abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131421779
oh daar :D nou snel naar boven dan in dat geval xD vooruit dan maar :+
:)
pi_131422473
Gotc en Yur, nog gefeliciteerd met jullie jubileum.

Laat ik het zo zeggen buurvrouw; we hebben straks drie (!) van hetzelfde. :+
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_131422573
Geen koelkast voor de buurvrouw dus? :P Kippenhok bij jullie thuis straks flower, wat leuk!
  zaterdag 21 september 2013 @ 21:12:41 #254
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_131422679
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 21:10 schreef Mabawa. het volgende:
Geen koelkast voor de buurvrouw dus? :P Kippenhok bij jullie thuis straks flower, wat leuk!
hey! De koelkast had ik al! Maar dan weet ik genoeg Flower :P het tegenovergestelde van ons dus. :+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_131422874
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 21:12 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

hey! De koelkast had ik al! Maar dan weet ik genoeg Flower :P het tegenovergestelde van ons dus. :+
De koelkast had je al inderdaad maar de jacuzzi gaat aan je neus voorbij idd. ;-)
pi_131422886
Jullie typen in raadsels. Mijn brein snapt het niet meer, maar ik gok een meid voor flowerbox.

Gotc en yur nog van harte met jullie jubileum.
pi_131423221
Hmmm...lurken in het kraamhotel, wie weet :9 M. zei overigens laatst dat hij wel jullie Bob wil bewonderen.
Zolang ik je maar niet op "mijn afdeling" zie :{w

Nou goed, ik sluip weer weg hier.
Hoewel ik zwangeren en baby's nog altijd geweldig vind, ben ik hier niet bepaald op mijn plek :W
Don't you love her madly?
pi_131433734
Meld!

Hier drukke dagen gehad en vandaag weer, ik kan niet bijhouden hier.

Marel, sterkte. Hoe is het nu?

Leuke verrassing voor je man Flowerbox!

FR. :*
pi_131433770
Wat ben je al vroeg wakker jips.

hier is ean er niet maar zijn we beide al even wakker. vannacht op een enkele keer na mijn voet op vriends helft gehad te hebben ben ik keurig op mijn eigen helft blijven liggen.
pi_131433777
Dreumes had spooknacht :{ en ook weer vroeg present.
Ik lig ook niet lekker meer in bed laatste dagen, heel stijf etc. Dus ga liever opstaan dan.

Ean nachtje logeren?
pi_131433814
Mornings!
Hoe was je etentje Nikki? En Flower, wat leuk dat je het geslacht nu weet! Vroege vogel, Jips... Maar als liggen niet meer lekker is, is eruit gaan ook ok.
Lief, al jullie eescties, dank! Hier nog steeds hetzelfde, bloed en een beetje buikpijn. Maar het gaat prima met me, ik stel me in op een mk, kan het alleen maar meevallen dinsdag!
Vandaag lekker pyjamadag met man en peuter O+
  zondag 22 september 2013 @ 08:42:33 #262
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_131433990
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 10:13 schreef ikke_84 het volgende:

Nobono heel fijn om weer wat af te kunnen strepen, welke kleur hebben jullie gekocht?

Een zwarte met grijs van binnen...via marktplaats. Allemaal hoesjes erbij (regen/muggen) maxi cosi erbij! Nu alleen nog even opzoek naar een nieuwe binnenhoes voor de reiswieg (iemand een idee of die te koop zijn?) of deze een keer goed wassen. Niet heel vies, maar wel een beetje.

Marel, lekker rustig aan en ik hoop toch voor je dat het geen mk is!
mmmmm...pyjama dag met de kleine, daar kijk ik ook wel naar uit! En babyzwemmen en... O+
pi_131434034
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 18:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
Haha RFR bij die *pets* moest ik lachen. Mijnes vind mijn buik ook leuk. Sowieso vindt hij zwangere vrouwen mooi zegt hij.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heeft die van mij dan weer geen last van :+

Ik zie wat wisseldagen voorbij komen, altijd fijn *O*

Gotc gefeliciteerd met je jubileum! (In onze agenda staat ook 'jubileum' (vandaag), maar wij kunnen het ons allebei eigenlijk niet herinneren..)

TAP, kan ik me heel goed voorstellen!

Wat leuk Flower!

Marel ik ga voor je duimen, vanaf vandaag tot en met dinsdag!

Ik ook een *O* : vandaag ben ik op de helluft!
Omdat ik vandaag 20 weken ben, mag ik van mezelf een foto op FB plaatsen. Dit heb ik tot nu toe expres nog niet gedaan. Ik wil namelijk niet zo iemand zijn die haar vrienden overvoert met informatie over haar zwangerschap - die uiteindelijk natuurlijk het meest speciaal en belangrijk voor haarzelf en de man is. Dus behalve de mededing van de zwangerschap, die ik niet eens zelf gedaan maar mijn lief, staat er nog niets op FB.
Ik heb ook al tegen mezelf gezegd dat straks als de kleine er is, er een limiet is van aantal foto's dat ik mag delen.

Woensdag eindelijk echo! *O*
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  zondag 22 september 2013 @ 08:54:29 #264
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131434046
Jip+FR, jullie waren er vroeg bij vanmorgen!

Marel, ik duim toch nog voor je :* Geniet van je pyjamadag!

38 weken vandaag *O* Heb het idee dat hij misschien een stuk is ingedaald. Hoor het woensdag wel :z

RFR 20 weken joh, gewoon op de helft! En gefeliciteerd met jullie jubileum, voor wat dan ook :P Wij zijn ook niet van plan veel foto's te delen op FB. Heb ook maar 1 buikfoto erop, van 32 weken..
Burdie 19 weken, als ik me niet vergis *O*
  zondag 22 september 2013 @ 08:57:35 #265
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_131434063
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 08:51 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

Woensdag eindelijk echo! *O*
Wij dinsdag! Zin maar ook erg spannend... *O*
  zondag 22 september 2013 @ 09:10:12 #266
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131434115
Zo leuk om je kindje weer te zien na die tijd O+ Ben benieuwd naar jullie SEO's!
pi_131434123
20 weken voor RFR en 38 voor Got! *G*

Bijna echo NoBoNo en RFR. Toch altijd weer spannend he.

Marel :* Wat een onzekerheid. Lekker een pyjamadagje.

Hier ook zoiets. Lekker niets!
  zondag 22 september 2013 @ 09:32:29 #268
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131434207
Meld

20 weken voor RFR en 38 voor Gotc *O*

Marel wat een onzekerheid :*
pi_131434781
Mijn etentje gisteren was leuk alleen kreeg ik migraine halverwege de avond. -O- Ik had het al een beetje ingecalculeerd want zaterdag is bijna standaard hoofdpijndag hier. Maargoed, gelukkig heb ik nog vriendinnetjes die graag richting kroeg gaan (ik niet ;) ), dus het is niet laat geworden, denk een uur of 10. Ze waren de deur nog niet uit of ik ben in de douche gesprongen om nog enigszins verlichting te krijgen. Maar ik heb echt een ruknacht gehad door de migraine. Vanmiddag heb ik een verjaardag maar weet nog niet of ik ga, want ik voel me nog meer dood dan levend.

Marel, wat een onzekerheid voor jou. Ik duim voor je dat het niets is en je gewoon een mooi minimensje op de echo te zien krijgt. :*

RFR 20 weken en Burdie 19 weken wat gaat het hard!

Spannend die echo's van volgende week!

Wij mogen morgen weer naar de gyn. Ik hoop heel stiekem dat ze al iets kunnen zeggen over jongetje(s)/meisje(s), maar het is nog wel erg vroeg met 14w6d. Anders moeten we nog 1,5 week extra wachten want 4 okt heb ik een pretecho geboekt. :)

En over FB, ik heb alleen mijn zwangerschap aangekondigd en daarna niets meer. Als we de geslachten weten komen die er denk ik ook wel op. Daar moet ik alleen nog even een creatieve manier voor bedenken. Iets met een foto van L. tussen muisjes ofzo.
pi_131435573
wisseldag voor rfr, gotc en burdie *O*
Nikki beterschap migraine sucks
Marel :* lekker hangen vandaag
pi_131438258
Jammer dat het etentje in een migraineaanval eindigde Nikki. Maar toch wel fijn dat je je vriendinnen weer even hebt gezien.

Ik heb behalve de aankondiging ook niets meer op FB gezet. Of ja een foto van een impulsieve maar oh zo schattige babyaankoop maar geen buiken ofzo.
pi_131441557
Wat klote van die migraine, Nikki -O- Voel je je inmiddels wat beter? Ga je nog naar de verjaardag/ben je nog geweest?

Met de zwangerschap van Saar heb ik praktisch niks gedaan op facebook. Wel soort van aangekondigd, zo:

Ow, en ik geloof eigenlijk niet in zwangerschapsdementie. Maar toch was ik het brood kwijt net. En vond ik het terug in de koelkast :')
pi_131445140
Meldt, zonder bij gelezen te hebben!
pi_131454527
Toffe aankondiging op FB Coco! Lekker origineel!

Ik ben ondanks mijn hoofdpijn toch naar de verjaardag gegaan. Na 1,5 uur daar konden we weer naar huis omdat L. ineens heel hangerig en heet was geworden. Bij het tempen thuis had ze 39.3, geen wonder dat ze zich belabberd voelde. We waren al om 13:00 uur op de verjaardag, dus we waren vroeg thuis en hebben de hele middag op de bank gehangen. Wordt een gebroken nachtje voor ons want door een paar keer koortsstuipjes in het verleden moet L. elke 5 uur paracetamol. En ze slaapt bij ons in bed, omdat we het toch wel eng vinden. Ik heb met manlief afgesproken dat ik in het bed van L. ga liggen als ze onrustig is, want met mijn migraine is goede nachtrust echt essentieel, anders kan ik er de klok op gelijk zetten dat ik morgen weer hoofdpijn heb.

Morgenmiddag moeten we naar de gyn. En stiekem hopen we dat die toch even tussen de beentjes van de babies wil kijken voor zover dat al mogelijk is bij net aan 15 weken. Manlief is er een soort van helemaal zenuwachtig voor. Ik heb hem maar vast aangegeven dat hij zich geen illusies moet maken, want er is best een kans dat er niet naar gekeken wordt en/of dat het nog niet te zien is.
  zondag 22 september 2013 @ 20:23:08 #275
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131454883
Leuke, originele aankondiging Coco!

Nikki, beterschap voor L en jou :* Wat naar ook, die koortsstuipen van L! Is je migraine wel iets beter ondertussen? Fijn dat je wel van gisteravond hebt genoten. Hoop dat jullie morgen tussen de beentjes kunnen spieken! Laat je het ook hier weten? O-)

Ik heb een drukke dag gehad. Met Yur naar de (ultra)marathon van Den Haag wezen kijken op verschillende plekken, dus totaal zo'n 3 uur gestaan. Maar de lopers waardeerden het en herkenden me elke keer :+
Daarna nog naar een kinderverjaardag geweest..wat een drukte :D O+
pi_131455040
nikki beterschap voor L en jezelf
Gotc wauw wat lang gestaan. had Yur een mooie tijd?

Ik heb ook hoofdpijn -O- gisterenavond ookal.
  zondag 22 september 2013 @ 20:32:04 #277
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131455312
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 20:26 schreef ferrari_rood het volgende:
nikki beterschap voor L en jezelf
Gotc wauw wat lang gestaan. had Yur een mooie tijd?

Ik heb ook hoofdpijn -O- gisterenavond ookal.
Hij stond braaf naast me ;) Doet geen lange afstanden zolang Bob er nog niet is.

Vervelend, die hoofdpijn -O- Hoe gaat het verder met je?
pi_131455680
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 20:23 schreef GotC het volgende:
Nikki, beterschap voor L en jou :* Wat naar ook, die koortsstuipen van L! Is je migraine wel iets beter ondertussen? Fijn dat je wel van gisteravond hebt genoten. Hoop dat jullie morgen tussen de beentjes kunnen spieken! Laat je het ook hier weten? O-)
Ja mijn hoofdpijn is nu wel oké, niet weg, maar wel goed te doen.

Enneh, als wij het geslacht van de babies weten, weten jullie het hier ook. ;)
Alleen de rest van de wereld mag dan nog even tot 4 oktober wachten. :)

Wat goed dat je nog 3 uur hebt gestaan in jouw toestand! :D Nu maar even met de beentjes omhoog dan!

FR ook al hoofdpijn. Hangt het in de lucht ofzo? -O- Hopelijk trekt het bij jou ook weer snel weg!
pi_131456265
Wat balen dat je meisje nu ziek is, Nikki. Ik ben benieuwd of jullie morgen al kunnen zien wat er in je buik zit!
RFR, op de helft! Facebook foto gelukt?
En *O* voor de 38 weken van GotC!
pi_131457785
mijn hoofdpijn komt denk ik door de familieperikelen. Maar goed voor de rest gaat het prima met mij.
pi_131468729
Goedemorgen allemaal! Voor het eerst in tijden weer eens lekker geslapen. Ik kan de wereld en mijn werk weer aan! Fijne dag.
pi_131468837
Mogge en ik meld me bij deze!

Sterkte iedereen met hoofdpijn en veel plezier iedereen met echo's en leuke dingen!
pi_131468906
Ik heb gelukkig goed geslapen afgelopen nacht en mijn hoofdpijn is foetsie. Met L. ging het vanmorgen ook goed. Om 6 uur had ze 36.5 en dat is voor haar een normale ochtendtemperatuur en ze wilde gelijk eten en drinken. Blij toe want man en ik zijn altijd echt stressed als ze koorts heeft. Ik hoop echt nooit meer stuipjes mee te hoeven maken.
  Moderator maandag 23 september 2013 @ 08:24:45 #284
155227 crew  Guppy
dus
pi_131469205
Stiekeme GotC-spieker meldt :@ :W

Ik bedoel, als we toch allemaal uit de kast komen :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_131469353
Ego jompel:

*O* 21w en nu echt aan de verkeerde helft van de 30... Maar of dat jompel waardig is? ;)

-O- laatste dag vakantie.

[ Bericht 0% gewijzigd door DJMomo op 23-09-2013 09:21:23 ]
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 23 september 2013 @ 09:11:37 #286
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131469840
Meld!

Veel plezier met echo's etc!

21w voor Momo *O* en gefeliciteerd ;)
  maandag 23 september 2013 @ 09:26:35 #287
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131470092
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 08:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Stiekeme GotC-spieker meldt :@ :W

Ik bedoel, als we toch allemaal uit de kast komen :)
_O- O+!

Mo, 21 weken *O* en gefeliciteerd :*

Succes en plezier bij alle echo's en afspraken vandaag allemaal :)

Jip, gelukkig voelen jullie je allebei wat beter :)
pi_131470384
Goedemorgen dames!

Mo 21 weken en gefeliciteerd *O*

Nikki, fijn dat je hoofdpijn weg is.

FR hoe gaat het met jou nu? :*
  maandag 23 september 2013 @ 09:50:52 #289
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131470610
Momo gefeliciteerd! En 21 weken!

Ik ben weer thuis, en heb vanmorgen een sticker gekregen van de VK ;). Alles gaat volgens het boekje, qua groei. Heb ook fijn mijn hart kunnen luchten over mijn onzekerheid. En een kaartje mee gekregen van een bekkenfysio. En ik moet het (nog) rustiger aan gaan doen -O-.
Gelukkig is het voor een goed doel.
KuikenGuppy
pi_131470745
Sticker is altijd fijn Burdie. Rustig aan doen stukken minder maar zoals je zelf al zegt, voor het goede doel.
  maandag 23 september 2013 @ 10:05:29 #291
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131470977
Top dat het goed gaat met je kuiken Burdie :) En je hart luchten is altijd goed, dan kunnen zij daar beter op inspelen.

Mabawa, hoe gaat het met jou en je mini?
pi_131471081
Gaat goed Got, thanks for asking. Hij is weer lekker druk gelukkig. Vandaag precies 7 maanden zwanger, wow! Heb een 5daagse werkweek maar geen volle dagen gelukkig.
  maandag 23 september 2013 @ 10:12:53 #293
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131471158
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:10 schreef Mabawa. het volgende:
Gaat goed Got, thanks for asking. Hij is weer lekker druk gelukkig. Vandaag precies 7 maanden zwanger, wow! Heb een 5daagse werkweek maar geen volle dagen gelukkig.
7 maanden, pfoeh! Wat klinkt dat lang! Je hebt gewoon al 7 maanden een baby in je buik O+
Lekker, geen volle dagen. Geeft toch ook al wat rust :)
pi_131471420
Jaaa echt bizar O+
Ben jij nog steeds zo rustig? Het komt nu echt dichtbij. Over 3 weken is Bob er!
pi_131471517
Burdie *O* sticker. Balen van je bekken
Nikki fijn dat jullie zijn opgeknapt
7mnd voor mabawa *O*
Momo 21wk *O* en gefeliciteerd

Met mij gaat het naar omstandigheden prima
  maandag 23 september 2013 @ 10:30:21 #296
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131471571
De rust zelve, volgens m'n omgeving :P Wel een tikje..ongeduldig aan het worden, maar puur omdat er nog praktisch niks wijst op een aankomende bevalling. Paar harde buiken elk uur, maar that's it -O-

Net op TLC werd 'Bumps, babies and beyond' aangekondigd als 'Bumps, barbies and beyond' :').
pi_131473185
Vanavond komt er iemand van Moeders voor Moeders langs. Vind het toch wel spannend, ze doen dan toch ook weer een test. En ook al weet ik de uitkomst ervan (denk ik), toch ben je bang dat stel...

Tijd gaat op zich toch wel snel, zo ben je echt net zwanger en nu zit ik op 5,5 week. OK, da's nog niks :') Maar toch! Nog 2 weken en een peu voor de eerste echo :)
Tralalalaaa
pi_131473270
Burdie fijn dat je weer een sticker erbij hebt. Wel naar van je bekken.

Mawaba wat gaat het snel zeg, maar als jij zeven maanden bent dan ben ik het ook omg... nog maar 2 maanden voor dat Muk er is.

Gotc rustig aan vandaag na de lange dag van gisteren.

Momo al weer 21 weken!

Nikki wat fijn dat ze weer opgeknapt is. Begrijp je angst voor een stuip heel goed. Hier ook een keer meegemaakt en het iets wat je niemand gunt.

Nog maar 2 weken werken en dan mag ik al weer met verlof. Ben er echt aan toe. Mn huis is wederom een puinhoop, ze zijn bezig met herstel van de badkamer. Echter komt het weer niet goed dus dat wordt een juridische strijd. Maar eerst nu een bruikbare badkamer en wachten op Muk. 7 oktober begint de schilder en dan kan ik eindelijk de badkamer gaan inrichten. Verder een druktemaker in mn buik <3 heb nu zo'n ondersteunende buikband om en dat verlicht de neerwaartse kracht enorm.
  maandag 23 september 2013 @ 11:50:58 #299
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131473803
Bijna verlof, lekker hoor martine! Irritant, dat gedoe met je badkamer :{ Geeft niet echt veel rust he?

Hier zojuist de eerste strepen op m'n buik ontdekt }:| Dacht al bijna de dans te ontspringen :+
pi_131474017
Mornings dames! Topic bijna vol, dus in het nieuwe doe ik een update...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')