abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 september 2013 @ 12:50:44 #151
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131378647
Marshmallows :9~

Net kwam een vriendinnetje haar draagdoek langsbrengen, zodat wij het kunnen proberen O+ Ben benieuwd!
pi_131378790
tof gotc. Ik heb de mijne gewassen en nu nog iemand zoeken die mij kan helpen knopen. Ik vind dat wel een beetje eng.

Ik ben trouwens benieuwd wie er van het okt rijtje echt in okt gaat bevallen. Iemand nog iets van rossdale gehoord? Zijn vrouw heeft toch diabetes en zou eerder bevallen???
  vrijdag 20 september 2013 @ 13:01:45 #153
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131378924
Ik gok zomaar dat oktobermensen allemaal of eind september bevallen, of begin oktober ;)
pi_131379008
Is er iets aan de gang bij je gotc?
  vrijdag 20 september 2013 @ 13:07:20 #155
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131379062
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Is er iets aan de gang bij je gotc?
Neuh, verre van :D Hier en daar een verdwaalde harde buik. Maar zal bij mij niet later worden dan half oktober.
pi_131379086
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:07 schreef GotC het volgende:

[..]

Neuh, verre van :D Hier en daar een verdwaalde harde buik. Maar zal bij mij niet later worden dan half oktober.
ja 6+7=13okt dus uiterlijk 15okt heb jij je bobje wel.
pi_131379539
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 12:35 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Marel,heb jij nog geen echo gehad? Ik zie dat je net iets verder dan ik bent.
Bij ons is de eerste afspraak rond 10 weken, dat is dan ook gelijk termijnecho. En ik heb die dinsdag. Omdat ik sinds gisteren wat roze/bruin slijm verlies (sorry for details...) vind ik het weer extra spannend! Wanneer heb jij termijnecho?

Dot wat balen van die tekenbeet... Gelukkig is er wel een passende behandeling.

En Wup, wat fijn een goede SEO! En wat bijzonder dat je jezelf kan pret-echoën.

Bubs, gelukkig ligt je kleintje er nog steeds mooi met het koppie naar beneden bij!

O, en dat slijmverlies vind ik maar niks. Maakt echt heel onzeker, bah!
pi_131379996
marel logisch dat het je onzeker maakt. Het is bijna dinsdag maar dat klinkt zo loos.
pi_131380311
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:25 schreef marel88 het volgende:

[..]

Bij ons is de eerste afspraak rond 10 weken, dat is dan ook gelijk termijnecho. En ik heb die dinsdag. Omdat ik sinds gisteren wat roze/bruin slijm verlies (sorry for details...) vind ik het weer extra spannend! Wanneer heb jij termijnecho?

Dot wat balen van die tekenbeet... Gelukkig is er wel een passende behandeling.

En Wup, wat fijn een goede SEO! En wat bijzonder dat je jezelf kan pret-echoën.

Bubs, gelukkig ligt je kleintje er nog steeds mooi met het koppie naar beneden bij!

O, en dat slijmverlies vind ik maar niks. Maakt echt heel onzeker, bah!
Heb je inmiddels nog vaker wat rozig slijm/bloed verloren dan?
pi_131381598
Hier goed ctg gehad. Wel fikse harde buiken. En door t bloedverlies moet ik morgen en zondag en dan weer maandag ook even ctg maken. Wel fijn ook voor eigen geruststelling.

Dot wat naar een tekenbeet. Hopelijk niet teveel last van en werkt je kuur!

Spannend Marel! En slijm of bloedverlies is zeker -O-
pi_131381833
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:52 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Heb je inmiddels nog vaker wat rozig slijm/bloed verloren dan?
Ja, vanochtend steeds kleine beetjes, heb ook even met de VK gebeld. Als het echt bloed wordt of ik buikpijn krijg even bellen, ook in het weekend op het spoednummer eventueel. Ben zelf ook wel van het afwachten, ook omdat m'n man weer in het buitenland is en ik liever samen met hem volgende week hoor als het niet goed is...
pi_131381870
Marel, ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Ik had met mijn bloedverlies het "geluk" toch al op de IVF poli te lopen en daardoor heb ik twee extra echo's gehad nog voor ik 10 weken zwanger was. Zonder die echo's trok ik het echt slecht/niet. Maar zolang je geen krampen en vers bloed hebt hoeft het echt helemaal niets te betekenen hoor. :*
pi_131381927
Houd je ook in de gaten of het geen blaasontsteking is, Marel? Dat kan ook bloedverlies veroorzaken.
pi_131381961
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 14:40 schreef _NIKKI_ het volgende:
Marel, ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Ik had met mijn bloedverlies het "geluk" toch al op de IVF poli te lopen en daardoor heb ik twee extra echo's gehad nog voor ik 10 weken zwanger was. Zonder die echo's trok ik het echt slecht/niet. Maar zolang je geen krampen en vers bloed hebt hoeft het echt helemaal niets te betekenen hoor. :*
Dat zei de assistente ook, het kan erbij horen. Maar tnx, alleen thuis en nog niemand die het weet dus niemand om mee te delen. Ben ik weer extra blij met dit forum! :* voor jullie!
  vrijdag 20 september 2013 @ 15:11:15 #165
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131382835
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 14:33 schreef Jipster het volgende:
Hier goed ctg gehad. Wel fikse harde buiken. En door t bloedverlies moet ik morgen en zondag en dan weer maandag ook even ctg maken. Wel fijn ook voor eigen geruststelling.

Dot wat naar een tekenbeet. Hopelijk niet teveel last van en werkt je kuur!

Spannend Marel! En slijm of bloedverlies is zeker -O-
Vervelend he die harde buiken :* wel 'fijn' van de ctg vooral voor jezelf.
pi_131383033
harde buiken lijkt mij echt niks. Bubsel hebben ze bij jou nu wel een plan van aanpak? Word je ingeleid? je bent bijna 40wk toch?
pi_131383061
Jipster, wat is de oorzaak van je bloedverlies steeds?
pi_131383349
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 15:19 schreef WupWup het volgende:
Jipster, wat is de oorzaak van je bloedverlies steeds?
Even een vraagje want mijn geheugen is stuk. De gyn had gisteren met een meetlint mijn baarmoeder gemeten en kwam uit op 28 en een heel klein beetje. Moest ik hier nu 4 bij optellen om aan de geschatte groei te komen?
  vrijdag 20 september 2013 @ 15:36:54 #169
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131383587
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 15:18 schreef ferrari_rood het volgende:
harde buiken lijkt mij echt niks. Bubsel hebben ze bij jou nu wel een plan van aanpak? Word je ingeleid? je bent bijna 40wk toch?
Nee nog niet. Een lange echo + doppler onderzoek de volgende controle. Doppler omdat de groei weer lijkt af te vakken?
pi_131383611
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 15:36 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Nee nog niet. Een lange echo + doppler onderzoek de volgende controle. Doppler omdat de groei weer lijkt af te vakken?
ook frustrerend of niet?
Houden ze het toch op je operatie dat de groei wat achterblijft?
  vrijdag 20 september 2013 @ 15:51:51 #171
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131383998
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 15:37 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

ook frustrerend of niet?
Houden ze het toch op je operatie dat de groei wat achterblijft?
Ja en bij ons in de familie zijn de kindjes ook niet erg groot. Het zal wel niet zo verontrustend zijn als bij jou anders hielden ze me wel strenger onder controle.

Maar fustrerend is het wel ja :')
pi_131384090
Het ligt ook aan de gyn. de rest vond het niet zo spannend. groeit mee op eigen lijntje enz enz. En deze zei hoppa einddatum plannen. Euh ja oke.
Nu heeft hij bij ean ook ingegrepen. Hij was de supervisor van de gio toen. Van hem moest ik aan de magnesium en hij heeft ook gezegd ik ga d'r deze week halen en dat werd toen later de dag meteen.
Hij zou zijn redenen wel hebben. En achteraf ben ik blij dat hij zo accuraat gereageerd heeft bij Ean op dat moment niet.

Ik was zelf ook niet groot maar mijn moeder rookte.
  vrijdag 20 september 2013 @ 16:13:06 #173
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131384535
Klopt ook idd. De volgende keer heb ik een gyn die wel van doorpakken weet. Ben benieuwd of ik het haal :+
pi_131385266
ook spannend bij jou dus. sept en okt zijn niet de maanden om zorgeloos zwanger te zijn/ te bevallen.
  vrijdag 20 september 2013 @ 17:10:55 #175
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_131386227
Goedemiddag allemaal!
Heb ik nog verse babies gemist de afgelopen 5 dagen? Zijn even een paar dagen naar Duitsland geweest.
  vrijdag 20 september 2013 @ 17:20:47 #176
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131386523
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 16:36 schreef ferrari_rood het volgende:
ook spannend bij jou dus. sept en okt zijn niet de maanden om zorgeloos zwanger te zijn/ te bevallen.
Ik ben graag de uitzondering op de regel :+

Ik meende dat wb opmeten van je eigen buik puur voor de groei van je baarmoeder is, zegt niks over het kindje :) En het is idd +4.
pi_131386563
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 17:20 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik ben graag de uitzondering op de regel :+

Ik meende dat wb opmeten van je eigen buik puur voor de groei van je baarmoeder is, zegt niks over het kindje :) En het is idd +4.
Je had ook wat issues met een echo toch?
Maar jij bevalt gewoon met 40wk zonder inleiding geen voorwerk ed. Van een kindje met een mooi gewicht. Deal???
  vrijdag 20 september 2013 @ 17:24:16 #178
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131386614
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 17:22 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Je had ook wat issues met een echo toch?
Maar jij bevalt gewoon met 40wk zonder inleiding geen voorwerk ed. Van een kindje met een mooi gewicht. Deal???
Ja, maar niks serieus :) In het ergste geval is hij wat groter. Enne, deal! Lijkt me een mooi doel :7
pi_131386764
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:25 schreef marel88 het volgende:

[..]

Ah! Nou dat is gelukkig dan nu al bijna! En rozig slijmverlies klinkt op zich niet ernstig,maar ik kan me je stress echt levendig voorstellen! Succes en sterkte met de dagen tot de echo door te komen!
Ik staar ondanks een goede echo waarop een flink kloppend hartje te zien was,nog steeds elke keer naar het wcpapier als ik afveeg...
De 30e mag ik voor een tweede echo,dan ben ik ruim 10 weken en is alles beter meetbaar. Ik had de eerste echo wat eerder omdat er twijfel was over de termijn.

Ik schijn een gekantelde baarmoeder te hebben (in de zwschap v Wolf nog nooit gehoord btw) daardoor moest ik rekening houden dat de echo misschien weer inwendig moet ivm goed zicht.
Weet iemand of een gekantelde baarmoeder eigenlijk invloed heeft op een bevalling?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_131386955
Kursor, voor je 't weet is het wachten voorbij.

FR wat naar toch allemaal :*

Marel, verder nog iets gebeurd? Snap heel goed dat je er nerveus van wordt, en dan ben je ook nog alleen! Dikke :* voor jou.

Skips, geniet ook echt van het niets moeten! Niet gaan druk maken over wat er na die drie weken eventueel misschien wel kan gebeuren ;) .

Angela een harig baby! :D

Mabawa, gelukkig was alles in orde. Maar inderdaad, je kan beter een keer te vaak bellen dan een keer te weinig.

Rijst, leuk een klein bolletje! Wij wachten geduldig op de foto's O-) .

KP een treintje O+ . Wel fijn dat je hem hebt kunnen horen nadat het de vorige keer niet lukte.

Dot, wat eng! Zul je er door de antibiotica wel helemaal vanaf komen? Of is de antibiotica überhaupt alleen ter preventie? Fijn dat de baby in ieder geval veilig is.

Wup, wat leuk dat man de baby ook heeft kunnen voelen! Maakt het extraspeciaal voor de mannen, die van mij zit ook al avonden lang in mijn buik te porren.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:22 schreef Burdie het volgende:
Dus jij hebt een dagelijks spuitende man, coco? 8-).
_O-

quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
En ik had nog een kortstondige romance met Dries Roelvink die mij chocoladefondue met gerookte zalm voorschotelde :').
Zelfs alleen het lezen van 'chocoladefondue met zalm' maakte me een beetje misselijk. Dries in zijn gele zwemslip?

Gisteren zei lief opeens tegen me: "Weet je wat ik extra leuk vind aan je, nu je zwanger bent?"
Dus ik dacht dat hij iets heel romantisch zou gaan zeggen, iets als 'Dat je zo'n mooie buik krijgt', 'Dat je nog liever bent dan normaal' (ik word heel huisvrouwerig van zwanger zijn, telkens zijn broodjes smeren en hem koffie, koekjes, zelfgemaakte cakejes brengen)....
"Dat je zo'n lekkere ronde kont krijgt." *PETS*

}:|
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  vrijdag 20 september 2013 @ 17:50:51 #181
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131387253
RFR :D! Mannen..
pi_131387929
Hihi :) rfr..typich!

Marel kan me voorstellen dat je onzeker wordt van dat bloedverlies!

Jipster fijn dat ze het zo goed in de gaten houden :)

Dot een tekenbeet..dat is ook niks he -O- wel fijn dat het niet bij de beeb komt volgens de dokter.

En verder las ik iets over zalm en chocola..getver!!
pi_131388269
Haha RFR bij die *pets* moest ik lachen. Mijnes vind mijn buik ook leuk. Sowieso vindt hij zwangere vrouwen mooi zegt hij.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131391407
quote:
1s.gif [b]Op vrijdag 20 september 2013 17:31 schreef Poppejans het volgende:[/
Ik schijn een gekantelde baarmoeder te hebben (in de zwschap v Wolf nog nooit gehoord btw) daardoor moest ik rekening houden dat de echo misschien weer inwendig moet ivm goed zicht.
Weet iemand of een gekantelde baarmoeder eigenlijk invloed heeft op een bevalling?
Geen idee! Ik vroeg gisteravond toevallig ook zoiets. Ik weet sinds gisteren zeker dat ik een gekantelde baarmoeder heb. Was bij eerdere inwendige echo's bij m'n miskramen al half half medegedeeld, maar nu werd het pad echt als 'anders' bestempeld. Zal even kijken if ik m'n post van gisteren nog even omhoog kan halen, want ik ben nieuwsgierig, FR is het en jij dus ook al.

Verder weinig bijgelezen, want veel gewerkt vandaag en allang asn m'n bed toe! Welterusten!
pi_131391456
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:58 schreef Kursor het volgende:

Trouwens nu ook echt gehoord dat ik een naar achter gekantelde baarmoeder heb. Zegt erg weinig, maar omdat het bij iedere echo een soort van gezegd werd, nu wel eens leuk om officieel te hebben. Zou dat ook enige rol kunnen spelen bij rugweeen, bekkenpijn of een veel te kleine buik bij de termijn? #bennietnieuwsgierigofzo
pi_131391798
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 20:14 schreef Kursor het volgende:

[..]

Rugweeën en minder ver uitstekende buik lijken me wel logisch, maar geen idee of het zo is. Sowieso kantelt je bm nog ergens rond 12 wk ofzo, dacht ik. Maar daar weten de deskundigen vast meer van!
Home is where the O+ is...
pi_131392367
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 17:39 schreef RunForrestRun het volgende:

Gisteren zei lief opeens tegen me: "Weet je wat ik extra leuk vind aan je, nu je zwanger bent?"
Dus ik dacht dat hij iets heel romantisch zou gaan zeggen, iets als 'Dat je zo'n mooie buik krijgt', 'Dat je nog liever bent dan normaal' (ik word heel huisvrouwerig van zwanger zijn, telkens zijn broodjes smeren en hem koffie, koekjes, zelfgemaakte cakejes brengen)....

Haha :D geweldig!!
pi_131392865
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 17:31 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik staar ondanks een goede echo waarop een flink kloppend hartje te zien was,nog steeds elke keer naar het wcpapier als ik afveeg...
Dank voor alle lieve reacties, ik had dat onzekere tot nu eigenlijk helemaal niet (lekker was dat!) maar nu wel dus... En het is maar een ietsiepietsie klein dingetje vergeleken met alle andere zorgen maar toch ;)

Rest van de dag niks meer gezien en lekker dagje met peuter gehad dus weer kalm nu. En nu bijlezen en lief reageren op jullie!
pi_131394613
RFR, wat een heerlijke opmerking van je man. Ik vind het leuk als mannen met humor naar hun zwangere vrouw blijven kijken (ik neem aan dat de opmerking vanuit humor kwam?), zolang ze je maar niet midden in een hormonale bui uitlachen...

Jips, fijn dat je een goede CTG had. Ze houden je nu heel goed in de gaten, lijkt me wel belastend, steeds die ziekenhuisbezoekjes, maar hopelijk houd je er een goed en veilig gevoel aan over.

GotC, wat lekker dat jij de uitzondering op de "pittige zwangerschap regel" van oktober bent! Je klinkt relaxed, alles klaar en wachten maar. Ben je dat ook? En wat leuk van de draagdoek, wat is het er voor één?

En ik heb geen verstand van gekantelde baarmoeders, van rugweeën weet ik daarentegen alles...

Nu nog even "The Voice" kijken en dan lekker tukken!
pi_131394663
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 17:31 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ah! Nou dat is gelukkig dan nu al bijna! En rozig slijmverlies klinkt op zich niet ernstig,maar ik kan me je stress echt levendig voorstellen! Succes en sterkte met de dagen tot de echo door te komen!
De 30e mag ik voor een tweede echo,dan ben ik ruim 10 weken en is alles beter meetbaar. Ik had de eerste echo wat eerder omdat er twijfel was over de termijn.

Geen enkele. Je baarmoeder richt zich op gedurende het eerste trimester en begin tweede trimester. Ik heb zelf ook een naar achter liggende baarmoeder in nietzwangere staat.
pi_131396320
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 18:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
Haha RFR bij die *pets* moest ik lachen. Mijnes vind mijn buik ook leuk. Sowieso vindt hij zwangere vrouwen mooi zegt hij.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1

En RFR, precies een opmerking die mijnes had kunnen maken :') Al is hij eerder blij met de omvang van mijn voorgevel.

SPOILER
pi_131396673
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 21:19 schreef WupWup het volgende:

[..]

Geen enkele. Je baarmoeder richt zich op gedurende het eerste trimester en begin tweede trimester. Ik heb zelf ook een naar achter liggende baarmoeder in nietzwangere staat.
Dankjewel!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_131396975
Rfr mooie opmerking van je man.
  vrijdag 20 september 2013 @ 22:10:01 #194
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_131397464
Ik moet nog even jompelen voor een goede seo *O*

RFR, wuaha! Die mannen ook! :D

Jips een positief ctgtje! *O*

Marel :*

Dot, kan me voorstellen dat dat schrikken is :*

Fr. Heftige dingen allemaal weer hoor! :*

Hormonenpoel: ik kan wel van alles janken :'( hahaha. Emotionele geit. Mooie liedjes, groot nieuws, intense gevoelens. Volgens mij kan ik nog janken van de vogeltjesdans, werkelijk. En ik riep een aantal weken geleden nog wel dat ik heulemaaaaal niks merkte aan m'n emoties. :')
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_131398163
Ik heb ook ineens last van emo gedoe KP. Ik stond woensdag te strijken en op de achtergrond stond love is in the air aan. Normaal zou ik er niet eens naar kijken, maar nu hoorde ik alleen maar dat mensen naar een familielid toe mochten na jaren en hupsa janken geblazen. :') Terwijl ik normaal echt een ijskonijn ben.
  vrijdag 20 september 2013 @ 23:17:11 #196
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_131400614
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 17:39 schreef RunForrestRun het volgende:

Een man naar mijn hart, zo is het ook!

SPOILER
  vrijdag 20 september 2013 @ 23:23:55 #197
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131400897
Mijn man ook niet, gelukkig :9 O+.
KuikenGuppy
pi_131405572
Kim wat ontzettend fijn dat jullie treintje zo mooi klonk! En die emoties, zo herkenbaar. Een van mijn eerste huilbuien was in de auto toen ik een lammetje bij mamaschaap zag drinken O+

Marel wat duurt wachten dan lang he :*

Wup een goede seo én nog steeds een meisje, fijn zeg!

RFR, prachtige opmerking van je vent :')

Jip goed ctg! Wat balen van het bloeverlies weer. Hopelijk de komende dagen ook alles goed.

Dot iell wat een rotbeesten die teken. Hopelijk is die ab-kuur voldoende maar hou de plek goed in de gaten hoor! Als het na de abkuur ook maar iets roodkleurt gelijk weer aan de bel trekken.

Hier helemaal in love, gister 3d echo gehad en mannetje is zo ontzettend schattig! en een kopietje van z'n moeder O+
pi_131405675
Ohh enne 31 weken hier! :D
  zaterdag 21 september 2013 @ 08:49:23 #200
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_131405756
31 weken! *O*

Gisteravond via marktplaats weer een item op ons babylijstje af kunnen vinken:
Kinderwagen, mooie Mutsy 4rider single spoke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')