SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Kanslozen:
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
kut heb ik de TT niet veranderd
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Noobquote:Op maandag 16 september 2013 20:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
kut heb ik de TT niet veranderd![]()
![]()
Gele kaart!They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
This is a job for.... The Mod-a-rator!quote:Op maandag 16 september 2013 20:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
kut heb ik de TT niet veranderd"Thats how we roll in the Shire!"![]()
We tellen af, 3 uur en 40 min te gaan!
Straks sta jd daar, heb je niet genoeg geld op jepas staan ::P, rzou redelijk zuur zijn hahaha!![]()
Voor de zekerheid contant mee dan maarquote:Op maandag 16 september 2013 20:21 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Straks sta jd daar, heb je niet genoeg geld op jepas staan ::P, redelijk zuur hahaha!![]()
Daarom al hebben betaaldquote:Op maandag 16 september 2013 20:21 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Straks sta jd daar, heb je niet genoeg geld op jepas staan ::P, redelijk zuur hahaha!![]()
![]()
Ze schrijven bij mij niet ineens 3K af?!quote:Op maandag 16 september 2013 20:21 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Straks sta jd daar, heb je niet genoeg geld op jepas staan ::P, redelijk zuur hahaha!They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Morgen heb ik hem normaal ook. Hopelijk willen m'n ouders hem halen, dan kan ik morgen direct beginnen spelen als ik van school kom!![]()
![]()
Lucky TV was weer een instant classic zeg
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Ik heb mijn tas al volgeladen daarmeequote:Op maandag 16 september 2013 20:22 schreef margrev het volgende:
Ik ga straks voorin in de rij staan bij Saturn en met 940 5 eurocent-munten afrekenen.![]()
![]()
Film hetquote:Op maandag 16 september 2013 20:22 schreef margrev het volgende:
Ik ga straks voorin in de rij staan bij Saturn en met 940 5 eurocent-munten afrekenen.![]()
Als het uberhaupt er zo aan toe gaat lach ik iedereen uitquote:Op maandag 16 september 2013 20:21 schreef SecretStoryWous het volgende:
Als het zo druk wordt als in het filmpje in de OP lach ik jullie allemaal uitwist niet dat het er zo aan toe ging haha. Ik ga de moeite zelf niet doen, gewoon lekker tukken en GTA V komt morgen mooi naar mij toe
Too much is never enough!![]()
Van hoelaat tot hoelaat is het bij jou dan?quote:Op maandag 16 september 2013 20:23 schreef PowerPants het volgende:
kom echt om van de zenuwen lol, Over 3 uurtjes heb ik het gewoon vast![]()
Als niemand reageert, vraag maarquote:Op maandag 16 september 2013 20:23 schreef Mardinnnnn het volgende:
Is het volgens de regels om een vraag twee keer te posten?![]()
GA GEWOON NAAR MM OF SATURNquote:Op maandag 16 september 2013 20:23 schreef Mardinnnnn het volgende:
Is het volgens de regels om een vraag twee keer te posten?![]()
![]()
Ik wil GTA V mijn laatste spel maken en daarna stoppen met gamen. Kan je niet je geld terug krijgen voor een pre order of ingeleverde spellen?quote:Niks![]()
MM EN SatURN 47 EUROquote:Op maandag 16 september 2013 20:25 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Is de game bij pre order zwasr goedkoper?![]()
Dank MOD!Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Pff stoppen met gamenquote:Op maandag 16 september 2013 20:25 schreef Mardinnnnn het volgende:
[..]
Ik wil GTA V mijn laatste spel maken en daarna stoppen met gamen. Kan je niet je geld terug krijgen voor een pre order of ingeleverde spellen?wie doet dat nou
![]()
Dan heb je watch dogs nog niet gezien zekerquote:Op maandag 16 september 2013 20:25 schreef Mardinnnnn het volgende:
[..]
Ik wil GTA V mijn laatste spel maken en daarna stoppen met gamen. Kan je niet je geld terug krijgen voor een pre order of ingeleverde spellen?
Dit is gewoon raar :l![]()
Ik hoop dat hij bedoeld tot de volgende dagquote:Op maandag 16 september 2013 20:25 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Pff stoppen met gamenwie doet dat nou
![]()
Begint nu toch wel te kriebelen, voor de zekerheid toch net maar even besteld zodat ik hem straks op kan halen.![]()
![]()
Kan je die ook Pre orderen bij GM? Dan heb ik tenminste mijn geld op iets leuks gezet. Het liefst zou ik hem gewoon vannacht bij de GM halen maar ik weet niet of het kan omdat ik hem na woensdag heb ge pre orderd.quote:Op maandag 16 september 2013 20:26 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dan heb je watch dogs nog niet gezien zekerNiks![]()
Nog een vrouw in het topicquote:Op maandag 16 september 2013 20:27 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Begint nu toch wel te kriebelen, voor de zekerheid toch net maar even besteld zodat ik hem straks op kan halen.![]()
![]()
Te kriebelen? Ik heb me al 5x gedouched vandaag zodat ik rein ben als ik die disc vastheb.quote:Op maandag 16 september 2013 20:27 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ja 70 euro kortingquote:Op maandag 16 september 2013 20:25 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Is de game bij pre order zwasr goedkoper?![]()
Ik zal voortaan de laposter maar een nieuw deel laten openenquote:
Moderator DIG
Denk dat ze ook proberen om headsets en andere attributen erbij te verkopen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nice, kan niet wachten om te horen wat jullie er van vinden!
[..]
Van wat ik begrepen heb zijn de marges inderdaad ontzettend laag, en dat ze vooral rondkomen van tweedehands verkopen.
[..]
Ongeveer 20 volgens mij.![]()
Gaat ook dolle boel worden op de next-gen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:26 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dan heb je watch dogs nog niet gezien zekerThey always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Daarom... wie stopt met gamen is gewoon fucking dom, of geen gamerquote:Op maandag 16 september 2013 20:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Gaat ook dolle boel worden op de next-gen.![]()
Word gek om de kleinste dingen nu, Allerlei rampscenarios komen op in mijn hoofd waarbij ik GTA V vanavond niet kan spelen.![]()
![]()
Man dat volk wat daar ook opaf komt manquote:Op maandag 16 september 2013 20:21 schreef SecretStoryWous het volgende:
Als het zo druk wordt als in het filmpje in de OP lach ik jullie allemaal uitWatn tokkies
Moderator DIG
nachtquote:Op maandag 16 september 2013 20:29 schreef PowerPants het volgende:
Word gek om de kleinste dingen nu, Allerlei rampscenarios komen op in mijn hoofd waarbij ik GTA V vanavond niet kan spelen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ja maar dat is COD totaal ander publiek.quote:Op maandag 16 september 2013 20:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Man dat volk wat daar ook opaf komt manWatn tokkies
![]()
Zoalsquote:Op maandag 16 september 2013 20:29 schreef PowerPants het volgende:
Word gek om de kleinste dingen nu, Allerlei rampscenarios komen op in mijn hoofd waarbij ik GTA V vanavond niet kan spelen.?
![]()
Morgen GTA, woensdag werken, en dan WEEKENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
vieze hoerige stinkende vette nellerige kut klerezooi ik wil gta NU!
sorry, ff ritalin pakken![]()
Probeer de bontkraagjes, heuptasjes en LV petjes maar eens te tellen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:29 schreef PowerPants het volgende:
[..]
Ja maar dat is COD totaal ander publiek.![]()
![]()
![]()
Wat een bazenapp.Zeppelin zit in alle doosjes van de eerste lading.quote:Op maandag 16 september 2013 20:29 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Ik ga de game vannacht halen, Helaas geen zeppelin voor mij;(
![]()
PS3 begeeft hetquote:
Alle games zijn vergeven
Word bestolen als ik de winkel uitloop
Gamedisk doet het niet.
etc etc![]()
No fucking way ik begin ziek te worden. NIET NUOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Is de spanningquote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef delano.888 het volgende:
No fucking way ik begin ziek te worden. NIET NU![]()
Mooi toch. Meer tijd voor GTA.quote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef delano.888 het volgende:
Meeste zal wel meevallen hoor haha, op 2 van de 4 heb je zelf ook invloedquote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef PowerPants het volgende:
[..]
PS3 begeeft het
Alle games zijn vergeven
Word bestolen als ik de winkel uitloop
Gamedisk doet het niet.
etc etc![]()
Perfecte reden om morgen hele dag thuis te zijnquote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef delano.888 het volgende:
Dat komt omdat je je zo hebt opgejaagd door het vragen naar streams.quote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef delano.888 het volgende:
Ik had al de hele week vrij. Zit liever niet met koorts te gamenquote:Op maandag 16 september 2013 20:31 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Mooi toch. Meer tijd voor GTA.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Jelly.quote:Slaat echt nergens op dat het beschikbaar is voor het inferieure OS (iOS) en niet voor Android.
If not now, then when.![]()
Voel ook een griepje opkomenquote:Op maandag 16 september 2013 20:31 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Perfecte reden om morgen hele dag thuis te zijn![]()
![]()
Hoe zit het eigenlijk met de SE als je die ophaalt bij de nachtrelease? Krijg je dan zo'n grote doos mee? Ik ben dan wel op de fiets namelijk![]()
![]()
SE is niet groot, CE is wel een flinke doos!quote:Op maandag 16 september 2013 20:32 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de SE als je die ophaalt bij de nachtrelease? Krijg je dan zo'n grote doos mee? Ik ben dan wel op de fiets namelijkOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Openmaken, die pet opzetten, die weedpouch in je broek, game in hand en rijden maar.quote:Op maandag 16 september 2013 20:32 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de SE als je die ophaalt bij de nachtrelease? Krijg je dan zo'n grote doos mee? Ik ben dan wel op de fiets namelijk![]()
Geef je er volledig aan over!quote:Op maandag 16 september 2013 20:31 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Voel ook een griepje opkomen![]()
wat is dat voor een app?quote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bazenapp.
[..]
Zeppelin zit in alle doosjes van de eerste lading.![]()
Je krijgt een of andere map of zit die opgevouwen bij de game disk?quote:Op maandag 16 september 2013 20:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
SE is niet groot, CE is wel een flinke doos!![]()
Even mijn baas bellenquote:
Sorry, maar ik voel me toch beroerd. En dan morgen tegenkomen met een intertoys tas in mijn hand en een big smile![]()
![]()
Helaas wel ja.quote:Op maandag 16 september 2013 20:33 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Je krijgt een of andere map of zit die opgevouwen bij de game disk?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Op GTA komen geen tokkies af? Denk t haast wel maar dat zien de FOK!kers die ernaar toe gaan welquote:Op maandag 16 september 2013 20:29 schreef PowerPants het volgende:
[..]
Ja maar dat is COD totaal ander publiek.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Maar ik heb dus de hele week fucking "vakantie" en dan word ik net nu ziek. NoooooooooooooooOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
zal het zien straks/quote:Op maandag 16 september 2013 20:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op GTA komen geen tokkies af? Denk t haast wel maar dat zien de FOK!kers die ernaar toe gaan wel![]()
Heus wel maar niet zo als met CoD.quote:Op maandag 16 september 2013 20:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op GTA komen geen tokkies af? Denk t haast wel maar dat zien de FOK!kers die ernaar toe gaan wel![]()
Neehoor. Morgen gewoon om 13.45 @work.. Hopelijk is het wel rustig en bendus op tijd vrijMisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Heb gehoord dat dat de verzamelplaats was.quote:Op maandag 16 september 2013 20:34 schreef Gezicht het volgende:
Hopelijk geen autisten-praktijken bij de Mediamarkt in Maastricht straks.![]()
Boeiend. Zolang het geen lepra is, kun je gewoon gamen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:34 schreef delano.888 het volgende:
Maar ik heb dus de hele week fucking "vakantie" en dan word ik net nu ziek. Nooooooooooooooo
Draadloze controller, dus diaree moet ook geen probleem zijn.![]()
Willen sommigen van jullie niet de nachtlaunch filmen en op youtube pleuren? Lijkt me erg tof om te zien van GTA!Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Reken maar van yes.quote:Op maandag 16 september 2013 20:34 schreef Gezicht het volgende:
Hopelijk geen autisten-praktijken bij de Mediamarkt in Maastricht straks.
Ik ben blij dat ik het bij de BS in een klein dorpje heb gepreordered, zal wel een lading aan mensen staan denk ik. Stuk of 10, misschien wel 20!![]()
![]()
Wel of niet doen?quote:Op maandag 16 september 2013 20:35 schreef delano.888 het volgende:
Willen sommigen van jullie niet de nachtlaunch filmen en op youtube pleuren? Lijkt me erg tof om te zien van GTA!![]()
Wel grappig straks..... een hele rij met autistische game nerds voor de MM die allemaal in zichzelf denken dat ze de enige normale persoon zijn in die rij.![]()
![]()
Welke app is dat?quote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bazenapp.
[..]
Zeppelin zit in alle doosjes van de eerste lading."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
zal kijken of ik mijn samsung galaxy kan laten filmen vanuit mijn borstzak. Moet mijn schatje wel met beide handjes vastpakken jwz.![]()
Heb gehoord via een maat van mij dat er al mensen voor de deur staan bij MediaMarkt Roermond. Deze zit in een gebouw, dus niemand staat buiten (nog) Om 10 uur gaat die toko dicht.![]()
geen gopro?quote:Op maandag 16 september 2013 20:36 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ik probeer het ook wel te filmen. Mooie camera dus ook maar eens gebruik van maken. Xperia T.Dit is gewoon raar :l![]()
Zit een paar van die nachtopeningen te bekijken. Wel geniaal.
GTA komt sowieso "normaler" volk op af dan die WoW-figuren volgens mij, maar dat zien we vannacht op Youtube of Twitter wel
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
daarna ook nog iets?quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
mensen die GTA gaan cosplayenquote:Op maandag 16 september 2013 20:37 schreef RemcoW23 het volgende:
GTA komt sowieso "normaler" volk op af dan die WoW-figuren volgens mij, maar dat zien we vannacht op Youtube of Twitter wel![]()
![]()
beter zon wow opening dan die cod fan boysquote:Op maandag 16 september 2013 20:37 schreef RemcoW23 het volgende:
GTA komt sowieso "normaler" volk op af dan die WoW-figuren volgens mij, maar dat zien we vannacht op Youtube of Twitter weltering dat is een mocro festijn
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Thanksquote:Op maandag 16 september 2013 20:36 schreef STING het volgende:
[..]
https://itunes.apple.com/app/grand-theft-auto-ifruit/id697056811kon hem zonder link niet vinden
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik zou er never nooit niet heen gaan. Maar sommigen gaan, dus dan kunnen ze net zo goed ff filmenquote:
Klopt. Ik heb wel een tijdje WoW gespeeld en nog best normaal en aardig volk daar. Dan heb je CoDquote:Op maandag 16 september 2013 20:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
beter zon wow opening dan die cod fan boystering dat is een mocro festijn
![]()
![]()
Mjah ik hoop dat het omdat het op een werk/schooldag valt en het vies weer is buiten, dat het meevalt met de drukte, maar je weet het nooit.![]()
Als ik jou er een plezier mee kan doen dan doe ik datquote:Op maandag 16 september 2013 20:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zou er never nooit niet heen gaan. Maar sommigen gaan, dus dan kunnen ze net zo goed ff filmen![]()
![]()
Ik vind t echt tof dat jullie t filmen bazen
Nja als het in een winkelcentrum is zal ze dat niet tegenhouden. Blijft het de hele avond zo regenen?quote:Op maandag 16 september 2013 20:39 schreef PowerPants het volgende:
Mjah ik hoop dat het omdat het op een werk/schooldag valt en het vies weer is buiten, dat het meevalt met de drukte, maar je weet het nooit.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Doe dan iets adrenaline opwekkends:quote:Op maandag 16 september 2013 20:38 schreef SoldMayor het volgende:
Hier nog wat music voor die tijd te killa.
![]()
Mwah, gewoon de auto pakkenquote:Op maandag 16 september 2013 20:39 schreef PowerPants het volgende:
Mjah ik hoop dat het omdat het op een werk/schooldag valt en het vies weer is buiten, dat het meevalt met de drukte, maar je weet het nooit..
![]()
Ik ga ook met m'n Gucci pet op en m'n nektas.quote:Op maandag 16 september 2013 20:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
![]()
Hoe vet zou het zijn om tijdens die nachtopening gewoon een wasmachine te kopen bij de MM? Ik heb toevallig een nieuwe nodig![]()
![]()
Iemand hier die ook bij MM heeft gepreorderd en al wel een verzendbevestiging heeft gekregen? Hier nog niks nml :s![]()
Waarom zou je er zelf never nooit niet heengaan?quote:Op maandag 16 september 2013 20:39 schreef delano.888 het volgende:
Ik vind t echt tof dat jullie t filmen bazen![]()
morgen is die opquote:Op maandag 16 september 2013 20:40 schreef Tjacka het volgende:
Hoe duur gaat hij morgen bij MM kosten dan?melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Kan toch niet hahaquote:Op maandag 16 september 2013 20:40 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Hoe vet zou het zijn om tijdens die nachtopening gewoon een wasmachine te kopen bij de MM? Ik heb toevallig een nieuwe nodigDit is gewoon raar :l![]()
Als ik hem te laat heb ge pre orderd (Na woensdag 11-9 in het geval van GameMania), zo staat er op de site, is het mogelijk dat ik hem later kan ophalen, en dat ik een bericht krijg wanneer het kan. Kan ik hem bij de nachtrelease gewoon ophalen? Of kan dat ook niet?Niks![]()
Of gewoon GTA IV zoals eerder geopperdquote:Op maandag 16 september 2013 20:40 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Hoe vet zou het zijn om tijdens die nachtopening gewoon een wasmachine te kopen bij de MM? Ik heb toevallig een nieuwe nodig![]()
![]()
Morgen werken tot 15:00 uur en daarna meteen naar de dixons om mijn SE op te halen, op het gemakkie.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Gewoon met 150 man achter je stennis gaan schoppen om een wasmachine.quote:Blijven discussieren
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
nu is het de kunst om wakker te blijven
All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)![]()
Ik heb de game vorige week gepre-orderd bij de MM en aangegeven om hem naar mijn huis te verzenden, maar heeft het nog zin om straks om 12 uur bij de MM langs te gaan? of krijg ik hem dan niet mee?![]()
Wat een lekker nummer.quote:Op maandag 16 september 2013 20:40 schreef margrev het volgende:
[..]
Doe dan iets adrenaline opwekkends:![]()
![]()
Nee? Zeker alleen een bepaald deel van de store, dat open is? Hoeveel man zouden ze nu hebben in de gemiddelde MM qua personeel?quote:
Zal ook wel beveiliging bij zijn? Of worden die gewoon onder de voet gelopen? Als je dat filmpje in de OP zo ziet...![]()
Ik ook niet hoor, m'n broer ging hem eigenlijk halen. Maar een maat van hem gaat mee en die moet 5(!) stuks hebben en ze geven er maar 2 p.p. mee, dus ik ga maar mee.quote:Op maandag 16 september 2013 20:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zou er never nooit niet heen gaan. Maar sommigen gaan, dus dan kunnen ze net zo goed ff filmenFlesje bier![]()
Zie filmpje in de opquote:Op maandag 16 september 2013 20:41 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Waarom zou je er zelf never nooit niet heengaan?
Kleine vestigingen gooien de servicebalie open, grote vestigingen moeten het vanwege de drukte wel door de winkel doen denk ikquote:Op maandag 16 september 2013 20:43 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Nee? Zeker alleen een bepaald deel van de store, dat open is? Hoeveel man zouden ze nu hebben in de gemiddelde MM qua personeel?
Zal ook wel beveiliging bij zijn? Of worden die gewoon onder de voet gelopen? Als je dat filmpje in de OP zo ziet...![]()
![]()
5?!?!?! Hopen voor hem dat ze vooraf betaald hebbenquote:Op maandag 16 september 2013 20:43 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, m'n broer ging hem eigenlijk halen. Maar een maat van hem gaat mee en die moet 5(!) stuks hebben en ze gever er maar 2 p.p. mee, dus ik ga maar mee.. Heb je geen school ofzo morgen of eerste uur vrij ofzo?
![]()
Op zich zou ik het wel vet vinden om achter de kassa te staan tijdens zo een nacht release, Lekker chill in de winkel staan terwijl iedereen hulpeloos de game probeert te bemachtigen, En jouw kopietje heb je natuurlijk al.![]()
![]()
ik fietste vanavond langs de plaatselijke MM, waren ze de hele boel aan het afzetten met dranghekken...
beter dat ik straks naar een klein winkeltje ga
Hele dag vrij, het is voorbestemd.quote:Op maandag 16 september 2013 20:45 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
5?!?!?! Hopen voor hem dat ze vooraf betaald hebben. Heb je geen school ofzo morgen of eerste uur vrij ofzo?
Flesje bier![]()
Hier ook.quote:Op maandag 16 september 2013 20:45 schreef Fruitsalade het volgende:
Zometeen met een volle auto naar de mediamarkt in de buurt![]()
![]()
Heb alleen niet gepreorderd ofzo, maar dat zal wel goed komen lijkt me.(?)I'm the motherfucking baboon![]()
Maar het blijft toch sowieso duwen bij dat rek of niet dan? Het zal je maar gebeuren, sta je daar zijn ze allemaal op omdat sommigen er 5!?!?!? Nodig hebbenquote:Op maandag 16 september 2013 20:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
Kleine vestigingen gooien de servicebalie open, grote vestigingen moeten het vanwege de drukte wel door de winkel doen denk ikhahaha
![]()
![]()
Ik zou doodgaan van de zenuwen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:46 schreef Fruitsalade het volgende:
Heb alleen niet gepreorderd ofzo, maar dat zal wel goed komen lijkt me.(?)![]()
Het voelt echt als pakjesavond.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Iets meer contrast op de 360, voor de rest maakt het geen fuck uitquote:Op maandag 16 september 2013 20:46 schreef Klonk het volgende:
zeg het maar, ik neig naar de 360 als de mooiere![]()
Lijkt mij wel erg gaaf ja, lekker een beetje sloom afrekenen en tegen random mensen gaan pratenquote:Op maandag 16 september 2013 20:45 schreef PowerPants het volgende:
Op zich zou ik het wel vet vinden om achter de kassa te staan tijdens zo een nacht release, Lekker chill in de winkel staan terwijl iedereen hulpeloos de game probeert te bemachtigen, En jouw kopietje heb je natuurlijk al.
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.![]()
Dat ga ik natuurlijk sowieso al.quote:Op maandag 16 september 2013 20:47 schreef PowerPants het volgende:
[..]
Ik zou doodgaan van de zenuwen.I'm the motherfucking baboon![]()
Maakt Showtek eigenlijk nog "echte" hardstyle nummers? Hoor steeds vaker een nummer die zo de Top40 in kan.quote:Op maandag 16 september 2013 20:40 schreef margrev het volgende:
[..]
Doe dan iets adrenaline opwekkends:Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
wtf die eerste die binnenkomtquote:![]()
wel netjes in een rij, niet zoals dat call of duty tuigGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Je zou maarIk heb gereserveerd en ik kom al om van de zenuwenquote:Op maandag 16 september 2013 20:48 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Dat ga ik natuurlijk sowieso al.![]()
![]()
Het is al vele keren gezegd in het filmpje, hij heeft "RGB Colour mode" op limited ipv full staan op de PS3.quote:Op maandag 16 september 2013 20:46 schreef Klonk het volgende:
zeg het maar, ik neig naar de 360 als de mooiereOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Niet mijn idee he.quote:Op maandag 16 september 2013 20:46 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Maar het blijft toch sowieso duwen bij dat rek of niet dan? Het zal je maar gebeuren, sta je daar zijn ze allemaal op omdat sommigen er 5!?!?!? Nodig hebbenhahaha
Flesje bier![]()
Hahah dir kerel in dat harrypotterpakjequote:![]()
is juist nicequote:Op maandag 16 september 2013 20:48 schreef Fruitsalade het volgende:
Hold The Line van Toto op mediamarkt telefoon wachtgedoe![]()
Moderator DIG
Die kerel met zijn capequote:![]()
![]()
Ik dacht dat dat alleen bij mijn plaatselijke mediamarkt wasquote:Op maandag 16 september 2013 20:48 schreef Fruitsalade het volgende:
Hold The Line van Toto op mediamarkt telefoon wachtgedoe![]()
Wat is dat dan?quote:Op maandag 16 september 2013 20:49 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat alleen bij mijn plaatselijke mediamarkt was![]()
Is Gta trouwens ook al in de media geweest ? heb tot nu toe alleen een stukje in de telegraaf gezien, Maar het word allemaal zo knullig vertelt.![]()
![]()
En daarbij heeft de PS3 versie minder last van tearing en kartels, framerate ook beter zo te zien.quote:Op maandag 16 september 2013 20:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het is al vele keren gezegd in het filmpje, hij heeft "RGB Colour mode" op limited ipv full staan op de PS3.![]()
quote:I got this on amazon yesterday on Ps3 and the Ps3 graphics do not look that bad on the game. The graphics are not that bright and colorless like in this video. I do not understand how your Ps3 looks like that in game.De maker van t filmpje loopt gewoon te kutten.quote:CVG, your PS3 have Limited color settings.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ik was al de 1000e klant die belde, mehe. Maar ze hadden wel genoeg. Bij de locale GameMania zitten ze al voor de deur.I'm the motherfucking baboon![]()
die is t mooie van FOK!quote:Op maandag 16 september 2013 20:50 schreef johnnyblaze11 het volgende:
De hype is verdomme echt ongekend hoog. We leven met elkaar mee.
Moderator DIG
Als je daar nu al zit ben je echt een kneusquote:Op maandag 16 september 2013 20:50 schreef Fruitsalade het volgende:
Ik was al de 1000e klant die belde, mehe. Maar ze hadden wel genoeg. Bij de locale GameMania zitten ze al voor de deur.![]()
Ik heb echt geen idee hoe laat ik moet vertrekken. Het is ook niet groot ofzo hier.
Ik verwacht geen honderden mensen.![]()
Ik betrap me erop dat ik me wat nonchalanter ga kleden en niet zo nerdy als normaal, Wil natuurlijk niet het vooroordeel bevestigen.![]()
![]()
Hold me!quote:Op maandag 16 september 2013 20:50 schreef johnnyblaze11 het volgende:
De hype is verdomme echt ongekend hoog. We leven met elkaar mee.
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ik heb gewoon kerstmuziek opstaan. Tranen rollen uit mijn ogen op het moment. Wachtend op het moment surpreme.quote:![]()
Ik ga in de Grove Street kleurenquote:Op maandag 16 september 2013 20:50 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Jongens ik ga alvast mijn lonsdale kleren aandoen, moeten natuurlijk in stijl komen!
Gewoon kijken dat je rond 'n uur of 12 daar bent. Het ergste wat je kan gebeuren is dat je even moet wachten.quote:Op maandag 16 september 2013 20:51 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ik heb echt geen idee hoe laat ik moet vertrekken. Het is ook niet groot ofzo hier.
Ik verwacht geen honderden mensen.Flesje bier![]()
jesus je gaat toch niet voor een fucking dvd / blu ray naar een nachtopening terwijl je hem al tien keer in de bios kon zienquote:
Nu al??? Ik ga denk ik om half 12, ben ik om jwart voor daar en om ooo gaat de tent open!quote:Op maandag 16 september 2013 20:50 schreef Fruitsalade het volgende:
Ik was al de 1000e klant die belde, mehe. Maar ze hadden wel genoeg. Bij de locale GameMania zitten ze al voor de deur.![]()
Sinterklaas muziek ftwquote:Op maandag 16 september 2013 20:52 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon kerstmuziek opstaan. Tranen rollen uit mijn ogen op het moment. Wachtend op het moment surpreme.![]()
gewoon 0:00 komen en kieken of er iemand is. Als het niet veel zijn is dat het wachten wel waardquote:Op maandag 16 september 2013 20:51 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ik verwacht geen honderden mensen.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Wie filmen allemaal?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2013 20:52 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon kerstmuziek opstaan. Tranen rollen uit mijn ogen op het moment. Wachtend op het moment surpreme.
Moderator DIG
als je om half 1 daar bent, kun je wss zo doorlopenquote:Op maandag 16 september 2013 20:51 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ik verwacht geen honderden mensen.
Ik ga nog wat naar een nachtrelease en dan ook nog eens staan filmen als een of andere rasautist.quote:
Flesje bier![]()
Ga eerst gamekings kijken, en ga dan om 0:00 erheen fietsen zal dan om 0:20 daar aankomen hoop dat het dan minder druk is.![]()
Moderator DIG
Dan is alles al weg.quote:Op maandag 16 september 2013 20:53 schreef PowerPants het volgende:
Ga eerst gamekings kijken, en ga dan om 0:00 erheen fietsen zal dan om 0:20 daar aankomen hoop dat het dan minder druk is.![]()
Hier z het echt iet druk zijn.
Dadelijk natuurlijk nog eens 1000 posts met whaaah wat vet en yes ik hem 'm haha![]()
Het ergste is nog dat je daar alleen kan kopen als je een preorder hebtquote:Op maandag 16 september 2013 20:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je daar nu al zit ben je echt een kneus
I'm the motherfucking baboon![]()
met pre-order nietquote:All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Rustig maar. Eerst VI.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
thanx voor herinneringquote:
heb gereserveerd dus moet wel goed komen, Mij werd iig verzekert dat er nog een game voor mij zou klaarliggen.quote:![]()
Dat soort shit moet je niet zeggen bro.quote:
Ik zit hem al te knijpen met de angst dat er iets is waardoor ik hem vanavond niet heb."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Wat?!?!?! Waar?quote:Op maandag 16 september 2013 20:54 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat je daar alleen kan kopen als je een preorder hebt![]()
Overal toch?quote:Op maandag 16 september 2013 20:54 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Wat?!?!?! Waar?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ik dacht dat alle nachtopeningen alleen voor pre-orders waren?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Almeloquote:Op maandag 16 september 2013 20:55 schreef Donderjagers het volgende:
Wie gaat er naar GameMania Almelo?____!!
![]()
almeloquote:Op maandag 16 september 2013 20:55 schreef Donderjagers het volgende:
Wie gaat er naar GameMania Almelo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Jongen, jij hebt die game sowieso, en aan mijn water voel ik dat jij per ongeluk een CE krijgt die je niet hebt besteld.quote:Op maandag 16 september 2013 20:54 schreef Giester het volgende:
[..]
Dat soort shit moet je niet zeggen bro.
Ik zit hem al te knijpen met de angst dat er iets is waardoor ik hem vanavond niet heb.![]()
Als ik hem vannacht niet heb, zal ik wel even in foetushouding in een hoekje liggen, zeker omdat ik mijn bol.com reservering geannuleerd heb.![]()
Delftquote:Op maandag 16 september 2013 20:54 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Wat?!?!?! Waar?I'm the motherfucking baboon![]()
Respect!quote:Op maandag 16 september 2013 20:55 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Jongen, jij hebt die game sowieso, en aan mijn water voel ik dat jij per ongeluk een CE krijgt die je niet hebt besteld."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Zie hier... PowerPants.quote:Op maandag 16 september 2013 20:55 schreef PowerPants het volgende:
Als ik hem vannacht niet heb, zal ik wel even in foetushouding in een hoekje liggen, zeker omdat ik mijn bol.com reservering geannuleerd heb.![]()
![]()
een stoplicht staat op rood, een ander weer op groen, in Almelo is altijd wat te doen xDquote:All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Maak een lijstje in de OP met daarin wie er naar de nachtopening gaat en dan vullen het lijstje morgen aan met degene die hem wel of niet heeft kunnen scoren.
Dan supporten we non-GTA' ers met love and respect."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Mijn pa appt me morgen als de post geweest is (met GTA!) en m'n ma kookt speciaal episch gamevoedsel zodat ik ongestoord kan blijven gamen.
Mijn ouders
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Ik duim voor jequote:Op maandag 16 september 2013 20:58 schreef Haasbeuntje het volgende:
Weet iemand of ik hem gewoon kan kopen bij de BS zonder preorder zometeen?![]()
Jouw oudersquote:Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef Blistering het volgende:
Mijn pa appt me morgen als de post geweest is (met GTA!) en m'n ma kookt speciaal episch gamevoedsel zodat ik ongestoord kan blijven gamen.
Mijn ouders![]()
Mag ik ook?![]()
Wat is dat voor voedsel dan?quote:Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef Blistering het volgende:
Mijn oudersIf not now, then when.![]()
Wat is gamevoedsel? Macaroni met kaasquote:Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef Blistering het volgende:
Mijn ouders![]()
![]()
lijkt me wel ( heb zelf ook geen pre order )quote:Op maandag 16 september 2013 20:58 schreef Haasbeuntje het volgende:
Weet iemand of ik hem gewoon kan kopen bij de BS zonder preorder zometeen?![]()
Net ff met m'n pa olie in de auto gegooid zodat het allemaal goedkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the motherfucking baboon![]()
HYPEDOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Haha weet ik veel, gewoon frituur ofzo gok ik. Maar ze zou het brengen zei zequote:
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Goed plan. Helaas niet beschikbaar hier.quote:Op maandag 16 september 2013 20:55 schreef tonic1 het volgende:
[..]
eerst liverpool kijken lijkt me ?They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Een zak chips en een tree redbullquote:Op maandag 16 september 2013 20:58 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Wat is gamevoedsel? Macaroni met kaas![]()
Wat? Naar je kamer achter in de garage?quote:Op maandag 16 september 2013 20:58 schreef Blistering het volgende:
[..]
Haha weet ik veel, gewoon frituur ofzo gok ik. Maar ze zou het brengen zei ze"Thats how we roll in the Shire!"![]()
[quote]Op maandag 16 september 2013 20:58 schreef Haasbeuntje het volgende:
Weet iemand of ik hem gewoon kan kopen bij de BS zonder preorder zometeen?
[/quot
Had je eigenlijk f moeten m bellen maar lijktme wel! Duim voor jd!![]()
Intertoys Utrecht niet.quote:Op maandag 16 september 2013 20:56 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Bij de plaatselijke intertoys kon je gewoon komenze zijn fucking nice.![]()
Moet je even aan 888 vragen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:58 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Wat is gamevoedsel? Macaroni met kaasThey always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Haha, nice.quote:Op maandag 16 september 2013 20:58 schreef Blistering het volgende:
[..]
Haha weet ik veel, gewoon frituur ofzo gok ik. Maar ze zou het brengen zei zeIf not now, then when.![]()
The quote skills are high in this one.quote:Op maandag 16 september 2013 20:59 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 16 september 2013 20:58 schreef Haasbeuntje het volgende:
[/quot
Had je eigenlijk f moeten m bellen maar lijktme wel! Duim voor jd!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Even bellen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:58 schreef Haasbeuntje het volgende:
Hier in Duiven (bij Arnhem) hebben ze denk ik heus nog wel.![]()
Moment.quote:
Even update foto maken.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Daar is de baas zelfquote:Op maandag 16 september 2013 20:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Moment.
Even update foto maken.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
dus als ik het goed begrijp zal er een rij voor pre orders zijn en een rij voor mensen die niet hebben gereserveerd ?![]()
Intertoys hier heeft er zat. geloof dat er maar 40% op bestelling preorder is, en de andere voor verkoop![]()
![]()
My bad,quote:Op maandag 16 september 2013 20:59 schreef Giester het volgende:
[..]
The quote skills are high in this one.![]()
[quoe]Op maandag 16 september 2013 21:00 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
My bad,
[/qute]
geen probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Ik voel de liefde gewoon rondgaan in deze topics. Heb op de achtergrond Home Alone 1 opgezet, en om half elf gaat MTV aan.![]()
Zal ik de Bol.com vraag nog even stellen?They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
De koelkast was nog niet genoeg dus ik ben nog ff terug naar de AH geweest:
http://i.imgur.com/x0zxFGa.jpgOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
leuke ninjaeditquote:Op maandag 16 september 2013 21:01 schreef jackson het volgende:
Zal ik de Bol.com vraag nog even stellen?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
denk nog neit adt bol.com hem heeft verzonden hoor. bol.com! [url=www.BOL>COM]BOL>COM[/url]quote:Op maandag 16 september 2013 21:01 schreef jackson het volgende:
Zal ik de Bol.comvraag nog even stellen?melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Be My Guestquote:Op maandag 16 september 2013 21:01 schreef jackson het volgende:
Zal ik de Bol.com vraag nog even stellen?![]()
Hierow!quote:Op maandag 16 september 2013 21:01 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Regelt iemand even de namen die naar midnightrelease gaan?![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 21:01 schreef Roces18 het volgende:
[quoe][ afbeelding ] Op maandag 16 september 2013 21:00 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
My bad,
[/qute]
geen probleemHahahaha haters gonna hateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je had Doritos, Hamka's en Super Chips moeten kopen man.quote:Op maandag 16 september 2013 21:01 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]"Thats how we roll in the Shire!"![]()
snap niet dat iemand chips eet tijdens het gamen. worden me handen vies van en me controller. Ik hou het bij mijn goddelijke M&M's!quote:Op maandag 16 september 2013 21:01 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga vanavond naar de midnight release bij de mediamarkt in groningen. Hoe groot schatten jullie de kans dat ze genoeg hebben? ik heb niet gepre-orderd![]()
Deze G!quote:Op maandag 16 september 2013 21:01 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Regelt iemand even de namen die naar midnightrelease gaan?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Nee doe ik ook niet dit is voor tussendoor.quote:Op maandag 16 september 2013 21:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
snap niet dat iemand chips eet tijdens het gamen. worden me handen vies van en me controller. Ik hou het bij mijn goddelijke M&M's!Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ja, iPad. Blijft klote, stond bol.comvraag.quote:They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Deze baas weet het!quote:Op maandag 16 september 2013 21:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
snap niet dat iemand chips eet tijdens het gamen. worden me handen vies van en me controller. Ik hou het bij mijn goddelijke M&M's!
M&M's drop, alle soorten katjasnoep, bier en energydrink![]()
Uiterst laag.quote:Op maandag 16 september 2013 21:03 schreef stripe het volgende:
ik ga vanavond naar de midnight release bij de mediamarkt in groningen. Hoe groot schatten jullie de kans dat ze genoeg hebben? ik heb niet gepre-orderd![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 21:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
snap niet dat iemand chips eet tijdens het gamen. worden me handen vies van en me controller. Ik hou het bij mijn goddelijke M&M's!
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
6 zakken chips alleen in één nacht?quote:Op maandag 16 september 2013 21:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee doe ik ook niet dit is voor tussendoor.![]()
Goed zo jong. Goed eten.quote:Op maandag 16 september 2013 21:01 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
In Groningen uiterst klein mien jongquote:Op maandag 16 september 2013 21:03 schreef stripe het volgende:
ik ga vanavond naar de midnight release bij de mediamarkt in groningen. Hoe groot schatten jullie de kans dat ze genoeg hebben? ik heb niet gepre-orderdGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Nee malle ik heb de hele week "vakantie"quote:Op maandag 16 september 2013 21:04 schreef Vinnow het volgende:
[..]
6 zakken chips alleen in één nacht?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Wie gaat er naar de Midnight Release?
- Watdoeteenvulploegleider
- GeenInspiratie.
- PowerPants
- Giester
- Stripe![]()
Hij heeft een week. Treur niet, zijn koelkast zit ook "lekker" vol.quote:Op maandag 16 september 2013 21:04 schreef Vinnow het volgende:
[..]
6 zakken chips alleen in één nacht?They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Ah oke, ik was al een beetje bang, en wat te drinken dan ingeslagenquote:Op maandag 16 september 2013 21:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee malle ik heb de hele week "vakantie"?
![]()
neejman ookquote:Op maandag 16 september 2013 21:04 schreef GeenInspiratie. het volgende:
- GeenInspiratie.
- PowerPants
- Giester
- Stripehihi![]()
Zet anders de plaatsen erachter ^^quote:Op maandag 16 september 2013 21:04 schreef GeenInspiratie. het volgende:
- GeenInspiratie.
- PowerPants
- Giester
- Stripe![]()
Ja die foto is al eerder langsgekomen in dit topic.quote:Op maandag 16 september 2013 21:04 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Ah oke, ik was al een beetje bang, en wat te drinken dan ingeslagen?
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: