quote:Op woensdag 18 september 2013 09:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Over de angelsounds: vorige zwangerschap vond ik het hartje echt super snel (met 12/13 weken ofzo). Bleek ik helemaal verliefd een paar dagen naar mijn eigen hartslag te hebben zitten luisteren
ik vond het al zoveel langzamer klinken als bij de gyn![]()
![]()
Ik wilde eigenlijk even vragen of er hier al meer mensen heel vroeg in de zwangerschap last hadden van hun bekken. Ik heb continu 'pijn' in mijn onderrug. Opstaan vanuit bepaalde houdingen is ook al wat lastig. Maar ik vind het zo vroeg daarvoor!?
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap Stodal stroop van Laboratoires Boiron meegekregen van de apotheek. Een homeopathisch middel. Weet alleen nog dat het me wel smaakte, of het hielp ben ik vergetenquote:Op donderdag 19 september 2013 07:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij kunnen goed timen idd. de rest van het huishouden is ook niet helemaal fit maar ik had liever overgeslagen dit keer.
iemand die weet welke hoestdrank wel mag?
Fijn dat je nu even kan genieten! En geniet er ook van dat iemand je nestdrang overneemtquote:Op donderdag 19 september 2013 08:32 schreef GotC het volgende:
Gaat opzich wel goed! Geniet eigenlijk nog even van het zwanger zijnBen je nog bezig met dingen die af moeten enzo?
Nesteldrang..heb het nog steeds niet! Onze schoonmaakster daarentegen...ze heeft nesteldrang voor mij! Dozen die ineens weg moeten en ze gaat zo alle keukenkastjes uitsoppen
Maar doe rustig aan met je lichaam hè JipGeniet van je 'vrije' dag!
Hier bij 12 wk de eerste klachten (achteraf bezien). Zeker laten kijken, bij mij deden nieuwe houdingen al veel om de boel vrij stabiel te houden, maar net als bij Zoë duurde dat eigenlijk te lang! Wees dus ook kritisch naar je fysio toe.quote:Op donderdag 19 september 2013 07:35 schreef Zoë23 het volgende:
[..]vanaf 3mnd kon ik niet meer lopen en zit er nu nogsteeds mee.
(terwijl ik voor de zw.schap sportief was enz dus toen had ik echt nergens last van)
Vk nam het niet serieus en de ha & m'n 1e fysio ook niet. Heb er veel te lang mee rondgelopen waardoor herstel ook langer duurt.
Mocht je er meer last van krijgen zou ik er zeker iemand naar laten kijken
Gewoon broomhexine, bijv van Bisolvon.quote:Op donderdag 19 september 2013 07:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij kunnen goed timen idd. de rest van het huishouden is ook niet helemaal fit maar ik had liever overgeslagen dit keer.
iemand die weet welke hoestdrank wel mag?
Bedoel je nu nog weer naar stuit?quote:Op donderdag 19 september 2013 10:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
voor iedereen die het nodig heeft
Naar dwars denk ik te voelen. We zullen zienquote:Op donderdag 19 september 2013 10:18 schreef Jipster het volgende:
[..]
Bedoel je nu nog weer naar stuit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |