abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 september 2013 @ 04:27:42 #101
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131372112
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 03:07 schreef Jipster het volgende:
Waaaaar is iedereen ? :W
Hier :W ik ga weer proberen te slapen. Binnen 2 uur. Gaat de wekker :X
pi_131372497
Mogge! :W

Bubs nog geslapen? Ik kon slecht weer in slaap vallen...

Hier zometeen weer op naar zkh.

Bijna weekend! En nog even een beetje mooi weer! Altijd fijn :Y
pi_131372579
S'nachts niet hoeven te plassen lijkt me heerlijk!
Hier 2/3 x op een nacht!
pi_131372635
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:44 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Dat moet wel Lijkenburg zijn :P
_O- hahaha omg :D

Soemp, ja idd vanwege de opvang in de kleine zin, maar in general, vooral vanwege de rust die dat gebracht zou hebben. Ik ben in 1,5 a 2 uur tijd ontsloten, in die tijd moest er dus nog opvang hierheen komen, moest ik me aankleden voor vertrek, in de auto enz enz. Ik vond het niet onprettig of vervelend allemaal, en ik vond het ziekenhuis bij allebei een prettige plaats om te bevallen, maar uiteindelijk denk ik dat het ook wel lekker was geweest als ik gewoon weer thuis onder de douche had kunnen gaan staan. Mn oudste sliep toch, en ze was nog zo klein, die zou echt niets meegekregen hebben van bijv. een placenta die nog moest komen. En in geval van dat ik nog naar ziekenhuis zou moeten zou B. ook bij haar kunnen wachten tot er opvang is en daarna naar mij toe rijden bijvoorbeeld. Zoiets.
:)
pi_131372672
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 21:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Veel gunstiger ean is bij 34wk geboren ik ben nu al 36.2 kindje wordt ook een stuk zwaarder geschat. Wellicht mag het zelfs meteen mee naar huis. Dat ligt aan het gewicht.
Wat fijn!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 20 september 2013 @ 08:22:35 #106
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131372872
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 07:30 schreef Jipster het volgende:
Mogge! :W

Bubs nog geslapen? Ik kon slecht weer in slaap vallen...

Hier zometeen weer op naar zkh.

Bijna weekend! En nog even een beetje mooi weer! Altijd fijn :Y
Nee helaas. Ze was eindelijk rustig en toen kwamen de voorweeen weer flink.
Kort nachtje zo vanaf 3 uur wakker.

Zit nu voor controle in het zkh. Jij veel succes voor straks!!
  vrijdag 20 september 2013 @ 08:24:03 #107
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131372886
Succes Bubs en Jip! :) En slecht slapen is klote..
pi_131372922
Vanaf morgen moet ik mij ook melden zeker :o
  vrijdag 20 september 2013 @ 08:29:13 #109
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131372941
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 08:27 schreef Jipster het volgende:
Vanaf morgen moet ik mij ook melden zeker :o
Ja :D *O*
pi_131372989
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 08:29 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja :D *O*
Time flies!!

Gek idee he, nog maar eventjes dat wezentje in onze buik en dan eindelijk eruit en kennismaken O+
pi_131372997
Pff bubs klinkt niet als een heel fijn nachtje!

Hier vandaag trouwens 33 weken :D
  vrijdag 20 september 2013 @ 08:50:11 #112
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131373216
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 08:34 schreef Jipster het volgende:

[..]

Time flies!!

Gek idee he, nog maar eventjes dat wezentje in onze buik en dan eindelijk eruit en kennismaken O+
Wat een mooi idee he? O+ Ik kan stiekem niet wachten! Yur ook niet. Paar keer per dag fluistert hij nu tegen m'n buik dat Bob nu echt wel mag komen hoor O+

Bla al 33 weken! Dat gaat ook hard zeg *O*
pi_131373297
Aahw lief gotc :)
Hier een dochter die de baby steeds aait en kusjes geeft...maar ze zegt er steeds bij "blijf nog maar even zitten zusje, je moet nog groeien" O+
pi_131373441
Bubs dat klinkt als een heel kort nachtje! Misschien vanmiddag even bijslapen?

Jipster succes in het zh zometeen.

Blabla alweer 33 weken, wat gaat het hard hè.

Ik was vandaag al om 6 uur wakker om te plassen. Gelukkig was ik gisteren om een uur of 9 gaan slapen. Ik ben maar gelijk gaan douchen en ontbijten met peuter en man. :) en na het ontbijt heb ik samen met de peuter nog heerlijk 1,5 uur op de bank met mijn oogjes dicht liggen soezen terwijl de peuter televisie keek. :@ O+

Nu mijn huis maar eens aan kant maken, want ik heb morgen mijn vriendinnen uitgenodigd om bij ons te komen eten. Door de hele behandeling en spannende tijd de afgelopen weken heb ik alle social stuff een beetje afgehouden. Ik heb er echt zin in om mijn vriendinnetjes na een paar maanden weer eens te zien en gezellig te kletsen. Ik heb ze voorbereid dat ze geen culinair hoogstandje zullen krijgen maar gewoon nasi met een sateetje en een lekker toetje maar die moet ik nog verzinnen, want uren in de keuken staan doe ik maar even niet. ;)
  vrijdag 20 september 2013 @ 09:06:55 #115
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131373483
Nu heb ik trek in nasi met sate }:|
Klinkt als een fijne avond morgen Nikki! En lekker kunnen soezen na het ontbijt, fijn :)
pi_131373543
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 09:06 schreef GotC het volgende:
Nu heb ik trek in nasi met sate }:|
Sorry :D
Ik heb er echt al een paar weken trek in, nu gaat het er eindelijk eens van komen. :)
pi_131373789
Egopost: Ik heb een tekenbeet :{ Ik was een maand of twee terug gebeten in mijn knieholte, maar die teek zat nog niet eens heel erg vast, want ik veegde hem er zo af en nu zag ik ineens een grote rode halfopen kring.... Dokter is nu aan het overleggen wat nu de behandeling wordt ivm mn zwangerschap. De vk belt straks sowieso nog even voor iets anders, dus dan ga ik ook even vragen of ze dit al ooit eerder hebben gehad...
pi_131373811
Succes Bubs en Jips!

Bla 33 weken!! *O*

Veel plezier met je vriendinnen morgen Nikki.

Hier weer een druk jongetje in mijn buik. Weirdo... Zo werken en dan nog maar 5 weekjes!! Joehoeee!
  vrijdag 20 september 2013 @ 09:38:30 #119
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_131374008
Morgen!

Ik lift even mee op Mabawa haar post :@ O-)

Fijn dat je mini lekker aan t woelen is in je buik Mabawa!

Ik heb overigens echt heerlijk geslapen na ons rijdende treintje van gisteren O+ (zie laatste post vorige pagina :P ). Zo is een angelsounds wel tof!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_131374108
KP echt fijn dat je nu wel binnen no time een treintje hoorde. O+

Ik heb na het rondje zh van afgelopen dinsdag al niet meer geluisterd. Ik ben best een beetje trots op mezelf. Het vertrouwen begint te komen. :)

Dot succes met wachten. Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. :*
pi_131374220
Meldt!
  vrijdag 20 september 2013 @ 09:53:24 #122
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131374289
Dot, dat is zeker effe schrikken. Ze zullen vast een goede behandeling vinden voor je :* Teken :r

Nikki wat fijn dat je wat meer vertrouwen hebt O+ Het is sowieso een spannende tijd, maar met 2 lijkt het me bijna dubbel zo spannend!
pi_131374655
Dot, dat is even flink balen. Maar gelukkig ben je er snel bij en zul je er hopelijk niet teveel last van ondervinden.

Nikki, fijn dat je je zo goed voelt! En veel plezier alvast met je vriendinnen.

Kim, die heerlijk geslapen heeft! Fijn.
Ik heb ook een heerlijke nacht gehad, was er ook aan toe. Helaas nog steeds moe, maar goed hoort erbij.

Bubs, wat ruk die nachten. Hopelijk zet het nu snel gewoon door!
  vrijdag 20 september 2013 @ 10:29:15 #124
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131374993
En weer thuis. Ze ligt niet dwars O+ ze heeft me voor de gek gehouden _O-.
Ze ligt wel mer d'r rug de andere kant op ik denk dat dat het verschil maakt??

Groei was weer wat minder, maar de flow was nog goed. Ze heeft even gevoeld, maar 2,5 week voorweeen heeft verder nog niks gedaan :X . Nogsteeds 1cm maar de baarmoederhals is nog niet verweekt.

Bij volgende controle krijg ik een echo + doppleronderzoek.

Ik ga zeker nog wel een dutje of wat doen strakjes :O
pi_131375107
Ik moet twee weken antibiotica slikken, en idd een andere omdat ik zwanger ben, en dan weer terug naar de huisarts. Hij zei ook dat de behandeling echt voor mij is, want de kans is erg klein dat het ook bij de baby terecht is gekomen :)

Fijn dat je wat meer vertrouwen hebt Nikki! KP, Ik vond het hartje horen ook heel geruststellend O+ Hopelijk hoef je niet meer lang te wachten Bubsel!
pi_131375296
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 09:24 schreef Dot. het volgende:
Egopost: Ik heb een tekenbeet :{ Ik was een maand of twee terug gebeten in mijn knieholte, maar die teek zat nog niet eens heel erg vast, want ik veegde hem er zo af en nu zag ik ineens een grote rode halfopen kring.... Dokter is nu aan het overleggen wat nu de behandeling wordt ivm mn zwangerschap. De vk belt straks sowieso nog even voor iets anders, dus dan ga ik ook even vragen of ze dit al ooit eerder hebben gehad...
Oi! Dat is minder handig in de zwangerschap. Ik heb toevallig pas ook zo'n casus gehad en laten uitzoeken door de gynaecoloog. Het moet in elk geval behandeld worden, alleen de standaard AB hiervoor kan niet worden ingezet dus dan kom je op een kuur amoxycilline uit. In dit geval was het twee weken lang. Daarmee was het adequaat behandeld en dus geen zorgen meer. Misschien heb je wat aan die info.

Gisteren heb ik de SEO gehad en alles was goed *O* Nog steeds een meisje ook! En een heel fotoboek mee :D Direct erna moest ik m'n eigen spreekuur draaien en mijn ouders waren ook ter plekke om even op onze dochter te passen. Dus ik heb een paar minuten kunnen nemen om zelf een pretecho te maken om aan m'n ouders te laten zien. Dat was wel heel leuk O+
En dan heeft mijn man vanmorgen ook nog de baby kunnen voelen!
pi_131375319
Mosterd na de maaltijd :@
pi_131375443
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 10:41 schreef WupWup het volgende:

[..]

Oi! Dat is minder handig in de zwangerschap. Ik heb toevallig pas ook zo'n casus gehad en laten uitzoeken door de gynaecoloog. Het moet in elk geval behandeld worden, alleen de standaard AB hiervoor kan niet worden ingezet dus dan kom je op een kuur amoxycilline uit. In dit geval was het twee weken lang. Daarmee was het adequaat behandeld en dus geen zorgen meer. Misschien heb je wat aan die info.

Gisteren heb ik de SEO gehad en alles was goed *O* Nog steeds een meisje ook! En een heel fotoboek mee :D Direct erna moest ik m'n eigen spreekuur draaien en mijn ouders waren ook ter plekke om even op onze dochter te passen. Dus ik heb een paar minuten kunnen nemen om zelf een pretecho te maken om aan m'n ouders te laten zien. Dat was wel heel leuk O+
En dan heeft mijn man vanmorgen ook nog de baby kunnen voelen!
Toch fijn dat twee artsen hetzelfde zeggen, dank je! Ik maakte me ook het meeste zorgen dat het bij de baby zou kunnen komen.

En een goede SEO *O*
  vrijdag 20 september 2013 @ 10:48:21 #129
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131375502
Wup, fijn! Goede SEO, véél foto's én je ouders hun volgende kleinkind kunnen laten zien *O*

Bubs hield ze je gewoon voor de gek :D Nou gelukkig maar. Balen dat het voorwerk niks doet -O-
pi_131375654
Kim wat super dat je het hartje nu zo snel kon vinden en heel fijn dat je daardoor lekker heb geslapen.

Bubs wat balen dat je zo slecht geslapen heb. Wel heel fijn dat ze toch niet dwars ligt. Ze houdt het wel spannend he :)

Mabawa wat fijn dat je je jongetje weer voelt. Wat fijn dat ze je ook serieus hebben genomen toen je belde en dat je even langs mocht komen voor controle. ^O^
Vanaf volgende week nog maar 5 weken werken!! Wat heerlijk. Jij werkt toch ook in de zorg? Hou je het nog een beetje vol?

Jipster succes in het ziekenhuis. En vanaf morgen moet je je melden *O*

Bla 33 weken *O* en wat schattig dat je dochter al tegen haar zusje praat O+

GotC O+ voor Yur. Ik hou van mannen die tegen zwangere buiken praten *smelt*

*O* voor mezelf want ik ben vandaag 25 (!?.... ja echt 25) weken :o

Skips wat fijn dat je nu 3 weken niks MOET. Behalve rusten en alleen maar dingen doen wat je zelf leuk vindt

Nikki wat heerlijk zn relaxte ochtend!! Veel plezier morgen avond!! (en nasi, jam jam :Y) )

*O* voor de goed SEO van Wup

Dot wat vervelend. Ik heb ook ooit zn kring gehad na een tekenbeet, daar wordt je niet vrolijk van en al helemaal niet als je zwanger bent. Teken }:|
pi_131375819
Mabawa, fijn dat 'ie weer lekker druk is nu :Y

Wup, goede seo *O*

Meh Dot, ik zou dat ook niet relaxed vinden. Gelukkig kan er adequaat op gereageerd worden :Y En maakt het verder niet uit voor de zwangerschap :)

Verder: wat ikke hierboven zegt :+

Voor mij nog maar minder dan 1 week en ik heb de echo :s) Tijd gaat toch wel snel voorbij moet ik zeggen :Y

Nog steeds heledagmisselijkheid, maar dat is ook prima in je voordeel te gebruiken af en toe :7 :+

En het dagelijks spuiten gaat prima :Y Nu nog doet M. dat iedere avond voor me, maar ik denk dat ik het over een tijdje zelf ga proberen. Drempel moet nog even iets lager worden. Maar van dagelijks spuiten, en dat een hele tijd lang, wordt die drempel vanzelf wel lager :D :s)
pi_131376391
bubs en jips succes in het z-huis.
Bubs ligt je meisje nog goed?
Dot wat een schrik zeg. Ben je al terug gebeld? Tekenbeten zijn echt the horror
kim hartje gehoord *O*

Hier ook niet zo'n denderende nacht om 02:15 er maar uitgegaan omdat ik maar bleef hoesten en mijn bekkenbodem dat niet zo leuk vond. Volgens mij zorg het maagzuur voor het vele hoesten.
pi_131376462
Of je leest even verder
dot fijn dat ze het kunnen behandelen
bubs je eigenwijsje ligt nog lekker goed *O* op hoeveel gram schatten ze haar nu?
  vrijdag 20 september 2013 @ 11:22:16 #134
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131376500
Dus jij hebt een dagelijks spuitende man, coco? 8-).
KuikenGuppy
pi_131376587
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:22 schreef Burdie het volgende:
Ik wilde de grap stiekem zelf al maken, maar was bang om dan meteen een heel vreemde indruk te maken hier :') :+

Mijn insteek was: mag hij tenminste dagelijks nog even spuiten :s)
  vrijdag 20 september 2013 @ 11:26:31 #136
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131376611
Ikke 25 weken *O*.

Dot, wat schrikken, hopelijk slaat de AB snel aan.

FR :* nog eventjes :Y.

Bla wat lief van je dochter O+!

Nikki, succes met voorbereiden, klinkt wel heel gezellig! En ik heb nu ook zin in nasi met sate :').
KuikenGuppy
pi_131376624
quote:
Gniffel...
pi_131376801
quote:
_O-
  vrijdag 20 september 2013 @ 11:34:40 #139
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131376837
quote:
:D!

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik wilde de grap stiekem zelf al maken, maar was bang om dan meteen een heel vreemde indruk te maken hier :') :+

Denk dat je dan een extra goede indruk maakt :D :7
pi_131376934
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:34 schreef GotC het volgende:

[..]

:D!

[..]

Denk dat je dan een extra goede indruk maakt :D :7
Ja, ik ben nog nieuw he! Is nog even aftasten wat hier de geldende normen en waarden zijn, wie de top dog, wie de alpha's en de beta's, etc, etc :+

Maar: schunnige humor is gewenst. Check! :D
  vrijdag 20 september 2013 @ 11:40:34 #141
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131376975
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

:+.

Toch ook wel fijn he, die misselijkheid, geeft toch een beetje houvast in een onzekere tijd. Maar een week gaat snel voorbij :Y.

Mijn buik is vannacht trouwens vakkundig verbouwd, zowel darmen als baby waren er druk mee. En ik had nog een kortstondige romance met Dries Roelvink die mij chocoladefondue met gerookte zalm voorschotelde :').
KuikenGuppy
  vrijdag 20 september 2013 @ 11:41:37 #142
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131376999
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Of je leest even verder
dot fijn dat ze het kunnen behandelen
bubs je eigenwijsje ligt nog lekker goed *O* op hoeveel gram schatten ze haar nu?
Heeft ze nu niet gedaan. Alleen het buikje gemeten.

Ik las nog over een tekenbeet :o wat een schik dot :*
Een goede seo van wup *O*

De rest ben ik weer vergeten :@
pi_131377091
Die chocoladefundue klinkt lekker Burdie! :9 Dries Roelvink daarentegen... :{w
pi_131377156
chocoladefundue met zalm :r ik moet er niet denken. En dries roelvink erbij is helemaal :r

Ik heb gedroomd over huilende baby's goh waar zit ik toch met mijn gedachten? en vanmorgen hoorde ik een kindje roepen en daar werd ik weer wakker van. En mijn 1e gedachte was Ean. Maar dat kon niet want ze is er niet. Ben toch gaan kijken of vriend haar niet per ongeluk thuis gelaten had.
  vrijdag 20 september 2013 @ 11:51:21 #145
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131377246
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:44 schreef _NIKKI_ het volgende:
Die chocoladefundue klinkt lekker Burdie! :9 Dries Roelvink daarentegen... :{w
Jamaar niet met zalm ;(. En er waren zoveel lekkere dingen (verse aardbeien enzo), komt de serveerster aan met een bordje zalm :'( :').
KuikenGuppy
pi_131377298
Ja die serveerster dacht vast, die is zwanger dus die lust vreemde dingen. ;)
pi_131377383
Nou heb ik zin in de nasi van nikki met als toetjes een chocolade fondue (maar dan met aardbeien en marshmallows) van burdie
pi_131377407
Eigenlijk geen combi. Maar heb er wel zin in :D
pi_131378285
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:40 schreef Burdie het volgende:

[..]

En ik had nog een kortstondige romance met Dries Roelvink die mij chocoladefondue met gerookte zalm voorschotelde :').
Ik zit echt hardop te lachen hier
Whahaha geweldig!

Wup een goede SEO,wat fijn!

Wat een rot zwangerschap heb je ferrari,sterkte!

Marel,heb jij nog geen echo gehad? Ik zie dat je net iets verder dan ik bent.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_131378432
chocoladefundue O+ nu even niet want zuivel is een no go.
En ik weet zeker dat ik Ean er ook plezier mee doe. Hoezo is ze echt een meid?

Wup ik las een goede seo en nog steeds een meisje *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')