Bart Smit?quote:Op maandag 16 september 2013 19:10 schreef PowerPants het volgende:
Mensen die ook bij BS hebben gepreordert en een smsje verwachten ?
Jij noemt mij hier Roma, genoeg Hollandse kazen die denken dat elke Roemeen een zigeuner is...quote:Op maandag 16 september 2013 19:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom neem jij dit allemaal zo serieus? Mijn kanki
Is dat niet zo dan?quote:Op maandag 16 september 2013 19:12 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Jij noemt mij hier Roma, genoeg Hollandse kazen die denken dat elke Roemeen een zigeuner is...
Mwa, doe dan maar een Pussy Lounge mix! Nog 2,5 weekquote:Op maandag 16 september 2013 19:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee man, voor de liefhebbers heb ik wel een Subground mix.
1. A*S*Y*S - Drums on Fire (Qult Edit) [00:00]
2. Argy - Don't Give Up The Fight (Smoke Remix) [2:19]
3. Scot Project - B (Baby)(Organ Donors Remix) [5:12]
4. Acti - Shioner [10:07]
5. Outwork, Eric Solomon - How Does It Feel (Acti Subground Vocal Rmx) [15:55]
6. Acti - Fuel For Life (Q-Base 2013 OST) [21:32]
7. Acti - Zathan [25:21]
8. Acti - Waykee [28:33]
9. P.E.M. - Another Attempt (Original Mix) [32:25]
10.Lee Mac - Animated (Activator 'denim' Remix) [36:39]
11.Acti & Stana - Creeple [39:47]
12.Mark Sixma - Requiem (Original Mix) [44:06]
13.A*S*Y*S - Trommelmaul (Acti's Subground Remix) [46:52]
14.Acti - Poiak [52:04]
15.Activator, A*S*Y*S, Kamui - Tepphar's Gaga Bassturbation Culture (Longtimemixer Mashup) [56:26]
Hahaha.quote:Op maandag 16 september 2013 19:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die conclusie kan je dus achteraf stellen hè. Het is niet zo dat je zonder Rockstar jezelf ineens afvroeg: ''Ik mis een game waar je mensen kapot kan schieten in een levendige stad''
Oh wacht.. WEL WAAR MANG!!
Dus toch. Ik zat al kei lang te zoeken in de in-game smartphone. Waar download ik die app dan? Ik zie hem niet in de store.quote:Op maandag 16 september 2013 19:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
in de ifruit app op je rl smartphone
M'n chick is Roemeens dus ik weet wel dat niet alle Roemenen Roma zijn. Relax OG Loc.quote:Op maandag 16 september 2013 19:12 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Jij noemt mij hier Roma, genoeg Hollandse kazen die denken dat elke Roemeen een zigeuner is...
Pussy Lounge.quote:Op maandag 16 september 2013 19:13 schreef SevD het volgende:
[..]
Mwa, doe dan maar een Pussy Lounge mix! Nog 2,5 week
in de appstore hem je m zo. playstore weet ik niets vanquote:Op maandag 16 september 2013 19:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha.
[..]
Dus toch. Ik zat al kei lang te zoeken in de in-game smartphone. Waar download ik die app dan? Ik zie hem niet in de store.
Onvergelijkbaar hahaquote:Op maandag 16 september 2013 19:13 schreef SevD het volgende:
[..]
Mwa, doe dan maar een Pussy Lounge mix! Nog 2,5 week
Bine frate.quote:Op maandag 16 september 2013 19:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
M'n chick is Roemeens dus ik weet wel dat niet alle Roemenen Roma zijn. Relax OG Loc.
Ik kan hem niet vinden op Androidquote:Op maandag 16 september 2013 19:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
in de appstore hem je m zo. playstore weet ik niets van
Neem je volgende zomer even een flesje palinca en afinata voor me mee?quote:
Iedereen weet dat Android superieur is. The fuck is deze.quote:Op maandag 16 september 2013 19:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
in de appstore hem je m zo. playstore weet ik niets van
deze man weetquote:Op maandag 16 september 2013 19:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Android superieur is. The fuck is deze.
quote:Op maandag 16 september 2013 19:15 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden op Android
Dit jaar helaas niet bij geweest bij Breda noch Decibelquote:Op maandag 16 september 2013 19:14 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Pussy Lounge.Asterdplas in Breda, Decibel al 2x en ga waarschijnlijk ook naar Pussy Lounge XXXL.
En wat is de reden?quote:Op maandag 16 september 2013 19:16 schreef Nober het volgende:
103 delen
Morgen pas uit, heb niet eens gepreorderd.
Ik zou er niet heengaan vannacht, die in Utrecht heeft geen nachtlaunch.quote:Op maandag 16 september 2013 19:06 schreef peleetje het volgende:
Vage shit hoor die nachtverkoop. Moet je nou pre-orderen of niet?
BIj de MM Utrecht moest je hem blijkbaar online al kopen en betalen en kun je vanavond alleen afhalen.
Sowieso frate. Lekker met een cozonac erbij, komt goed.quote:Op maandag 16 september 2013 19:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Neem je volgende zomer even een flesje palinca en afinata voor me mee?
Je hebt echt iets gemist, vooral Decibel was aan.quote:Op maandag 16 september 2013 19:16 schreef SevD het volgende:
[..]
Dit jaar helaas niet bij geweest bij Breda noch DecibelGelukkig XXXL wel!
Ben nog niet bekend met de Roemeense keuken op Roemeense polenta na. En ik maar tegen die ouders liegen dat ik het lekker vondquote:Op maandag 16 september 2013 19:18 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Sowieso frate. Lekker met een cozonac erbij, komt goed.
Jij bent dus ook in Roemenie geweest? Ik woon in Barlad, vlakbij Vaslui. Tegen Moldova en Oekraïne aan.quote:Op maandag 16 september 2013 19:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben nog niet bekend met de Roemeense keuken op Roemeense polenta na. En ik maar tegen die ouders liegen dat ik het lekker vond
Ben er nog niet geweest, haar ouders wonen hier in Nederland. Volgend jaar of deze winter ga ik naar Roemenië ze hebben daar familie in de buurt van Cluj-Napoca.quote:
Nachtrelease.quote:Op maandag 16 september 2013 19:08 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Dat je hem nu kan komen ophalen????? waar woon je ik kom meteen mattie
fixed.quote:Op maandag 16 september 2013 19:20 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Jij bent dus ook in Roemenie geweest? Ik woon in Barlad, vlakbij Vastlui. Tegen Moldova en Oekraïne aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cluj-Napoca is echt een mooie stad, van de zomer nog geweest.quote:Op maandag 16 september 2013 19:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben er nog niet geweest, haar ouders wonen hier in Nederland. Volgend jaar of deze winter ga ik naar Roemenië hebben daar familie in de buurt van Cluj-Napoca.
Dan tellen mn achievements niet meerquote:Op maandag 16 september 2013 19:22 schreef dolf1010 het volgende:
de voorlopige cheats , zullen er vast wel meer komen deze week.
[ afbeelding ]
Spoiler fucking motherfucker.quote:Op maandag 16 september 2013 19:22 schreef dolf1010 het volgende:
de voorlopige cheats , zullen er vast wel meer komen deze week.
dan speel je toch met cheats op een andere savequote:Op maandag 16 september 2013 19:23 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Dan tellen mn achievements niet meer
Ja, om de tijd maar te doden zie je wel.quote:Op maandag 16 september 2013 19:21 schreef margrev het volgende:
Tering, nooit gedacht dat het hier ooit over Roemeense polenta zou gaan. Wachten duurt echt lang
Cheats pas als ik hem uitgespeeld heb denk ik, puur natuur <3quote:Op maandag 16 september 2013 19:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dan speel je toch met cheats op een andere save
idd beetje onzin om dat in een spoiler te gooienquote:Op maandag 16 september 2013 19:23 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
je wist nog niet dat je een wanted level had in gta V ?
Leer me die dirty Roemeense talk die ik tegen mn chick moet schreeuwenquote:Op maandag 16 september 2013 19:22 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Cluj-Napoca is echt een mooie stad, van de zomer nog geweest.
Heb een uur geleden een mailtje gehad dat het pakketje is overgebracht aan PostNL en dat het tussen 11:00 en 18:00 wordt bezorgd.quote:Op maandag 16 september 2013 19:10 schreef PowerPants het volgende:
Mensen die ook bij BS hebben gepreordert en een smsje verwachten ?
Maar je gaat hem wel halen neem ik aan? Want GTA..quote:Op maandag 16 september 2013 19:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet zo'n gamer en deze hype kan alleen maar tegenvallen.
ganz geilquote:Op maandag 16 september 2013 19:25 schreef k0fferbak het volgende:
[..]
Heb een uur geleden een mailtje gehad dat het pakketje is overgebracht aan PostNL en dat het tussen 11:00 en 18:00 wordt bezorgd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |