abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131227397
Zwangerschap & geboorte

28 september: -Bubseltje- (meisje)
29 september: Ymme (jongetje)

06 oktober: GotC & YUR (jongetje)
12 oktober: Jipster
16 oktober: Ferrari_rood
20 oktober: Rossdale (papa)

08 november: Bla_Bla_Bla (meisje)
12 november: Limone (meisje)
22 november: martine1984 (jongetje)
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010 (jongetje)

05 december: Sethiwe
06 december: angelatje (jongetje)
***11 december: ProjSkippy & KixAss456***
***14 december: Soempie & Wiebelkont*** (meisje)

2014

03 januari: ikke_84 (jongetje)
07 januari: Vanyel (jongetje)
08 januari: Flowerbox
14 januari: Oksel (papa)
25 januari: Lelie81 (meisje)
30 januari: NoBoNo (heit)

03 februari: DJMomo (jongetje)
07 februari: WupWup (meisje)
07 februari: Linda2205 (tweeling, 2 meisjes)
09 februari: RunForrestRun
***16 februari: Burdie & WebSpider***
18 februari: Alixia (tweeling)
19 februari: nummer_zoveel (jongetje)
Eind februari: gateway (papa)

05 maart: klaprooss (jongetje)
17 maart: Kimpossible
18 maart: _NIKKI_ (tweeling)
18 maart: Dot.
25 maart: Theeleuter
26 maart: Rijstebuiltje

01 april: Butterflower
05 april: Babbel
05 april: Mevr_Mus
11 april: Aisly
20 april: marel88
26 april: Poppejans

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door De_Taartjesfee op 17-09-2013 16:02:21 ]
pi_131227412
Quote bij wijzigingen graag :)

Kim, klinkt als groei baarmoeder en banden. Vervelend is het sowieso. Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen en is het vandaag minder. Oh en 14 weken, jippie!!
pi_131227429
Is dit ook al een datingsite?
pi_131227434
Of seksafspraken?
Hahahahaha
  maandag 16 september 2013 @ 08:08:28 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131227538
Hi Rick!
Het antwoord is nee. Weet je de 'ontvolg-knop' te vinden? Lijkt mij in jouw geval een goede optie. :Y
  maandag 16 september 2013 @ 08:09:14 #6
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_131227543
Mogguh!

Kim, ik gok dat het je banden zijn. Ik heb ook meermalig kermend op de bank gelegen. Dan deed het ook gemeen zeer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131227578
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 08:08 schreef Brighteyes het volgende:
Hi Rick!
Het antwoord is nee. Weet je de 'ontvolg-knop' te vinden? Lijkt mij in jouw geval een goede optie. :Y
Dus er zijn hier mensen die relaties hebben gekregen op deze site? :o
  maandag 16 september 2013 @ 08:17:23 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131227610
Ja, geloof het of niet, maar ondanks dat men elkaar hier op een forum leert kennen gaat men meer dan regelmatig in het echte leven naar een kroef of een anderssoortige meet. En ja... dan kan het idd zomaar gebeuren dat je verliefd op elkaar wordt.
Zo heel vreemd is dat toch niet?
pi_131227643
Haha neehoor ;)
pi_131227659
Nou dan ga ik nu maar is mijn heftrucl certificaat halen
pi_131227662
heftruck*
  maandag 16 september 2013 @ 08:25:00 #12
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_131227702
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 08:22 schreef Rick4holland het volgende:
Nou dan ga ik nu maar is mijn heftrucl certificaat halen
Succes! En misschien zien we je hier nog eens zodra je een relatie hebt en zwanger enzo. Tot die tijd zou ik mijn datekansen vergroten en niet in een hormonenpoel posten. :P

Heftruckcertificaatse :*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 16 september 2013 @ 08:35:25 #13
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_131227846
Thanks ladies! Het doet nog steeds zeer :'(. Zeursteekbuik op links. Hoe lang hield het bij jullie aan?

Vriendlief wil dat ik de vk bel, maar haar antwoord ken ik eigenlijk toch al. Zonde van ieders tijd, denk ik.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_131227862
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 08:25 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Succes! En misschien zien we je hier nog eens zodra je een relatie hebt en zwanger enzo. Tot die tijd zou ik mijn datekansen vergroten en niet in een hormonenpoel posten. :P

Heftruckcertificaatse :*
Ummmmmmm ik heb al een relatie hoor :$
  maandag 16 september 2013 @ 08:37:22 #15
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_131227871
Vergeet het 'en zwanger' stukje niet Rick. Doei he ;)
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 16 september 2013 @ 08:39:07 #16
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_131227893
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 08:36 schreef Rick4holland het volgende:

[..]

Ummmmmmm ik heb al een relatie hoor :$
en zwanger ook ja? *O* maar dan snap ik je vraag helemaal niet zo. Over daten enzo.

Nou, als je nog verder wil kletsen kan dat in de SC. Gaan we hier weer on topic over zwangerschappen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_131227958
quote:
14s.gif Op maandag 16 september 2013 08:39 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

en zwanger ook ja? *O* maar dan snap ik je vraag helemaal niet zo. Over daten enzo.

Nou, als je nog verder wil kletsen kan dat in de SC. Gaan we hier weer on topic over zwangerschappen.
Haha okee laterz
pi_131228203
Kim, ik heb er geen ervaring mee.. Misschien toch even de VK bellen zodat zij je in ieder geval kunnen bevestigen dat het bandenpijn is. Misschien hebben zij wel tips wat te doen? :* op je buik.

Gisteren heb ik eerst hardgelopen, daarna gewandeld met de familie en óók nog leren breien. Het leek me zo leuk om zelf iets te kunnen maken voor de baby, dus heb moeders gevraagd me te helpen.
Ik heb vannacht zelfs gedroomd van recht en averecht en patronen en kleuren en breinaalden.. :D
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_131228411
Rfr respect nog hardlopen
kim nog steeds pijn -O-
Ik las nog wat mijlpalen gisteren *O*

Misselijk, bekkenpijn en snurkende vriend is geen goede combi. weinig geslapen dus en veel de wc gezien. bleek vanmorgen dat er een kat opgesloten zat in de keuken. ik ben de halve nacht wakker geweest maar mooi niet dat hij zich toen heeft laten horen. vriend heeft zijn troep opgeruimd.
  maandag 16 september 2013 @ 09:25:55 #20
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131228591
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 08:09 schreef ProjSkippy het volgende:
Mogguh!

Kim, ik gok dat het je banden zijn. Ik heb ook meermalig kermend op de bank gelegen. Dan deed het ook gemeen zeer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meldt!

The best is yet to come :X :')

Fr dat klinkt niet als een beste nacht :*
Rfr nog hardlopen _O_
pi_131228637
Kim, irritant hè. Ik dacht zelf vanmorgen m'n wekker 'even snel' uit te zetten door me om te draaien. Foutje :') Ik heb er nu twee uur later nog pijn van.
pi_131228697
Helaas ben ik inmiddels zo ervaren dat ik weet hoe het ctg+bdmeet apparaat werkt. ze was vergeten in te stellen dat hij mijn bd meet elke 5min.

Ze kwam net na ruim 20 min wel terug omdat ze zich ineens bedacht dat ze dat vergeten was.

wup auwa
pi_131228797
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 08:35 schreef Kimpossible het volgende:
Thanks ladies! Het doet nog steeds zeer :'(. Zeursteekbuik op links. Hoe lang hield het bij jullie aan?

Vriendlief wil dat ik de vk bel, maar haar antwoord ken ik eigenlijk toch al. Zonde van ieders tijd, denk ik.
KP soms een paar dagen wel. Dan weer even niet. Ik heb het ook weer de afgelopen dagen. Omdraaien in bed is echt the hell.
  maandag 16 september 2013 @ 09:41:10 #24
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_131228887
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 07:50 schreef Mabawa. het volgende:
Quote bij wijzigingen graag :)

Kim, klinkt als groei baarmoeder en banden. Vervelend is het sowieso. Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen en is het vandaag minder. Oh en 14 weken, jippie!!
Mag ik met 5 april in het lijstje?
Oude (on)bekende.
pi_131228919
Meldt

En weer op naar de gyn.
  maandag 16 september 2013 @ 09:48:13 #26
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131228987
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 09:43 schreef ymme het volgende:
Meldt

En weer op naar de gyn.
Suc6 bij de gyn.

Fr dat is geen goed teken :X
  maandag 16 september 2013 @ 09:53:56 #27
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131229074
* GotC meldt
Lig nog gewoon in bed :'). Ik kon me vanaf 32? weken niet omdraaien omdat het zo'n pijn aan m'n bekken deed, maar sinds 2 dagen gaat het weer pijnloos! Zou Bob ingedaald kunnen zijn? Hmm..

KP en andere dames met bandenpijn :* Ik heb er zelf nooit last van gehad in het begin.

FR, succes aan de ctg!
pi_131229360
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 08:09 schreef ProjSkippy het volgende:

SPOILER
die spoiler, yep precies dat denk ik ook regelmatig :D

hoe is t kim? nog steeds last van je buik?
  maandag 16 september 2013 @ 10:09:59 #29
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_131229369
Bandenpijn die jullie beschrijven klinkt naar :*

pfff, ik heb met overgegeven in een volle bus :'( Kreeg wel complimenten van een medepassagier dat ik het heel netjes gedaan had :')
Oude (on)bekende.
  maandag 16 september 2013 @ 10:15:36 #30
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131229488
Ohh wat naar Mus :X :* Wel fijn dat je er een compliment voor kreeg..? :+
pi_131229638
O, getver, wat naar Mus... Heb je consequent last van ochtendmisselijkheid? Dat is echt mijn angst, spugen in het OV. Neem jij een zakje mee ofzo? Hopelijk knap je snel op!
pi_131229862
Mus! wat ontzettend vervelend -O-

ik ben trouwens de laatste tijd (en zeker de laatste dagen sinds mijn man op een beurs zit) echt veranderd in ene jaloers wantrouwig kreng :D
En dat terwijl ik dat normaal echt niet ben..en ik hem 1000% vertrouw. Hoe stom is dat :')
gelukkig kan hij er mee lachen en kan ik mezelf redelijk beheersen..maar man man man wat voel ik me onnozel :@
pi_131229929
O, ik kan ook zo worden van moeheid en hormonen, Bla. Ik herken mezelf niet, maar kan er echtechtecht niks aan doen om het te relativeren. Stom!
pi_131230062
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 10:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Mus! wat ontzettend vervelend -O-

ik ben trouwens de laatste tijd (en zeker de laatste dagen sinds mijn man op een beurs zit) echt veranderd in ene jaloers wantrouwig kreng :D
En dat terwijl ik dat normaal echt niet ben..en ik hem 1000% vertrouw. Hoe stom is dat :')
gelukkig kan hij er mee lachen en kan ik mezelf redelijk beheersen..maar man man man wat voel ik me onnozel :@

Wat is er anders aan een beurs dan? :D
pi_131230332
dat hij dan niet thuis is maar in een hotel zit en ik hem soms de hele dag niet spreek
pi_131230354
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 10:34 schreef marel88 het volgende:
O, ik kan ook zo worden van moeheid en hormonen, Bla. Ik herken mezelf niet, maar kan er echtechtecht niks aan doen om het te relativeren. Stom!
ja stom he..had het vorige zwangrschap ook een tijdje..en relativeren voelt vaak als een welles nietus spelletje met mijn hormonen }:| triest! :D
pi_131230684
Bla, ik denk dat elke vrouw hier in meer of mindere mate last van heeft. Ik ben (waarschijnlijk door moeheid) echt soms tot tranen aan toe boos geworden op manlief. Aangezien ik dat nooit heb, besloot ik steeds maar even weg te lopen om af te koelen.
Manlief heeft er niets van gemerkt en vond het wel grappig dat ik het laatst "opbiechtte" :+
pi_131230769
Weer even bijgelezen,

Momo :* Sterkte! Hoop dat je wel van je vakantie kunt genieten.

KP, wist niet dat dat al zo vroeg kon! Vervelend zeg...

RFR, gaat dat nog goed dat hardlopen? En mag dat gewoon? puur nieuwsgierigheid hoor, doe zelf nu bootcampen maar na 12 wkn mag dat niet meer, hardlopen zou een alternatief kunnen zijn :)

Mus, overgeven in de bus lijkt me erg naar. Bijzonder compliment kreeg je :D

Hier een druk weekend gehad en daardoor niet gereageerd ook omdat ik mobiel steeds uitgelogd wordt en ik dan mn wachtwoord niet meer weet :( We hebben m'n moeder en schoonouders ingelicht dat we zwanger zijn. We hebben een foto gemaakt ala:
SPOILER
de reacties waren superleuk O+ met huilen en al O+ Morgen naar m'n vader en dan zijn ouders/broers/zussen op de hoogte. De rest moet nog even wachten :P
  maandag 16 september 2013 @ 11:30:39 #39
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_131231508
Jullie zijn lief! Nog steeds wel wat zeurderig links onderin, maar veel beter als gisteren. Hoop dat t even wegblijft nu. :P Nog tijd zat voor bandenpijntjes en dat soort dingen.

Mus, das echt heel naar, gatsie :*

Hormonen O+ :*

Fazz wat tof!

Vanochtend naar de tandarts geweest en ongeschonden uit de strijd gekomen *O*. M'n verstandskies mag zelfs nog even blijven :+
pi_131231890
altijd fijn als je weer van de tandarts af bent he :D

En fijn dat de pijn wat minder is kim!
pi_131232040
Fazz: wat een leuk foto idee. :D Jammer dat iedereen het in onze omgeving al weet. ;)

Kim: fijn dat het wat beter gaat. *O*

Ik mag vandaag om 13.10 uur weer naar de gynaecoloog. Het is de tweede keer (de eerste keer is alweer 2 maanden geleden) en ik ben ontzettend benieuwd wat er gaat gebeuren.

Ik heb sinds 2,5 week ook last van bekkenpijn bij mijn schaambeen. De pijn komt en gaat, maar ik merk wel dat zitten het beste is. Ik probeer ook zoveel mogelijk te bewegen, want de boel nog verder verzwakken lijkt me ook niet gezond. Balans vinden is best lastig. :)
  maandag 16 september 2013 @ 12:54:24 #42
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_131234160
Succes Alixia!

Hier toch de vk maar even aan de telefoon gehad. Telefonisch spreekuur is toch wel makkelijk. Uiteraard bandenpijn. Tutje ben ik. Ik voel me dan ook altijd zo bezwaard en dan ben ik bang dat ze denken, heb je haar weer :') maar ja. Ze zijn altijd heel vriendelijk en behulpzaam, dus het zal wel tussen m'n oren zitten O-)
  maandag 16 september 2013 @ 13:03:14 #43
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131234473
Het zit tussen je oren :Y ;) Fijn dat je bevestiging hebt gekregen.
pi_131234588
Kim wat vervelend dat je zo'n last van je banden hebt. Ik voel ze ook nog steeds als ik een stukje moet lopen. En bij onverwacht omdraaien in bed :')

Mus een compliment voor netjes overgeven in het Ov. :D alsof je je niet ongemakkelijk genoeg voelt op zon moment :+

Fazz, wat een leuk idee om zo'n foto te maken. Die ga ik onthouden voor een eventuele volgende zwangerschap :Y

Hier nog steeds erg vermoeid...en vriendje heeft last van jetlag en ligt de halve nacht spelletjes te spelen op zijn mobiel...dat helpt ook niet echt :')

Verder heb ik mijn zwangerschap in de strijd gegooid bij de gemeente O-) resultaat is dat we waarschijnlijk vandaag nog goedkeuring krijgen voor de vergunningen _O_
Vriendje was er ook een beetje mee aan want ik had van de week zijn mail volgespamd met hormonster mails :')
pi_131235584
Even bijlezen vanaf dit topic, want nu op het werk en heb niet lang genoeg pauze om alles bij te lezen.

Las wel nog Mo's nieuws. Gecondoleerd en sterkte! :*

Kim, vervelend dat je nog zo'n last hebt. Heb je inmiddels de vk nog gebeld? Misschien hebben zij idd wel tips, zoals RFR suggereerde :) ----> ik lees dat het inmiddels al wat beter gaat, fijn! :)

RFR, flink bezig geweest gisteren! Merk je al dat rennen lastiger gaat o.i.d.? En breien ook nog! Vorige keer ben ik ook gaan breien. Althans, mijn hormonen wilden een dekentje breien. Na 4 centimeter 'dekentje' heb ik het opgegeven :')

FR, klinkt niet als een fijne nacht. :*

quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 09:37 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

KP soms een paar dagen wel. Dan weer even niet. Ik heb het ook weer de afgelopen dagen. Omdraaien in bed is echt the hell.
De vorige keer moest ik me op het einde laten draaien door Martijn :') Beached whale enzo :+ :D

quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 09:41 schreef Mevr_Mus het volgende:
Dat is ook een soort mijlpaal O+

Ymme, succes!

GotC, (nog bedankt voor de toelichting op je naam :D O+ ) bij mij heeft het indalen toen niks uitgemaakt. Eenmaal last van mijn bekken, bleef last, zeg maar. Hopelijk
blijft het weg bij jou.

Mus, wat naar! Dat complimentje kun je wel mooi in je zak steken :D

Fazz, wat een leuke foto! Althans, het idee is erg leuk :Y

Hormonen heb ik ook wat last van (gehad). Gelukkig weet ik zelf heel goed dat ik het mezelf lastiger maak door hormonen, en dat het eigenlijk allemaal niet zo erg is als mijn lijf beweert :+
pi_131235797
Hoorde net van een collega van M. dat zij net een echo hebben gehad (vandaag) en zij hebben een kloppend hartje gezien. Zouden ongeveer even ver als wij moeten zijn. En ik heb niks gezien op de echo. En nu zit me dat niet lekker.

Wat onnozel is, want:
• Ik weet helemaal niet precies hoe lang ik zwanger ben, ik weet alleen de datum waarop het gebeurd is, zeg maar.
• Ik heb afgelopen woensdag de echo gehad, dus zelfs al zijn we precies even ver, dan wil het dus helemaal niks zeggen, want die paar dagen kunnen makkelijk het verschil maken.
• Het is sowieso onnozel om dat mee te laten spelen, want hun zwangerschap heeft geen invloed op de mijne.

Maar toch he. Hormonen enzo :D :+
pi_131236934
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 13:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoorde net van een collega van M. dat zij net een echo hebben gehad (vandaag) en zij hebben een kloppend hartje gezien. Zouden ongeveer even ver als wij moeten zijn. En ik heb niks gezien op de echo. En nu zit me dat niet lekker.

Wat onnozel is, want:
• Ik weet helemaal niet precies hoe lang ik zwanger ben, ik weet alleen de datum waarop het gebeurd is, zeg maar.
• Ik heb afgelopen woensdag de echo gehad, dus zelfs al zijn we precies even ver, dan wil het dus helemaal niks zeggen, want die paar dagen kunnen makkelijk het verschil maken.
• Het is sowieso onnozel om dat mee te laten spelen, want hun zwangerschap heeft geen invloed op de mijne.

Maar toch he. Hormonen enzo :D :+
Wanneer mag je weer? Anders misschien voor deze week een afspraak maken?
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_131237060
Walvissen FTW! 8-)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_131237134
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 14:11 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

Wanneer mag je weer? Anders misschien voor deze week een afspraak maken?
Volgende week woensdag :)

En nee, ik weiger toe te geven aan mijn onzekerheid, haha. Wacht gewoon tot volgende week.

Daar komt bij dat ik de eerste keer met 6 weken een kloppend hartje heb gezien, en dat ging alsnog mis. De eerste drie maanden zijn hoe dan ook het meest onzeker. Dus denk dat het veel beter is om niet (teveel) aan die onzekerheid toe te geven. Heeft zo weinig zin :)
pi_131238275
ah, ik kan het me helemaal voorstellen coco!
maar zoals je zelf ook al zegt..het egt helemaal niks.

en kim, ja dat zit tussen je oren ;) maar denk dat de meeste hier heztelfde zijn :D

En angelatje, dat zou fijn zijn!!
pi_131238686
mus :* spugen is sowieso al geen pretje en al helemaal niet in het openbaar
coco nog even geduld voor een nieuwe echo. Al snap ik je onzekerheid wel
angela als defnitief iets gehoord van de gemeente?

Gisteren was ik ook een hormonster ik trek het momenteel nogal slecht. En kan iemand maagzuur wegnemen. Ik vind het echt the horror of ik spuug van de misselijkheid of ik spuug van het maagzuur en vooral dat laatste vind ik nog goorder.
pi_131239075
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 14:56 schreef ferrari_rood het volgende:
mus :* spugen is sowieso al geen pretje en al helemaal niet in het openbaar
coco nog even geduld voor een nieuwe echo. Al snap ik je onzekerheid wel
angela als defnitief iets gehoord van de gemeente?

Gisteren was ik ook een hormonster ik trek het momenteel nogal slecht. En kan iemand maagzuur wegnemen. Ik vind het echt the horror of ik spuug van de misselijkheid of ik spuug van het maagzuur en vooral dat laatste vind ik nog goorder.
Net gebeld dat we de vergunningen straks kunnen ophalen _O_

Wat vervelend dat je nog steeds zo aan het spugen bent zeg :X maagzuur is idd niet fijn nee :N

Ik voel de kleine steeds meer bewegen en niet alleen schoppen/slaan O+ Best een leuk gevoel al moet ik zeggen dat het soms ook een beetje rottig voelt :D alsof mijn ingewanden opzij geschoven worden
pi_131239138
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 15:05 schreef angelatje het volgende:

[..]

Net gebeld dat we de vergunningen straks kunnen ophalen _O_

Wat vervelend dat je nog steeds zo aan het spugen bent zeg :X maagzuur is idd niet fijn nee :N

Ik voel de kleine steeds meer bewegen en niet alleen schoppen/slaan O+ Best een leuk gevoel al moet ik zeggen dat het soms ook een beetje rottig voelt :D alsof mijn ingewanden opzij geschoven worden
goed nieuws *O*
bewegen is O+ maar soms niet zo prettig idd.
  maandag 16 september 2013 @ 15:11:52 #54
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131239332
Hier beweegt er nauwelijks meer wat, heb baby denk ik afgeschrikt met mijn enthousiasme van laatst ;( :').
KuikenGuppy
pi_131239410
Vanaf wanneer (ongeveer) kun je het bewegen voelen? Lijkt me zo bijzonder O+
  maandag 16 september 2013 @ 15:17:19 #56
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131239531
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 15:14 schreef Fazzoletti het volgende:
Vanaf wanneer (ongeveer) kun je het bewegen voelen? Lijkt me zo bijzonder O+
Tussen 16 en 20 weken beginnen de meeste vrouwen wat te voelen. En een eerste kindje voel je later dan een volgend kindje.
KuikenGuppy
pi_131240442
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 15:17 schreef Burdie het volgende:

[..]

Tussen 16 en 20 weken beginnen de meeste vrouwen wat te voelen. En een eerste kindje voel je later dan een volgend kindje.
Nog even geduld hebben dus -O- ;)
  maandag 16 september 2013 @ 15:46:34 #58
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_131240662
quote:
14s.gif Op maandag 16 september 2013 10:21 schreef marel88 het volgende:
O, getver, wat naar Mus... Heb je consequent last van ochtendmisselijkheid? Dat is echt mijn angst, spugen in het OV. Neem jij een zakje mee ofzo? Hopelijk knap je snel op!
Dank voor al het medeleven :) Misselijkeid komt en gaat gedurende de dag, geen pijl op te trekken eigenlijk. En vergeleken met vorige zwangerschap valt het ontzettend mee. Toen kotste ik regelmatig in het openbaar, maar toen reisde ik, als ik al met het OV ging met de tram en dan kon ik altijd snel uitstappen om over te geven. Met bus op snelweg gaat dat niet :'( Voordeel van het hele overgeven toen is dat ik dus wel geleerd heb discreet over te geven *) (en altijd een plastic tasje mee te nemen)

En Coco, hoe irrationeel de vergelijking ook is, ik snap dat je last van hebt. Wanneer mag je weer?
Oude (on)bekende.
pi_131240744
Tja, alles went blijkbaar Mus ;). Fijn dat het niet zo regelmatig is als bij je vorige zwangerschap in ieder geval en ik hoop dat na de 13 weken het helemaal over gaat.
pi_131242959
Getsie Mus, lijkt me niets zo in de bus. Wordt je ook extra misselijk in de bus of heeft dat er niets mee te maken?

En Coco, iedereen zou er onzeker van worden. Is toch op dit moment het enige vergelijkingsmateriaal dat je hebt. En je hebt gelijk dat het niets zegt, maar verstand en gevoel gaan niet altijd samen op :*

Nou, hier vanmiddag combinatietest gehad. Vlag en wimpel geslaagd. Erg leuk ook dat ze mooi alles langs ging. hersens, ruggetje, darmen, handen, voeten etc. Baby was braaf en lag ook goed, dus alles was in no-time bekeken. Hele rits foto's mee *)
Dit stelt me waarschijnlijk wel gerust tot ik de baby ga voelen, want maakte me ditmaal toch meer zorgen dan de bij de eerste.

En nog een andere mijlpaal. Verteld op mijn werk *O*
pi_131242973
Mus fijn dat het minder heftig is als vorige zwangerschap. Maar toch nog erg genoeg om in het openbaar te moeten overgeven.

Angela, super dat je eindelijk de vergunning hebt!!
Heel herkenbaar van die bewegingen, soms vraag ik me af wat er binnenin allemaal uitgespookt wordt.

Kp klinkt rot zoveel bandenpijn.
Fijn dat je goedgekeurd bent bij de tandarts.

Coco succes met wachten, maar volgens mij komt dat best goed. Je kwam in wohts altijd heel nuchter over, als ik het me goed kan herinneren.

Fr sterkte met het maagzuur, kan het helaas niet wegnemen :*

Fazz wat een leuk idee om het zo te vertellen.

Theeleuter fijn dat alles er goed uitzag en je het nieuws met iedereen kan delen of hebt gedeeld.
pi_131247996
Brr Mus, da's niet fijn :N

quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 11:05 schreef Fazzoletti het volgende:
RFR, gaat dat nog goed dat hardlopen? En mag dat gewoon? puur nieuwsgierigheid hoor, doe zelf nu bootcampen maar na 12 wkn mag dat niet meer, hardlopen zou een alternatief kunnen zijn :)
Ik heb het aan de VK gevraagd, maar omdat ik al loop was 't geen probleem. Ik ben wel geminderd van 10 naar 5 km per keer. Ik houd het gewoon goed in de gaten, zodra het echt pijn gaat doen of ongemakkelijk wordt, moet ik maar gaan wandelen. Of fietsen. Of zwemmen. Ik weet niet of je van een andere sport over kan schakelen naar hardlopen, zou je even moeten navragen..
Leuk soort foto trouwens, lief! Hoe vond de familie het nieuws?

Coco, ik vind hardlopen minder vermoeiend dan gewoon wandelen. Merk dat ik met lang wandelen al begin te 'waggelen', maar nu was het gisteren ook wel extreem: 10 km i.p.v. de aangegeven 7 km (route stond aangegeven als 7 km maar de app die we hadden aangezet om te meten hoeveel km we al hadden gehad gaf uiteindelijk meer dan 10 km aan }:| ) .
Het breien ging best goed :D, ga samen met mama een dekentje proberen te maken voor in de wieg/in de wandelwagen.
Ik snap overigens je onzekerheid als je hoort over een andere zwangerschap die 'anders' verloopt, maar probeer je er inderdaad niks van aan te trekken.
Angela mét vergunning! *O*

[ Bericht 5% gewijzigd door RunForrestRun op 16-09-2013 19:13:14 ]
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  maandag 16 september 2013 @ 19:10:37 #63
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131248213
Fazz, niet om reclame te maken maar misschien is Mom in Balance wel iets voor je. Is bootcamp voor zwangeren, heb ik ook tot 32 weken gedaan :)
pi_131249131
Bedankt nog voor alle reacties :) Het is ook niet dat ik me er heel druk om maak. Alleen ergens ver weg zit er zo'n stemmetje dat zegt "nou, bij jou was er anders niets te zien, hmpf! Wat wil dat zeggen, hmm?" Je moet je daar zo'n irritante betweter bij voorstellen die eigenlijk niet weet waar 'ie het over heeft :+ Voor het effect, zeg maar.

Angela, fijn dat de vergunning in orde is :)

quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 16:45 schreef Sethiwe het volgende:
Coco succes met wachten, maar volgens mij komt dat best goed. Je kwam in wohts altijd heel nuchter over, als ik het me goed kan herinneren.
Ben idd normaal gesproken redelijk nuchter, en ook zwanger gaat me dat best redelijk af (althans, dat was zo tijdens de vorige zwangerschap). Hopen dat dat nu ook lukt idd :)

RFR, dat waggelen ja :D Dat herinner ik me nog wel heel goed :+
Fijn dat het lopen zo lekker gaat dan :Y En hurray voor het breien ook *O*

Theeleuter, fijn dat de combinatietest zo goed ging! Toch weer even een geruststelling idd :Y

quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 15:46 schreef Mevr_Mus het volgende:
En Coco, hoe irrationeel de vergelijking ook is, ik snap dat je last van hebt. Wanneer mag je weer?
Volgende week woensdag :) En drukke werkweek/weken voor de boeg, en tof weekend, dus dat vliegt vast voorbij :)
pi_131250007
En gewoon omdat het kan, gooien we er nog even wat leuke plaatjes in :s)

SPOILER
pi_131250267
Weet niet zo goed waar aan te haken, maar ga een poging wagen :).

Angelatje, vervelend dat het zo'n tijd heeft moeten duren met de vergunning, maar dan nu gelukkig wel het geluk dat ze ineens niet meer durven spotten met een zwangere.

FR, maagzuur spugen, wat ontzettend naar. Als er niets meer valt te spugen dan dat maar. Ik hoop voor je dat je de tijd nog uit kan zingen zeg.

Coco, alle punten die je noemt zijn heel reëel. Afgelopen woensdag nog weinig te zien, wil niet echt wat zeggen zoals je zelf al aangeeft. Goed dat het niet de overhand heeft, maar ik begrijp dat stemmetje wat langs komt waaien heel goed. Ik ben zelf ook nog redelijk in ontkenning (voor zover mogelijk met onder andere flinke vermoeidheid; mag pas na het acht uur journaal naar bed van mezelf) over m'n eigen prille zwangerschap en ga er vanuit dat er donderdag op de echo nog niet veel te zien is omdat die heel erg vroeg is.

Theeleuter, fijn dat alles goed is! Eindelijk overal vertellen :).

RFR, lekker dat je nog zo kan hardlopen zeg, beetje jaloers op. Kom ik aan met m'n vijf weken en nu al drastisch aan het afbouwen. Liep drie weken terug nog 8km, een week geleden toch een stuk moeizamer 6 en van de week niet 's avonds gelopen wegens vermoeidheid en van het weekend lukte me niet meer omdat m'n bekken na een rondleiding ergens het liet afweten. Ben bang dat het snel over en uit is wat sporten betreft. Hoop tot wereldkundig maken (als ik het deze keer mag halen) naar m'n werk te blijven fietsen, maar vandaag toch ook al wel pijnlijk helaas. Dan is vier keer per week 25km per keer best een opgave voor nog zo'n zeven weken. (En als ik met OV ga ben ik bang dat het voor m'n collega's echt 1+1 is :@)
pi_131250676
kursor auw nu al een bekken dat niet meer wilt werken. Heb je nu al een echo gehad? Ja toch? lag je kindje toen erg laag?

Theeleuter goed nieuws daar moet voor gejompeld worden *O*

Ik heb vriend met ean net naar de winkel gestuurd voor soepstengels. Ik had vandaag nog niks binnen gehouden en nu klaart het weer een beetje op. vriend wil het do wel bespreken met de gyn als het aan hem ligt blijft ik een dagje aan het infuus. Ik weet zelf nog niet wat ik wil. Ja dat het voorbij mij is maar niet met een vroeggeboorte.
pi_131251270
Theeleuter een goede combinatietest! *O*

Coco, het wachten duurt ook gewoon lang. Ik snap dat je er niet teveel mee bezig wil zijn, maar ik vond dat echt enorm lastig.

Ik heb dus sinds een half uurtje weer een harde buik. Mijn baarmoeder is ook net een voetbal als ik eraan voel. Aan de ene kant denk ik dat het geen kwaad kan, maar aan de andere kant zit het me niet helemaal lekker eigenlijk.

En mijn angelsounds heeft het net begeven. Of nouja, ik hoop dat het de batterij is of de koptelefoon, maar ik wilde NU even luisteren. -O-

FR hopelijk kun je de soepstengels wel binnen houden.
pi_131251283
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:58 schreef ferrari_rood het volgende:
kursor auw nu al een bekken dat niet meer wilt werken. Heb je nu al een echo gehad? Ja toch? lag je kindje toen erg laag?
FR, bekken heeft het nog niet compleet begeven hoor, maar moet dus met m'n activiteiten al wel rekening houden met wat beperkingen. Maar vind het zo ontzettend vroeg (alweer), nu pas hooguit 5w4d hè, dus buiten dat ik niet ongesteld ben geworden en positief getest heb weet ik nog niets (erg zwart/wit ik weet het). Donderdag eerste echo (ik reken op dat de echo nog niets zegt).

Heel begrijpelijk dat je niet uit bent op een vroeggeboorten, maar je bent nu toch alweer maanden kapot aan het gaan. Als een infuus aangeboden wordt, misschien maar een keer doen. Aansterken zal wel niet echt, maar wie weet kan je dan weer eventjes vooruit (zegt een noob, dus sorry alvast als dit echt nergens op slaat).
pi_131252726
Alleen maar goed dat je een noob erin bent. Ik ben er bijna merk gewoon dat mijn lichaam een beetje op is. En dan zie ik natuurlijk beren op de weg voor straks baby+ean.

/einde klaag.
pi_131252899
Hmmmz mijn koptelefoon had het dus gewoon begeven. Van koptelefoon gewisseld en toch even kunnen luisteren. Ik was toch even stressed, want ondanks dat ik graag zou willen kan ik echt nog niet zonder dat ding. Ik leef echt weer naar de afspraak met de gyn van aanstaande maandag toe. Fingers crossed dat er ook weer een echo gemaakt wordt. Dan kan ik weer even vooruit. ;)
Ik heb voor 4 oktober een afspraak gemaakt voor de geslachtsbepaling(en), dan ben ik 16+3. Hopelijk kan ik daarna snel iets voelen bewegen, dat gaf vorige keer een hoop rust.
  maandag 16 september 2013 @ 20:47:47 #72
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_131253635
Ik zie kwakkelaars, goede uitslagen en nieuwe zwangeren!
Voor iedereen die m nodig heeft :*

Wij hebben het de afgelopen dagen aan alle bekenden vertelt..
Wat een waanzinnig leuke reacties! :) O+
Gister was mijn familie de gelukkige en we hadden samen met mijn ouders taart besteld
Die waren 30 jaar getrouwd ^) en hadden daarvoor de echo als plaatje gebruikt!
Er stond: wij zijn 30 jaar getrouwd en worden opa en oma! :)

Die reacties: 1 grote reactie van uitzinnige blijdschap! O+
Ik ben werkelijk plat geknuffeld door iedereen en wat voelde dat bijzonder! O+ O+

En mijn nichtje van 9 feliciteerde me ook nog: mijn buik kreeg een knuffel en ze gaf er zelfs een kusje op!
Toen smolt ik! :'( O+
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  maandag 16 september 2013 @ 20:50:04 #73
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131253779
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 20:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Alleen maar goed dat je een noob erin bent. Ik ben er bijna merk gewoon dat mijn lichaam een beetje op is. En dan zie ik natuurlijk beren op de weg voor straks baby+ean.

/einde klaag.
Constant kotsen is al erg zwaar en dan er ook nog zwanger er bij zijn én nog een kindje erbij is gewoon heel erg zwaar :*
  maandag 16 september 2013 @ 20:53:58 #74
35189 Troel
scherp en bot
pi_131254042
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 20:31 schreef ferrari_rood het volgende:

/einde klaag.
Als je lichaam het niet meer trekt, moet je simpelweg gewoon aan de bel trekken. Heb je eigenlijk al sondevoeding geprobeerd?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_131255556
Rijst O+ wat een leuke reacties.
@troel geen sonde. Ben ook niet uitgedroogd ofzo. Maar merk gewoon dat ik heel weinig energie enzo heb.
pi_131256678
Ik doe nog even een jompel voor mijn mijlpaal kwispel dag: 20w! En ik zag net mijn buik voor het eerst bewegen. Freakazoid! *O* O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_131256763
Rijst O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 16 september 2013 @ 21:53:56 #78
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131258295
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:16 schreef ferrari_rood het volgende:
@troel geen sonde. Ben ook niet uitgedroogd ofzo. Maar merk gewoon dat ik heel weinig energie enzo heb.
Sondevoeding is voor de voedingsstoffen die heb je ook wel een beetje nodig :*

Momo 20 weken *O*
pi_131258360
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:06 schreef RunForrestRun het volgende:

Ik heb het aan de VK gevraagd, maar omdat ik al loop was 't geen probleem. Ik ben wel geminderd van 10 naar 5 km per keer. Ik houd het gewoon goed in de gaten, zodra het echt pijn gaat doen of ongemakkelijk wordt, moet ik maar gaan wandelen. Of fietsen. Of zwemmen. Ik weet niet of je van een andere sport over kan schakelen naar hardlopen, zou je even moeten navragen..
Leuk soort foto trouwens, lief! Hoe vond de familie het nieuws?
Met bootcamp nu lopen we ook al vrij veel, maar juist de combinatie van lopen en oefeningen vind ik nu heel leuk.

quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:10 schreef GotC het volgende:
Fazz, niet om reclame te maken maar misschien is Mom in Balance wel iets voor je. Is bootcamp voor zwangeren, heb ik ook tot 32 weken gedaan :)
Dank voor de tip!! Ik heb even gekeken en ze zitten ook bij mij in de buurt :s)

Verder,
Thee, fijn een goede uitslag van de test!
Rijst, wat leuk zo met de taart!! En de reacties O+
Kursor, hopelijk hou je het fietsen nog even vol :)
Momo, je buik bewogen O+
pi_131258655
Momo wat tof! O+ En alweer op de helft!
pi_131263799
FR :* voor jou! Heb enorm veel respect voor hoe je het allemaal doet.

En ook respect voor alle sportende zwangere dames ^O^ Het enige wat ik doe is zwanger en fit en dat is te vergelijken met bejaarden sport :D Wel heel gezellig trouwens

Thee een goede uitslag. Heel fijn *O*

Momo alweer op de helft :o en je buik bewoog O+ zo gaaf is dat he!
Soms heb ik het gevoel dat t bij andere mensen harder gaat als bij mij :P Dadelijk halen jullie me nog in!!

Welkom alle nieuwe zwangere dames :W

Fazz wat een super leuk idee om het zo te vertellen!! Het blijft toch wel een heel speciaal moment he als je het grote nieuws eindelijk gaat vertellen O+
En rijst ook al op een super leuke manier het grote nieuws gebracht!

Angela eindelijk een vergunning *O* *O* Wanneer gaat er weer geklust worden?

Mijn hormonen wilde dat de baby kamer klaar zou zijn, dus vandaag maar eens crea bea geprobeerd te zijn en ik ben helemaal blij met het resultaat O+ Ook de box is vandaag bezorgd en dus heeft ML die ook maar alvast opgezet :@
pi_131268620
Mogge! Ik kan het hier niet bijhouden zeg..
Maar sluit me voor nu aan bij ikke84, goede samenvatting ^O^

Ik mag zo weer op controle bij de gyn.

Fijne dag allemaal!
  dinsdag 17 september 2013 @ 07:05:48 #83
35189 Troel
scherp en bot
pi_131268733
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:16 schreef ferrari_rood het volgende:
De sonde is natuurlijk niet alleen om uitdroging te voorkomen. Als je niets binnenhoudt, is het niet onlogisch dat je weinig energie hebt. Sondevoeding zou je in ieder geval weer wat energie kunnen geven.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_131269120
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 09:41 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Done!

Gister onverwacht een drukkere dag gehad. Echo was wel helemaal goed. Jongetje nog steeds goed gemiddeld. Hoofdje en buikje iets boven curve maar niet dramatisch. Hele geruststelling dus!
Zo weer werken. Jippie }:|
pi_131269135
Mus blugh kotsen in het openbaar, de bus is nog erger dan mijn Gamma-avontuur :') :*

Rijst, heerlijk he om zulke positieve reacties te krijgen. En je nichtje, smelt, zo lief O+

Angela een vergunning, jaaaa eindelijk *O* *O*
pi_131269246
Jompels voor kwispeldagen en het goede lieve en leuke nieuws!

Ik was de eerste 12-13 weken niet gaar en moe maar nu!! Pff geen fut om op iedereen te reageren :'), sorry!

:*, voor wie hem even nodig heeft!
♥ J & S
pi_131269545
Gisteren had de kat in de kamer overgegeven en diarree gehad en ik heb dit zelf schoongemaakt zonder handschoenen aan (er was verder niemand thuis). Stom, niet bij nagedacht.
Hierna natuurlijk wel heel goed m'n handen gewassen. Was verder ook niet op m'n handen gekomen ofzo. Maar is dit nu een probleem ofzo?
Ja, als je die troep op je tapijt hebt liggen begin je gewoon meteen op te ruimen, in ieder geval ik wel. Bedacht daarna van; shit, dat mag ik eigenlijk niet.
pi_131269635
nummer zoveel, ik denk niet dat het een heel groot probleem is, je hebt je handen daarna gewassen en niet in je mond gestoken ofzo ;)

Rijst, wat leuk! en je nichtje, schattig hoor :)

Momo 20 weken en een bewegende buik!
pi_131269672
Als je je handen daarna goed hebt gewassen zal het vast niet een probleem zijn? :?

Ik kom hier nu zo ineens binnenvallen. Heb heel veel bevallingen en aankondigingen van nieuwe zwangeren gemist zie ik. :o Beetje gek om nu nog te feliciteren, maar in elk geval wel een *O*

Op de een of andere manier is het tweede trimester omgevlogen en heb ik nog steeds het idee dat ik net zwanger ben en hier nog niet zo thuis hoor. 8)7

Vanaf nu hier dus echt meelezen. :@
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 17 september 2013 @ 09:02:37 #90
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131269826
Meldt!

Jips suc6 bij de gyn :*

Mawaba fijn dat je jongetje het nog goed doet :*
  dinsdag 17 september 2013 @ 09:56:46 #91
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131270729
* GotC meldt :O

Mabawa, opluchting :* Zie je, je ventje heeft het onwijs naar z'n zin bij jou!

Succes zo Jip!

Gisteren m'n grenzen íets overschreden door 2,5 uur in de stad te lopen }:|. Lekker stom van me.
Maar, koffertje+maxi cosi+luiertas met spullies voor Bob staat klaar. *check!*
pi_131271244
Mabawa wat fijn dat je mannetje goed gekeurd is. En ik kan je gevoel delen... Werken jeeeah -O-

Ow ja het bus avontuur van mw_mus dat was ik gister vergeten. Lijkt me zoooo erg als dat gebeurt. Ik heb ff niet mee gekregen of je nou een zakje ofzo bij je had.
Voordeel van in de bouwmarkt lopen is dat je dan ff snel een verfbakje kan pakken he mabawa ;)

GotC heb je er nu last van dat je gister zo lang heb geshopt? Wel super leuk om baby spulletjes te shoppen en dat het nu dan ook klaar staat.

Ik heb vanmorgen een half uur rond gelopen met het gevoel dat ik wat vergeten was. Ff alles nog een keer nagelopen... douchen check, make-up check, tandenpoetsen, haren doen allemaal check. En toen kwam ik erachter dat ik nog geen broek aan had :') Gelukkig heb ik nog vakantie :+
pi_131271471
Haha, net zo droom. Geen broek aan.

Hoi trouwens! Het lukt me niet om trouw mee te posten maar af en toe kom ik om het hoekje kijken.
Nog 12 weken en dan heb ik verlof. :-)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_131271714
Bluh, ik belde net even het zh met het harde buiken verhaal in de hoop dat ze zouden zeggen dat het normaal is, moet ik om 11:45 gelijk langskomen. En nu ben ik ineens retezenuwachtig. :(
pi_131271862
He bah Nikki. Heb je er vannacht ook last van gehad? Wel fijn dat ze het serieus nemen en dat je even langs moet komen ondanks dat het natuurlijk ook spannend is :*

Flowbox ook aan het aftellen naar je verlof :) Klinkt lekker he nog maar 12 weken. Jij stopt dan 4 weken voor de tijd? (sorry maar samen met mijn geheugen heeft ook mijn rekenvaardigheid me verlaten)
pi_131271961
Succes Nikki, hopelijk gewoon even voor de zekerheid!

En bubs en gotc gemeld! Hier staat ook tas en maxi klaar!

Hier terug uit het ziekenhuis, kindje wordt nu 3800gram geschat met 36.3 en bij geboorte een negenponder.... Vorige week metingen nog 5pond, maar dat leek me wel te weinig. Alle metingen in het rood, wel vervelend, maar kan geen kwaad en komt puur door de diabetes :'( vind het wel vervelend, van binnen is het niet altijd zo goed als je zo willen voor je kindje...

Moet eventueel vrijdag weer terug en sowieso maandag.

Ikke je broek vergeten :D

En *O* voor de vergunning van Angelatje!!
  dinsdag 17 september 2013 @ 11:08:00 #97
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131272445
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 10:27 schreef flowerbox het volgende:
Haha, net zo droom. Geen broek aan.

Hoi trouwens! Het lukt me niet om trouw mee te posten maar af en toe kom ik om het hoekje kijken.
Nog 12 weken en dan heb ik verlof. :-)
Whut? Dan al? Wat klinkt dat belachelijk snel, en jij bent maar een maand langer zwanger dan ik... :X.

Nikki :*.

Hier gaat het ff meh.
SPOILER
KuikenGuppy
  dinsdag 17 september 2013 @ 11:11:38 #98
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131272547
Jips vervelend is dat he? Je wil het beste voor je kindje en dan lijkt het er op dat jij dat niet bent -O-
  dinsdag 17 september 2013 @ 11:31:26 #99
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131273081
Jips :* De metingen zijn dit keer iig een stuk realistischer. Maar damn, wat had je het graag anders gezien :*

Nikki, ze houden jullie gewoon extra in de gaten. Hoop dat je zometeen opgelucht weer buiten staat!

Ikke, is idd lekker om alles klaar te hebben :) Maar m'n schaambot is wel vernietigd :+ En dat voor wat pyjama's.
En jij, je broek vergeten :D

Burdie :* Vrees dat het misschien bij het moeder worden hoort. Je blijft je zorgen maken over je kind, vanaf het moment dat je weet dat hij/zij bestaat :*
pi_131273329
Mornings dames (en enkele heren)!

Burdie, het is heel herkenbaar van m'n vorige zwangerschap. Wat mij toen heel erg hielp was dat iemand tegen me zei: Ook al gaat het nu mis, dan hebben jij en je kindje er het meeste aan als je er tot die tijd van genoten hebt. Je doet jezelf en vooral je kindje het meeste recht als je blij bent dat jullie samen al zo'n eind gekomen zijn. Wat de toekomst brengt weet je toch niet.
Ik weet dat je je gedachten en gevoelens niet gelijk kunt veranderen, maar deze kijk op een beginnende zwangerschap hielp mij de vorige keer wel een beetje. Hopelijk jou ook? :*

Jips, wat jammer dat de metingen toch weer zo uitslaan. Hoe is het verder met je? Geen bloedverlies meer gehad?

En spannend Nikki, succes zo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')