abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131284832
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:08 schreef Burdie het volgende:

[..]

Whut? Dan al? Wat klinkt dat belachelijk snel, en jij bent maar een maand langer zwanger dan ik... :X.

Nikki :*.

Hier gaat het ff meh.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Burdie :*

Jaja, ik ben morgen alweer 24 weken. Ik ga met 36 weken inderdaad met verlof.
Dus nog even 12 weekjes buffelen. 8-)

Ik voel me goed en energiek. Op vrije dagen pak ik lekker mijn rust zodat ik er op werkdagen tegenaan kan.
Schoonmaakhormonen zijn volop aanwezig dus daar maak ik maar even gebruik van. :7
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_131284880
Hoera Poppejans *O* Wat een opluchting hè, die echo. Heb je het je zoon al verteld?
  dinsdag 17 september 2013 @ 17:30:34 #153
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_131284956
Spewey toch het pakje O+

Poppejans gefeliciteerd!
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 17 september 2013 @ 17:31:56 #154
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_131284992
Hej Poppejans! Wat leuk, gefeliciteerd!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_131285052
Poppejans, gefeliciteerd! *O*

Jip, als jij de 4542 gram verslaat mag ze de titel hebben hoor ;). Maar ik hoop 't niet voor je, want in combi met suiker is dat niet wat je wil!
Home is where the O+ is...
pi_131285077
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 15:49 schreef Poppejans het volgende:
*zwaait*

Mag ik in de OP?
26 april 2014 Poppejans

Vandaag een goede eerste echo gehad!!! Mega blij zijn we :-D 8wk+3 dgn ben ik nu.
Gefeliciteerd Poppejans!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_131285625
Poppejans; gefeliciteerd!
pi_131286427
quote:
*zwaait*

Mag ik in de OP?
26 april 2014 Poppejans

Vandaag een goede eerste echo gehad!!! Mega blij zijn we :-D 8wk+3 dgn ben ik nu.
super zeg, gefeliciteerd ^O^
ik vroeg me al vaker af hoe het met je zou gaan
pi_131286529
quote:
*zwaait*

Mag ik in de OP?
26 april 2014 Poppejans

Welkom hier! Gefeliciteerd.
pi_131286717
Wat lief al jullie reacties!! (zit op mobiel dus geen smileys)

Ik heb het Wolf na de echo verteld. Hij kijkt nu steeds onder mn shirt! Haha.
"Ik heb nog geen broertje of zusje. Die zit in de buik. Komt er straks even uit"
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_131287655
Poppejans gefeliciteerd! *O*
pi_131288086
Welkom Poppejans!
pi_131288205
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 18:28 schreef Poppejans het volgende:
Wat lief al jullie reacties!! (zit op mobiel dus geen smileys)

Ik heb het Wolf na de echo verteld. Hij kijkt nu steeds onder mn shirt! Haha.
"Ik heb nog geen broertje of zusje. Die zit in de buik. Komt er straks even uit"
Gefeliciteerd! Wil je de robotpyjama's weer terug als het een jongetje wordt? :)
pi_131288345
quote:
*zwaait*

Mag ik in de OP?
26 april 2014 Poppejans

*O* wat supergaaf!! *O*
Gefeliciteerd!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 17 september 2013 @ 19:22:42 #165
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_131288376
Ik heb totaal niet bijgelezen vandaag, want ik was mn telefoon vergeten tijdens deze veel te lang durende (11,5 u }:| ) werkdag. Als ik vanavond nog puf heb doe ik even een inhaalslag, maar voor nu wil ik even jompelen *O* voor poppejans. Welkom!

En verder even een :* voor Jip en Fr., meende daar minder leuk nieuws van te zien.

Zelf ben ik nu weer helemaal content, want de postbode kwam zojuist m'n angelsounds (met dank aan kiwi :s) ) brengen. O+ die gaan we vanavond direct even testen!

En nu gaan de beentjes omhoog en ga ik eerst maar even eten. :+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_131288568
Lange werkdag inderdaad Kim, bah! Hoe is het met de buikpijn?
pi_131288893
KP tof de angelsounds! Niet schrikken als je even een paar minuutjes moet zoeken naar het hartje hè. :*
En neem je rust na je lange dag. (zegt degene die zelf issues heeft met rust nemen) ;)
  dinsdag 17 september 2013 @ 19:54:34 #168
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131289730
Poppejans, wat goed :D gefeliciteerd! *O*
KuikenGuppy
pi_131290639
Poppejans welkom *O*

FR, wat vervelend dat het nu weer zo in alle hevigheid terugkomt. Zou mooi zijn als de gyn een oplossing voor je heeft.

Spewey, wat een lieve foto's O+

Nikki, gewoon lekker op tijd onder de wol, niet te veel 's avonds en in het weekend plannen. Dat komt wel weer (over 18 jaar >:) ). Het is wat het is, soms geeft helaas je lichaam je grens aan.

Verder niets onthouden...drukke werkdag achter de rug, dat i.c.m. spokende dreumes vannacht (kiezen zijn stom!) betekent dat ik over een uurtje plat ga. :O :z
  dinsdag 17 september 2013 @ 20:16:34 #170
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_131290641
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 19:27 schreef Mabawa. het volgende:
Lange werkdag inderdaad Kim, bah! Hoe is het met de buikpijn?
Nu wel ok, maar eigenlijk pas sinds t einde van de middag.. Vanochtend paracetamol moeten nemen :N

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nik, ja, we houden er rekening mee dat we het misschien helemaal niet kunnen vinden nog, maar ik moet zeggen dat ik dat toch wel heeeel akelig zou vinden. Oh en rust? As we speak heb ik visite van m'n broertje.. Goed gedaaaaan!

Hoe was het bij de gyn?

Burdie! Hoe is het nu met je? Hoe lang zijn jullie nog op vakantie? Probeer nog n beetje te genieten vrouwke :*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_131291589
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:16 schreef Kimpossible het volgende:

Nu wel ok, maar eigenlijk pas sinds t einde van de middag.. Vanochtend paracetamol moeten nemen :N

SPOILER
KP het is ook gewoon een rot periode en zeker als je dan vervelende pijntjes hebt is het extra onzeker allemaal. Vervelend hè, dat je niet echt vertrouwen in je lichaam kunt hebben. Ik hoop echt voor je dat de Angelsounds je wat zekerheid gaat geven. We moeten nog een paar weekjes door en dan wordt het vast allemaal beter, qua kindje voelen etc.
En jouw pijn klinkt echt als bandenpijn hoor. Ik heb geen pijn aan mijn buik als ik een harde buik heb, alleen een soort irritant gespannen (niet te beschrijven eigenlijk) gevoel. En mijn baarmoeder (die al tot mijn navel komt) voelt dan keihard aan, net een soort steen of basketbal.
pi_131292297
kp wat een lange werkdag zeg.
nikki is je buik weer rustig?
poppejans wat een leuke reactie van wolf zeg.
pi_131292955
Ja nu is het weer rustig FR. Vanmorgenvroeg gebeurde het voor de laatste keer. Gelukkig moet ik aanstaande maandag weer naar de gyn voor een reguliere afspraak, dus ik kan het mooi de komende dagen even in de gaten houden en maandag evt. weer bespreken als dat nodig is.
Er werd me nog even op het hard gedrukt dat ik altijd kan/moet bellen als ik denk dat er iets niet oke is en dat het voor de gyn maar een kleine moeite is om even te controleren. Toch fijn om even te horen, al ben ik nog steeds niet van het snelle bellen eigenlijk. Het is dat ik moest bellen van manlief, anders had ik het denk ik niet gedaan.
pi_131295968
Momo, alien in je buik! :D

Burdie :*

Spewey wat een mooierd! Ik word er helemaal emo van. (echt, hormonen en alles :') ..)

Poppejans welkom, volgens mij ben je bekend en/of berucht alhier in OUD? ;)

Nikki jij moest toch vanmorgen langskomen? Wel alles goed nu lees ik?

En een vies verhaal onder de spoiler..
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door RunForrestRun op 17-09-2013 22:38:51 ]
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_131296219
rfr gebruik je al iets van lactulose? pruimen eten kan helpen.

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')