abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131345160
FR, heftige zwangerschap ook weer zo. Heb je bij Ean ook zo moeten spugen tijdens de bevalling? En de waardes van je schildklier, kan dat nog wat veranderen aan de datum waarop ze willen inleiden?

:* ook voor de dames met bekkenklachten.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 19 september 2013 @ 12:59:13 #27
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131345172
Fr :* sterkte ermee
pi_131345203
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 12:58 schreef Soempie het volgende:
FR, heftige zwangerschap ook weer zo. Heb je bij Ean ook zo moeten spugen tijdens de bevalling? En de waardes van je schildklier, kan dat nog wat veranderen aan de datum waarop ze willen inleiden?

:* ook voor de dames met bekkenklachten.
Ean was keizersnede maar daarna meteen moeten spugen, ik denk niet dat de waardes nog van invloed zijn.
pi_131345569
Kursor, klinkt goed, maar kan me de onzekerheid wel voorstellen. Dat de eerste weken maar om mogen vliegen met telkens goede, mooie echo's. :*

quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:00 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ean was keizersnede maar daarna meteen moeten spugen, ik denk niet dat de waardes nog van invloed zijn.
Ah oke, en de periode na de bevalling? Werd het toen wel snel beter eigenlijk? Dat je hopelijk wel gewoon in je kraamtijd kunt genieten zonder je zo beroerd te voelen...

quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 08:27 schreef Jipster het volgende:
Haha precies dat, te moe en geen zin meer terwijl alles overhoop ligt... >:)

Bij jou gaat het ook alweer opschieten, alles ok Soempie?
Ja, hier gaat alles z'n gangetje. De zwangerschap lijkt echt voorbij te vliegen zo, met een rondlopende dreumes erbij.

Enige zorg is nu de opvang tijdens de bevalling. Hoe regelen jullie dat? Hier werkt iedereen en familie woont allemaal minimaal een uur verder. Ik zie echt al voor me dat op het moment zelf niemand bij kan springen en ik alleen moet bevallen. :') Keuze ziekenhuis of thuis vind ik ook nog lastig, mocht het spontaan beginnen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_131345695
FR :*

Die rugpijn net boven je billen als je loopt en soms helemaal verkeerd schiet als je net op staat, is dat van mijn bekken?
pi_131345735
Ik denk het dot. Die pijn herken ik wel.
pi_131345767
Ai FR, dat is minder zeg. Hebben ze ook dopplers gemeten? Fijn dat er nu een heus einde in zicht is.
pi_131345779
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:13 schreef Soempie het volgende:

Ja, hier gaat alles z'n gangetje. De zwangerschap lijkt echt voorbij te vliegen zo, met een rondlopende dreumes erbij.

Enige zorg is nu de opvang tijdens de bevalling. Hoe regelen jullie dat? Hier werkt iedereen en familie woont allemaal minimaal een uur verder. Ik zie echt al voor me dat op het moment zelf niemand bij kan springen en ik alleen moet bevallen. :') Keuze ziekenhuis of thuis vind ik ook nog lastig, mocht het spontaan beginnen.
Hier een geplande ks, dus dat is met opvang geregeld. En mocht het spontaan beginnen, dan mogen we bij naaste buren en achterburen aanbellen (ook snachts) en dreumes daar parkeren, of in zn eigen bed laten snachts, tot dat mijn ouders hier zijn en hem opvangen. Best een gedoe wel ja...
pi_131345812
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:19 schreef WupWup het volgende:
Ai FR, dat is minder zeg. Hebben ze ook dopplers gemeten? Fijn dat er nu een heus einde in zicht is.
Niks meer gemeten.
Hier is de opvang ook geregeld aangezien we een begin en einddatum weten. Daarbij gaat ze ook nog gewoon naar de opvang.
pi_131345884
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:13 schreef Soempie het volgende:

Ik ga thuis bevallen en we zien wel hoe het loopt wb opvang. Eerste keuze is schoonmoeder, want die woont en werkt dichtbij. Als dat niet lukt, dan bekijken we wat mijn moeder kan betekenen, maar die woont wel drie kwartier rijden verderop en nog veel langer in geval van spits. Ach, en misschien beval ik wel 's nachts en slaapt de oudste gewoon door. En ik zou het ook niet onoverkomelijk vinden als ze er bij is. Dat is absoluut niet de bedoeling, maar ook geen wereldramp.
  donderdag 19 september 2013 @ 13:24:25 #36
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131345918
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:17 schreef Dot. het volgende:

Die rugpijn net boven je billen als je loopt en soms helemaal verkeerd schiet als je net op staat, is dat van mijn bekken?
Yup, zijn je SI gewrichten :)
pi_131345969
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:24 schreef GotC het volgende:

[..]

Yup, zijn je SI gewrichten :)
Fijn :') Dat begint dan al vroeg...
  donderdag 19 september 2013 @ 13:32:55 #38
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131346165
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:26 schreef Dot. het volgende:

[..]

Fijn :') Dat begint dan al vroeg...
:* Dan kan je iig er snel naar handelen!
pi_131346750
Fr :* wat heftig allemaal.

Ymme rust maar lekker uit wie weet moet je al snel aan de bak ;)

Bezoek bij de huisarts gedaan, niet zoveel aan gehad. Ze heeft overleg gehad met de uroloog. Nu wederom een ab kuur maar wel eentje die langer duurt. En na afloop weer testen. Dus we zullen zien
pi_131347964
Nou hopelijk helpt deze kuur dan goed martine. Ik weet niet of je het al doet, maar cranberry's schijnen goed te helpen tegen blaas ontstekingen. Mijn moeder slikt elke dag 1 zn capsule en heeft er sinds dien geen last meer van gehad.

FR hopelijk ben je snel van je klachten af als de kleine er is zodat je kan gaan genieten. Dat heb je wel verdiend.

Hoe zal het met Skips gaan vandaag?
pi_131348078
Je hebt geen droomzwangerschap gehad fr, fijn dat het einde in zicht is. Sterkte met de laatste loodjes.
pi_131348110
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:17 schreef Dot. het volgende:

Precies dat heb ik ook!
Kan morgenmiddag gelukkig al bij de fysio terecht.
pi_131348179
dat deze ab kuur maar snel mag helpen martine. en de klachten ook wegblijven.
Ik hoop gewoon dat de schattingen niet klopen en de baby iets groter is. Zo niet en moet het in het z-huis blijven ook prima. Ik heb mij er wel bij neergelegd. Het doet zeer dat mijn lichaam hierin faalt maar het sterkt wel mijn gevoel om niet aan een 3e zwangerschap te beginnen.
pi_131348769
Is het al gelukt met aan je leidinggevende vertellen, MevrMus? Wel fijn dat het een vrouw is die ook zo'n baan met kids heeft gecombineerd, dat geeft iets meer kans op begrip denk ik.

Ik had vanochtend een klein beetje roze-achtigs bij het afvegen en realiseerde me maar weer eens dat het ook zomaar nog mis kan gaan. Het is bij dat ienieminiebeetje gebleven tot nu toe, en geen klachten, maar wat zal ik blij zijn als ik dinsdag goed nieuws krijg bij de echo...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 19 september 2013 @ 15:11:54 #45
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_131349134
Snelle update:

Ik leef nog! Wel helemaal kapot nu. Over drie weken een nieuwe afspraak en tot die tijd hoef ik niets.

Jullie zijn lief!

Later even goed reageren op iedereen die dat ook goed kan gebruiken. :*
pi_131349389
Oh FR toch. Ik hoop zo dat je een mooie bevalling hebt en je daarna snel weer op de been bent! :*

Martine hopelijk doet deze kuur zn werk goed!

Ik heb ineens een hele rustige baby
Gisteravond vanaf avondeten niets meer gevoeld, ook niet toen ik ging slapen en op mn zij lag. Vriendlief heeft m vanmorgen heel duidelijk voelen schuiven en schoppen O+ toen sliep ik nog. T is dat hij het me vertelde anders had ik vanmorgen gebeld. Nu heb ik m een keer voelen schuiven maar meer niet. Ben onderweg naar huis, uurtje in de auto (rijd niet zelf) maar als ik m niet voel ga ik toch maar bellen hoor :@
Heb thee met veel suiker op in de hoop dat hij daarvan zou bewegen maar dat heeft ook niet geholpen.
pi_131349414
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:11 schreef ProjSkippy het volgende:
Snelle update:

Ik leef nog! Wel helemaal kapot nu. Over drie weken een nieuwe afspraak en tot die tijd hoef ik niets.

Jullie zijn lief!

Later even goed reageren op iedereen die dat ook goed kan gebruiken. :*
:* 3 weken geen MOET. fijn!!
pi_131349697
Bedankt nog voor de reacties op mijn vraag over vroege bekkenpijn. Het kan dus wel al heel vroeg. Goed om te weten; iets om in de gaten te houden dus :Y

Kursor, fijn dat de echo zo goed was als 'ie maar kon zijn atm :Y

FR, het einde is in ieder geval in zicht :) Hopelijk verloopt de bevalling een stuk fijnen dan je zwangerschap.

Skippy: ik sluit me aan bij Mabawa, fijn dat je 3 weken even niks hoeft nu :)

Marel, dat is even schrikken idd. Maar gelukkig is het bij dat ene beetje -en verder helemaal geen klachten- gebleven. Vast niks aan de hand en gewoon goed nieuws op dinsdag!

Mabawa, tijdens mijn zwangerschap van Saartje voelde ik haar echt maar heel weinig bewegen als ik zelf (druk) bezig was. Vooral na het werk en tijdens relaxmomentjes voelde ik haar. Misschien werkt dat ook wel een beetje zo bij jou. Voel je 'm zo flink bewegen hopelijk :)
pi_131350137
Ik voel m echt altijd. Sowieso als ik naar bed ga en op mn buik/zij lig gaat hij tekeer. Maar ook als ik in de auto zit bijvoorbeeld. Gisteren was hij in de middag tijdens een werkpresentatie heel druk, daarna nog even met t eten. Voel m zo'n 15-20 minuten per uur zeg maar, ook als ik in gesprek ben ofzo
Nu gewoon uren niet :{
pi_131350216
is hij anders gaan liggen mabawa?

Marel schrikken en succes met je spoiler.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')