SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus er zijn hier mensen die relaties hebben gekregen op deze site?quote:Op maandag 16 september 2013 08:08 schreef Brighteyes het volgende:
Hi Rick!
Het antwoord is nee. Weet je de 'ontvolg-knop' te vinden? Lijkt mij in jouw geval een goede optie.
Succes! En misschien zien we je hier nog eens zodra je een relatie hebt en zwanger enzo. Tot die tijd zou ik mijn datekansen vergroten en niet in een hormonenpoel posten.quote:Op maandag 16 september 2013 08:22 schreef Rick4holland het volgende:
Nou dan ga ik nu maar is mijn heftrucl certificaat halen
Ummmmmmm ik heb al een relatie hoor :$quote:Op maandag 16 september 2013 08:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Succes! En misschien zien we je hier nog eens zodra je een relatie hebt en zwanger enzo. Tot die tijd zou ik mijn datekansen vergroten en niet in een hormonenpoel posten.
Heftruckcertificaatse
en zwanger ook ja?quote:Op maandag 16 september 2013 08:36 schreef Rick4holland het volgende:
[..]
Ummmmmmm ik heb al een relatie hoor :$
Haha okee laterzquote:Op maandag 16 september 2013 08:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en zwanger ook ja?maar dan snap ik je vraag helemaal niet zo. Over daten enzo.
Nou, als je nog verder wil kletsen kan dat in de SC. Gaan we hier weer on topic over zwangerschappen.
quote:Op maandag 16 september 2013 08:09 schreef ProjSkippy het volgende:
Mogguh!
Kim, ik gok dat het je banden zijn. Ik heb ook meermalig kermend op de bank gelegen. Dan deed het ook gemeen zeer.Meldt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The best is yet to come![]()
![]()
Fr dat klinkt niet als een beste nacht![]()
Rfr nog hardlopen![]()
KP soms een paar dagen wel. Dan weer even niet. Ik heb het ook weer de afgelopen dagen. Omdraaien in bed is echt the hell.quote:Op maandag 16 september 2013 08:35 schreef Kimpossible het volgende:
Thanks ladies! Het doet nog steeds zeer. Zeursteekbuik op links. Hoe lang hield het bij jullie aan?
Vriendlief wil dat ik de vk bel, maar haar antwoord ken ik eigenlijk toch al. Zonde van ieders tijd, denk ik.
Mag ik met 5 april in het lijstje?quote:Op maandag 16 september 2013 07:50 schreef Mabawa. het volgende:
Quote bij wijzigingen graag
Kim, klinkt als groei baarmoeder en banden. Vervelend is het sowieso. Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen en is het vandaag minder. Oh en 14 weken, jippie!!
quote:Op maandag 16 september 2013 08:09 schreef ProjSkippy het volgende:
die spoiler, yep precies dat denk ik ook regelmatigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe is t kim? nog steeds last van je buik?
Wat is er anders aan een beurs dan?quote:Op maandag 16 september 2013 10:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Mus! wat ontzettend vervelend![]()
ik ben trouwens de laatste tijd (en zeker de laatste dagen sinds mijn man op een beurs zit) echt veranderd in ene jaloers wantrouwig kreng
En dat terwijl ik dat normaal echt niet ben..en ik hem 1000% vertrouw. Hoe stom is dat![]()
gelukkig kan hij er mee lachen en kan ik mezelf redelijk beheersen..maar man man man wat voel ik me onnozel![]()
ja stom he..had het vorige zwangrschap ook een tijdje..en relativeren voelt vaak als een welles nietus spelletje met mijn hormonenquote:Op maandag 16 september 2013 10:34 schreef marel88 het volgende:
O, ik kan ook zo worden van moeheid en hormonen, Bla. Ik herken mezelf niet, maar kan er echtechtecht niks aan doen om het te relativeren. Stom!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. de reacties waren superleukmet huilen en al
Morgen naar m'n vader en dan zijn ouders/broers/zussen op de hoogte. De rest moet nog even wachten
![]()
De vorige keer moest ik me op het einde laten draaien door Martijnquote:Op maandag 16 september 2013 09:37 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
KP soms een paar dagen wel. Dan weer even niet. Ik heb het ook weer de afgelopen dagen. Omdraaien in bed is echt the hell.
Dat is ook een soort mijlpaalquote:
Wanneer mag je weer? Anders misschien voor deze week een afspraak maken?quote:Op maandag 16 september 2013 13:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoorde net van een collega van M. dat zij net een echo hebben gehad (vandaag) en zij hebben een kloppend hartje gezien. Zouden ongeveer even ver als wij moeten zijn. En ik heb niks gezien op de echo. En nu zit me dat niet lekker.
Wat onnozel is, want:
• Ik weet helemaal niet precies hoe lang ik zwanger ben, ik weet alleen de datum waarop het gebeurd is, zeg maar.
• Ik heb afgelopen woensdag de echo gehad, dus zelfs al zijn we precies even ver, dan wil het dus helemaal niks zeggen, want die paar dagen kunnen makkelijk het verschil maken.
• Het is sowieso onnozel om dat mee te laten spelen, want hun zwangerschap heeft geen invloed op de mijne.
Maar toch he. Hormonen enzo![]()
Volgende week woensdagquote:Op maandag 16 september 2013 14:11 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Wanneer mag je weer? Anders misschien voor deze week een afspraak maken?
Net gebeld dat we de vergunningen straks kunnen ophalenquote:Op maandag 16 september 2013 14:56 schreef ferrari_rood het volgende:
musspugen is sowieso al geen pretje en al helemaal niet in het openbaar
coco nog even geduld voor een nieuwe echo. Al snap ik je onzekerheid wel
angela als defnitief iets gehoord van de gemeente?
Gisteren was ik ook een hormonster ik trek het momenteel nogal slecht. En kan iemand maagzuur wegnemen. Ik vind het echt the horror of ik spuug van de misselijkheid of ik spuug van het maagzuur en vooral dat laatste vind ik nog goorder.
goed nieuwsquote:Op maandag 16 september 2013 15:05 schreef angelatje het volgende:
[..]
Net gebeld dat we de vergunningen straks kunnen ophalen![]()
Wat vervelend dat je nog steeds zo aan het spugen bent zegmaagzuur is idd niet fijn nee
![]()
Ik voel de kleine steeds meer bewegen en niet alleen schoppen/slaanBest een leuk gevoel al moet ik zeggen dat het soms ook een beetje rottig voelt
alsof mijn ingewanden opzij geschoven worden
Tussen 16 en 20 weken beginnen de meeste vrouwen wat te voelen. En een eerste kindje voel je later dan een volgend kindje.quote:Op maandag 16 september 2013 15:14 schreef Fazzoletti het volgende:
Vanaf wanneer (ongeveer) kun je het bewegen voelen? Lijkt me zo bijzonder
Nog even geduld hebben dusquote:Op maandag 16 september 2013 15:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tussen 16 en 20 weken beginnen de meeste vrouwen wat te voelen. En een eerste kindje voel je later dan een volgend kindje.
Dank voor al het medelevenquote:Op maandag 16 september 2013 10:21 schreef marel88 het volgende:
O, getver, wat naar Mus... Heb je consequent last van ochtendmisselijkheid? Dat is echt mijn angst, spugen in het OV. Neem jij een zakje mee ofzo? Hopelijk knap je snel op!
Ik heb het aan de VK gevraagd, maar omdat ik al loop was 't geen probleem. Ik ben wel geminderd van 10 naar 5 km per keer. Ik houd het gewoon goed in de gaten, zodra het echt pijn gaat doen of ongemakkelijk wordt, moet ik maar gaan wandelen. Of fietsen. Of zwemmen. Ik weet niet of je van een andere sport over kan schakelen naar hardlopen, zou je even moeten navragen..quote:Op maandag 16 september 2013 11:05 schreef Fazzoletti het volgende:
RFR, gaat dat nog goed dat hardlopen? En mag dat gewoon? puur nieuwsgierigheid hoor, doe zelf nu bootcampen maar na 12 wkn mag dat niet meer, hardlopen zou een alternatief kunnen zijn![]()
Ben idd normaal gesproken redelijk nuchter, en ook zwanger gaat me dat best redelijk af (althans, dat was zo tijdens de vorige zwangerschap). Hopen dat dat nu ook lukt iddquote:Op maandag 16 september 2013 16:45 schreef Sethiwe het volgende:
Coco succes met wachten, maar volgens mij komt dat best goed. Je kwam in wohts altijd heel nuchter over, als ik het me goed kan herinneren.
Volgende week woensdagquote:Op maandag 16 september 2013 15:46 schreef Mevr_Mus het volgende:
En Coco, hoe irrationeel de vergelijking ook is, ik snap dat je last van hebt. Wanneer mag je weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FR, bekken heeft het nog niet compleet begeven hoor, maar moet dus met m'n activiteiten al wel rekening houden met wat beperkingen. Maar vind het zo ontzettend vroeg (alweer), nu pas hooguit 5w4d hè, dus buiten dat ik niet ongesteld ben geworden en positief getest heb weet ik nog niets (erg zwart/wit ik weet het). Donderdag eerste echo (ik reken op dat de echo nog niets zegt).quote:Op maandag 16 september 2013 19:58 schreef ferrari_rood het volgende:
kursor auw nu al een bekken dat niet meer wilt werken. Heb je nu al een echo gehad? Ja toch? lag je kindje toen erg laag?
Constant kotsen is al erg zwaar en dan er ook nog zwanger er bij zijn én nog een kindje erbij is gewoon heel erg zwaarquote:Op maandag 16 september 2013 20:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Alleen maar goed dat je een noob erin bent. Ik ben er bijna merk gewoon dat mijn lichaam een beetje op is. En dan zie ik natuurlijk beren op de weg voor straks baby+ean.
/einde klaag.
Als je lichaam het niet meer trekt, moet je simpelweg gewoon aan de bel trekken. Heb je eigenlijk al sondevoeding geprobeerd?quote:Op maandag 16 september 2013 20:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Alleen maar goed dat je een noob erin bent. Ik ben er bijna merk gewoon dat mijn lichaam een beetje op is. En dan zie ik natuurlijk beren op de weg voor straks baby+ean.
/einde klaag.
Sondevoeding is voor de voedingsstoffen die heb je ook wel een beetje nodigquote:Op maandag 16 september 2013 21:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Rijstwat een leuke reacties.
@troel geen sonde. Ben ook niet uitgedroogd ofzo. Maar merk gewoon dat ik heel weinig energie enzo heb.
Met bootcamp nu lopen we ook al vrij veel, maar juist de combinatie van lopen en oefeningen vind ik nu heel leuk.quote:Op maandag 16 september 2013 19:06 schreef RunForrestRun het volgende:
Ik heb het aan de VK gevraagd, maar omdat ik al loop was 't geen probleem. Ik ben wel geminderd van 10 naar 5 km per keer. Ik houd het gewoon goed in de gaten, zodra het echt pijn gaat doen of ongemakkelijk wordt, moet ik maar gaan wandelen. Of fietsen. Of zwemmen. Ik weet niet of je van een andere sport over kan schakelen naar hardlopen, zou je even moeten navragen..
Leuk soort foto trouwens, lief! Hoe vond de familie het nieuws?
Dank voor de tip!! Ik heb even gekeken en ze zitten ook bij mij in de buurtquote:Op maandag 16 september 2013 19:10 schreef GotC het volgende:
Fazz, niet om reclame te maken maar misschien is Mom in Balance wel iets voor je. Is bootcamp voor zwangeren, heb ik ook tot 32 weken gedaan
De sonde is natuurlijk niet alleen om uitdroging te voorkomen. Als je niets binnenhoudt, is het niet onlogisch dat je weinig energie hebt. Sondevoeding zou je in ieder geval weer wat energie kunnen geven.quote:Op maandag 16 september 2013 21:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Rijstwat een leuke reacties.
@troel geen sonde. Ben ook niet uitgedroogd ofzo. Maar merk gewoon dat ik heel weinig energie enzo heb.
Done!quote:Op maandag 16 september 2013 09:41 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Mag ik met 5 april in het lijstje?
Whut? Dan al? Wat klinkt dat belachelijk snel, en jij bent maar een maand langer zwanger dan ik...quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:27 schreef flowerbox het volgende:
Haha, net zo droom. Geen broek aan.
Hoi trouwens! Het lukt me niet om trouw mee te posten maar af en toe kom ik om het hoekje kijken.
Nog 12 weken en dan heb ik verlof. :-)
Locatie was geloof ik niet van belang, maar welke kant 'ie op ligt met zijn koppie.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:16 schreef Cyntiaa het volgende:
Geen echo van mijzelf maar wel van een vriendinnetje.. Inwendige echo, vruchtje rechts bovenin... Jongen of meisje?
Zo lang ja? Stelt me stiekem wel gerust, vroeg me al af of het niet al een beetje weg had moeten trekken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Moest ie daarvoor in de couveuse ja?getver.
Mijn jongste had t ook. Duurde maanden voordat die wegtrok. Maar mij werd verteld dat het door de stortbevalling kwam? En dat t verder niet ernstig was.
Wat een snoetje jullie jongste. Lijkt ie op broer en zus?
Ik weet niet of je werkt maar misschien kun je je dan beter even ziek melden of aangepast werk doen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:19 schreef _NIKKI_ het volgende:
Spew wat een mooi mini mannetje.
Burdie, hier hetzelfde hoor. Het rationeel denken is er gewoon even niet bij. Maar het komt goed hoor. Als je je uk straks gewoon dagelijks voelt is dat geruststelling genoeg.
Bij mij in het zh was alles goed. Babies gezien en baarmoedermond gemeten. Alles was oké gelukkig. Ik had hele zweetoksels van de zenuwen.Feit blijft wel dat die harde buiken niet goed zijn. Rustig aan doen is het devies, nu kijken of ik dat ook kan.
Kwam dat door de diabetes?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:43 schreef Spewey het volgende:
Ja ben ik FR, nu kon ik het zelf en toen ik de kalkafzettingen op de placenta zag was ik helemaal blij dat ze me hebben ingeleid.
Nee geloof het niet, gewoon op aan het rakenquote:
Ja ik werk 4 dagen per week. Maar dat is op kantoor dus verder niet belastend. Of ik nu thuis op de bank zit of op kantoor zit maakt ook niet uit. Thuis op de bank word ik alleen maar ongelukkig. Ik vind mijn werk heerlijk om te doen en heb er ook echt geen stress van. Dus als het even kan wil ik graag blijven werken. Ik ga me eerst 's avonds wel proberen rustig te houden en dan kijk ik even hoe het gaat. #eigenwijsquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik weet niet of je werkt maar misschien kun je je dan beter even ziek melden of aangepast werk doen?
goede keuze geweest dus. was dat bij de andere ook het geval?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:43 schreef Spewey het volgende:
Ja ben ik FR, nu kon ik het zelf en toen ik de kalkafzettingen op de placenta zag was ik helemaal blij dat ze me hebben ingeleid.
Nee dus dit had ik ook niet verwacht.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
goede keuze geweest dus. was dat bij de andere ook het geval?
Dan is het zeker schrikken geweest.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:59 schreef Spewey het volgende:
[..]
Nee dus dit had ik ook niet verwacht.
Hoe is het met jou, 36 weken, wow!
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:49 schreef Poppejans het volgende:
*zwaait*
Mag ik in de OP?
26 april 2014 Poppejans
Vandaag een goede eerste echo gehad!!! Mega blij zijn we :-D 8wk+3 dgn ben ik nu.
En naar het geboortekaartje!quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:52 schreef Spewey het volgende:
Jaaaa daar ben je en wat fijn van de echo! Nog zo'n mooierd onderweg
Ben nu al benieuwd naar de naam!
Gefeliciteerd en welkom!!quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:49 schreef Poppejans het volgende:
*zwaait*
Mag ik in de OP?
26 april 2014 Poppejans
Vandaag een goede eerste echo gehad!!! Mega blij zijn we :-D 8wk+3 dgn ben ik nu.
Nu ga ik voor die titel, maar dan een meisje, dusss babysaurina?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:56 schreef GotC het volgende:
Spewey, wat een heerlijke vent heb je daarAbsoluut geen babysaurus!
Ik hoop het voor je. Al had J ook behoorlijk gewicht voor zijn termijn toch?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:31 schreef Jipster het volgende:
[..]
Nu ga ik voor die titel, maar dan een meisje, dusss babysaurina?
Nu je er toch bent.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:41 schreef Poppedein het volgende:
Poppejansssssss!! Waaaaahh, supergaafOntzettend gefeliciteerd joh!!
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Whut? Dan al? Wat klinkt dat belachelijk snel, en jij bent maar een maand langer zwanger dan ik....
Nikki.
Hier gaat het ff meh.BurdieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaja, ik ben morgen alweer 24 weken. Ik ga met 36 weken inderdaad met verlof.
Dus nog even 12 weekjes buffelen.![]()
Ik voel me goed en energiek. Op vrije dagen pak ik lekker mijn rust zodat ik er op werkdagen tegenaan kan.
Schoonmaakhormonen zijn volop aanwezig dus daar maak ik maar even gebruik van.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
Gefeliciteerd Poppejans!quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:49 schreef Poppejans het volgende:
*zwaait*
Mag ik in de OP?
26 april 2014 Poppejans
super zeg, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:49 schreef Poppejans het volgende:
*zwaait*
Mag ik in de OP?
26 april 2014 Poppejans
Welkom hier! Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:49 schreef Poppejans het volgende:
*zwaait*
Mag ik in de OP?
26 april 2014 Poppejans
Gefeliciteerd! Wil je de robotpyjama's weer terug als het een jongetje wordt?quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:28 schreef Poppejans het volgende:
Wat lief al jullie reacties!! (zit op mobiel dus geen smileys)
Ik heb het Wolf na de echo verteld. Hij kijkt nu steeds onder mn shirt! Haha.
"Ik heb nog geen broertje of zusje. Die zit in de buik. Komt er straks even uit"
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:49 schreef Poppejans het volgende:
*zwaait*
Mag ik in de OP?
26 april 2014 Poppejans
Nu wel ok, maar eigenlijk pas sinds t einde van de middag.. Vanochtend paracetamol moeten nemenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:27 schreef Mabawa. het volgende:
Lange werkdag inderdaad Kim, bah! Hoe is het met de buikpijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nik, ja, we houden er rekening mee dat we het misschien helemaal niet kunnen vinden nog, maar ik moet zeggen dat ik dat toch wel heeeel akelig zou vinden. Oh en rust? As we speak heb ik visite van m'n broertje.. Goed gedaaaaan!
Hoe was het bij de gyn?
Burdie! Hoe is het nu met je? Hoe lang zijn jullie nog op vakantie? Probeer nog n beetje te genieten vrouwke
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:16 schreef Kimpossible het volgende:
Nu wel ok, maar eigenlijk pas sinds t einde van de middag.. Vanochtend paracetamol moeten nemen
KP het is ook gewoon een rot periode en zeker als je dan vervelende pijntjes hebt is het extra onzeker allemaal. Vervelend hè, dat je niet echt vertrouwen in je lichaam kunt hebben. Ik hoop echt voor je dat de Angelsounds je wat zekerheid gaat geven. We moeten nog een paar weekjes door en dan wordt het vast allemaal beter, qua kindje voelen etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jouw pijn klinkt echt als bandenpijn hoor. Ik heb geen pijn aan mijn buik als ik een harde buik heb, alleen een soort irritant gespannen (niet te beschrijven eigenlijk) gevoel. En mijn baarmoeder (die al tot mijn navel komt) voelt dan keihard aan, net een soort steen of basketbal.
[ Bericht 0% gewijzigd door RunForrestRun op 17-09-2013 22:38:51 ]Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:52 schreef ferrari_rood het volgende:
rfr gebruik je al iets van lactulose? pruimen eten kan helpen.Ben ik inderdaad naar aan het kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Getsie FR! En dan moet je nog tot donderdag wachten ook.Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
Lactulose hielp bij mij heel goed! En volgens mij mag Curanol tegen de aambei ook in de zwangerschap...quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:55 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Ben ik inderdaad naar aan het kijken.
Getsie FR! En dan moet je nog tot donderdag wachten ook.
Ik wil heel graag een plan. Ik moet straks voor een baby en een peuter zorgen. Een beetje energie is dan wel prettig.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef Cwen het volgende:
[..]
Lactulose hielp bij mij heel goed! En volgens mij mag Curanol tegen de aambei ook in de zwangerschap...
FR, sterkte. Over een week ben je 37 weken. Zou je een plan willen of zie je wel?
Dat dacht ik al. Hopelijk denken ze een beetje mee!quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik wil heel graag een plan. Ik moet straks voor een baby en een peuter zorgen. Een beetje energie is dan wel prettig.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik wil heel graag een plan. Ik moet straks voor een baby en een peuter zorgen. Een beetje energie is dan wel prettig.
Zondag is al heul bijna!quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:25 schreef Burdie het volgende:
Kim, een harde buik herken je echt wel als dusdanig, is niet te missen.
FR. Nog eventjes... (kan me goed indenken dat je er helemaal klaar mee bent).
@Kim het gaat weer wat beter intussen, ik heb het maar te accepteren hé. Zondag ben ik weer thuis, dan ga ik hartje luisteren
. Is het jou gelukt vanavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar heb ik los van zwangerschap wel eens last van. Heel vervelend.![]()
Beste oplossing hiervoor is proberen de obstipatie op te lossen. Bij mij werkt koffie goed.
KP, wat vervelend dat je niets kon vinden.![]()
Eeh, Hiquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:50 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Zondag is al heul bijna!![]()
Hier bracht de angelsounds de anticlimax van de dag. Ik heb dik n kwartier (of langer zelfs![]()
) gezocht en kwam niet verder dan m'n eigen hart en een of andere storm in m'n buik. Alsof je in centerparcs in de wildwaterbaan zit.
![]()
Nou, puntje bij paaltje was ik erg teleurgesteld. Had ik erg lang op vriend moeten wachten voor ie eindelijk tijd/zin had ook nog en toen snapte die niet dat ik zon beetje in mineur was ervan. Tel daar wat hormonen bij op en je Sad Story is compleet. Ik had mezelf zó beloofd dit niet te doen.
Aanstaande dinsdag, dus dat is best te overzien (zei ze heel rationeel haha)quote:Op woensdag 18 september 2013 08:23 schreef Dot. het volgende:
Wanneer heb je je volgende afspraak dan? De mijne stond bij 15 weken (volgende week), maar ik heb gevraagd of ik hem vandaag mocht omdat ik ook niet langer wilde wachtenMisschien kan je gewoon bellen dat je je afspraak wilt verzetten?
Bij welke praktijk zat je toen? Ik had namelijk ook de liefste verloskundige van het Noordenquote:Op woensdag 18 september 2013 08:00 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Eeh, Hi
Ik ken je gevoel, toen ik een paar weken van de tweede zwanger was wist ik zeker dat het mis was. Ik mocht alleen niet langskomen in het ziekenhuis (ben medisch) maar kon toen goddank terrecht bij de liefste verloskundige van het Noorden waar we een prima spartelend kindje zagen.
Maat met de angelsounds, probeer het eens langer. Waarschijnlijk zit je veel te hoog. Zoek je schaambot en blijf daar in de buurt. Als het lukt heb je daar de meeste kans.
Succes
Ik dacht dat Angelsounds sowieso maar max 5 min mochten worden gebruikt en niet elke dag/vaak, iets met warmte dat het veroorzaaktquote:Op woensdag 18 september 2013 09:02 schreef Kimpossible het volgende:
Ik ben echt zo blij hier mee te posten en zo te kunnen putten uit jullie kennis en ervaring. Dat doet echt goed. Het stelt gerust, maar ik zie ook dat het soms een duwtje in de rug is om toch de juiste zorgverleners aan te durven schieten.
Ik ga t binnenkort nog eens proberen! (En misschien is t wel heel rustig op de poli en probeer ik vanmiddag toch nog s binnen te hupsen)
Poppedein, wat een verhaal zeg. Zo zie je maar wat een schijnzekerheid het op kan leveren.
Ik dacht dat op t gebruik van een angelsounds toch een beetje terughoudend gereageerd zou worden door een vk, omdat 1: je verhaal en 2 omdat Google zo vol staat met geklets over de stralingen.
Oh maar ik bedoelde ook niet geklets als in onzin hoor! Ik ken r het fijne gewoon niet vanquote:Op woensdag 18 september 2013 09:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik dacht dat Angelsounds sowieso maar max 5 min mochten worden gebruikt en niet elke dag/vaak, iets met warmte dat het veroorzaakt(En dat het dus niet 'geklets' is)
Nu kan ik het fout hebben, heb er bewust voor gekozen om juist geen Angelsounds te gebruiken. Zou continu stressen
Mag deze mama dan mazzel hebben en dan al bevallen zijnquote:Op woensdag 18 september 2013 07:51 schreef GotC het volgende:
Oh en dames.. de Mama Mazzel Dagen starten over 6 dagen
Ah, excuusquote:Op woensdag 18 september 2013 09:20 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Oh maar ik bedoelde ook niet geklets als in onzin hoor! Ik ken r het fijne gewoon niet van
Succes bij de vk!
Al die apparatuur staat zodanig afgesteld dat de straling nog dusdanig veel lager is dan de 1e waarde waarbij bewijs voor schade aan de foetus gevonden is (in dierproeven). Ons echo apparaat maakt bijvoorbeeld gebruik van 100x lagere stralingswaarden dan "toegestaan".quote:Op woensdag 18 september 2013 09:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik dacht dat Angelsounds sowieso maar max 5 min mochten worden gebruikt en niet elke dag/vaak, iets met warmte dat het veroorzaakt(En dat het dus niet 'geklets' is)
Nu kan ik het fout hebben, heb er bewust voor gekozen om juist geen Angelsounds te gebruiken. Zou continu stressen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
wat een aardige vrouwquote:Op woensdag 18 september 2013 09:40 schreef Kimpossible het volgende:
Heel duidelijk verhaal poppedein! Merci!
Net toch ff binnen gelopen bij de poli gyn. Daar zat een mokkige doktersassistente (die ik niet ken) die een hele preek afstak over het medicaliseren van je zwangerschap en geen idee hebben wat je hoort of waar je mee bezig bent. Dus. En als ik een echt probleem had mocht ik wel komen.
Erg geruststellend
Zie de post boven jequote:Op woensdag 18 september 2013 08:53 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Bij welke praktijk zat je toen? Ik had namelijk ook de liefste verloskundige van het Noorden.
Oh nu je het zegt weet ik het weer! Wat lief zeg.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:21 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zie de post boven je
Poppedein heeft voor eeuwig een plaatsje in mijn hart![]()
+1!quote:Op woensdag 18 september 2013 11:07 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik haat haat haat echt die eerste weken vanaf tweede streepje piesen tot de eerste echo. Want het duurt zo enorm lang en je hebt geen idee of alles goed is. Ja, je wordt niet ongesteld maar dat is t. Ik ben niet misselijk, alleen moe. En soms buikpijn waarna ik dan bang word dat t fout gaat ofzo (rationeel denken, wat is dat?). Nee hoor, wat mij betreft vliegen deze 3 (!) weken even heul snel voorbij!!
+ nog 1, nog 6 nachtjes slapen!quote:Op woensdag 18 september 2013 11:07 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh ik weet dat nog wel idd dat je toen naar pd ging
Ik haat haat haat echt die eerste weken vanaf tweede streepje piesen tot de eerste echo. Want het duurt zo enorm lang en je hebt geen idee of alles goed is. Ja, je wordt niet ongesteld maar dat is t. Ik ben niet misselijk, alleen moe. En soms buikpijn waarna ik dan bang word dat t fout gaat ofzo (rationeel denken, wat is dat?). Nee hoor, wat mij betreft vliegen deze 3 (!) weken even heul snel voorbij!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ga ik zo even een mooie kladblokpost maken voor iedereen.
[ Bericht 12% gewijzigd door ProjSkippy op 18-09-2013 22:55:07 ]
Met een beetje mazzel kookt je kraamquote:Op woensdag 18 september 2013 13:54 schreef Burdie het volgende:
Fijn dat alles goed is GotC! Het komt nu wel erg dichtbij he... spannend!
Ik heb twee vragen aan de aanstaande mama's: hoe hebben jullie het geregeld met koken, boodschappen, etc. in de kraamweek? En wat is handig mbt vrije dagen opnemen van je man, hoe doen jullie dat?
Jup, klopt.. En normaal kan ik ook wel een beetje zo denken, maar tegenwoordig lukt dat niet meer. Maar morgen kom ik er inderdaad vast 'fluitend' (en afgepeigerd..) weer weg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wup, ik heb nog vooral zwangerschapsvesten gezien dus ben ook wel benieuwd naar eventuele truien-tips!
En Burdie: geef mensen om je heen subtiele hints dat eten meebrengen heel welkom is, zeg overal ja op, dat kregen wij veel en ik doe het nu ook als ik op kraamvisite ga. Gewoon een schaal lasagne mee als extra cadeautje. En mijn man was heerlijk 2 weken vrij na de geboorte. Ik vond het geweldig! Veel mensen zeggen: zonde, doe dat nou als de kraam weg is! Maar ik vond het echt fijn. Je hebt allebei zoveel te leren en het is zo overweldigend, ik vond het fijn om dat samen te doen en niet dat jij aan het eind van de dag alle kraam-kennis weer aan je man moet doorgeven.
En GotC, wat fijn dat de laatste inschatting weer wat meer binnen proporties was en dat je het gevoel had dat ze meedachten!
Ja heel toevallig was ik hier even wat aan het lezenquote:Op woensdag 18 september 2013 09:48 schreef mignonne het volgende:
Oh en Fee-Nix als je meeleest, ik mag binnenkort over een week of twee mee kijken bij een gentle ks in een z'huis hier in de buurt, ik ben echt heel benieuwd!
Dit!quote:Op woensdag 18 september 2013 14:15 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel kookt je kraam. En anders gewoon simpele dingen, of van tevoren alvast je vriezer volgooien? Mijn man was 2 weken vrij vanaf geboorte. Ik vond het heel fijn dat hij er ook was toen de kraam er was. Hij heeft toen ook boodschapjes gedaan enzo.
Mogge, nee hoor! Gisteren drukke dag met dreumes erbij en weinig energie en tijd om fok bij te houden..quote:Op donderdag 19 september 2013 06:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Jipster hoe is het? Heb je stiekem je dochter al?
quote:Op woensdag 18 september 2013 09:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Over de angelsounds: vorige zwangerschap vond ik het hartje echt super snel (met 12/13 weken ofzo). Bleek ik helemaal verliefd een paar dagen naar mijn eigen hartslag te hebben zitten luisteren
ik vond het al zoveel langzamer klinken als bij de gyn![]()
![]()
Ik wilde eigenlijk even vragen of er hier al meer mensen heel vroeg in de zwangerschap last hadden van hun bekken. Ik heb continu 'pijn' in mijn onderrug. Opstaan vanuit bepaalde houdingen is ook al wat lastig. Maar ik vind het zo vroeg daarvoor!?
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap Stodal stroop van Laboratoires Boiron meegekregen van de apotheek. Een homeopathisch middel. Weet alleen nog dat het me wel smaakte, of het hielp ben ik vergetenquote:Op donderdag 19 september 2013 07:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij kunnen goed timen idd. de rest van het huishouden is ook niet helemaal fit maar ik had liever overgeslagen dit keer.
iemand die weet welke hoestdrank wel mag?
Fijn dat je nu even kan genieten! En geniet er ook van dat iemand je nestdrang overneemtquote:Op donderdag 19 september 2013 08:32 schreef GotC het volgende:
Gaat opzich wel goed! Geniet eigenlijk nog even van het zwanger zijnBen je nog bezig met dingen die af moeten enzo?
Nesteldrang..heb het nog steeds niet! Onze schoonmaakster daarentegen...ze heeft nesteldrang voor mij! Dozen die ineens weg moeten en ze gaat zo alle keukenkastjes uitsoppen
Maar doe rustig aan met je lichaam hè JipGeniet van je 'vrije' dag!
Hier bij 12 wk de eerste klachten (achteraf bezien). Zeker laten kijken, bij mij deden nieuwe houdingen al veel om de boel vrij stabiel te houden, maar net als bij Zoë duurde dat eigenlijk te lang! Wees dus ook kritisch naar je fysio toe.quote:Op donderdag 19 september 2013 07:35 schreef Zoë23 het volgende:
[..]vanaf 3mnd kon ik niet meer lopen en zit er nu nogsteeds mee.
(terwijl ik voor de zw.schap sportief was enz dus toen had ik echt nergens last van)
Vk nam het niet serieus en de ha & m'n 1e fysio ook niet. Heb er veel te lang mee rondgelopen waardoor herstel ook langer duurt.
Mocht je er meer last van krijgen zou ik er zeker iemand naar laten kijken
Gewoon broomhexine, bijv van Bisolvon.quote:Op donderdag 19 september 2013 07:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij kunnen goed timen idd. de rest van het huishouden is ook niet helemaal fit maar ik had liever overgeslagen dit keer.
iemand die weet welke hoestdrank wel mag?
Bedoel je nu nog weer naar stuit?quote:Op donderdag 19 september 2013 10:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
voor iedereen die het nodig heeft
Naar dwars denk ik te voelen. We zullen zienquote:Op donderdag 19 september 2013 10:18 schreef Jipster het volgende:
[..]
Bedoel je nu nog weer naar stuit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |