Gaat ook dolle boel worden op de next-gen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:26 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dan heb je watch dogs nog niet gezien zeker
Daarom... wie stopt met gamen is gewoon fucking dom, of geen gamerquote:Op maandag 16 september 2013 20:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Gaat ook dolle boel worden op de next-gen.
Man dat volk wat daar ook opaf komt manquote:Op maandag 16 september 2013 20:21 schreef SecretStoryWous het volgende:
Als het zo druk wordt als in het filmpje in de OP lach ik jullie allemaal uit
nachtquote:Op maandag 16 september 2013 20:29 schreef PowerPants het volgende:
Word gek om de kleinste dingen nu, Allerlei rampscenarios komen op in mijn hoofd waarbij ik GTA V vanavond niet kan spelen.
Ja maar dat is COD totaal ander publiek.quote:Op maandag 16 september 2013 20:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Man dat volk wat daar ook opaf komt manWatn tokkies
Zoalsquote:Op maandag 16 september 2013 20:29 schreef PowerPants het volgende:
Word gek om de kleinste dingen nu, Allerlei rampscenarios komen op in mijn hoofd waarbij ik GTA V vanavond niet kan spelen.
Probeer de bontkraagjes, heuptasjes en LV petjes maar eens te tellen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:29 schreef PowerPants het volgende:
[..]
Ja maar dat is COD totaal ander publiek.
Zeppelin zit in alle doosjes van de eerste lading.quote:Op maandag 16 september 2013 20:29 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Ik ga de game vannacht halen, Helaas geen zeppelin voor mij;(
PS3 begeeft hetquote:
Is de spanningquote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef delano.888 het volgende:
No fucking way ik begin ziek te worden. NIET NU
Mooi toch. Meer tijd voor GTA.quote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef delano.888 het volgende:
Meeste zal wel meevallen hoor haha, op 2 van de 4 heb je zelf ook invloedquote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef PowerPants het volgende:
[..]
PS3 begeeft het
Alle games zijn vergeven
Word bestolen als ik de winkel uitloop
Gamedisk doet het niet.
etc etc
Perfecte reden om morgen hele dag thuis te zijnquote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef delano.888 het volgende:
Dat komt omdat je je zo hebt opgejaagd door het vragen naar streams.quote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef delano.888 het volgende:
Ik had al de hele week vrij. Zit liever niet met koorts te gamenquote:Op maandag 16 september 2013 20:31 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Mooi toch. Meer tijd voor GTA.
Jelly.quote:
Voel ook een griepje opkomenquote:Op maandag 16 september 2013 20:31 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Perfecte reden om morgen hele dag thuis te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |