Voor jullie een vraag voor mij een weet ;-)quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Voor jou kan het nooit lang meer duren met je ks? Spannend
Weegschalen ftw!quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:32 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Het wordt in elk geval een weegschaaltje ymme
quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:32 schreef Quoi het volgende:
Hey girls![]()
Ik spiek hier weleens om GotC een bietje in de gaten te houden. En sja, dat moest een keertje misgaan he?
Verder: allen succes!
sterkte.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:03 schreef marel88 het volgende:
Je bent er toch maar weer ff uit geweest FR, goed geslaagd?
En TAP, ik snap het helemaal!
Net de VK even gebeld maar het zegt gewoon nog niet zoveel, een beetje bloed en een beetje buikpijn... Afwachten zegt zij dus ook. Of ik moest NU naar de praktijk komen maar zonder auto en met een slapend kind op bed vond ik dat toch een beetje te ver gaan. Dus afwachten x 100...
Wat verschrikkelijk lief,dankjewel!quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:46 schreef leonieke het volgende:
Ik kom hier echt binnenvallen (dus sorry voor alle andere posters), maarPoppejans
Ik ben zo blij voor jullie
Zal ik ook uit de kast komen dan? Kom ook al voor GotC spiekenquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:32 schreef Quoi het volgende:
Hey girls![]()
Ik spiek hier weleens om GotC een bietje in de gaten te houden. En sja, dat moest een keertje misgaan he?
Verder: allen succes!
Ik gok op een babyquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:25 schreef flowerbox het volgende:
Heerlijk zo mabawa, laat je lekker verwennen. Denk om jezelf.
Ben er nog niet over uit of ik het ga delen hier :-).
quote:
oh vet!quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:38 schreef flowerbox het volgende:
[..]nou jij gaat door voor de koelkast want dat is het juist antwoord
quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:20 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Zal ik ook uit de kast komen dan? Kom ook al voor GotC spieken
Maar leef inmiddels met jullie allemaal mee
+1quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:53 schreef GotC het volgende:
[..]Wat lief! Allemaal spiekende mensen voor mij
uiteraardquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Je hoopt gewoon dat we tegelijkertijd in het RKZ zijn![]()
Flower, wat lief van je vriend!
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Om de hoek vd deur lurken daar zeker
Plaatsindicatie telt niet hè?quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
kom maar op hoor. En als je dan toch medisch mocht worden en op nacontrole daar zou moeten moet je even een gil geven, want dan ben ik er wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |