Locatie was geloof ik niet van belang, maar welke kant 'ie op ligt met zijn koppie.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:16 schreef Cyntiaa het volgende:
Geen echo van mijzelf maar wel van een vriendinnetje.. Inwendige echo, vruchtje rechts bovenin... Jongen of meisje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo lang ja? Stelt me stiekem wel gerust, vroeg me al af of het niet al een beetje weg had moeten trekken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Moest ie daarvoor in de couveuse ja?getver.
Mijn jongste had t ook. Duurde maanden voordat die wegtrok. Maar mij werd verteld dat het door de stortbevalling kwam? En dat t verder niet ernstig was.
Wat een snoetje jullie jongste. Lijkt ie op broer en zus?
Ik weet niet of je werkt maar misschien kun je je dan beter even ziek melden of aangepast werk doen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:19 schreef _NIKKI_ het volgende:
Spew wat een mooi mini mannetje.
Burdie, hier hetzelfde hoor. Het rationeel denken is er gewoon even niet bij. Maar het komt goed hoor. Als je je uk straks gewoon dagelijks voelt is dat geruststelling genoeg.
Bij mij in het zh was alles goed. Babies gezien en baarmoedermond gemeten. Alles was oké gelukkig. Ik had hele zweetoksels van de zenuwen.Feit blijft wel dat die harde buiken niet goed zijn. Rustig aan doen is het devies, nu kijken of ik dat ook kan.
Kwam dat door de diabetes?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:43 schreef Spewey het volgende:
Ja ben ik FR, nu kon ik het zelf en toen ik de kalkafzettingen op de placenta zag was ik helemaal blij dat ze me hebben ingeleid.
Nee geloof het niet, gewoon op aan het rakenquote:
Ja ik werk 4 dagen per week. Maar dat is op kantoor dus verder niet belastend. Of ik nu thuis op de bank zit of op kantoor zit maakt ook niet uit. Thuis op de bank word ik alleen maar ongelukkig. Ik vind mijn werk heerlijk om te doen en heb er ook echt geen stress van. Dus als het even kan wil ik graag blijven werken. Ik ga me eerst 's avonds wel proberen rustig te houden en dan kijk ik even hoe het gaat. #eigenwijsquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik weet niet of je werkt maar misschien kun je je dan beter even ziek melden of aangepast werk doen?
goede keuze geweest dus. was dat bij de andere ook het geval?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:43 schreef Spewey het volgende:
Ja ben ik FR, nu kon ik het zelf en toen ik de kalkafzettingen op de placenta zag was ik helemaal blij dat ze me hebben ingeleid.
Nee dus dit had ik ook niet verwacht.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
goede keuze geweest dus. was dat bij de andere ook het geval?
Dan is het zeker schrikken geweest.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:59 schreef Spewey het volgende:
[..]
Nee dus dit had ik ook niet verwacht.
Hoe is het met jou, 36 weken, wow!
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:49 schreef Poppejans het volgende:
*zwaait*
Mag ik in de OP?
26 april 2014 Poppejans
Vandaag een goede eerste echo gehad!!! Mega blij zijn we :-D 8wk+3 dgn ben ik nu.
En naar het geboortekaartje!quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:52 schreef Spewey het volgende:
Jaaaa daar ben je en wat fijn van de echo! Nog zo'n mooierd onderweg
Ben nu al benieuwd naar de naam!
Gefeliciteerd en welkom!!quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:49 schreef Poppejans het volgende:
*zwaait*
Mag ik in de OP?
26 april 2014 Poppejans
Vandaag een goede eerste echo gehad!!! Mega blij zijn we :-D 8wk+3 dgn ben ik nu.
Nu ga ik voor die titel, maar dan een meisje, dusss babysaurina?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:56 schreef GotC het volgende:
Spewey, wat een heerlijke vent heb je daarAbsoluut geen babysaurus!
Ik hoop het voor je. Al had J ook behoorlijk gewicht voor zijn termijn toch?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:31 schreef Jipster het volgende:
[..]
Nu ga ik voor die titel, maar dan een meisje, dusss babysaurina?
Nu je er toch bent.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:41 schreef Poppedein het volgende:
Poppejansssssss!! Waaaaahh, supergaafOntzettend gefeliciteerd joh!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |