Lange inhaalslag *diep adem haalt*:
Mus, wat lijkt me dat erg om zo in het OV over te geven.. ik heb het ook ooit in een bus gehad, lang geleden, maar dat komt doordat ik nog al last heb van wagenziekte.. Bij mij ging het maar gedeeltelijk perfect en niemand had een vochtig doekje oid.. Yugh.
--
Angela, wat fijn, eindelijk die vergunning!
--
Ikke zonder broek.. Ik heb je hardop uitgelachen

.
--
Nikki, fijn dat alles er goed uitzag.. Ik hoop dat je het advies een beetje kunt opvolgen..
--
RFR, veel vezels naar binnen werken en genoeg drinken.. Ik had er in het begin van de zwangerschap ook last van (dat het pijn doet dan, geen aambeien).. maar dat heb ik buiten de zwangerschap om ook wel eens.
--
Coco en TAP.. die eerste tijd is ook gewoon ruk..

--
KP, wat een gezellige hork weer.. Ik denk wel dat het echt gewoon je banden zijn, een harde buik is niet te missen. Dan voelt je buik aan als of er een onwijs harde opgeblazen voetbal in zit.
--
Poppejans!

Zo mooi dat je nu ook eindelijk hier naar toe kunt doorschuiven!
--
FR.. ik snap heel goed dat je er klaar mee bent.. Ik hoop ook snel op een datum voor je

.
--
Jompel voor alle vertellers! Leuke bekendmakingen ook

.
--
Spewey, wat een lekker ventje..

--
Jipster, ik hoop dat er bij jou ook snel duidelijkheid is.. Kan me goed voorstellen dat het je heel veel doet..
--
Bobsaurus wordt toch een gewone Bob!
--
Burdie..

Volgens mij is iedere aanstaande moeder onzeker. Probeer in ieder geval te genieten, alles wijst er tot nu toe op dat mini het hartstikke goed heeft in jouw buik.
--
Ennnnn *ademt uit*.