abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 september 2013 @ 17:18:16 #251
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_131318850
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 09:48 schreef mignonne het volgende:

Oh en Fee-Nix als je meeleest, ik mag binnenkort over een week of twee mee kijken bij een gentle ks in een z'huis hier in de buurt, ik ben echt heel benieuwd!
Ja heel toevallig was ik hier even wat aan het lezen :D. Normaal lees ik lang niet alles (gaat veel te snel hier). Maar wat gaaf!! Als je zin hebt om verslag uit te brengen, m'n PM staat open ;) O-) .
pi_131319412
Lieve Skips een :* voor jou. Hopelijk kun je achteraf zeggen dat het gesprek meeviel!

GotC, zo duurt het niet lang meer! Wat fijn dat de vk's je zorgen serieus namen en nog beter dan Bob geen saurus blijkt te zijn! Ben heel benieuwd hoe groot hij uiteindelijk is!

Succes bij de huisarts Martine!
  woensdag 18 september 2013 @ 17:40:42 #253
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_131319505
O+ :'( O+

Ik wil met jullie allemaal een groepsknuffel doen omdat jullie zo lief zijn!

[ Bericht 11% gewijzigd door ProjSkippy op 18-09-2013 17:45:54 ]
pi_131319800
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 14:15 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Met een beetje mazzel kookt je kraam ;). En anders gewoon simpele dingen, of van tevoren alvast je vriezer volgooien? Mijn man was 2 weken vrij vanaf geboorte. Ik vond het heel fijn dat hij er ook was toen de kraam er was. Hij heeft toen ook boodschapjes gedaan enzo.
Dit!
Home is where the O+ is...
pi_131319866
Wat betreft eten in de kraamtijd, dat is een hele goede. Ik zorg wel vooraf dat er aardig wat in de vriezer ligt. Vriendlief kan ook wel koken hopelijk lust ik na de bevalling zijn eten weer :') en ik gok zo dat mijn familie ons ook wel van eten zullen voorzien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131320186
Mabawa :*
Goed voor jezelf zorgen!
Home is where the O+ is...
  woensdag 18 september 2013 @ 18:27:25 #257
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_131320918
Lieve Mabawa, doe alsjeblieft eens n pasje terug dame. Dit is niet alleen voor jou ongezond, ook voor je kleine man. Houd dat alsjeblieft goed in je hoofd en maak daar voor jezelf een argument van die het van alle andere argumenten wint. Ti's je mini en je hebt al zorgen genoeg zonder groei-ellende of andere complicaties. :*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_131321151
Ik heb gelukkig een paar dagen vrij genomen. Steeds een losse dag tussendoor om de werkweken wat korter te maken. Als dat niet voldoende is dan doe ik gewoon nog een stapje terug. Alles voor het jongetje hoor! :*
pi_131321379
Burdie, hier heeft mijn man na de geboorte ook twee weken vrij genomen. Het was heerlijk. We hebben de eerste week ook bijna geen bezoek gehad en zijn heerlijk aan het cocoonen geweest met onze nieuwe aanwinst. O+ Deze keer willen we het weer zo doen als alles goed gaat, die weken kun je echt even acclimatiseren met zijn drietjes. En hier kookte de man, maar dat doet hij anders ook. :@

Skips, ik hoop echt voor je dat je de afspraak morgen een beetje gaat trekken. Vervelend hoor dat je je al zo belabberd voelt en danook nog allemaal dingen moet. :( :*

Mabawa rustig aan hoor! Ik snap dat je vriend boos was dat je bent gaan rijden. En op tijd en genoeg eten is echt belangrijk, dus ook al voel je je een beetje beroerd, probeer toch crackers of iets te eten. En nu voetjes omhoog en op de bank. :*

Ik heb vandaag voor het eerst deze zwangerschap een "ik kan de hele wereld aan" gevoel. Kortom, ik voel me gewoon lekker, heb geen pijntjes of harde buiken en veel energie. Als dat nou elke dag zo zou zijn. :')
  woensdag 18 september 2013 @ 18:57:43 #260
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_131321707
Lekker Nikki *O* top van die dagen!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_131322248
mabawa pas goed op jezelf en je baby.
nikki *O* dat klinkt goed,

de vorige keer moest vriend gewoon werken ik lag toch nog in het ziekenhuis en toen Ean thuis kwam kon hij ook niet meteen vrij krijgen. Nu ligt het er ook aan wanneer de baby komt.

Koken ik verwacht veel macaroni/spaghetti/chicken tonight ed. In de vriezer ligt wel wat.
pi_131322737
Dat is heel fijn Nikki! Hopelijk vanaf nu een stijgende lijn. :)
pi_131326590
Weer goedgekeurd bij de vk :) maar ze wilde geen briefje maken voor mijn werkgever zodat ik minder kan gaan werken..(ivm bekkenpijn en heb staand werk 37 uur) ze zei dat geen enkele arts/vk dat doet. En dat het mijn eigen keuze is om me 50% ziek te melden... maar ben bang dat mijn baas dat niet zo ziet :N
  woensdag 18 september 2013 @ 20:58:58 #264
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131326759
Nikki wat fijn O+ Hoop dat het zo blijft!

Mabawa.. :* Wat naar dat je je zo voelt. Gaat het nu weer wat beter? Doe rustig aan.

Angelatje, vervelend -O- Maar moet volgens mij idd via de Arbo en je moet het zelf aangeven.. Gelukkig ben je wel goedgekeurd bij de vk!

[ Bericht 19% gewijzigd door GotC op 18-09-2013 21:06:12 ]
pi_131326841
Mawaba rustig aan hoor.

Angela die keus is inderdaad aan je zelf. Maar had ze er wel een mening over? als je denkt dat het nodig is dan zou ik het zeker bespreken op je werk. Misschien kunnen ze je aanpassingen bieden?
pi_131327537
Ja ze vind dat ik naar mijn lichaam moet luisteren. Bekkentherapeut adviseerde ook om minder te gaan werken. Maar bedrijfsleider zei dat ik een briefje moest hebben een Dat het niet zomaar kan :?
  woensdag 18 september 2013 @ 21:19:08 #267
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131327948
Op de website staat niets over wat een werkgever moet aanleveren om een werknemer in de Ziektewet aan te melden. Alleen dat ze diegene ziek moeten melden.. Kan je misschien een gesprek aangaan met je bedrijfsarts?
pi_131328057
Angela de huisarts geeft toch ook geen brief als je de griep hebt. Dus de bedrijfsleider kan zeuren wat hij wil. Gewoon ziek melden en dan sturen ze je vast langs de arbo en die kunnen niks anders doen dan je ondersteunen. Sterkte!
pi_131328310
Angelatje wat vervelend. Maar volgens mij is er geen arbo arts die gaat zeggen dat je meer moet werken als je bekkenproblemen hebt. Aan de andere kant wil je ook een goede relatie met je baas houden en als die een beetje tegenwerkt is het geen fijne situatie. Ik hoop dat je toch een goese oplossing kunt vinden. :*

Ik heb gelijk gebruik gemaakt van mijn ik kan de wereld aan gevoel en de was van deze week weggestreken. :) ik hou ervan als de was weggewerkt is. O+
pi_131328977
Poppejans gefeliciteerd *O*

Fr sterkte nog even, hopelijk kan de gyn wat voor je betekenen morgen.

Angelatje, het lijkt mij ook dat het via de arbo-arts gaat.

Mabawa rustig aan hoor en goed naar je lichaam luisteren.

Skippy succes morgen met het gesprek, ik hoop dat je achteraf kan zeggen dat het heel erg meeviel en je je gesteund voelt door de arboarts.

Nikki wat een heerlijk gevoel, goed gebruik van gemaakt, zo te lezen.
pi_131338485
Jipster hoe is het? Heb je stiekem je dochter al?
pi_131338496
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 06:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Jipster hoe is het? Heb je stiekem je dochter al?
Mogge, nee hoor! Gisteren drukke dag met dreumes erbij en weinig energie en tijd om fok bij te houden.. :X vandaag dagje zonder dreumes. Hier z'n gangetje, morgen och weer controle, ma ook weer. Om de 3 dag voorlopig.

En jij? Succes straks in zkh, hoop op plan! :*
pi_131338503
Angelatje sterkte en inderdaad goed naar lichaam luisteren!

Nikki energieeeeeeee *O*

En GotC fijne controle en geen plotselinge Big Bob! w/
pi_131338507
Hier ook alles rustig. wakkere kleuter en wat grieperig. ik vind keelontsteking nu niet zo grappig.
pi_131338527
Oh no, zeker niet grappig! Ik heb ook ineens wat meer hoofdpijn en beetje snotterig, bad timing :X
Sterkte!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')