SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Kanslozen:
Ik wil een cheat dat iedereen met wapens rondloopt. En een cheat waar iedereen berserk door gaat. Net als in GTA 3.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
wat een kut tt.En ik heb nog niks van bol.com gehadquote:Op maandag 16 september 2013 19:25 schreef k0fferbak het volgende:
[..]
Heb een uur geleden een mailtje gehad dat het pakketje is overgebracht aan PostNL en dat het tussen 11:00 en 18:00 wordt bezorgd.![]()
![]()
Bij wehkamp staat 17 sept. als leverdatum
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Bij Bol komt het vanavond laat toch.quote:Op maandag 16 september 2013 19:26 schreef dolf1010 het volgende:
wat een kut tt.
[..]
En ik heb nog niks van bol.com gehad![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 19:26 schreef dolf1010 het volgende:
wat een kut tt.
[..]
En ik heb nog niks van bol.com gehad
Dit is gewoon raar :l![]()
komt pas 's nachts voor de 1000e keerquote:Op maandag 16 september 2013 19:26 schreef dolf1010 het volgende:
wat een kut tt.
[..]
En ik heb nog niks van bol.com gehadGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
5 jaar voor niets gehyped danquote:Op maandag 16 september 2013 19:27 schreef Le_Professeur het volgende:
Dadelijk ga ik het spelen en vind ik het niks meer aan.Dit is gewoon raar :l![]()
Heel de nacht opblijven voor de mail dan maar :$quote:Op maandag 16 september 2013 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
komt pas 's nachts voor de 1000e keer![]()
Dan is het tijd om uit de kast te komen.quote:Op maandag 16 september 2013 19:27 schreef Le_Professeur het volgende:
Dadelijk ga ik het spelen en vind ik het niks meer aan.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Hij had vorig jaar een trein gekopt.quote:Op maandag 16 september 2013 19:28 schreef Saekerhett het volgende:
Weet iemand waarom die keeper een helm heeft?![]()
BOL BOL BOL BOL BOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
verkeede topic? en als je die van chelsea bedoelt, door 1 of ander ongelukquote:Op maandag 16 september 2013 19:28 schreef Saekerhett het volgende:
Weet iemand waarom die keeper een helm heeft?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Omdat z'n fontanelletje niet is dichtgegroeid.quote:Op maandag 16 september 2013 19:28 schreef Saekerhett het volgende:
Weet iemand waarom die keeper een helm heeft?[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Wat komt s,nachts ?quote:Op maandag 16 september 2013 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
komt pas 's nachts voor de 1000e keer![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 19:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
verkeede topic? en als je die van chelsea bedoelt, door 1 of ander ongeluk![]()
![]()
Nu.nl heeft de titel van hun review maar verandert naar "GTA 5 maakt alle beloftes waar" ipv "onmogelijk goed"![]()
![]()
http://www.nu.nl/tech/357(...)e-beloftes-waar.htmlquote:Op maandag 16 september 2013 19:29 schreef dolf1010 het volgende:
Nu.nl heeft de titel van hun review maar verandert naar "GTA 5 maakt alle beloftes waar" ipv "onmogelijk goed"
niet![]()
Ha!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waar had je het dan overquote:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Morgenvroeg op het nieuws: ''Onverwachte staking postNL medewerkers zorgen voor lange vertraging post''
welquote:Op maandag 16 september 2013 19:30 schreef KennySteppe het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/tech/357(...)e-beloftes-waar.html
niet![]()
daarom nachtopeningquote:Op maandag 16 september 2013 19:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
Morgenvroeg op het nieuws: ''Onverwachte staking postNL medewerkers zorgen voor lange vertraging post''![]()
Volksopstandquote:Op maandag 16 september 2013 19:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
Morgenvroeg op het nieuws: ''Onverwachte staking postNL medewerkers zorgen voor lange vertraging post''[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Dat zou wat zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 19:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
Morgenvroeg op het nieuws: ''Onverwachte staking postNL medewerkers zorgen voor lange vertraging post''
If not now, then when.![]()
de mail dat hij is verzonden. niet de postbodequote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Oh en trouwens, voor wie het nog niet wist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan kom ik hem persoonlijk bij ze halenquote:Op maandag 16 september 2013 19:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
Morgenvroeg op het nieuws: ''Onverwachte staking postNL medewerkers zorgen voor lange vertraging post''![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 19:31 schreef NaturalScience het volgende:
Oh en trouwens, voor wie het nog niet wist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 19:29 schreef Morgen- het volgende:
http://video.gamecreds.com/18iksyfe0o3yy/channel/Stream streamsBeter kijk je op TwitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://nutech.nl/games/3576690/review-gta-5-onmogelijk-goed.htmlquote:
niet, was gewoon niet de volledige review![]()
mijn tijd maar doden met samp, zit in de gevangenis met 40k bail![]()
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Rond middernachtquote:[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Hoe erg verwachten jullie de drukte voor de mensen die het midnight komen ophalen ? Ik hoop niet op taferelen zoals ik op de videos heb gezien![]()
![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 19:29 schreef Morgen- het volgende:
http://video.gamecreds.com/18iksyfe0o3yy/channel/Stream streamsIk had wel zin om te fappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
verwacht maar 10 keer erger dan dat.quote:Op maandag 16 september 2013 19:34 schreef PowerPants het volgende:
Hoe erg verwachten jullie de drukte voor de mensen die het midnight komen ophalen ? Ik hoop niet op taferelen zoals ik op de videos heb gezien![]()
Mooi hequote:Op maandag 16 september 2013 19:34 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Ik had wel zin om te fappen.![]()
Als je pech hebt komt er een auto met luidspreker voorbij terwijl je in de rij staat, die alle cliffhangers verklaptquote:Op maandag 16 september 2013 19:34 schreef PowerPants het volgende:
Hoe erg verwachten jullie de drukte voor de mensen die het midnight komen ophalen ? Ik hoop niet op taferelen zoals ik op de videos heb gezienDit is gewoon raar :l![]()
Ja.quote:Op maandag 16 september 2013 19:35 schreef Le_Professeur het volgende:
Ben je homo als je als man zijnde niet van GTA houdt?![]()
zei ik een paar uur terug alquote:Op maandag 16 september 2013 19:22 schreef johnnyblaze11 het volgende:
http://www.twitch.tv/directory/game/Grand%20Theft%20Auto%20V![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb Borderlands 2 nog niet uitgespeeld, dat gaat nooit gebeuren
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
wromquote:[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Hahaha stiekem zou ik dat wel cool vindenquote:Op maandag 16 september 2013 19:35 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Als je pech hebt komt er een auto met luidspreker voorbij terwijl je in de rij staat, die alle cliffhangers verklapt![]()
![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 19:34 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
verwacht maar 10 keer erger dan dat.![]()
![]()
Ja. Niks mis mee. Maar je bent wel homo.quote:Op maandag 16 september 2013 19:35 schreef Le_Professeur het volgende:
Ben je homo als je als man zijnde niet van GTA houdt?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
rotterdammersquote:Op maandag 16 september 2013 19:36 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Coolblue, bazenbedrijf.
Wat is er mis mee dan?![]()
![]()
Ofquote:Op maandag 16 september 2013 19:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
"Grote brand legt distributiecentrum PostNL plat"![]()
Het is 'als man' of 'man zijnde', homo.quote:Op maandag 16 september 2013 19:35 schreef Le_Professeur het volgende:
Ben je homo als je als man zijnde niet van GTA houdt?![]()
Bazenbedrijf is het zeker, maar bij voor pre orders kan je beter bij bol bestellenquote:Op maandag 16 september 2013 19:36 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Coolblue, bazenbedrijf.
Wat is er mis mee dan?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Te laat leveren of mss helemaal niet . Die gast die daar Logistiek doet is een onkundige manquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Gelukkig zijn er meerdere in Nederlandquote:Op maandag 16 september 2013 19:36 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Of
"Grote brand legt distributiecentrum PostNL plat"Dit is gewoon raar :l![]()
jijquote:Op maandag 16 september 2013 19:37 schreef Guitar93 het volgende:
Iemand nog naar Mediamarkt Den Haag?![]()
Op moment supreme falen ze keihardquote:Op maandag 16 september 2013 19:36 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Coolblue, bazenbedrijf.
Wat is er mis mee dan?RED ONS HENNIEGOD![]()
Kansloze ouders, die weten denk ik niet eens wat ze hem gegeven hebben.quote:Ga lekker buiten spelen ofzo
![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 19:35 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Als je pech hebt komt er een auto met luidspreker voorbij terwijl je in de rij staat, die alle cliffhangers verklapt![]()
![]()
Moet je voor de grap eens doen, kijken hoeveel boze mensen je achter je aan kan krijgen.![]()
Boycotten en kamervragenquote:Op maandag 16 september 2013 19:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Te laat leveren of mss helemaal niet . Die gast die daar Logistiek doet is een onkundige man[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Ja, ik vind het ook eerder een electronicawinkel dan een gamewinkel.quote:Op maandag 16 september 2013 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bazenbedrijf is het zeker, maar bij voor pre orders kan je beter bij bol bestellen![]()
tegenwoordig op speelpleintjes alleen maar 7 jarigen met iphone... buitenspelen gebeurt niet meerquote:Op maandag 16 september 2013 19:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kansloze ouders, die weten denk ik niet eens wat ze hem gegeven hebben.Ga lekker buiten spelen ofzo
![]()
![]()
Buiten op de telefoon klooien g.quote:Op maandag 16 september 2013 19:38 schreef Morgen- het volgende:
[..]
tegenwoordig op speelpleintjes alleen maar 7 jarigen met iphone... buitenspelen gebeurt niet meer![]()
Niet meer coolblue maar Hotred hahahahaquote:Op maandag 16 september 2013 19:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heel dat zooitje in de fik steken[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Kun je niet nog ergens anders bestellen?quote:Op maandag 16 september 2013 19:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heel dat zooitje in de fik steken![]()
man zijnde, staat er, leg dan normaal uit man homo. Ookal begrijp ik je wel.quote:Op maandag 16 september 2013 19:37 schreef margrev het volgende:
[..]
Het is 'als man' of 'man zijnde', homo.![]()
Ik beroof wel een Roemeenquote:Op maandag 16 september 2013 19:38 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Kun je niet nog ergens anders bestellen?RED ONS HENNIEGOD![]()
Maar.. je woon wel in een stad?quote:Op maandag 16 september 2013 19:38 schreef Max-Westerman het volgende:
Hier in de stad is alleen de intertoys die games verkoopt, en die heeft niet eens een nachtopening![]()
Las net dus dat MM 1200 exemplaren heeft (in Groningen)
Iemand die weet hoeveel Saturn er heeft?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
DORP!quote:Op maandag 16 september 2013 19:38 schreef Max-Westerman het volgende:
Hier in de stad is alleen de intertoys die games verkoopt, en die heeft niet eens een nachtopeningZie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
Ja dus ? Ik heb er 1 met geluidsdemperquote:Op maandag 16 september 2013 19:40 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Gaat niet, die hebben gun op zak swa je weet niksRED ONS HENNIEGOD![]()
Ah oke. Das kut dan. Geen 'echte' stad in de buurt ofzo?quote:Op maandag 16 september 2013 19:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Officieel is het een stad ja![]()
heb je niet, je bent gewoon een tata die zich aan de regels houdtquote:Op maandag 16 september 2013 19:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja dus ? Ik heb er 1 met geluidsdemper![]()
![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 19:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
Las net dus dat MM 1200 exemplaren heeft (in Groningen)
Iemand die weet hoeveel Saturn er heeft?
ff vragen![]()
Nee, want je krijgt een chille leven in de jeugdcel rastaquote:Op maandag 16 september 2013 19:41 schreef Morgen- het volgende:
[..]
heb je niet, je bent gewoon een tata die zich aan de regels houdtRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik ga lachen als jij daar één van bentquote:Op maandag 16 september 2013 19:40 schreef PowerPants het volgende:
Ik ga echt lachen als er pubers in de rij staan en de game niet meekrijgen.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Waarom duurt die 0:00 tijdsmarkering zo lang G?
Ik zit hele tijd op de 2way te checken, maar ze vertragen de tijd die sahbi's.
Illuminatie op die ding swa."Thats how we roll in the Shire!"![]()
jaquote:Op maandag 16 september 2013 19:42 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Doet die ifruit app het ook op ipad? Heb geen iphone![]()
Zo te zien wel: https://itunes.apple.com/app/grand-theft-auto-ifruit/id697056811quote:Op maandag 16 september 2013 19:42 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Doet die ifruit app het ook op ipad? Heb geen iphone![]()
Je bent een oude 35+ er, beetje minder G mag wel aaight?quote:Op maandag 16 september 2013 19:42 schreef Giester het volgende:
Waarom duurt die 0:00 tijdsmarkering zo lang G?
Ik zit hele tijd op de 2way te checken, maar ze vertragen de tijd die sahbi's.
Illuminatie op die ding swa.![]()
![]()
Dit.quote:Op maandag 16 september 2013 19:40 schreef PowerPants het volgende:
Ik ga echt lachen als er pubers in de rij staan en de game niet meekrijgen.![]()
![]()
Had trouwens verwacht dat als je pre ordert je gelijk moest afrekenen, Maar dat moet pas als je de game hebt. Hebben meer mensen dat ? Zou me meer op mijn gemak voelen als ik al heb betaald want dan heb ik zekerheid.![]()
Deze is nie de waarheid G.quote:Op maandag 16 september 2013 19:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bent een oude 35+ er, beetje minder G mag wel aaight?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
ikke, krijg net een sms dat ie is ingepakt.quote:Op maandag 16 september 2013 19:44 schreef RingBewoner het volgende:
Wie heeft allemaal bij Coolblue/consoleshop besteld?
half augustus besteld
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Age heeft niks te maken met de straat G, thugs 4 life.quote:Op maandag 16 september 2013 19:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bent een oude 35+ er, beetje minder G mag wel aaight?![]()
Deze man weetquote:Op maandag 16 september 2013 19:45 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Age heeft niks te maken met de straat G, thugs 4 life.![]()
![]()
Klopt! Dacht ik ook al. Morgen game afhalen en inderdaad dan pas pinnen.quote:Op maandag 16 september 2013 19:44 schreef PowerPants het volgende:
Had trouwens verwacht dat als je pre ordert je gelijk moest afrekenen, Maar dat moet pas als je de game hebt. Hebben meer mensen dat ? Zou me meer op mijn gemak voelen als ik al heb betaald want dan heb ik zekerheid.
Ze 'garanderen' je dat ze je preorder copy een week vasthouden, daarna ben je hem kwijt.![]()
ikquote:Op maandag 16 september 2013 19:44 schreef RingBewoner het volgende:
Wie heeft allemaal bij Coolblue/consoleshop besteld?RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik heb nog geen bericht. Eind Augustus besteld.quote:Op maandag 16 september 2013 19:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
ikke, krijg net een sms dat ie is ingepakt.
half augustus besteldUI Made bij VanilleKwark.![]()
Samequote:Op maandag 16 september 2013 19:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik heb nog geen bericht. Eind Augustus besteld.RED ONS HENNIEGOD![]()
geen stress, coolblue is vaak erg laat met dat soort geintjes, vond deze erg vroeg zelfsquote:Op maandag 16 september 2013 19:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik heb nog geen bericht. Eind Augustus besteld.
anders even via twitter lastig vallen,kan tot 12 uur vannacht volgens mijKlonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Ik snap niet waarom jullie zo hyped zijn, eerlijk.quote:Op maandag 16 september 2013 19:47 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Het heeft wel iets dit. Een bepaalde sfeer.
Allemaal volgehypede GTA-fans in 1 topic.If not now, then when.![]()
hoe weet jij mijn sterrenbeeld ? !quote:Op maandag 16 september 2013 19:47 schreef margrev het volgende:
Wie straks naar een nachtrelease gaat is nog maagdI dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Jij hebt makkelijk praten!quote:Op maandag 16 september 2013 19:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jullie zo hyped zijn, eerlijk.![]()
![]()
Makkelijk praten als je de game al hebt, Yuriquote:Op maandag 16 september 2013 19:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
![]()
idd 29 augustus hieroquote:Op maandag 16 september 2013 19:48 schreef Convict het volgende:
[..]
hoe weet jij mijn sterrenbeeld ? !![]()
![]()
Mattie dit is GTA. Je weet toch is niet zomaar spel dit is die leven G.quote:Op maandag 16 september 2013 19:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ook september jarig?quote:Op maandag 16 september 2013 19:48 schreef Convict het volgende:
[..]
hoe weet jij mijn sterrenbeeld ? !ik was 4 dagen geleden jarig
![]()
Wou ik ook nog toevoegen. Meestal bericht rond 22-23 uur.quote:Op maandag 16 september 2013 19:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
geen stress, coolblue is vaak erg laat met dat soort geintjes, vond deze erg vroeg zelfs
anders even via twitter lastig vallen,kan tot 12 uur vannacht volgens mijUI Made bij VanilleKwark.![]()
Vet! Als je Chop in die app verzorgt leert hij nieuwe trucjes en shit in GTA V.quote:Op maandag 16 september 2013 19:43 schreef STING het volgende:
[..]
Zo te zien wel: https://itunes.apple.com/app/grand-theft-auto-ifruit/id697056811Rommel voor je opduiken uit vuilnisbakken enzo.
![]()
![]()
Niet als ik alle reviews moet gelovenquote:Op maandag 16 september 2013 19:49 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Denk dat bij de helft van de mensen hype plaatsmaakt voor een teleurstelling.![]()
Weet iemand welk artikel het is in de wet dat je iets van 16 moet zijn voor spellen van 16 en 18+?
Ik denk dat ik die voor de zekerheid toch maar moet weten.![]()
![]()
Mss kan je zelf op je persoonlijke pagina daar kijken.quote:Op maandag 16 september 2013 19:49 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wou ik ook nog toevoegen. Meestal bericht rond 22-23 uur.
Bij mij staat er dat die ingepakt heeftRED ONS HENNIEGOD![]()
Fak de wet G!quote:Op maandag 16 september 2013 19:49 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Weet iemand welk artikel het is in de wet dat je iets van 16 moet zijn voor spellen van 16 en 18+?
Ik denk dat ik die voor de zekerheid toch maar moet weten.
Straatregels gelden hier!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Fuckin Yuri heeft hem al, eikel van de bovenste plank. Faackin sadist.quote:Op maandag 16 september 2013 19:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
daar zou ik echt voor moeten gaan eigenlijkquote:Op maandag 16 september 2013 19:40 schreef PowerPants het volgende:
Ik ga echt lachen als er pubers in de rij staan en de game niet meekrijgen.![]()
Rockstar kennende kan het echt 2 kanten opgaanquote:Op maandag 16 september 2013 19:49 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Denk dat bij de helft van de mensen hype plaatsmaakt voor een teleurstelling.Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.![]()
Zeg gewoon regel 8 artikel 4.2.quote:Op maandag 16 september 2013 19:49 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ik denk dat ik die voor de zekerheid toch maar moet weten.
Dan denkt die verkoper vast.. OH shit deze boy weeeet gewoon hij praat hogeleid.
En laat jou gewoon die game meenemen, Doh.![]()
Jij hebt een PS3 toch? Met jou moet het een genot zijn om wat lol te trappen.quote:Op maandag 16 september 2013 19:50 schreef Giester het volgende:
[..]
Fak de wet G!
Straatregels gelden hier!![]()
klap die bitchtwitter:veracamilla twitterde op maandag 16-09-2013 om 19:27:23Oké, wat is GTA 5? En waarom worden alle jongens in mijn timeline er zo opgewonden van? reageer retweet
![]()
Word ingepakt staat er bij mij.quote:Op maandag 16 september 2013 19:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mss kan je zelf op je persoonlijke pagina daar kijken.
Bij mij staat er dat die ingepakt heeftUI Made bij VanilleKwark.![]()
Heb je een of ander oud HBO-rechten student die geen baan kon vinden in rechten omdat iedereen dat kiest.quote:Op maandag 16 september 2013 19:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zeg gewoon regel 8 artikel 4.2.
Dan denkt die verkoper vast.. OH shit deze boy weeeet gewoon hij praat hogeleid.
GTA 5 Nachtlancering - InsideGamer wenst jullie sterkte
Nieuws | 16 september 2013 -
Vanavond om 00:00 uur is het dan eindelijk zover: Grand Theft Auto V ligt dan in de winkel. Speciaal daarvoor gaan een hoop winkels open en trotseren duizenden fans de wind, regen en kou. Via dit bericht willen we jullie sterkte wensen!
Mocht je in Amsterdam zijn, dan kun je onze Timo en Joey vinden in de Saturn-winkel, waar zij de nachtlancering bijwonen. Mocht je aanwezig zijn bij de Gamemania in Almere, dan maak je kans om in ons Tv-programma te komen. Daarvoor zijn Simon en Tess aanwezig om een reportage te maken. En als je ergens anders bent, deel dan zeker even de foto's van jouw nachtavontuur op onze Facebook-pagina. Vinden wij leuk!_!
![]()
Want?quote:Op maandag 16 september 2013 19:49 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Denk dat bij de helft van de mensen hype plaatsmaakt voor een teleurstelling.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Het is inderdaad aardig plezier om met mij een spreekwoordelijk stukje te "rollen".quote:Op maandag 16 september 2013 19:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij hebt een PS3 toch? Met jou moet het een genot zijn om wat lol te trappen.
Rockstar Social Club joinen zeg ik."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Om half 1 nog eens kijken wat er staat.quote:Op maandag 16 september 2013 19:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Word ingepakt staat er bij mij.RED ONS HENNIEGOD![]()
Sidneyquote:Op maandag 16 september 2013 19:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zeg gewoon regel 8 artikel 4.2.
![]()
Awesome!![]()
Je kunt blijkbaar banden en wielen van een auto af rijden. En dan op drie wielen nog door scheuren.![]()
![]()
Let maar op wanneer je hem opstart en speelt, dan is die hele hype weg. Dan is het meer van "Lol, waarom waren we nou zo hyped".
If not now, then when.![]()
Ik heb een nietmachine op F5 gezet.quote:Op maandag 16 september 2013 19:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Om half 1 nog eens kijken wat er staat.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Haha, GTA 5 is dat ding dat er voor zorgt dat zij straks dichtgroeit van onder.quote:Op maandag 16 september 2013 19:51 schreef margrev het volgende:
klap die bitchtwitter:veracamilla twitterde op maandag 16-09-2013 om 19:27:23Oké, wat is GTA 5? En waarom worden alle jongens in mijn timeline er zo opgewonden van? reageer retweet
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Komkommers zijn de shitquote:Op maandag 16 september 2013 19:53 schreef Giester het volgende:
[..]
Haha, GTA 5 is dat ding dat er voor zorgt dat zij straks dichtgroeit van onder.![]()
Die app is 444 MB.quote:Op maandag 16 september 2013 19:50 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Mijn kenteken ingame is btw KILLA-G
die app is masterlijk![]()
![]()
daar is die te groot voorquote:Op maandag 16 september 2013 19:53 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik heb een nietmachine op F5 gezet.RED ONS HENNIEGOD![]()
na 5+ topics is het hele "g" gedoe wel weer leuk geweest...quote:Op maandag 16 september 2013 19:54 schreef Giester het volgende:
[..]
444 Mega Bazen voor die hussle G!![]()
![]()
Maarre om je ingame nummerbord te veranderen heb je dus je reallife smartphone nodig? Logisch
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 19:55 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
na 5+ topics is het hele "g" gedoe wel weer leuk geweest...![]()
Huh? wat?quote:Op maandag 16 september 2013 19:55 schreef delano.888 het volgende:
Maarre om je ingame nummerbord te veranderen heb je dus je reallife smartphone nodig? LogischUI Made bij VanilleKwark.![]()
Is ie wel leuk? Want anders haal ik pokemon diamondquote:Op maandag 16 september 2013 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Let maar op wanneer je hem opstart en speelt, dan is die hele hype weg. Dan is het meer van "Lol, waarom waren we nou zo hyped".
[ afbeelding ]![]()
geen smartphone... mainstream AaiPet of AaiPhone ding wat te duur is en elke rijke tata heeftquote:Op maandag 16 september 2013 19:55 schreef delano.888 het volgende:
Maarre om je ingame nummerbord te veranderen heb je dus je reallife smartphone nodig? Logisch![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 19:53 schreef Giester het volgende:
[..]
Haha, GTA 5 is dat ding dat er voor zorgt dat zij straks dichtgroeit van onder.![]()
![]()
hey jongens , gelukkig is het sarah jessica parker week op rtl 8 ! kunnen we ons nog vermaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
*proest*quote:Op maandag 16 september 2013 19:56 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Is ie wel leuk? Want anders haal ik pokemon diamond![]()
Ik wilde 'rollen' zeggen, maar voel me tegenover een straatbaas van jouw stature toch wat ongemakkelijk.quote:Op maandag 16 september 2013 19:52 schreef Giester het volgende:
[..]
Het is inderdaad aardig plezier om met mij een spreekwoordelijk stukje te "rollen".
Rockstar Social Club joinen zeg ik.![]()
Ik zeg pokemon Yellowquote:Op maandag 16 september 2013 19:56 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Is ie wel leuk? Want anders haal ik pokemon diamond![]()
Ik ga maar even leren nog voor mijn PW maatschappijleer woensdag, want morgen wordt dat waarschijnlijk niks om te leren...![]()
![]()
nooit leuk geweest, alleen met sidneyquote:Op maandag 16 september 2013 19:55 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
na 5+ topics is het hele "g" gedoe wel weer leuk geweest...Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Maatschappijleer, wat een kutvak was dat zeg.quote:Op maandag 16 september 2013 19:57 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik ga maar even leren nog voor mijn PW maatschappijleer woensdag, want morgen wordt dat waarschijnlijk niks om te leren...![]()
Tell something new..quote:Op maandag 16 september 2013 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]C'mon dude, dat werkt toch altijd zo.
Of wil je zeggen dat het tegen gaat vallen.. Owee..![]()
Ditquote:Op maandag 16 september 2013 19:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nooit leuk geweest, alleen met sidney![]()
Ik heb daar eens een 10+ gehaaldquote:Op maandag 16 september 2013 19:57 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Maatschappijleer, wat een kutvak was dat zeg.iedereen kreeg bonus punten, en ik had al een 10
![]()
![]()
makkelijkste ooit gewoon pvv=rechts sp =linksquote:Op maandag 16 september 2013 19:57 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Maatschappijleer, wat een kutvak was dat zeg.![]()
Gewoon bijna overal een 10/10 genieten!.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik krijg een PW over politiek...quote:Op maandag 16 september 2013 19:57 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Maatschappijleer, wat een kutvak was dat zeg.![]()
![]()
Rockstar stelt nimmer teleur _o_quote:Op maandag 16 september 2013 19:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gewoon bijna overal een 10/10 genieten!.![]()
Ik zeg niet dat het moeilijk was, allemaal 10'en zo'n beetje maar het was geen niks aan.quote:Op maandag 16 september 2013 19:58 schreef margrev het volgende:
[..]
makkelijkste ooit gewoon pvv=rechts sp =links![]()
Nee, werkt perfect. Wat doet ie niet dan?quote:Op maandag 16 september 2013 19:59 schreef Nibb-it het volgende:
Anderen ook inlogproblemen op iFruit?![]()
Daarvoor lerenquote:Op maandag 16 september 2013 19:59 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik krijg een PW over politiek...![]()
![]()
![]()
Ik kom er niet inquote:Op maandag 16 september 2013 19:59 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Nee, werkt perfect. Wat doet ie niet dan?, net deed hij het nog. Servers zullen wel overbelast zijn, of zo.
![]()
Ik zit echt deze 4 uur echt door te zuren hier. Dan denk ik van, ik ga wel even gamen, maar al mijn andere games voelen vies aan, alsof ik terug moet grijpen naar een ex omdat ik anders niet aan mn trekken kom, bah. Ik ga zo douchen met kleren aan tot ik GTA 5 kan halen denk ik."Thats how we roll in the Shire!"![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 20:01 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou, tot zover mijn poging om nog ff te slapen. <_<![]()
![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 20:01 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou, tot zover mijn poging om nog ff te slapen. <_<![]()
![]()
Klikken op eigen risico, zit wat gameplay in, niks bijzonders ofzo maar er zijn hier altijd wel mensen die zeuren over spoilers.
![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 20:00 schreef Giester het volgende:
Ik zit echt deze 4 uur echt door te zuren hier. Dan denk ik van, ik ga wel even gamen, maar al mijn andere games voelen vies aan, alles ik terug moet grijpen naar een ex omdat ik anders niet aan mn trekken kom, bah. Ik ga zo douchen met kleren aan tot ik GTA 5 kan halen denk ik.![]()
![]()
Hoe werkt dat met die app?
Heb net een auto samengesteld, met een custom nummerbord. Toen ik die orderde kreeg ik het helemaal gratis. Staat deze dan straks in mijn garage ingame ofwat?![]()
Iemand nog een lekker nummer hier? Maakt niet uit welk genre het is. Ik word alleen een beetje gek van Snoop Lion op loop.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 20:00 schreef Giester het volgende:
Ik zit echt deze 4 uur echt door te zuren hier. Dan denk ik van, ik ga wel even gamen, maar al mijn andere games voelen vies aan, alsof ik terug moet grijpen naar een ex omdat ik anders niet aan mn trekken kom, bah. Ik ga zo douchen met kleren aan tot ik GTA 5 kan halen denk ik.![]()
![]()
![]()
Speciaal een account aangemaakt om dit te vragen.
Als ik hem te laat heb ge pre orderd (Na woensdag 11-9 in het geval van GameMania), zo staat er op de site, is het mogelijk dat ik hem later kan ophalen, en dat ik een bericht krijg wanneer het kan. Kan ik hem bij de nachtrelease gewoon ophalen? Of kan dat ook niet?Niks![]()
Gewoon goeie dance muziek.quote:Op maandag 16 september 2013 20:04 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Iemand nog een lekker nummer hier? Maakt niet uit welk genre het is. Ik word alleen een beetje gek van Snoop Lion op loop.
Doorspoelen naar 1:20![]()
Naughty Boy & Wiz Khalifa - Think About Itquote:Op maandag 16 september 2013 20:04 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Iemand nog een lekker nummer hier? Maakt niet uit welk genre het is. Ik word alleen een beetje gek van Snoop Lion op loop.![]()
![]()
Vragen worden pas beantwoord nadat je 1000 Posts hebtquote:Op maandag 16 september 2013 20:05 schreef Mardinnnnn het volgende:
Speciaal een account aangemaakt om dit te vragen.
Als ik hem te laat heb ge pre orderd (Na woensdag 11-9 in het geval van GameMania), zo staat er op de site, is het mogelijk dat ik hem later kan ophalen, en dat ik een bericht krijg wanneer het kan. Kan ik hem bij de nachtrelease gewoon ophalen? Of kan dat ook niet?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
ps3 ftw iedereen weet datquote:Op maandag 16 september 2013 20:07 schreef Giester het volgende:
Hier een Xbox360 vs PS3 comparison. This shit again? Yuuup.![]()
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Gamekings is tot 0.00, volgens de Gamekings reclame danquote:Op maandag 16 september 2013 20:07 schreef johnnyblaze11 het volgende:
21:35 Geordie Shore
22:30 Gamekings
22:55 The valleys
23:45 PrankedDat is de tvgids van MTV
![]()
![]()
Ik lurk al wel heel een tijdje. Geldt dat ook als posten?quote:Op maandag 16 september 2013 20:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Vragen worden pas beantwoord nadat je 1000 Posts hebtNiks![]()
Alesso -Years. Kippenvellen met de break.quote:Op maandag 16 september 2013 20:04 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Iemand nog een lekker nummer hier? Maakt niet uit welk genre het is. Ik word alleen een beetje gek van Snoop Lion op loop.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Wat? Een halfuurtje slechts? Geloof ik niks van. Kijk zo ook wel even.quote:Op maandag 16 september 2013 20:07 schreef johnnyblaze11 het volgende:
21:35 Geordie Shore
22:30 Gamekings
22:55 The valleys
23:45 PrankedDat is de tvgids van MTV
UI Made bij VanilleKwark.![]()
Neequote:Op maandag 16 september 2013 20:08 schreef Mardinnnnn het volgende:
[..]
Ik lurk al wel heel een tijdje. Geldt dat ook als posten?![]()
![]()
Oooh, dan is het goed. Telt ook!quote:Op maandag 16 september 2013 20:08 schreef Mardinnnnn het volgende:
[..]
Ik lurk al wel heel een tijdje. Geldt dat ook als posten?They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Wat doe je?quote:Op maandag 16 september 2013 20:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ok
Als ik hem te laat heb ge pre orderd (Na woensdag 11-9 in het geval van GameMania), zo staat er op de site, is het mogelijk dat ik hem later kan ophalen, en dat ik een bericht krijg wanneer het kan. Kan ik hem bij de nachtrelease gewoon ophalen? Of kan dat ook niet?Niks![]()
Ik hoor net van niet
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
alleen als je mijn naam herkentquote:Op maandag 16 september 2013 20:08 schreef Mardinnnnn het volgende:
[..]
Ik lurk al wel heel een tijdje. Geldt dat ook als posten?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ok.quote:Op maandag 16 september 2013 20:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Vragen worden pas beantwoord nadat je 1000 Posts hebt
Als ik hem te laat heb ge pre orderd (Na woensdag 11-9 in het geval van GameMania), zo staat er op de site, is het mogelijk dat ik hem later kan ophalen, en dat ik een bericht krijg wanneer het kan. Kan ik hem bij de nachtrelease gewoon ophalen? Of kan dat ook niet?![]()
Heb je geen antwoord op de vraagquote:Op maandag 16 september 2013 20:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Oooh, dan is het goed. Telt ook!
Niks![]()
Ik ga niet op haten op een van de consoles.quote:
Maar kijk eerst even voordat je hip doet partnuh."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Zie ik eruit als een medewerker van de Gamemania?quote:Op maandag 16 september 2013 20:09 schreef Mardinnnnn het volgende:
[..]
Heb je geen antwoord op de vraagThey always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Natuurlijk, ChevyChaprice! Oude vriend. (??)quote:Op maandag 16 september 2013 20:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
alleen als je mijn naam herkentNiks![]()
Ga m gewoon halen joh... als ze nee zeggen dan cancel je je preorder en ga je snel naar MediaMarktquote:Op maandag 16 september 2013 20:09 schreef Mardinnnnn het volgende:
[..]
Heb je geen antwoord op de vraag![]()
De 110 gaan we niet halen anders.quote:Op maandag 16 september 2013 20:10 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Nee jôh, we komen nooit aan de 100 topics voor de midnight release."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Dat denk ik ook niet nee.quote:Op maandag 16 september 2013 20:10 schreef Giester het volgende:
[..]
De 110 gaan we niet halen anders.![]()
Moeten we nog ff stevig doortypenquote:Op maandag 16 september 2013 20:10 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Nee jôh, we komen nooit aan de 100 topics voor de midnight release.![]()
Ik heb al 4 spellen ingeleverd dat GTA nu voor ¤20 valt bij de GMquote:Op maandag 16 september 2013 20:10 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ga m gewoon halen joh... als ze nee zeggen dan cancel je je preorder en ga je snel naar MediaMarkt![]()
Niks![]()
Is dat een uitdaging?quote:Op maandag 16 september 2013 20:10 schreef Giester het volgende:
[..]
De 110 gaan we niet halen anders.![]()
Dat gevoel had ik dus ook.quote:Op maandag 16 september 2013 20:11 schreef johnnyblaze11 het volgende:
xbox versie zag er veel kleurrijker uit, ps3 erg grijzig
GELUKKIG HEB IK 360![]()
Gelukkig kan je dat zelf instellen op je TV.quote:Op maandag 16 september 2013 20:11 schreef johnnyblaze11 het volgende:
GELUKKIG HEB IK 360UI Made bij VanilleKwark.![]()
Boeit me echt geen kut welke versie mooier is. Heb beide consoles, ps3 versie gekozen omdat gratis online![]()
![]()
Dan zet je hem om voor BF4, AC of een van die andere spellenquote:Op maandag 16 september 2013 20:11 schreef Mardinnnnn het volgende:
[..]
Ik heb al 4 spellen ingeleverd dat GTA nu voor ¤20 valt bij de GM![]()
![]()
Same here.quote:Op maandag 16 september 2013 20:11 schreef johnnyblaze11 het volgende:
GELUKKIG HEB IK 360"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Goed gebruik van smilies. Jij komt er wel.quote:Op maandag 16 september 2013 20:11 schreef Mardinnnnn het volgende:
[..]
Ik heb al 4 spellen ingeleverd dat GTA nu voor ¤20 valt bij de GM
Voor mij niet, ik G het hele topic wel vol.quote:
Maar we gaan het niet halen met "normale" posts nee."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Als je eens wist hoe jammer ik dat vind hé...quote:Als jij ook PS3 had hadden we alles en iedereen geterroriseerd G.
![]()
![]()
Het niveau van normale posts is al een tijdje niet meer bereikt toch?quote:Op maandag 16 september 2013 20:13 schreef Giester het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik G het hele topic wel vol.
Maar we gaan het niet halen met "normale" posts nee.![]()
Oké, G.quote:Op maandag 16 september 2013 20:13 schreef Giester het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik G het hele topic wel vol.
Maar we gaan het niet halen met "normale" posts nee.![]()
Er zit zo nu en dan een ondergesneeuwd pareltje tussen hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 20:13 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Het niveau van normale posts is al een tijdje niet meer bereikt toch?
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Moet ik nog tosti's maken voor de swa's die in Tiel naar de Bart Smit gaan voor de release?They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Hoppa, straks naar de nachtopening van mijn lokale gametent en halen maar!![]()
![]()
.
Hoop niet op taferelen die je in video's ziet![]()
![]()
Verschil is niet te zien als je ze niet naast elkaar hebtquote:Op maandag 16 september 2013 20:11 schreef johnnyblaze11 het volgende:
GELUKKIG HEB IK 360Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Die usernamequote:Op maandag 16 september 2013 20:14 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Hoppa, straks naar de nachtopening van mijn lokale gametent en halen maar!![]()
![]()
Haha, pareltjes + G's = double speedquote:Op maandag 16 september 2013 20:14 schreef Giester het volgende:
[..]
Er zit zo nu en dan een ondergesneeuwd pareltje tussen hoor.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 20:11 schreef johnnyblaze11 het volgende:
GELUKKIG HEB IK 360
Is er nog dubbel xp dit weekend?!
2 keer de helft.quote:Op maandag 16 september 2013 20:15 schreef Travel. het volgende:
Weet iemand wat zo een ondernemer nou krijgt per verkocht spel?UI Made bij VanilleKwark.![]()
Eerlijk is eerlijk. In de comparison komt de Xbox versie er beter uit qua contrast en kleur. De PS versie lijkt ietwat flets.quote:
Maar... het boeit geen kut, want het is GTA V en niemand speelt op een Xbox en PS tegelijk op 2 tv's die naast elkaar staan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Nee, maar ik denk dat het tegenvalt. Hard tegenvalt.quote:Op maandag 16 september 2013 20:15 schreef Travel. het volgende:
Weet iemand wat zo een ondernemer nou krijgt per verkocht spel?They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
deze jongenquote:Op maandag 16 september 2013 20:16 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Gaan er veel mensen hier naar een midnight release?![]()
12quote:Op maandag 16 september 2013 20:16 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Gaan er veel mensen hier naar een midnight release?They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
neequote:Op maandag 16 september 2013 20:17 schreef Mardinnnnn het volgende:
[..]
Ik als iemand mijn vraag op pagina 9 beantwoordt en het antwoord een ja is.![]()
Ik word ook para van diw wordt verwerktquote:Op maandag 16 september 2013 20:18 schreef Vinnow het volgende:
Mail refreshen voorlopig voor mij, wachten op bol.com mail.
Ik geloof die snachts onzin niet![]()
![]()
Nice, kan niet wachten om te horen wat jullie er van vinden!Van wat ik begrepen heb zijn de marges inderdaad ontzettend laag, en dat ze vooral rondkomen van tweedehands verkopen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat het tegenvalt. Hard tegenvalt.Ongeveer 20 volgens mij.quote:Op maandag 16 september 2013 20:18 schreef byah het volgende:
[..]
hoeveel uur heb jij er al inzitten dan?If not now, then when.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: