Wat is er anders aan een beurs dan?quote:Op maandag 16 september 2013 10:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Mus! wat ontzettend vervelend![]()
ik ben trouwens de laatste tijd (en zeker de laatste dagen sinds mijn man op een beurs zit) echt veranderd in ene jaloers wantrouwig kreng
En dat terwijl ik dat normaal echt niet ben..en ik hem 1000% vertrouw. Hoe stom is dat![]()
gelukkig kan hij er mee lachen en kan ik mezelf redelijk beheersen..maar man man man wat voel ik me onnozel![]()
ja stom he..had het vorige zwangrschap ook een tijdje..en relativeren voelt vaak als een welles nietus spelletje met mijn hormonenquote:Op maandag 16 september 2013 10:34 schreef marel88 het volgende:
O, ik kan ook zo worden van moeheid en hormonen, Bla. Ik herken mezelf niet, maar kan er echtechtecht niks aan doen om het te relativeren. Stom!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. de reacties waren superleukmet huilen en al
Morgen naar m'n vader en dan zijn ouders/broers/zussen op de hoogte. De rest moet nog even wachten
![]()
De vorige keer moest ik me op het einde laten draaien door Martijnquote:Op maandag 16 september 2013 09:37 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
KP soms een paar dagen wel. Dan weer even niet. Ik heb het ook weer de afgelopen dagen. Omdraaien in bed is echt the hell.
Dat is ook een soort mijlpaalquote:
Wanneer mag je weer? Anders misschien voor deze week een afspraak maken?quote:Op maandag 16 september 2013 13:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoorde net van een collega van M. dat zij net een echo hebben gehad (vandaag) en zij hebben een kloppend hartje gezien. Zouden ongeveer even ver als wij moeten zijn. En ik heb niks gezien op de echo. En nu zit me dat niet lekker.
Wat onnozel is, want:
• Ik weet helemaal niet precies hoe lang ik zwanger ben, ik weet alleen de datum waarop het gebeurd is, zeg maar.
• Ik heb afgelopen woensdag de echo gehad, dus zelfs al zijn we precies even ver, dan wil het dus helemaal niks zeggen, want die paar dagen kunnen makkelijk het verschil maken.
• Het is sowieso onnozel om dat mee te laten spelen, want hun zwangerschap heeft geen invloed op de mijne.
Maar toch he. Hormonen enzo![]()
Volgende week woensdagquote:Op maandag 16 september 2013 14:11 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Wanneer mag je weer? Anders misschien voor deze week een afspraak maken?
Net gebeld dat we de vergunningen straks kunnen ophalenquote:Op maandag 16 september 2013 14:56 schreef ferrari_rood het volgende:
musspugen is sowieso al geen pretje en al helemaal niet in het openbaar
coco nog even geduld voor een nieuwe echo. Al snap ik je onzekerheid wel
angela als defnitief iets gehoord van de gemeente?
Gisteren was ik ook een hormonster ik trek het momenteel nogal slecht. En kan iemand maagzuur wegnemen. Ik vind het echt the horror of ik spuug van de misselijkheid of ik spuug van het maagzuur en vooral dat laatste vind ik nog goorder.
goed nieuwsquote:Op maandag 16 september 2013 15:05 schreef angelatje het volgende:
[..]
Net gebeld dat we de vergunningen straks kunnen ophalen![]()
Wat vervelend dat je nog steeds zo aan het spugen bent zegmaagzuur is idd niet fijn nee
![]()
Ik voel de kleine steeds meer bewegen en niet alleen schoppen/slaanBest een leuk gevoel al moet ik zeggen dat het soms ook een beetje rottig voelt
alsof mijn ingewanden opzij geschoven worden
Tussen 16 en 20 weken beginnen de meeste vrouwen wat te voelen. En een eerste kindje voel je later dan een volgend kindje.quote:Op maandag 16 september 2013 15:14 schreef Fazzoletti het volgende:
Vanaf wanneer (ongeveer) kun je het bewegen voelen? Lijkt me zo bijzonder
Nog even geduld hebben dusquote:Op maandag 16 september 2013 15:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tussen 16 en 20 weken beginnen de meeste vrouwen wat te voelen. En een eerste kindje voel je later dan een volgend kindje.
Dank voor al het medelevenquote:Op maandag 16 september 2013 10:21 schreef marel88 het volgende:
O, getver, wat naar Mus... Heb je consequent last van ochtendmisselijkheid? Dat is echt mijn angst, spugen in het OV. Neem jij een zakje mee ofzo? Hopelijk knap je snel op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |