Gotver, waarom zo de nerd uithangen dan? Wacht gewoon een fuckin nacht chef.quote:Op maandag 16 september 2013 19:05 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Heeft het zin om morgenochtend meteen naar de Bart Smit te gaan om te kijken of ze GTA hebben? Dixons verzendt mijn order morgen pas
De mijne komt tussen 15:00 en 17:00quote:Op maandag 16 september 2013 19:03 schreef tralalala het volgende:
Dat is wel kut, de bezorger komt hier altijd pas 18:30 ofzo![]()
Media Markt zal dan ook wel via pakketdienst versturen.
De MM hier trouwens:
PS3: 400 stuks waarvan 75 gereserveerd
XBOX: 300 stuks waarvan 30 gereserveerd
Als je de posts in dit topic leest is het waarschijnlijk wel vage shit voor je jaquote:Op maandag 16 september 2013 19:06 schreef peleetje het volgende:
Vage shit hoor die nachtverkoop. Moet je nou pre-orderen of niet?
BIj de MM Utrecht moest je hem blijkbaar online al kopen en betalen en kun je vanavond alleen afhalen.
Ik had dat maar. 8:45 tot 15:30, waarvan de laatste 2 uur HIIT (verplicht...) en dan van 17:00 tot 23:00 werken. Ik denk dat ik het pas echt kan spelen op woensdag.quote:Op maandag 16 september 2013 19:06 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ik ben 11 uur klaar, maar moet daarna de hele dag werken aan een project
Kut Romaquote:
MM Leeuwarden: Vannacht 2 rijen. 1 voor pre-orders en 1 rij voor niet-preorders. En je kunt pas betalen bij afhalen.quote:Op maandag 16 september 2013 19:06 schreef peleetje het volgende:
Vage shit hoor die nachtverkoop. Moet je nou pre-orderen of niet?
BIj de MM Utrecht moest je hem blijkbaar online al kopen en betalen en kun je vanavond alleen afhalen.
Puisterige nerds in de rij voor de nachtrelease, prachtig.quote:Op maandag 16 september 2013 19:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is eigenlijk best grappig dat een game zorgt voor massaal verzuim over de hele planeet.
Aah kan je het zonder niet uithouden tot middernachtquote:Op maandag 16 september 2013 19:07 schreef Morgen- het volgende:
Net die 3 gratis blikjes van Redbull gekregen... meenemen naar nachtopening[ afbeelding ]
Dat je hem nu kan komen ophalen????? waar woon je ik kom meteen mattiequote:Op maandag 16 september 2013 19:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lol ik heb gta schijnbaar bij elke mogelijke winkel hier bestelt.
Derde smsje al
GTA is meer dan een game, zie het als het WK voetbal dat om de 4 jaar gehouden wordt. Zonder Rockstar was het leven een stuk nuttelozer geweest, laten we dat wel stellen.quote:Op maandag 16 september 2013 19:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is eigenlijk best grappig dat een game zorgt voor massaal verzuim over de hele planeet.
Nopequote:Op maandag 16 september 2013 19:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Aah kan je het zonder niet uithouden tot middernacht
Eey ik koop ze normaal niet eensquote:Op maandag 16 september 2013 19:08 schreef Roces18 het volgende:
redbull is voor kinderen. cappuccino hier is voldoende
Er is niet voor niets een receptie die de telefoon opneemt om je ziek te melden...quote:Op maandag 16 september 2013 19:08 schreef Vinnow het volgende:
Uiteraard precies morgen en overmorgen 2 verschrikkelijke dagen school, worden de langste dagen school van de afgelopen jaren
Stoere boii, regel die lekker chick dan ook meteen vannacht. Oh, wacht..quote:Op maandag 16 september 2013 19:07 schreef Morgen- het volgende:
Net die 3 gratis blikjes van Redbull gekregen... meenemen naar nachtopening[ afbeelding ]
Yeah, het is fucking magnifiek. Maar hoe weet je dat het leven een stuk nuttelozer zou zijn zonder GTA? Je bent niet bewust van iets wat niet is.quote:Op maandag 16 september 2013 19:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
GTA is meer dan een game, zie het als het WK voetbal dat om de 4 jaar gehouden wordt. Zonder Rockstar was het leven een stuk nuttelozer geweest, laten we dat wel stellen.
quote:Op maandag 16 september 2013 19:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Stoere boii, regel die lekker chick dan ook meteen vannacht. Oh, wacht..
Deze man, koffie does the trick.quote:Op maandag 16 september 2013 19:08 schreef Roces18 het volgende:
redbull is voor kinderen. cappuccino hier is voldoende
kentekenplaten zijn voor pussies, gewoon eraf gooien, kan in het echt in amerika ookquote:Op maandag 16 september 2013 19:09 schreef anonyhr het volgende:
iFruit app gedownload, gelijk custom kentekenplaat genomen
100% aanwezigheidsplicht & Propedeuse uitreiking ftlquote:Op maandag 16 september 2013 19:09 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Er is niet voor niets een receptie die de telefoon opneemt om je ziek te melden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |