2 keer de helft.quote:Op maandag 16 september 2013 20:15 schreef Travel. het volgende:
Weet iemand wat zo een ondernemer nou krijgt per verkocht spel?
Eerlijk is eerlijk. In de comparison komt de Xbox versie er beter uit qua contrast en kleur. De PS versie lijkt ietwat flets.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"
Nee, maar ik denk dat het tegenvalt. Hard tegenvalt.quote:Op maandag 16 september 2013 20:15 schreef Travel. het volgende:
Weet iemand wat zo een ondernemer nou krijgt per verkocht spel?
deze jongenquote:Op maandag 16 september 2013 20:16 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Gaan er veel mensen hier naar een midnight release?
12quote:Op maandag 16 september 2013 20:16 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Gaan er veel mensen hier naar een midnight release?
neequote:Op maandag 16 september 2013 20:17 schreef Mardinnnnn het volgende:
[..]
Ik als iemand mijn vraag op pagina 9 beantwoordt en het antwoord een ja is.
Ik word ook para van diw wordt verwerktquote:Op maandag 16 september 2013 20:18 schreef Vinnow het volgende:
Mail refreshen voorlopig voor mij, wachten op bol.com mail.
Van wat ik begrepen heb zijn de marges inderdaad ontzettend laag, en dat ze vooral rondkomen van tweedehands verkopen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat het tegenvalt. Hard tegenvalt.
Ongeveer 20 volgens mij.quote:Op maandag 16 september 2013 20:18 schreef byah het volgende:
[..]
hoeveel uur heb jij er al inzitten dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |