SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 september 2013 10:33 schreef Fazzoletti het volgende:
Maar op zich is dat toch positief Kursor?
Hier nu 6/7 weken en af en toe moe en steken in m'n buik. Gisteren wel iets pijnlijks ontdektHaha, herkenbaar helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Vind het nu ook niet leuk meer, ik krijg dan standaard een harde buik.
Kursor, het klinkt idd wel positief toch? Ik snap dat je liever al wat meer had gezien op de echo, maar het is nog zo vroeg... stomme eerste paar wachtweken ook he.
Ik werd vanmorgen wakker met allemaal prikkende, krampachtige steekjes in m'n buik. Voelde niet fijn. Gelukkig was het na een warme douche over.
Misschien kan je vk je aan een goed adresje helpen?quote:Op donderdag 19 september 2013 11:31 schreef Burdie het volgende:
Bubs, dat jouw beeb nog kan draaien joh! Zeg maar dat ze van ons weer terug moet gaan liggen zoals ze lag!
Oja nog een vraag nav het vorige topic, hoe/waar vind je een goede (bekken)fysiotherapeut?
Raar maar ook heerlijk lijkt me dat!quote:Op donderdag 19 september 2013 11:18 schreef GotC het volgende:
Thanks for asking Mabawa!Gaat goed hier, voel me eigenlijk prima en ben lekker relaxed. Alles is klaar, hoef alleen nog te wachten. Raar
Iets aan de gang? Zal wel niet toch. Mijn lichaam weet niet eens hoe dat moet johquote:Op donderdag 19 september 2013 10:26 schreef GotC het volgende:
Bubs, weer naar dwars?Wat een dwarsliggertje heb je daar meid!
Voor meiden met bekkenklachten, liever op tijd naar de fysio dan ermee doorlopen!
Ymme, goed dat je gaat vragen of je kleine mag blijven logeren bij oma&opa. Klinkt alsof er iets aan de gang is? Lekker rustig aan doen!
Ik had de datum wel verwacht. Bloed spugen kunnen ze niks mee. Ik neem maar een emmer mee naar het z-huis denk ik. Ik zie mij heel de bevalling wel spugen.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:37 schreef ikke_84 het volgende:
ach frsnap dat je dat moet verwerken. Ben je wel blij met de datums die ze hebben gegeven of had je van te voren wat anders verwacht? Wanneer krijg je de uitslag van je bloed en wat zeiden ze over het bloed spugen?
Ean was keizersnede maar daarna meteen moeten spugen, ik denk niet dat de waardes nog van invloed zijn.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:58 schreef Soempie het volgende:
FR, heftige zwangerschap ook weer zo. Heb je bij Ean ook zo moeten spugen tijdens de bevalling? En de waardes van je schildklier, kan dat nog wat veranderen aan de datum waarop ze willen inleiden?ook voor de dames met bekkenklachten.
Ah oke, en de periode na de bevalling? Werd het toen wel snel beter eigenlijk? Dat je hopelijk wel gewoon in je kraamtijd kunt genieten zonder je zo beroerd te voelen...quote:Op donderdag 19 september 2013 13:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ean was keizersnede maar daarna meteen moeten spugen, ik denk niet dat de waardes nog van invloed zijn.
Ja, hier gaat alles z'n gangetje. De zwangerschap lijkt echt voorbij te vliegen zo, met een rondlopende dreumes erbij.quote:Op donderdag 19 september 2013 08:27 schreef Jipster het volgende:
Haha precies dat, te moe en geen zin meer terwijl alles overhoop ligt...![]()
Bij jou gaat het ook alweer opschieten, alles ok Soempie?
Hier een geplande ks, dus dat is met opvang geregeld. En mocht het spontaan beginnen, dan mogen we bij naaste buren en achterburen aanbellen (ook snachts) en dreumes daar parkeren, of in zn eigen bed laten snachts, tot dat mijn ouders hier zijn en hem opvangen. Best een gedoe wel ja...quote:Op donderdag 19 september 2013 13:13 schreef Soempie het volgende:
Ja, hier gaat alles z'n gangetje. De zwangerschap lijkt echt voorbij te vliegen zo, met een rondlopende dreumes erbij.
Enige zorg is nu de opvang tijdens de bevalling. Hoe regelen jullie dat? Hier werkt iedereen en familie woont allemaal minimaal een uur verder. Ik zie echt al voor me dat op het moment zelf niemand bij kan springen en ik alleen moet bevallen.Keuze ziekenhuis of thuis vind ik ook nog lastig, mocht het spontaan beginnen.
Niks meer gemeten.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:19 schreef WupWup het volgende:
Ai FR, dat is minder zeg. Hebben ze ook dopplers gemeten? Fijn dat er nu een heus einde in zicht is.
Ik ga thuis bevallen en we zien wel hoe het loopt wb opvang. Eerste keuze is schoonmoeder, want die woont en werkt dichtbij. Als dat niet lukt, dan bekijken we wat mijn moeder kan betekenen, maar die woont wel drie kwartier rijden verderop en nog veel langer in geval van spits. Ach, en misschien beval ik wel 's nachts en slaapt de oudste gewoon door. En ik zou het ook niet onoverkomelijk vinden als ze er bij is. Dat is absoluut niet de bedoeling, maar ook geen wereldramp.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:13 schreef Soempie het volgende:
Enige zorg is nu de opvang tijdens de bevalling. Hoe regelen jullie dat? Hier werkt iedereen en familie woont allemaal minimaal een uur verder. Ik zie echt al voor me dat op het moment zelf niemand bij kan springen en ik alleen moet bevallen.Keuze ziekenhuis of thuis vind ik ook nog lastig, mocht het spontaan beginnen.
Yup, zijn je SI gewrichtenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:17 schreef Dot. het volgende:
FR
Die rugpijn net boven je billen als je loopt en soms helemaal verkeerd schiet als je net op staat, is dat van mijn bekken?
Precies dat heb ik ook!quote:Op donderdag 19 september 2013 13:17 schreef Dot. het volgende:
FR
Die rugpijn net boven je billen als je loopt en soms helemaal verkeerd schiet als je net op staat, is dat van mijn bekken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 september 2013 15:11 schreef ProjSkippy het volgende:
Snelle update:
Ik leef nog! Wel helemaal kapot nu. Over drie weken een nieuwe afspraak en tot die tijd hoef ik niets.
Jullie zijn lief!
Later even goed reageren op iedereen die dat ook goed kan gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |