quote:Op maandag 16 september 2013 19:29 schreef Morgen- het volgende:
http://video.gamecreds.com/18iksyfe0o3yy/channel/Stream streamsIk had wel zin om te fappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verwacht maar 10 keer erger dan dat.quote:Op maandag 16 september 2013 19:34 schreef PowerPants het volgende:
Hoe erg verwachten jullie de drukte voor de mensen die het midnight komen ophalen ? Ik hoop niet op taferelen zoals ik op de videos heb gezien
Mooi hequote:Op maandag 16 september 2013 19:34 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Ik had wel zin om te fappen.
Als je pech hebt komt er een auto met luidspreker voorbij terwijl je in de rij staat, die alle cliffhangers verklaptquote:Op maandag 16 september 2013 19:34 schreef PowerPants het volgende:
Hoe erg verwachten jullie de drukte voor de mensen die het midnight komen ophalen ? Ik hoop niet op taferelen zoals ik op de videos heb gezien
Ja.quote:Op maandag 16 september 2013 19:35 schreef Le_Professeur het volgende:
Ben je homo als je als man zijnde niet van GTA houdt?
zei ik een paar uur terug alquote:Op maandag 16 september 2013 19:22 schreef johnnyblaze11 het volgende:
http://www.twitch.tv/directory/game/Grand%20Theft%20Auto%20V![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wromquote:
Hahaha stiekem zou ik dat wel cool vindenquote:Op maandag 16 september 2013 19:35 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Als je pech hebt komt er een auto met luidspreker voorbij terwijl je in de rij staat, die alle cliffhangers verklapt
quote:Op maandag 16 september 2013 19:34 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
verwacht maar 10 keer erger dan dat.
Ja. Niks mis mee. Maar je bent wel homo.quote:Op maandag 16 september 2013 19:35 schreef Le_Professeur het volgende:
rotterdammersquote:Op maandag 16 september 2013 19:36 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Coolblue, bazenbedrijf.
Wat is er mis mee dan?
Ofquote:Op maandag 16 september 2013 19:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
Morgenvroeg op het nieuws: ''Onverwachte staking postNL medewerkers zorgen voor lange vertraging post''
Het is 'als man' of 'man zijnde', homo.quote:Op maandag 16 september 2013 19:35 schreef Le_Professeur het volgende:
Bazenbedrijf is het zeker, maar bij voor pre orders kan je beter bij bol bestellenquote:Op maandag 16 september 2013 19:36 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Coolblue, bazenbedrijf.
Wat is er mis mee dan?
Te laat leveren of mss helemaal niet . Die gast die daar Logistiek doet is een onkundige manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |