hey! De koelkast had ik al! Maar dan weet ik genoeg Flowerquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:10 schreef Mabawa. het volgende:
Geen koelkast voor de buurvrouw dus?Kippenhok bij jullie thuis straks flower, wat leuk!
De koelkast had je al inderdaad maar de jacuzzi gaat aan je neus voorbij idd. ;-)quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hey! De koelkast had ik al! Maar dan weet ik genoeg Flowerhet tegenovergestelde van ons dus.
Een zwarte met grijs van binnen...via marktplaats. Allemaal hoesjes erbij (regen/muggen) maxi cosi erbij! Nu alleen nog even opzoek naar een nieuwe binnenhoes voor de reiswieg (iemand een idee of die te koop zijn?) of deze een keer goed wassen. Niet heel vies, maar wel een beetje.quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:13 schreef ikke_84 het volgende:
Nobono heel fijn om weer wat af te kunnen strepen, welke kleur hebben jullie gekocht?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
Haha RFR bij die *pets* moest ik lachen. Mijnes vind mijn buik ook leuk. Sowieso vindt hij zwangere vrouwen mooi zegt hij.Daar heeft die van mij dan weer geen last vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie wat wisseldagen voorbij komen, altijd fijn![]()
Gotc gefeliciteerd met je jubileum! (In onze agenda staat ook 'jubileum' (vandaag), maar wij kunnen het ons allebei eigenlijk niet herinneren..)
TAP, kan ik me heel goed voorstellen!
Wat leuk Flower!
Marel ik ga voor je duimen, vanaf vandaag tot en met dinsdag!
Ik ook een: vandaag ben ik op de helluft!
Omdat ik vandaag 20 weken ben, mag ik van mezelf een foto op FB plaatsen. Dit heb ik tot nu toe expres nog niet gedaan. Ik wil namelijk niet zo iemand zijn die haar vrienden overvoert met informatie over haar zwangerschap - die uiteindelijk natuurlijk het meest speciaal en belangrijk voor haarzelf en de man is. Dus behalve de mededing van de zwangerschap, die ik niet eens zelf gedaan maar mijn lief, staat er nog niets op FB.
Ik heb ook al tegen mezelf gezegd dat straks als de kleine er is, er een limiet is van aantal foto's dat ik mag delen.
Woensdag eindelijk echo!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
Hij stond braaf naast mequote:Op zondag 22 september 2013 20:26 schreef ferrari_rood het volgende:
nikki beterschap voor L en jezelf
Gotc wauw wat lang gestaan. had Yur een mooie tijd?
Ik heb ook hoofdpijngisterenavond ookal.
Ja mijn hoofdpijn is nu wel oké, niet weg, maar wel goed te doen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:23 schreef GotC het volgende:
Nikki, beterschap voor L en jouWat naar ook, die koortsstuipen van L! Is je migraine wel iets beter ondertussen? Fijn dat je wel van gisteravond hebt genoten. Hoop dat jullie morgen tussen de beentjes kunnen spieken! Laat je het ook hier weten?
![]()
quote:Op maandag 23 september 2013 08:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Stiekeme GotC-spieker meldt![]()
Ik bedoel, als we toch allemaal uit de kast komen
7 maanden, pfoeh! Wat klinkt dat lang! Je hebt gewoon al 7 maanden een baby in je buikquote:Op maandag 23 september 2013 10:10 schreef Mabawa. het volgende:
Gaat goed Got, thanks for asking. Hij is weer lekker druk gelukkig. Vandaag precies 7 maanden zwanger, wow! Heb een 5daagse werkweek maar geen volle dagen gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |