SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus er zijn hier mensen die relaties hebben gekregen op deze site?quote:Op maandag 16 september 2013 08:08 schreef Brighteyes het volgende:
Hi Rick!
Het antwoord is nee. Weet je de 'ontvolg-knop' te vinden? Lijkt mij in jouw geval een goede optie.
Succes! En misschien zien we je hier nog eens zodra je een relatie hebt en zwanger enzo. Tot die tijd zou ik mijn datekansen vergroten en niet in een hormonenpoel posten.quote:Op maandag 16 september 2013 08:22 schreef Rick4holland het volgende:
Nou dan ga ik nu maar is mijn heftrucl certificaat halen
Ummmmmmm ik heb al een relatie hoor :$quote:Op maandag 16 september 2013 08:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Succes! En misschien zien we je hier nog eens zodra je een relatie hebt en zwanger enzo. Tot die tijd zou ik mijn datekansen vergroten en niet in een hormonenpoel posten.
Heftruckcertificaatse
en zwanger ook ja?quote:Op maandag 16 september 2013 08:36 schreef Rick4holland het volgende:
[..]
Ummmmmmm ik heb al een relatie hoor :$
Haha okee laterzquote:Op maandag 16 september 2013 08:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en zwanger ook ja?maar dan snap ik je vraag helemaal niet zo. Over daten enzo.
Nou, als je nog verder wil kletsen kan dat in de SC. Gaan we hier weer on topic over zwangerschappen.
quote:Op maandag 16 september 2013 08:09 schreef ProjSkippy het volgende:
Mogguh!
Kim, ik gok dat het je banden zijn. Ik heb ook meermalig kermend op de bank gelegen. Dan deed het ook gemeen zeer.Meldt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The best is yet to come![]()
![]()
Fr dat klinkt niet als een beste nacht![]()
Rfr nog hardlopen![]()
KP soms een paar dagen wel. Dan weer even niet. Ik heb het ook weer de afgelopen dagen. Omdraaien in bed is echt the hell.quote:Op maandag 16 september 2013 08:35 schreef Kimpossible het volgende:
Thanks ladies! Het doet nog steeds zeer. Zeursteekbuik op links. Hoe lang hield het bij jullie aan?
Vriendlief wil dat ik de vk bel, maar haar antwoord ken ik eigenlijk toch al. Zonde van ieders tijd, denk ik.
Mag ik met 5 april in het lijstje?quote:Op maandag 16 september 2013 07:50 schreef Mabawa. het volgende:
Quote bij wijzigingen graag
Kim, klinkt als groei baarmoeder en banden. Vervelend is het sowieso. Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen en is het vandaag minder. Oh en 14 weken, jippie!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |