Veel gunstiger ean is bij 34wk geboren ik ben nu al 36.2 kindje wordt ook een stuk zwaarder geschat. Wellicht mag het zelfs meteen mee naar huis. Dat ligt aan het gewicht.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:05 schreef mignonne het volgende:
mabawa wat goed dat je toch nog gebeld hebt, volgende keer idd niet zo lang wahten hoor, fijn dat alles goed was
En FRfijn dat het einde in zicht is, jeetje meid wat een zwangerschappen heb jij. Je termijn is nu in ieder geval gunstiger dan bij Ean destijds toch?
Soemp, ik keek bij mn oudste ook erg tegen dat geregel van opvang op. We hebben geen familie dicht in de buurt wonen dus ik vond het echt heel lastig. Achteraf had ik gewoon mn buren moeten vragen om standby te staan. En nog meer achteraf had ik gewoon thuis moeten bevallen, dat had een hoop gedoe gescheeld. Maarja, achteraf praat zo makkelijk he
ik heb dr vandaag 4 gehad gedaan begeleid, ik vind t ff mooi geweestquote:Op donderdag 19 september 2013 21:05 schreef GotC het volgende:
Zeg, het schijnt volle maan te zijn.. Kom maar op met die verse baby's!
Dat ware vlotte bevallingen dan of niet?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik heb dr vandaag 4 gehad gedaan begeleid, ik vind t ff mooi geweest
mwah, 2 wel, 1 niet, 1 kreeg een epiduraal uiteindelijk.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:22 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat ware vlotte bevallingen dan of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
van mij mag het losquote:Op donderdag 19 september 2013 21:05 schreef GotC het volgende:
Zeg, het schijnt volle maan te zijn.. Kom maar op met die verse baby's!
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:27 schreef mignonne het volgende:
[..]
mwah, 2 wel, 1 niet, 1 kreeg een epiduraal uiteindelijk.
Vanaf 02:00 vannacht hè, 24 uur is uiteindelijk best langen gelukkig wilden ze allemaal in hetzelfde ziekenhuis bevallen, dat maakt dingen wat makkelijker xD
Dan weet ik in welk z-huis je was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker uitrusten nu dan. Wat doe je nog online???? hup slapen jij![]()
Mijn dienst zit er om 00:00 op, als ik nu ga liggen maar om 23:00 nog gebeld wordt dan word ik niet meer wakker van mn telefoon ben ik bangquote:Op donderdag 19 september 2013 21:32 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dan weet ik in welk z-huis je was.
Lekker uitrusten nu dan. Wat doe je nog online???? hup slapen jij
Helaas voor hun geldt dat ook niet. zij heeft ze toch zelf op de wereld gezet? beatrix volgens mij niet.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
Mijn dienst zit er om 00:00 op, als ik nu ga liggen maar om 23:00 nog gebeld wordt dan word ik niet meer wakker van mn telefoon ben ik bang
Ja het ziekenhuis is algemeen bekend denk ik hahaik had er helemaal niet bij stilgestaan, maar ik vond het wel bijzonder toch, het idee dat zij in een van die kamers ook voor het eerst kennisgemaakt hebben met hun kindje, die eerste huiltjes enz. Ook een koningin krijgt ze niet in een mandje voor de deur aangeleverd
meestal.
oh wat een verhalen van je oma, op royals jachtquote:Op donderdag 19 september 2013 21:37 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Helaas voor hun geldt dat ook niet. zij heeft ze toch zelf op de wereld gezet? beatrix volgens mij niet.
Ik ben in een van de slechtste z-huizen in dh geboren. Mijn oma wilde altijd naar het bronovo helaas voor haar mocht ze daar niet sterven omdat de ambulance haar naar een ander z-huis bracht.
En mijn oma en de weg was niet zo'n goede combi. Ze was verdwaald in het bronovo en kwam bij de koninklijke kamers uit. Ook niemand die haar tegenhield ofzo.
Succes met wakker blijven. Nog even.
welk ziekenhuis was dat? nu maak je me nieuwsgierigquote:Op donderdag 19 september 2013 21:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik weet niet of ze het zelf nog helemaal meegekregen heeft.
Mijn andere oma wilde ook per se niet naar het z-huis op 5 min lopen.
Tja en waar ben ik geboren juist ook daar. Omdat mijn moeder ook met spoed was opgenomen en toen geen keus had. Nouja ik leef nog dus zo erg kan het niet zijn geweest.
hahahaquote:Op donderdag 19 september 2013 21:46 schreef GotC het volgende:
Mignonne, klein vraagje om je wakker te houdenKan een volle blaas indalen tegenhouden? Ik word simpelweg 's nachts niet wakker om naar de wc te gaan en ben schijnbaar gezegend met een huge blaas. Vroeg het me ineens af.
![]()
Mo, geniet van je vakantie!
Angelatje, gelukkig viel het mee met je leidinggevende. Goed gedaan![]()
SkipsFijn dat je 3 weken iig niks moet meis!
Mooi, dan kan ik ongegeneerd in bed blijven liggen zonder me schuldig te voelenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:52 schreef mignonne het volgende:
[..]
hahaha
herkenbaar van die grote blaas
Om antwoord te geven, ja en nee. Als je blaas enorm vol zit tijdens je bevalling dan kan het zijn dat het een belemmering is voor het verder indalen van het hoofd.
Maar als je het hebt over gewoon indalen van het kind dan denk ik dat de invloed minimaal is. Je blaas is 's ochtends wel gewoon weer leeg natuurlijk en gedurende de dag ook dus je kindje heeft zo ruim de kans om gewoon in te dalen.
Had je achteraf vooral thuis willen/ moeten bevallen vanwege de opvang?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:05 schreef mignonne het volgende:
Soemp, ik keek bij mn oudste ook erg tegen dat geregel van opvang op. We hebben geen familie dicht in de buurt wonen dus ik vond het echt heel lastig. Achteraf had ik gewoon mn buren moeten vragen om standby te staan. En nog meer achteraf had ik gewoon thuis moeten bevallen, dat had een hoop gedoe gescheeld. Maarja, achteraf praat zo makkelijk he
Dat moet wel Lijkenburg zijnquote:Op donderdag 19 september 2013 21:45 schreef mignonne het volgende:
[..]
welk ziekenhuis was dat? nu maak je me nieuwsgierig![]()
rode kruis of het westeinde?
quote:Op donderdag 19 september 2013 23:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat moet wel Lijkenburg zijn
Wat fijn!quote:Op donderdag 19 september 2013 21:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Veel gunstiger ean is bij 34wk geboren ik ben nu al 36.2 kindje wordt ook een stuk zwaarder geschat. Wellicht mag het zelfs meteen mee naar huis. Dat ligt aan het gewicht.
Nee helaas. Ze was eindelijk rustig en toen kwamen de voorweeen weer flink.quote:Op vrijdag 20 september 2013 07:30 schreef Jipster het volgende:
Mogge!
Bubs nog geslapen? Ik kon slecht weer in slaap vallen...
Hier zometeen weer op naar zkh.
Bijna weekend! En nog even een beetje mooi weer! Altijd fijn
Jaquote:Op vrijdag 20 september 2013 08:27 schreef Jipster het volgende:
Vanaf morgen moet ik mij ook melden zeker
Time flies!!quote:
Wat een mooi idee he?quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:34 schreef Jipster het volgende:
[..]
Time flies!!
Gek idee he, nog maar eventjes dat wezentje in onze buik en dan eindelijk eruit en kennismaken
Oi! Dat is minder handig in de zwangerschap. Ik heb toevallig pas ook zo'n casus gehad en laten uitzoeken door de gynaecoloog. Het moet in elk geval behandeld worden, alleen de standaard AB hiervoor kan niet worden ingezet dus dan kom je op een kuur amoxycilline uit. In dit geval was het twee weken lang. Daarmee was het adequaat behandeld en dus geen zorgen meer. Misschien heb je wat aan die info.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:24 schreef Dot. het volgende:
Egopost: Ik heb een tekenbeetIk was een maand of twee terug gebeten in mijn knieholte, maar die teek zat nog niet eens heel erg vast, want ik veegde hem er zo af en nu zag ik ineens een grote rode halfopen kring.... Dokter is nu aan het overleggen wat nu de behandeling wordt ivm mn zwangerschap. De vk belt straks sowieso nog even voor iets anders, dus dan ga ik ook even vragen of ze dit al ooit eerder hebben gehad...
Toch fijn dat twee artsen hetzelfde zeggen, dank je! Ik maakte me ook het meeste zorgen dat het bij de baby zou kunnen komen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:41 schreef WupWup het volgende:
[..]
Oi! Dat is minder handig in de zwangerschap. Ik heb toevallig pas ook zo'n casus gehad en laten uitzoeken door de gynaecoloog. Het moet in elk geval behandeld worden, alleen de standaard AB hiervoor kan niet worden ingezet dus dan kom je op een kuur amoxycilline uit. In dit geval was het twee weken lang. Daarmee was het adequaat behandeld en dus geen zorgen meer. Misschien heb je wat aan die info.
Gisteren heb ik de SEO gehad en alles was goedNog steeds een meisje ook! En een heel fotoboek mee
Direct erna moest ik m'n eigen spreekuur draaien en mijn ouders waren ook ter plekke om even op onze dochter te passen. Dus ik heb een paar minuten kunnen nemen om zelf een pretecho te maken om aan m'n ouders te laten zien. Dat was wel heel leuk
En dan heeft mijn man vanmorgen ook nog de baby kunnen voelen!
Ik wilde de grap stiekem zelf al maken, maar was bang om dan meteen een heel vreemde indruk te maken hierquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:22 schreef Burdie het volgende:
Dus jij hebt een dagelijks spuitende man, coco?.
Gniffel...quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:22 schreef Burdie het volgende:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:22 schreef Burdie het volgende:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:22 schreef Burdie het volgende:
Denk dat je dan een extra goede indruk maaktquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik wilde de grap stiekem zelf al maken, maar was bang om dan meteen een heel vreemde indruk te maken hier![]()
Mijn insteek was: mag hij tenminste dagelijks nog even spuiten![]()
Ja, ik ben nog nieuw he! Is nog even aftasten wat hier de geldende normen en waarden zijn, wie de top dog, wie de alpha's en de beta's, etc, etcquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:34 schreef GotC het volgende:
[..]!
[..]
Denk dat je dan een extra goede indruk maakt![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik wilde de grap stiekem zelf al maken, maar was bang om dan meteen een heel vreemde indruk te maken hier![]()
Mijn insteek was: mag hij tenminste dagelijks nog even spuiten![]()
Heeft ze nu niet gedaan. Alleen het buikje gemeten.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Of je leest even verder
dot fijn dat ze het kunnen behandelen
bubs je eigenwijsje ligt nog lekker goedop hoeveel gram schatten ze haar nu?
Jamaar niet met zalmquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:44 schreef _NIKKI_ het volgende:
Die chocoladefundue klinkt lekker Burdie!Dries Roelvink daarentegen...
Ik zit echt hardop te lachen hierquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
En ik had nog een kortstondige romance met Dries Roelvink die mij chocoladefondue met gerookte zalm voorschotelde.
Neuh, verre vanquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Is er iets aan de gang bij je gotc?
ja 6+7=13okt dus uiterlijk 15okt heb jij je bobje wel.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Neuh, verre vanHier en daar een verdwaalde harde buik. Maar zal bij mij niet later worden dan half oktober.
Bij ons is de eerste afspraak rond 10 weken, dat is dan ook gelijk termijnecho. En ik heb die dinsdag. Omdat ik sinds gisteren wat roze/bruin slijm verlies (sorry for details...) vind ik het weer extra spannend! Wanneer heb jij termijnecho?quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:35 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Marel,heb jij nog geen echo gehad? Ik zie dat je net iets verder dan ik bent.
Heb je inmiddels nog vaker wat rozig slijm/bloed verloren dan?quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:25 schreef marel88 het volgende:
[..]
Bij ons is de eerste afspraak rond 10 weken, dat is dan ook gelijk termijnecho. En ik heb die dinsdag. Omdat ik sinds gisteren wat roze/bruin slijm verlies (sorry for details...) vind ik het weer extra spannend! Wanneer heb jij termijnecho?
Dot wat balen van die tekenbeet... Gelukkig is er wel een passende behandeling.
En Wup, wat fijn een goede SEO! En wat bijzonder dat je jezelf kan pret-echoën.
Bubs, gelukkig ligt je kleintje er nog steeds mooi met het koppie naar beneden bij!
O, en dat slijmverlies vind ik maar niks. Maakt echt heel onzeker, bah!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |