Filosofische shit hierquote:Op maandag 16 september 2013 19:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, het is fucking magnifiek. Maar hoe weet je dat het leven een stuk nuttelozer zou zijn zonder GTA? Je bent niet bewust van iets wat niet is.
Die conclusie kan je dus achteraf stellen hè. Het is niet zo dat je zonder Rockstar jezelf ineens afvroeg: ''Ik mis een game waar je mensen kapot kan schieten in een levendige stad''quote:Op maandag 16 september 2013 19:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, het is fucking magnifiek. Maar hoe weet je dat het leven een stuk nuttelozer zou zijn zonder GTA? Je bent niet bewust van iets wat niet is.
in de ifruit app op je rl smartphonequote:Op maandag 16 september 2013 19:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kun je die veranderen? Ik ben het in-game niet tegengekomen.
Waarom neem jij dit allemaal zo serieus? Mijn kankiquote:
Type toch? Nummertje ala Mafia 2 niet nee.. i guess.quote:Op maandag 16 september 2013 19:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kun je die veranderen? Ik ben het in-game niet tegengekomen.
maar ook ingame ik weet niet waar want heb hem nog niet maar las het wel ergensquote:Op maandag 16 september 2013 19:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
in de ifruit app op je rl smartphone
Bart Smit?quote:Op maandag 16 september 2013 19:10 schreef PowerPants het volgende:
Mensen die ook bij BS hebben gepreordert en een smsje verwachten ?
Jij noemt mij hier Roma, genoeg Hollandse kazen die denken dat elke Roemeen een zigeuner is...quote:Op maandag 16 september 2013 19:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom neem jij dit allemaal zo serieus? Mijn kanki
Is dat niet zo dan?quote:Op maandag 16 september 2013 19:12 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Jij noemt mij hier Roma, genoeg Hollandse kazen die denken dat elke Roemeen een zigeuner is...
Mwa, doe dan maar een Pussy Lounge mix! Nog 2,5 weekquote:Op maandag 16 september 2013 19:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee man, voor de liefhebbers heb ik wel een Subground mix.
1. A*S*Y*S - Drums on Fire (Qult Edit) [00:00]
2. Argy - Don't Give Up The Fight (Smoke Remix) [2:19]
3. Scot Project - B (Baby)(Organ Donors Remix) [5:12]
4. Acti - Shioner [10:07]
5. Outwork, Eric Solomon - How Does It Feel (Acti Subground Vocal Rmx) [15:55]
6. Acti - Fuel For Life (Q-Base 2013 OST) [21:32]
7. Acti - Zathan [25:21]
8. Acti - Waykee [28:33]
9. P.E.M. - Another Attempt (Original Mix) [32:25]
10.Lee Mac - Animated (Activator 'denim' Remix) [36:39]
11.Acti & Stana - Creeple [39:47]
12.Mark Sixma - Requiem (Original Mix) [44:06]
13.A*S*Y*S - Trommelmaul (Acti's Subground Remix) [46:52]
14.Acti - Poiak [52:04]
15.Activator, A*S*Y*S, Kamui - Tepphar's Gaga Bassturbation Culture (Longtimemixer Mashup) [56:26]
Hahaha.quote:Op maandag 16 september 2013 19:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die conclusie kan je dus achteraf stellen hè. Het is niet zo dat je zonder Rockstar jezelf ineens afvroeg: ''Ik mis een game waar je mensen kapot kan schieten in een levendige stad''
Oh wacht.. WEL WAAR MANG!!
Dus toch. Ik zat al kei lang te zoeken in de in-game smartphone. Waar download ik die app dan? Ik zie hem niet in de store.quote:Op maandag 16 september 2013 19:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
in de ifruit app op je rl smartphone
M'n chick is Roemeens dus ik weet wel dat niet alle Roemenen Roma zijn. Relax OG Loc.quote:Op maandag 16 september 2013 19:12 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Jij noemt mij hier Roma, genoeg Hollandse kazen die denken dat elke Roemeen een zigeuner is...
Pussy Lounge.quote:Op maandag 16 september 2013 19:13 schreef SevD het volgende:
[..]
Mwa, doe dan maar een Pussy Lounge mix! Nog 2,5 week
in de appstore hem je m zo. playstore weet ik niets vanquote:Op maandag 16 september 2013 19:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha.
[..]
Dus toch. Ik zat al kei lang te zoeken in de in-game smartphone. Waar download ik die app dan? Ik zie hem niet in de store.
Onvergelijkbaar hahaquote:Op maandag 16 september 2013 19:13 schreef SevD het volgende:
[..]
Mwa, doe dan maar een Pussy Lounge mix! Nog 2,5 week
Bine frate.quote:Op maandag 16 september 2013 19:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
M'n chick is Roemeens dus ik weet wel dat niet alle Roemenen Roma zijn. Relax OG Loc.
Ik kan hem niet vinden op Androidquote:Op maandag 16 september 2013 19:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
in de appstore hem je m zo. playstore weet ik niets van
Neem je volgende zomer even een flesje palinca en afinata voor me mee?quote:
Iedereen weet dat Android superieur is. The fuck is deze.quote:Op maandag 16 september 2013 19:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
in de appstore hem je m zo. playstore weet ik niets van
deze man weetquote:Op maandag 16 september 2013 19:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Android superieur is. The fuck is deze.
quote:Op maandag 16 september 2013 19:15 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden op Android
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |