Ik ben graag de uitzondering op de regelquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:36 schreef ferrari_rood het volgende:
ook spannend bij jou dus. sept en okt zijn niet de maanden om zorgeloos zwanger te zijn/ te bevallen.
Je had ook wat issues met een echo toch?quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben graag de uitzondering op de regel
Ik meende dat wb opmeten van je eigen buik puur voor de groei van je baarmoeder is, zegt niks over het kindjeEn het is idd +4.
Ja, maar niks serieusquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:22 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Je had ook wat issues met een echo toch?
Maar jij bevalt gewoon met 40wk zonder inleiding geen voorwerk ed. Van een kindje met een mooi gewicht. Deal???
Ah! Nou dat is gelukkig dan nu al bijna! En rozig slijmverlies klinkt op zich niet ernstig,maar ik kan me je stress echt levendig voorstellen! Succes en sterkte met de dagen tot de echo door te komen!quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:25 schreef marel88 het volgende:
[..]
Bij ons is de eerste afspraak rond 10 weken, dat is dan ook gelijk termijnecho. En ik heb die dinsdag. Omdat ik sinds gisteren wat roze/bruin slijm verlies (sorry for details...) vind ik het weer extra spannend! Wanneer heb jij termijnecho?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:22 schreef Burdie het volgende:
Dus jij hebt een dagelijks spuitende man, coco?.
Zelfs alleen het lezen van 'chocoladefondue met zalm' maakte me een beetje misselijk. Dries in zijn gele zwemslip?quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
En ik had nog een kortstondige romance met Dries Roelvink die mij chocoladefondue met gerookte zalm voorschotelde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee! Ik vroeg gisteravond toevallig ook zoiets. Ik weet sinds gisteren zeker dat ik een gekantelde baarmoeder heb. Was bij eerdere inwendige echo's bij m'n miskramen al half half medegedeeld, maar nu werd het pad echt als 'anders' bestempeld. Zal even kijken if ik m'n post van gisteren nog even omhoog kan halen, want ik ben nieuwsgierig, FR is het en jij dus ook al.quote:[b]Op vrijdag 20 september 2013 17:31 schreef Poppejans het volgende:[/
Ik schijn een gekantelde baarmoeder te hebben (in de zwschap v Wolf nog nooit gehoord btw) daardoor moest ik rekening houden dat de echo misschien weer inwendig moet ivm goed zicht.
Weet iemand of een gekantelde baarmoeder eigenlijk invloed heeft op een bevalling?
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:58 schreef Kursor het volgende:
Trouwens nu ook echt gehoord dat ik een naar achter gekantelde baarmoeder heb. Zegt erg weinig, maar omdat het bij iedere echo een soort van gezegd werd, nu wel eens leuk om officieel te hebben. Zou dat ook enige rol kunnen spelen bij rugweeen, bekkenpijn of een veel te kleine buik bij de termijn? #bennietnieuwsgierigofzo
Rugweeën en minder ver uitstekende buik lijken me wel logisch, maar geen idee of het zo is. Sowieso kantelt je bm nog ergens rond 12 wk ofzo, dacht ik. Maar daar weten de deskundigen vast meer van!quote:
Hahaquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:39 schreef RunForrestRun het volgende:
Gisteren zei lief opeens tegen me: "Weet je wat ik extra leuk vind aan je, nu je zwanger bent?"
Dus ik dacht dat hij iets heel romantisch zou gaan zeggen, iets als 'Dat je zo'n mooie buik krijgt', 'Dat je nog liever bent dan normaal' (ik word heel huisvrouwerig van zwanger zijn, telkens zijn broodjes smeren en hem koffie, koekjes, zelfgemaakte cakejes brengen)....
"Dat je zo'n lekkere ronde kont krijgt." *PETS*
Dank voor alle lieve reacties, ik had dat onzekere tot nu eigenlijk helemaal niet (lekker was dat!) maar nu wel dus... En het is maar een ietsiepietsie klein dingetje vergeleken met alle andere zorgen maar tochquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik staar ondanks een goede echo waarop een flink kloppend hartje te zien was,nog steeds elke keer naar het wcpapier als ik afveeg...
Geen enkele. Je baarmoeder richt zich op gedurende het eerste trimester en begin tweede trimester. Ik heb zelf ook een naar achter liggende baarmoeder in nietzwangere staat.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ah! Nou dat is gelukkig dan nu al bijna! En rozig slijmverlies klinkt op zich niet ernstig,maar ik kan me je stress echt levendig voorstellen! Succes en sterkte met de dagen tot de echo door te komen!
Ik staar ondanks een goede echo waarop een flink kloppend hartje te zien was,nog steeds elke keer naar het wcpapier als ik afveeg...
De 30e mag ik voor een tweede echo,dan ben ik ruim 10 weken en is alles beter meetbaar. Ik had de eerste echo wat eerder omdat er twijfel was over de termijn.
Ik schijn een gekantelde baarmoeder te hebben (in de zwschap v Wolf nog nooit gehoord btw) daardoor moest ik rekening houden dat de echo misschien weer inwendig moet ivm goed zicht.
Weet iemand of een gekantelde baarmoeder eigenlijk invloed heeft op een bevalling?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
Haha RFR bij die *pets* moest ik lachen. Mijnes vind mijn buik ook leuk. Sowieso vindt hij zwangere vrouwen mooi zegt hij.+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En RFR, precies een opmerking die mijnes had kunnen makenAl is hij eerder blij met de omvang van mijn voorgevel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewel!quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:19 schreef WupWup het volgende:
[..]
Geen enkele. Je baarmoeder richt zich op gedurende het eerste trimester en begin tweede trimester. Ik heb zelf ook een naar achter liggende baarmoeder in nietzwangere staat.
Een man naar mijn hart, zo is het ook!quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:39 schreef RunForrestRun het volgende:
Gisteren zei lief opeens tegen me: "Weet je wat ik extra leuk vind aan je, nu je zwanger bent?"
Dus ik dacht dat hij iets heel romantisch zou gaan zeggen, iets als 'Dat je zo'n mooie buik krijgt', 'Dat je nog liever bent dan normaal' (ik word heel huisvrouwerig van zwanger zijn, telkens zijn broodjes smeren en hem koffie, koekjes, zelfgemaakte cakejes brengen)....
"Dat je zo'n lekkere ronde kont krijgt." *PETS*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |