Locatie was geloof ik niet van belang, maar welke kant 'ie op ligt met zijn koppie.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:16 schreef Cyntiaa het volgende:
Geen echo van mijzelf maar wel van een vriendinnetje.. Inwendige echo, vruchtje rechts bovenin... Jongen of meisje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo lang ja? Stelt me stiekem wel gerust, vroeg me al af of het niet al een beetje weg had moeten trekken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Moest ie daarvoor in de couveuse ja?getver.
Mijn jongste had t ook. Duurde maanden voordat die wegtrok. Maar mij werd verteld dat het door de stortbevalling kwam? En dat t verder niet ernstig was.
Wat een snoetje jullie jongste. Lijkt ie op broer en zus?
Ik weet niet of je werkt maar misschien kun je je dan beter even ziek melden of aangepast werk doen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:19 schreef _NIKKI_ het volgende:
Spew wat een mooi mini mannetje.
Burdie, hier hetzelfde hoor. Het rationeel denken is er gewoon even niet bij. Maar het komt goed hoor. Als je je uk straks gewoon dagelijks voelt is dat geruststelling genoeg.
Bij mij in het zh was alles goed. Babies gezien en baarmoedermond gemeten. Alles was oké gelukkig. Ik had hele zweetoksels van de zenuwen.Feit blijft wel dat die harde buiken niet goed zijn. Rustig aan doen is het devies, nu kijken of ik dat ook kan.
Kwam dat door de diabetes?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:43 schreef Spewey het volgende:
Ja ben ik FR, nu kon ik het zelf en toen ik de kalkafzettingen op de placenta zag was ik helemaal blij dat ze me hebben ingeleid.
Nee geloof het niet, gewoon op aan het rakenquote:
Ja ik werk 4 dagen per week. Maar dat is op kantoor dus verder niet belastend. Of ik nu thuis op de bank zit of op kantoor zit maakt ook niet uit. Thuis op de bank word ik alleen maar ongelukkig. Ik vind mijn werk heerlijk om te doen en heb er ook echt geen stress van. Dus als het even kan wil ik graag blijven werken. Ik ga me eerst 's avonds wel proberen rustig te houden en dan kijk ik even hoe het gaat. #eigenwijsquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik weet niet of je werkt maar misschien kun je je dan beter even ziek melden of aangepast werk doen?
goede keuze geweest dus. was dat bij de andere ook het geval?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:43 schreef Spewey het volgende:
Ja ben ik FR, nu kon ik het zelf en toen ik de kalkafzettingen op de placenta zag was ik helemaal blij dat ze me hebben ingeleid.
Nee dus dit had ik ook niet verwacht.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
goede keuze geweest dus. was dat bij de andere ook het geval?
Dan is het zeker schrikken geweest.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:59 schreef Spewey het volgende:
[..]
Nee dus dit had ik ook niet verwacht.
Hoe is het met jou, 36 weken, wow!
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:49 schreef Poppejans het volgende:
*zwaait*
Mag ik in de OP?
26 april 2014 Poppejans
Vandaag een goede eerste echo gehad!!! Mega blij zijn we :-D 8wk+3 dgn ben ik nu.
En naar het geboortekaartje!quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:52 schreef Spewey het volgende:
Jaaaa daar ben je en wat fijn van de echo! Nog zo'n mooierd onderweg
Ben nu al benieuwd naar de naam!
Gefeliciteerd en welkom!!quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:49 schreef Poppejans het volgende:
*zwaait*
Mag ik in de OP?
26 april 2014 Poppejans
Vandaag een goede eerste echo gehad!!! Mega blij zijn we :-D 8wk+3 dgn ben ik nu.
Nu ga ik voor die titel, maar dan een meisje, dusss babysaurina?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:56 schreef GotC het volgende:
Spewey, wat een heerlijke vent heb je daarAbsoluut geen babysaurus!
Ik hoop het voor je. Al had J ook behoorlijk gewicht voor zijn termijn toch?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:31 schreef Jipster het volgende:
[..]
Nu ga ik voor die titel, maar dan een meisje, dusss babysaurina?
Nu je er toch bent.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:41 schreef Poppedein het volgende:
Poppejansssssss!! Waaaaahh, supergaafOntzettend gefeliciteerd joh!!
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Whut? Dan al? Wat klinkt dat belachelijk snel, en jij bent maar een maand langer zwanger dan ik....
Nikki.
Hier gaat het ff meh.BurdieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaja, ik ben morgen alweer 24 weken. Ik ga met 36 weken inderdaad met verlof.
Dus nog even 12 weekjes buffelen.![]()
Ik voel me goed en energiek. Op vrije dagen pak ik lekker mijn rust zodat ik er op werkdagen tegenaan kan.
Schoonmaakhormonen zijn volop aanwezig dus daar maak ik maar even gebruik van.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
Gefeliciteerd Poppejans!quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:49 schreef Poppejans het volgende:
*zwaait*
Mag ik in de OP?
26 april 2014 Poppejans
super zeg, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:49 schreef Poppejans het volgende:
*zwaait*
Mag ik in de OP?
26 april 2014 Poppejans
Welkom hier! Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:49 schreef Poppejans het volgende:
*zwaait*
Mag ik in de OP?
26 april 2014 Poppejans
Gefeliciteerd! Wil je de robotpyjama's weer terug als het een jongetje wordt?quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:28 schreef Poppejans het volgende:
Wat lief al jullie reacties!! (zit op mobiel dus geen smileys)
Ik heb het Wolf na de echo verteld. Hij kijkt nu steeds onder mn shirt! Haha.
"Ik heb nog geen broertje of zusje. Die zit in de buik. Komt er straks even uit"
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:49 schreef Poppejans het volgende:
*zwaait*
Mag ik in de OP?
26 april 2014 Poppejans
Nu wel ok, maar eigenlijk pas sinds t einde van de middag.. Vanochtend paracetamol moeten nemenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:27 schreef Mabawa. het volgende:
Lange werkdag inderdaad Kim, bah! Hoe is het met de buikpijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nik, ja, we houden er rekening mee dat we het misschien helemaal niet kunnen vinden nog, maar ik moet zeggen dat ik dat toch wel heeeel akelig zou vinden. Oh en rust? As we speak heb ik visite van m'n broertje.. Goed gedaaaaan!
Hoe was het bij de gyn?
Burdie! Hoe is het nu met je? Hoe lang zijn jullie nog op vakantie? Probeer nog n beetje te genieten vrouwke
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:16 schreef Kimpossible het volgende:
Nu wel ok, maar eigenlijk pas sinds t einde van de middag.. Vanochtend paracetamol moeten nemen
KP het is ook gewoon een rot periode en zeker als je dan vervelende pijntjes hebt is het extra onzeker allemaal. Vervelend hè, dat je niet echt vertrouwen in je lichaam kunt hebben. Ik hoop echt voor je dat de Angelsounds je wat zekerheid gaat geven. We moeten nog een paar weekjes door en dan wordt het vast allemaal beter, qua kindje voelen etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jouw pijn klinkt echt als bandenpijn hoor. Ik heb geen pijn aan mijn buik als ik een harde buik heb, alleen een soort irritant gespannen (niet te beschrijven eigenlijk) gevoel. En mijn baarmoeder (die al tot mijn navel komt) voelt dan keihard aan, net een soort steen of basketbal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door RunForrestRun op 17-09-2013 22:38:51 ]Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:52 schreef ferrari_rood het volgende:
rfr gebruik je al iets van lactulose? pruimen eten kan helpen.Ben ik inderdaad naar aan het kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Getsie FR! En dan moet je nog tot donderdag wachten ook.Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
Lactulose hielp bij mij heel goed! En volgens mij mag Curanol tegen de aambei ook in de zwangerschap...quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:55 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Ben ik inderdaad naar aan het kijken.
Getsie FR! En dan moet je nog tot donderdag wachten ook.
Ik wil heel graag een plan. Ik moet straks voor een baby en een peuter zorgen. Een beetje energie is dan wel prettig.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef Cwen het volgende:
[..]
Lactulose hielp bij mij heel goed! En volgens mij mag Curanol tegen de aambei ook in de zwangerschap...
FR, sterkte. Over een week ben je 37 weken. Zou je een plan willen of zie je wel?
Dat dacht ik al. Hopelijk denken ze een beetje mee!quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik wil heel graag een plan. Ik moet straks voor een baby en een peuter zorgen. Een beetje energie is dan wel prettig.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik wil heel graag een plan. Ik moet straks voor een baby en een peuter zorgen. Een beetje energie is dan wel prettig.
Zondag is al heul bijna!quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:25 schreef Burdie het volgende:
Kim, een harde buik herken je echt wel als dusdanig, is niet te missen.
FR. Nog eventjes... (kan me goed indenken dat je er helemaal klaar mee bent).
@Kim het gaat weer wat beter intussen, ik heb het maar te accepteren hé. Zondag ben ik weer thuis, dan ga ik hartje luisteren
. Is het jou gelukt vanavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar heb ik los van zwangerschap wel eens last van. Heel vervelend.![]()
Beste oplossing hiervoor is proberen de obstipatie op te lossen. Bij mij werkt koffie goed.
KP, wat vervelend dat je niets kon vinden.![]()
Eeh, Hiquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:50 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Zondag is al heul bijna!![]()
Hier bracht de angelsounds de anticlimax van de dag. Ik heb dik n kwartier (of langer zelfs![]()
) gezocht en kwam niet verder dan m'n eigen hart en een of andere storm in m'n buik. Alsof je in centerparcs in de wildwaterbaan zit.
![]()
Nou, puntje bij paaltje was ik erg teleurgesteld. Had ik erg lang op vriend moeten wachten voor ie eindelijk tijd/zin had ook nog en toen snapte die niet dat ik zon beetje in mineur was ervan. Tel daar wat hormonen bij op en je Sad Story is compleet. Ik had mezelf zó beloofd dit niet te doen.
Aanstaande dinsdag, dus dat is best te overzien (zei ze heel rationeel haha)quote:Op woensdag 18 september 2013 08:23 schreef Dot. het volgende:
Wanneer heb je je volgende afspraak dan? De mijne stond bij 15 weken (volgende week), maar ik heb gevraagd of ik hem vandaag mocht omdat ik ook niet langer wilde wachtenMisschien kan je gewoon bellen dat je je afspraak wilt verzetten?
Bij welke praktijk zat je toen? Ik had namelijk ook de liefste verloskundige van het Noordenquote:Op woensdag 18 september 2013 08:00 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Eeh, Hi
Ik ken je gevoel, toen ik een paar weken van de tweede zwanger was wist ik zeker dat het mis was. Ik mocht alleen niet langskomen in het ziekenhuis (ben medisch) maar kon toen goddank terrecht bij de liefste verloskundige van het Noorden waar we een prima spartelend kindje zagen.
Maat met de angelsounds, probeer het eens langer. Waarschijnlijk zit je veel te hoog. Zoek je schaambot en blijf daar in de buurt. Als het lukt heb je daar de meeste kans.
Succes
Ik dacht dat Angelsounds sowieso maar max 5 min mochten worden gebruikt en niet elke dag/vaak, iets met warmte dat het veroorzaaktquote:Op woensdag 18 september 2013 09:02 schreef Kimpossible het volgende:
Ik ben echt zo blij hier mee te posten en zo te kunnen putten uit jullie kennis en ervaring. Dat doet echt goed. Het stelt gerust, maar ik zie ook dat het soms een duwtje in de rug is om toch de juiste zorgverleners aan te durven schieten.
Ik ga t binnenkort nog eens proberen! (En misschien is t wel heel rustig op de poli en probeer ik vanmiddag toch nog s binnen te hupsen)
Poppedein, wat een verhaal zeg. Zo zie je maar wat een schijnzekerheid het op kan leveren.
Ik dacht dat op t gebruik van een angelsounds toch een beetje terughoudend gereageerd zou worden door een vk, omdat 1: je verhaal en 2 omdat Google zo vol staat met geklets over de stralingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |