Dat dacht ik al. Hopelijk denken ze een beetje mee!quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik wil heel graag een plan. Ik moet straks voor een baby en een peuter zorgen. Een beetje energie is dan wel prettig.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik wil heel graag een plan. Ik moet straks voor een baby en een peuter zorgen. Een beetje energie is dan wel prettig.
Zondag is al heul bijna!quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:25 schreef Burdie het volgende:
Kim, een harde buik herken je echt wel als dusdanig, is niet te missen.
FR. Nog eventjes... (kan me goed indenken dat je er helemaal klaar mee bent).
@Kim het gaat weer wat beter intussen, ik heb het maar te accepteren hé. Zondag ben ik weer thuis, dan ga ik hartje luisteren
. Is het jou gelukt vanavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar heb ik los van zwangerschap wel eens last van. Heel vervelend.![]()
Beste oplossing hiervoor is proberen de obstipatie op te lossen. Bij mij werkt koffie goed.
KP, wat vervelend dat je niets kon vinden.![]()
Eeh, Hiquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:50 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Zondag is al heul bijna!![]()
Hier bracht de angelsounds de anticlimax van de dag. Ik heb dik n kwartier (of langer zelfs![]()
) gezocht en kwam niet verder dan m'n eigen hart en een of andere storm in m'n buik. Alsof je in centerparcs in de wildwaterbaan zit.
![]()
Nou, puntje bij paaltje was ik erg teleurgesteld. Had ik erg lang op vriend moeten wachten voor ie eindelijk tijd/zin had ook nog en toen snapte die niet dat ik zon beetje in mineur was ervan. Tel daar wat hormonen bij op en je Sad Story is compleet. Ik had mezelf zó beloofd dit niet te doen.
Aanstaande dinsdag, dus dat is best te overzien (zei ze heel rationeel haha)quote:Op woensdag 18 september 2013 08:23 schreef Dot. het volgende:
Wanneer heb je je volgende afspraak dan? De mijne stond bij 15 weken (volgende week), maar ik heb gevraagd of ik hem vandaag mocht omdat ik ook niet langer wilde wachtenMisschien kan je gewoon bellen dat je je afspraak wilt verzetten?
Bij welke praktijk zat je toen? Ik had namelijk ook de liefste verloskundige van het Noordenquote:Op woensdag 18 september 2013 08:00 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Eeh, Hi
Ik ken je gevoel, toen ik een paar weken van de tweede zwanger was wist ik zeker dat het mis was. Ik mocht alleen niet langskomen in het ziekenhuis (ben medisch) maar kon toen goddank terrecht bij de liefste verloskundige van het Noorden waar we een prima spartelend kindje zagen.
Maat met de angelsounds, probeer het eens langer. Waarschijnlijk zit je veel te hoog. Zoek je schaambot en blijf daar in de buurt. Als het lukt heb je daar de meeste kans.
Succes
Ik dacht dat Angelsounds sowieso maar max 5 min mochten worden gebruikt en niet elke dag/vaak, iets met warmte dat het veroorzaaktquote:Op woensdag 18 september 2013 09:02 schreef Kimpossible het volgende:
Ik ben echt zo blij hier mee te posten en zo te kunnen putten uit jullie kennis en ervaring. Dat doet echt goed. Het stelt gerust, maar ik zie ook dat het soms een duwtje in de rug is om toch de juiste zorgverleners aan te durven schieten.
Ik ga t binnenkort nog eens proberen! (En misschien is t wel heel rustig op de poli en probeer ik vanmiddag toch nog s binnen te hupsen)
Poppedein, wat een verhaal zeg. Zo zie je maar wat een schijnzekerheid het op kan leveren.
Ik dacht dat op t gebruik van een angelsounds toch een beetje terughoudend gereageerd zou worden door een vk, omdat 1: je verhaal en 2 omdat Google zo vol staat met geklets over de stralingen.
Oh maar ik bedoelde ook niet geklets als in onzin hoor! Ik ken r het fijne gewoon niet vanquote:Op woensdag 18 september 2013 09:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik dacht dat Angelsounds sowieso maar max 5 min mochten worden gebruikt en niet elke dag/vaak, iets met warmte dat het veroorzaakt(En dat het dus niet 'geklets' is)
Nu kan ik het fout hebben, heb er bewust voor gekozen om juist geen Angelsounds te gebruiken. Zou continu stressen
Mag deze mama dan mazzel hebben en dan al bevallen zijnquote:Op woensdag 18 september 2013 07:51 schreef GotC het volgende:
Oh en dames.. de Mama Mazzel Dagen starten over 6 dagen
Ah, excuusquote:Op woensdag 18 september 2013 09:20 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Oh maar ik bedoelde ook niet geklets als in onzin hoor! Ik ken r het fijne gewoon niet van
Succes bij de vk!
Al die apparatuur staat zodanig afgesteld dat de straling nog dusdanig veel lager is dan de 1e waarde waarbij bewijs voor schade aan de foetus gevonden is (in dierproeven). Ons echo apparaat maakt bijvoorbeeld gebruik van 100x lagere stralingswaarden dan "toegestaan".quote:Op woensdag 18 september 2013 09:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik dacht dat Angelsounds sowieso maar max 5 min mochten worden gebruikt en niet elke dag/vaak, iets met warmte dat het veroorzaakt(En dat het dus niet 'geklets' is)
Nu kan ik het fout hebben, heb er bewust voor gekozen om juist geen Angelsounds te gebruiken. Zou continu stressen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |