Ik dacht dat Angelsounds sowieso maar max 5 min mochten worden gebruikt en niet elke dag/vaak, iets met warmte dat het veroorzaaktquote:Op woensdag 18 september 2013 09:02 schreef Kimpossible het volgende:
Ik ben echt zo blij hier mee te posten en zo te kunnen putten uit jullie kennis en ervaring. Dat doet echt goed. Het stelt gerust, maar ik zie ook dat het soms een duwtje in de rug is om toch de juiste zorgverleners aan te durven schieten.
Ik ga t binnenkort nog eens proberen! (En misschien is t wel heel rustig op de poli en probeer ik vanmiddag toch nog s binnen te hupsen)
Poppedein, wat een verhaal zeg. Zo zie je maar wat een schijnzekerheid het op kan leveren.
Ik dacht dat op t gebruik van een angelsounds toch een beetje terughoudend gereageerd zou worden door een vk, omdat 1: je verhaal en 2 omdat Google zo vol staat met geklets over de stralingen.
Oh maar ik bedoelde ook niet geklets als in onzin hoor! Ik ken r het fijne gewoon niet vanquote:Op woensdag 18 september 2013 09:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik dacht dat Angelsounds sowieso maar max 5 min mochten worden gebruikt en niet elke dag/vaak, iets met warmte dat het veroorzaakt(En dat het dus niet 'geklets' is)
Nu kan ik het fout hebben, heb er bewust voor gekozen om juist geen Angelsounds te gebruiken. Zou continu stressen
Mag deze mama dan mazzel hebben en dan al bevallen zijnquote:Op woensdag 18 september 2013 07:51 schreef GotC het volgende:
Oh en dames.. de Mama Mazzel Dagen starten over 6 dagen
Ah, excuusquote:Op woensdag 18 september 2013 09:20 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Oh maar ik bedoelde ook niet geklets als in onzin hoor! Ik ken r het fijne gewoon niet van
Succes bij de vk!
Al die apparatuur staat zodanig afgesteld dat de straling nog dusdanig veel lager is dan de 1e waarde waarbij bewijs voor schade aan de foetus gevonden is (in dierproeven). Ons echo apparaat maakt bijvoorbeeld gebruik van 100x lagere stralingswaarden dan "toegestaan".quote:Op woensdag 18 september 2013 09:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik dacht dat Angelsounds sowieso maar max 5 min mochten worden gebruikt en niet elke dag/vaak, iets met warmte dat het veroorzaakt(En dat het dus niet 'geklets' is)
Nu kan ik het fout hebben, heb er bewust voor gekozen om juist geen Angelsounds te gebruiken. Zou continu stressen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
wat een aardige vrouwquote:Op woensdag 18 september 2013 09:40 schreef Kimpossible het volgende:
Heel duidelijk verhaal poppedein! Merci!
Net toch ff binnen gelopen bij de poli gyn. Daar zat een mokkige doktersassistente (die ik niet ken) die een hele preek afstak over het medicaliseren van je zwangerschap en geen idee hebben wat je hoort of waar je mee bezig bent. Dus. En als ik een echt probleem had mocht ik wel komen.
Erg geruststellend
Zie de post boven jequote:Op woensdag 18 september 2013 08:53 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Bij welke praktijk zat je toen? Ik had namelijk ook de liefste verloskundige van het Noorden.
Oh nu je het zegt weet ik het weer! Wat lief zeg.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:21 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zie de post boven je
Poppedein heeft voor eeuwig een plaatsje in mijn hart![]()
+1!quote:Op woensdag 18 september 2013 11:07 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik haat haat haat echt die eerste weken vanaf tweede streepje piesen tot de eerste echo. Want het duurt zo enorm lang en je hebt geen idee of alles goed is. Ja, je wordt niet ongesteld maar dat is t. Ik ben niet misselijk, alleen moe. En soms buikpijn waarna ik dan bang word dat t fout gaat ofzo (rationeel denken, wat is dat?). Nee hoor, wat mij betreft vliegen deze 3 (!) weken even heul snel voorbij!!
+ nog 1, nog 6 nachtjes slapen!quote:Op woensdag 18 september 2013 11:07 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh ik weet dat nog wel idd dat je toen naar pd ging
Ik haat haat haat echt die eerste weken vanaf tweede streepje piesen tot de eerste echo. Want het duurt zo enorm lang en je hebt geen idee of alles goed is. Ja, je wordt niet ongesteld maar dat is t. Ik ben niet misselijk, alleen moe. En soms buikpijn waarna ik dan bang word dat t fout gaat ofzo (rationeel denken, wat is dat?). Nee hoor, wat mij betreft vliegen deze 3 (!) weken even heul snel voorbij!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ga ik zo even een mooie kladblokpost maken voor iedereen.
[ Bericht 12% gewijzigd door ProjSkippy op 18-09-2013 22:55:07 ]
Met een beetje mazzel kookt je kraamquote:Op woensdag 18 september 2013 13:54 schreef Burdie het volgende:
Fijn dat alles goed is GotC! Het komt nu wel erg dichtbij he... spannend!
Ik heb twee vragen aan de aanstaande mama's: hoe hebben jullie het geregeld met koken, boodschappen, etc. in de kraamweek? En wat is handig mbt vrije dagen opnemen van je man, hoe doen jullie dat?
Jup, klopt.. En normaal kan ik ook wel een beetje zo denken, maar tegenwoordig lukt dat niet meer. Maar morgen kom ik er inderdaad vast 'fluitend' (en afgepeigerd..) weer weg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wup, ik heb nog vooral zwangerschapsvesten gezien dus ben ook wel benieuwd naar eventuele truien-tips!
En Burdie: geef mensen om je heen subtiele hints dat eten meebrengen heel welkom is, zeg overal ja op, dat kregen wij veel en ik doe het nu ook als ik op kraamvisite ga. Gewoon een schaal lasagne mee als extra cadeautje. En mijn man was heerlijk 2 weken vrij na de geboorte. Ik vond het geweldig! Veel mensen zeggen: zonde, doe dat nou als de kraam weg is! Maar ik vond het echt fijn. Je hebt allebei zoveel te leren en het is zo overweldigend, ik vond het fijn om dat samen te doen en niet dat jij aan het eind van de dag alle kraam-kennis weer aan je man moet doorgeven.
En GotC, wat fijn dat de laatste inschatting weer wat meer binnen proporties was en dat je het gevoel had dat ze meedachten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |