SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Kanslozen:
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
kut heb ik de TT niet veranderd
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Noobquote:Op maandag 16 september 2013 20:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
kut heb ik de TT niet veranderd![]()
![]()
Gele kaart!They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
This is a job for.... The Mod-a-rator!quote:Op maandag 16 september 2013 20:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
kut heb ik de TT niet veranderd"Thats how we roll in the Shire!"![]()
We tellen af, 3 uur en 40 min te gaan!
Straks sta jd daar, heb je niet genoeg geld op jepas staan ::P, rzou redelijk zuur zijn hahaha!![]()
Voor de zekerheid contant mee dan maarquote:Op maandag 16 september 2013 20:21 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Straks sta jd daar, heb je niet genoeg geld op jepas staan ::P, redelijk zuur hahaha!![]()
Daarom al hebben betaaldquote:Op maandag 16 september 2013 20:21 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Straks sta jd daar, heb je niet genoeg geld op jepas staan ::P, redelijk zuur hahaha!![]()
![]()
Ze schrijven bij mij niet ineens 3K af?!quote:Op maandag 16 september 2013 20:21 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Straks sta jd daar, heb je niet genoeg geld op jepas staan ::P, redelijk zuur hahaha!They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Morgen heb ik hem normaal ook. Hopelijk willen m'n ouders hem halen, dan kan ik morgen direct beginnen spelen als ik van school kom!![]()
![]()
Lucky TV was weer een instant classic zeg
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Ik heb mijn tas al volgeladen daarmeequote:Op maandag 16 september 2013 20:22 schreef margrev het volgende:
Ik ga straks voorin in de rij staan bij Saturn en met 940 5 eurocent-munten afrekenen.![]()
![]()
Film hetquote:Op maandag 16 september 2013 20:22 schreef margrev het volgende:
Ik ga straks voorin in de rij staan bij Saturn en met 940 5 eurocent-munten afrekenen.![]()
Als het uberhaupt er zo aan toe gaat lach ik iedereen uitquote:Op maandag 16 september 2013 20:21 schreef SecretStoryWous het volgende:
Als het zo druk wordt als in het filmpje in de OP lach ik jullie allemaal uitwist niet dat het er zo aan toe ging haha. Ik ga de moeite zelf niet doen, gewoon lekker tukken en GTA V komt morgen mooi naar mij toe
Too much is never enough!![]()
Van hoelaat tot hoelaat is het bij jou dan?quote:Op maandag 16 september 2013 20:23 schreef PowerPants het volgende:
kom echt om van de zenuwen lol, Over 3 uurtjes heb ik het gewoon vast![]()
Als niemand reageert, vraag maarquote:Op maandag 16 september 2013 20:23 schreef Mardinnnnn het volgende:
Is het volgens de regels om een vraag twee keer te posten?![]()
GA GEWOON NAAR MM OF SATURNquote:Op maandag 16 september 2013 20:23 schreef Mardinnnnn het volgende:
Is het volgens de regels om een vraag twee keer te posten?![]()
![]()
Ik wil GTA V mijn laatste spel maken en daarna stoppen met gamen. Kan je niet je geld terug krijgen voor een pre order of ingeleverde spellen?quote:Niks![]()
MM EN SatURN 47 EUROquote:Op maandag 16 september 2013 20:25 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Is de game bij pre order zwasr goedkoper?![]()
Dank MOD!Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Pff stoppen met gamenquote:Op maandag 16 september 2013 20:25 schreef Mardinnnnn het volgende:
[..]
Ik wil GTA V mijn laatste spel maken en daarna stoppen met gamen. Kan je niet je geld terug krijgen voor een pre order of ingeleverde spellen?wie doet dat nou
![]()
Dan heb je watch dogs nog niet gezien zekerquote:Op maandag 16 september 2013 20:25 schreef Mardinnnnn het volgende:
[..]
Ik wil GTA V mijn laatste spel maken en daarna stoppen met gamen. Kan je niet je geld terug krijgen voor een pre order of ingeleverde spellen?
Dit is gewoon raar :l![]()
Ik hoop dat hij bedoeld tot de volgende dagquote:Op maandag 16 september 2013 20:25 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Pff stoppen met gamenwie doet dat nou
![]()
Begint nu toch wel te kriebelen, voor de zekerheid toch net maar even besteld zodat ik hem straks op kan halen.![]()
![]()
Kan je die ook Pre orderen bij GM? Dan heb ik tenminste mijn geld op iets leuks gezet. Het liefst zou ik hem gewoon vannacht bij de GM halen maar ik weet niet of het kan omdat ik hem na woensdag heb ge pre orderd.quote:Op maandag 16 september 2013 20:26 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dan heb je watch dogs nog niet gezien zekerNiks![]()
Nog een vrouw in het topicquote:Op maandag 16 september 2013 20:27 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Begint nu toch wel te kriebelen, voor de zekerheid toch net maar even besteld zodat ik hem straks op kan halen.![]()
![]()
Te kriebelen? Ik heb me al 5x gedouched vandaag zodat ik rein ben als ik die disc vastheb.quote:Op maandag 16 september 2013 20:27 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ja 70 euro kortingquote:Op maandag 16 september 2013 20:25 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Is de game bij pre order zwasr goedkoper?![]()
Ik zal voortaan de laposter maar een nieuw deel laten openenquote:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Denk dat ze ook proberen om headsets en andere attributen erbij te verkopen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nice, kan niet wachten om te horen wat jullie er van vinden!
[..]
Van wat ik begrepen heb zijn de marges inderdaad ontzettend laag, en dat ze vooral rondkomen van tweedehands verkopen.
[..]
Ongeveer 20 volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |