Neuh, verre vanquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Is er iets aan de gang bij je gotc?
ja 6+7=13okt dus uiterlijk 15okt heb jij je bobje wel.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Neuh, verre vanHier en daar een verdwaalde harde buik. Maar zal bij mij niet later worden dan half oktober.
Bij ons is de eerste afspraak rond 10 weken, dat is dan ook gelijk termijnecho. En ik heb die dinsdag. Omdat ik sinds gisteren wat roze/bruin slijm verlies (sorry for details...) vind ik het weer extra spannend! Wanneer heb jij termijnecho?quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:35 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Marel,heb jij nog geen echo gehad? Ik zie dat je net iets verder dan ik bent.
Heb je inmiddels nog vaker wat rozig slijm/bloed verloren dan?quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:25 schreef marel88 het volgende:
[..]
Bij ons is de eerste afspraak rond 10 weken, dat is dan ook gelijk termijnecho. En ik heb die dinsdag. Omdat ik sinds gisteren wat roze/bruin slijm verlies (sorry for details...) vind ik het weer extra spannend! Wanneer heb jij termijnecho?
Dot wat balen van die tekenbeet... Gelukkig is er wel een passende behandeling.
En Wup, wat fijn een goede SEO! En wat bijzonder dat je jezelf kan pret-echoën.
Bubs, gelukkig ligt je kleintje er nog steeds mooi met het koppie naar beneden bij!
O, en dat slijmverlies vind ik maar niks. Maakt echt heel onzeker, bah!
Ja, vanochtend steeds kleine beetjes, heb ook even met de VK gebeld. Als het echt bloed wordt of ik buikpijn krijg even bellen, ook in het weekend op het spoednummer eventueel. Ben zelf ook wel van het afwachten, ook omdat m'n man weer in het buitenland is en ik liever samen met hem volgende week hoor als het niet goed is...quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb je inmiddels nog vaker wat rozig slijm/bloed verloren dan?
Dat zei de assistente ook, het kan erbij horen. Maar tnx, alleen thuis en nog niemand die het weet dus niemand om mee te delen. Ben ik weer extra blij met dit forum!quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:40 schreef _NIKKI_ het volgende:
Marel, ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Ik had met mijn bloedverlies het "geluk" toch al op de IVF poli te lopen en daardoor heb ik twee extra echo's gehad nog voor ik 10 weken zwanger was. Zonder die echo's trok ik het echt slecht/niet. Maar zolang je geen krampen en vers bloed hebt hoeft het echt helemaal niets te betekenen hoor.
Vervelend he die harde buikenquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:33 schreef Jipster het volgende:
Hier goed ctg gehad. Wel fikse harde buiken. En door t bloedverlies moet ik morgen en zondag en dan weer maandag ook even ctg maken. Wel fijn ook voor eigen geruststelling.
Dot wat naar een tekenbeet. Hopelijk niet teveel last van en werkt je kuur!
Spannend Marel! En slijm of bloedverlies is zeker
Even een vraagje want mijn geheugen is stuk. De gyn had gisteren met een meetlint mijn baarmoeder gemeten en kwam uit op 28 en een heel klein beetje. Moest ik hier nu 4 bij optellen om aan de geschatte groei te komen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:19 schreef WupWup het volgende:
Jipster, wat is de oorzaak van je bloedverlies steeds?
Nee nog niet. Een lange echo + doppler onderzoek de volgende controle. Doppler omdat de groei weer lijkt af te vakken?quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:18 schreef ferrari_rood het volgende:
harde buiken lijkt mij echt niks. Bubsel hebben ze bij jou nu wel een plan van aanpak? Word je ingeleid? je bent bijna 40wk toch?
ook frustrerend of niet?quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee nog niet. Een lange echo + doppler onderzoek de volgende controle. Doppler omdat de groei weer lijkt af te vakken?
Ja en bij ons in de familie zijn de kindjes ook niet erg groot. Het zal wel niet zo verontrustend zijn als bij jou anders hielden ze me wel strenger onder controle.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:37 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ook frustrerend of niet?
Houden ze het toch op je operatie dat de groei wat achterblijft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |