+
Ben jij nog steeds zo rustig? Het komt nu echt dichtbij. Over 3 weken is Bob er!
pi_131471517
Burdie *O* sticker. Balen van je bekken
Nikki fijn dat jullie zijn opgeknapt
7mnd voor mabawa *O*
Momo 21wk *O* en gefeliciteerd

Met mij gaat het naar omstandigheden prima
  maandag 23 september 2013 @ 10:30:21 #296
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131471571
De rust zelve, volgens m'n omgeving :P Wel een tikje..ongeduldig aan het worden, maar puur omdat er nog praktisch niks wijst op een aankomende bevalling. Paar harde buiken elk uur, maar that's it -O-

Net op TLC werd 'Bumps, babies and beyond' aangekondigd als 'Bumps, barbies and beyond' :').
pi_131473185
Vanavond komt er iemand van Moeders voor Moeders langs. Vind het toch wel spannend, ze doen dan toch ook weer een test. En ook al weet ik de uitkomst ervan (denk ik), toch ben je bang dat stel...

Tijd gaat op zich toch wel snel, zo ben je echt net zwanger en nu zit ik op 5,5 week. OK, da's nog niks :') Maar toch! Nog 2 weken en een peu voor de eerste echo :)
Tralalalaaa
pi_131473270
Burdie fijn dat je weer een sticker erbij hebt. Wel naar van je bekken.

Mawaba wat gaat het snel zeg, maar als jij zeven maanden bent dan ben ik het ook omg... nog maar 2 maanden voor dat Muk er is.

Gotc rustig aan vandaag na de lange dag van gisteren.

Momo al weer 21 weken!

Nikki wat fijn dat ze weer opgeknapt is. Begrijp je angst voor een stuip heel goed. Hier ook een keer meegemaakt en het iets wat je niemand gunt.

Nog maar 2 weken werken en dan mag ik al weer met verlof. Ben er echt aan toe. Mn huis is wederom een puinhoop, ze zijn bezig met herstel van de badkamer. Echter komt het weer niet goed dus dat wordt een juridische strijd. Maar eerst nu een bruikbare badkamer en wachten op Muk. 7 oktober begint de schilder en dan kan ik eindelijk de badkamer gaan inrichten. Verder een druktemaker in mn buik <3 heb nu zo'n ondersteunende buikband om en dat verlicht de neerwaartse kracht enorm.
  maandag 23 september 2013 @ 11:50:58 #299
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131473803
Bijna verlof, lekker hoor martine! Irritant, dat gedoe met je badkamer :{ Geeft niet echt veel rust he?

Hier zojuist de eerste strepen op m'n buik ontdekt }:| Dacht al bijna de dans te ontspringen :+
pi_131474017
Mornings dames! Topic bijna vol, dus in het nieuwe doe ik een update...
pi_131474032
En vol!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')