abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131338609
Wij kunnen goed timen idd. de rest van het huishouden is ook niet helemaal fit maar ik had liever overgeslagen dit keer.

iemand die weet welke hoestdrank wel mag?
pi_131338650
Goedemorgen dames, nergens toevallig verse babies?

FR het zit je niet mee. Ik heb geen idee welke hoestdrank je mag gebruiken, ik wist eigenlijk niet dat je geen hoestdrank mocht gebruiken :@ .
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_131338729
Nikki, mag ik wat van jouw energie? :O
pi_131338748
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 09:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Over de angelsounds: vorige zwangerschap vond ik het hartje echt super snel (met 12/13 weken ofzo). Bleek ik helemaal verliefd een paar dagen naar mijn eigen hartslag te hebben zitten luisteren :')

ik vond het al zoveel langzamer klinken als bij de gyn :+ :')

Ik wilde eigenlijk even vragen of er hier al meer mensen heel vroeg in de zwangerschap last hadden van hun bekken. Ik heb continu 'pijn' in mijn onderrug. Opstaan vanuit bepaalde houdingen is ook al wat lastig. Maar ik vind het zo vroeg daarvoor!?
:W vanaf 3mnd kon ik niet meer lopen en zit er nu nogsteeds mee.
(terwijl ik voor de zw.schap sportief was enz dus toen had ik echt nergens last van)
Vk nam het niet serieus en de ha & m'n 1e fysio ook niet. Heb er veel te lang mee rondgelopen waardoor herstel ook langer duurt.
Mocht je er meer last van krijgen zou ik er zeker iemand naar laten kijken
pi_131338909
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 07:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij kunnen goed timen idd. de rest van het huishouden is ook niet helemaal fit maar ik had liever overgeslagen dit keer.

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap Stodal stroop van Laboratoires Boiron meegekregen van de apotheek. Een homeopathisch middel. Weet alleen nog dat het me wel smaakte, of het hielp ben ik vergeten ;). Sterkte ermee FR. En een goede afspraak vandaag in het ziekenhuis.

Angelatje, succes met aanknopen van een gesprek over minder werken.

Skips, denk aan je. :*. Als 'moeten' eens uit het woordenboek geschrapt kon worden....

Coco, meldt...ook hier al beginnende bekkenklachten. Nog geen startpijn, maar verder al wel genoeg herkenning met eerdere zwangerschappen. Het gaat weer snel.

Jipster, ben kwijt wat ik wilde schrijven...bweh, maar denk aan je!

Vanmorgen de allereerste echo...ben me daar nerveus om zeg! En dat terwijl die veel te vroeg is.
  donderdag 19 september 2013 @ 08:06:55 #281
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131338937
Jip :* Lekker ff ontspannen vandaag. Hoe voel je je?

Succes straks Kursor!
pi_131339024
Kursor, succes!!

GotC, moe en druk in hoofd, maar dat las ik bij jou ook al hè? Die laatste loodjes... Hoe is ie bij jou?
pi_131339069
Mijn nesteldrang viert hoogtij :P maar lichamelijk werkt niet zo mee, en eigenlijk zorgt het voor meer troep voordat het er echt beter op wordt :')
pi_131339098
Succes straks Kursor!

En Skips ook veel succes vandaag met het gesprek.

Herkenbaar Jipster, eerst vanalles overhoop trekken, zodat het een grotere chaos wordt voor het er beter op wordt. Meestal heb ik op het hoogtepunt van de choas-berg zelfs geen zin meer om wat te doen. :+ Maargoed, rustig aan he op je dagje zonder dreumes. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_131339126
Haha precies dat, te moe en geen zin meer terwijl alles overhoop ligt... >:)

Bij jou gaat het ook alweer opschieten, alles ok Soempie?
  donderdag 19 september 2013 @ 08:32:48 #286
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131339193
Gaat opzich wel goed! Geniet eigenlijk nog even van het zwanger zijn O+ Ben je nog bezig met dingen die af moeten enzo?

Nesteldrang..heb het nog steeds niet! Onze schoonmaakster daarentegen...ze heeft nesteldrang voor mij! Dozen die ineens weg moeten en ze gaat zo alle keukenkastjes uitsoppen _O-
Maar doe rustig aan met je lichaam hè Jip :D Geniet van je 'vrije' dag!
  donderdag 19 september 2013 @ 08:48:05 #287
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_131339344
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 08:32 schreef GotC het volgende:
Gaat opzich wel goed! Geniet eigenlijk nog even van het zwanger zijn O+ Ben je nog bezig met dingen die af moeten enzo?

Nesteldrang..heb het nog steeds niet! Onze schoonmaakster daarentegen...ze heeft nesteldrang voor mij! Dozen die ineens weg moeten en ze gaat zo alle keukenkastjes uitsoppen _O-
Maar doe rustig aan met je lichaam hè Jip :D Geniet van je 'vrije' dag!
Fijn dat je nu even kan genieten! En geniet er ook van dat iemand je nestdrang overneemt :Y

En Kursor succes zo. Eerste echo's zijn ook gewoon heel spannend :*

Ik wil zo m'n leidinggevende inlichten. Ze heeft zelf twee kinderen gekregen tijdens haar promotieonderzoek, maar toch zie ik er tegenop :@

Gister trouwens even zitten rekenen, bijna 20% van onze afdeling is zwanger dan wel net bevallen :D
Oude (on)bekende.
pi_131339518
Niki dat is fijn!

Mawaba, wat rot hey..en je vriend heeft gelijk..niet meer zo gaan rijden, maar dat weet je zelf ook wel ;)

angelaatje vervelend dat je zoveel last van je bekken hebt. En fijn zo'n bedrijfsleider :S

succes kursor :)

Hier gisteravond weer goedgekeurd bij de vk. Baby is al een beetje ingedaald dacht ze. maar komende keer toch voor de zekerheid nog even een echo om te bevestigen dat ze met t hoofdje naar beneden ligt. Dat is direct de laatste keer bij de vk want vanaf de week erna zit ik bij de gyb
pi_131339536
Meldt!
Moe en misselijk..
Peuter op peuterspeelzaal, dus ik geniet even van alle rust.
pi_131339541
Vond het ook moeilijk te vertellen aan m'n baas zwanger te zijn. Ben al de zoveelste zwangere, en mijn baas heeft geen kinderen. En er zijn veel zieken bij ons tijdens de zwangerschap (werk in de zorg, toch wel zwaarder werk). Best wat collega's halen het verlof niet.
Maar het viel achteraf allemaal mee. Stom he, dat je je er toch druk om kan maken. :D
pi_131339670
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 07:35 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

:W vanaf 3mnd kon ik niet meer lopen en zit er nu nogsteeds mee.
(terwijl ik voor de zw.schap sportief was enz dus toen had ik echt nergens last van)
Vk nam het niet serieus en de ha & m'n 1e fysio ook niet. Heb er veel te lang mee rondgelopen waardoor herstel ook langer duurt.
Mocht je er meer last van krijgen zou ik er zeker iemand naar laten kijken
Hier bij 12 wk de eerste klachten (achteraf bezien). Zeker laten kijken, bij mij deden nieuwe houdingen al veel om de boel vrij stabiel te houden, maar net als bij Zoë duurde dat eigenlijk te lang! Wees dus ook kritisch naar je fysio toe.
Home is where the O+ is...
pi_131339820
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 07:05 schreef ferrari_rood het volgende:

Gewoon broomhexine, bijv van Bisolvon.
pi_131339856
Hier vanaf vanmorgen het opstaan (en gal spugen onder de douche) misselijk...
En erg moe. Straks mijn moeder maar even bellen of mijn zoon daar vanavond kan logeren en morgen spelen met opa en oma (vind hij zelf erg leuk!). Zodat ik kan uitrusten/slapen.
Dit is niet echt fijn zeg maar.... Man komt morgenavond weer thuis en dan t weekend ook maar veel op bed gaan liggen.
pi_131340034
Hm, ik ga dan ook maar eens richting fysio. Sinds +/- 2 weken last van mijn onderrug op 1 bepaalde plek. Wilde het eigenlijk melden bij de vk volgende week, maar ga zo maar eens de fysio bellen.
Better safe than sorry
pi_131340341
dat is niet fijn ymme!
pi_131340655
Kursor spannend je echo.
angela balen van je bekkenklachten
ymme rust lekker uit.

nesteldrang check grotere puinzooi ervan maken check.
  donderdag 19 september 2013 @ 10:12:36 #297
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131340832
Meldt :W

Het lijkt er op dat beeb weer gedraaid is. Ben benieuwd morgen bij de gyn.
Nesteldrang doet mijn man :+. En vanmiddag komt mijn moeder helpen.
  donderdag 19 september 2013 @ 10:16:18 #298
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131340906
:* voor iedereen die het nodig heeft
pi_131340947
quote:
17s.gif Op donderdag 19 september 2013 10:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
:* voor iedereen die het nodig heeft
Bedoel je nu nog weer naar stuit? :o
  donderdag 19 september 2013 @ 10:23:58 #300
129011 -Bubseltje-