SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Kanslozen:
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
kut heb ik de TT niet veranderd
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Noobquote:Op maandag 16 september 2013 20:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
kut heb ik de TT niet veranderd![]()
![]()
Gele kaart!They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
This is a job for.... The Mod-a-rator!quote:Op maandag 16 september 2013 20:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
kut heb ik de TT niet veranderd"Thats how we roll in the Shire!"![]()
We tellen af, 3 uur en 40 min te gaan!
Straks sta jd daar, heb je niet genoeg geld op jepas staan ::P, rzou redelijk zuur zijn hahaha!![]()
Voor de zekerheid contant mee dan maarquote:Op maandag 16 september 2013 20:21 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Straks sta jd daar, heb je niet genoeg geld op jepas staan ::P, redelijk zuur hahaha!![]()
Daarom al hebben betaaldquote:Op maandag 16 september 2013 20:21 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Straks sta jd daar, heb je niet genoeg geld op jepas staan ::P, redelijk zuur hahaha!![]()
![]()
Ze schrijven bij mij niet ineens 3K af?!quote:Op maandag 16 september 2013 20:21 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Straks sta jd daar, heb je niet genoeg geld op jepas staan ::P, redelijk zuur hahaha!They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Morgen heb ik hem normaal ook. Hopelijk willen m'n ouders hem halen, dan kan ik morgen direct beginnen spelen als ik van school kom!![]()
![]()
Lucky TV was weer een instant classic zeg
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Ik heb mijn tas al volgeladen daarmeequote:Op maandag 16 september 2013 20:22 schreef margrev het volgende:
Ik ga straks voorin in de rij staan bij Saturn en met 940 5 eurocent-munten afrekenen.![]()
![]()
Film hetquote:Op maandag 16 september 2013 20:22 schreef margrev het volgende:
Ik ga straks voorin in de rij staan bij Saturn en met 940 5 eurocent-munten afrekenen.![]()
Als het uberhaupt er zo aan toe gaat lach ik iedereen uitquote:Op maandag 16 september 2013 20:21 schreef SecretStoryWous het volgende:
Als het zo druk wordt als in het filmpje in de OP lach ik jullie allemaal uitwist niet dat het er zo aan toe ging haha. Ik ga de moeite zelf niet doen, gewoon lekker tukken en GTA V komt morgen mooi naar mij toe
Too much is never enough!![]()
Van hoelaat tot hoelaat is het bij jou dan?quote:Op maandag 16 september 2013 20:23 schreef PowerPants het volgende:
kom echt om van de zenuwen lol, Over 3 uurtjes heb ik het gewoon vast![]()
Als niemand reageert, vraag maarquote:Op maandag 16 september 2013 20:23 schreef Mardinnnnn het volgende:
Is het volgens de regels om een vraag twee keer te posten?![]()
GA GEWOON NAAR MM OF SATURNquote:Op maandag 16 september 2013 20:23 schreef Mardinnnnn het volgende:
Is het volgens de regels om een vraag twee keer te posten?![]()
![]()
Ik wil GTA V mijn laatste spel maken en daarna stoppen met gamen. Kan je niet je geld terug krijgen voor een pre order of ingeleverde spellen?quote:Niks![]()
MM EN SatURN 47 EUROquote:Op maandag 16 september 2013 20:25 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Is de game bij pre order zwasr goedkoper?![]()
Dank MOD!Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Pff stoppen met gamenquote:Op maandag 16 september 2013 20:25 schreef Mardinnnnn het volgende:
[..]
Ik wil GTA V mijn laatste spel maken en daarna stoppen met gamen. Kan je niet je geld terug krijgen voor een pre order of ingeleverde spellen?wie doet dat nou
![]()
Dan heb je watch dogs nog niet gezien zekerquote:Op maandag 16 september 2013 20:25 schreef Mardinnnnn het volgende:
[..]
Ik wil GTA V mijn laatste spel maken en daarna stoppen met gamen. Kan je niet je geld terug krijgen voor een pre order of ingeleverde spellen?
Dit is gewoon raar :l![]()
Ik hoop dat hij bedoeld tot de volgende dagquote:Op maandag 16 september 2013 20:25 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Pff stoppen met gamenwie doet dat nou
![]()
Begint nu toch wel te kriebelen, voor de zekerheid toch net maar even besteld zodat ik hem straks op kan halen.![]()
![]()
Kan je die ook Pre orderen bij GM? Dan heb ik tenminste mijn geld op iets leuks gezet. Het liefst zou ik hem gewoon vannacht bij de GM halen maar ik weet niet of het kan omdat ik hem na woensdag heb ge pre orderd.quote:Op maandag 16 september 2013 20:26 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dan heb je watch dogs nog niet gezien zekerNiks![]()
Nog een vrouw in het topicquote:Op maandag 16 september 2013 20:27 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Begint nu toch wel te kriebelen, voor de zekerheid toch net maar even besteld zodat ik hem straks op kan halen.![]()
![]()
Te kriebelen? Ik heb me al 5x gedouched vandaag zodat ik rein ben als ik die disc vastheb.quote:Op maandag 16 september 2013 20:27 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ja 70 euro kortingquote:Op maandag 16 september 2013 20:25 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Is de game bij pre order zwasr goedkoper?![]()
Ik zal voortaan de laposter maar een nieuw deel laten openenquote:
Moderator DIG
Denk dat ze ook proberen om headsets en andere attributen erbij te verkopen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nice, kan niet wachten om te horen wat jullie er van vinden!
[..]
Van wat ik begrepen heb zijn de marges inderdaad ontzettend laag, en dat ze vooral rondkomen van tweedehands verkopen.
[..]
Ongeveer 20 volgens mij.![]()
Gaat ook dolle boel worden op de next-gen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:26 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dan heb je watch dogs nog niet gezien zekerThey always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Daarom... wie stopt met gamen is gewoon fucking dom, of geen gamerquote:Op maandag 16 september 2013 20:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Gaat ook dolle boel worden op de next-gen.![]()
Word gek om de kleinste dingen nu, Allerlei rampscenarios komen op in mijn hoofd waarbij ik GTA V vanavond niet kan spelen.![]()
![]()
Man dat volk wat daar ook opaf komt manquote:Op maandag 16 september 2013 20:21 schreef SecretStoryWous het volgende:
Als het zo druk wordt als in het filmpje in de OP lach ik jullie allemaal uitWatn tokkies
Moderator DIG
nachtquote:Op maandag 16 september 2013 20:29 schreef PowerPants het volgende:
Word gek om de kleinste dingen nu, Allerlei rampscenarios komen op in mijn hoofd waarbij ik GTA V vanavond niet kan spelen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ja maar dat is COD totaal ander publiek.quote:Op maandag 16 september 2013 20:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Man dat volk wat daar ook opaf komt manWatn tokkies
![]()
Zoalsquote:Op maandag 16 september 2013 20:29 schreef PowerPants het volgende:
Word gek om de kleinste dingen nu, Allerlei rampscenarios komen op in mijn hoofd waarbij ik GTA V vanavond niet kan spelen.?
![]()
Morgen GTA, woensdag werken, en dan WEEKENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
vieze hoerige stinkende vette nellerige kut klerezooi ik wil gta NU!
sorry, ff ritalin pakken![]()
Probeer de bontkraagjes, heuptasjes en LV petjes maar eens te tellen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:29 schreef PowerPants het volgende:
[..]
Ja maar dat is COD totaal ander publiek.![]()
![]()
![]()
Wat een bazenapp.Zeppelin zit in alle doosjes van de eerste lading.quote:Op maandag 16 september 2013 20:29 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Ik ga de game vannacht halen, Helaas geen zeppelin voor mij;(
![]()
PS3 begeeft hetquote:
Alle games zijn vergeven
Word bestolen als ik de winkel uitloop
Gamedisk doet het niet.
etc etc![]()
No fucking way ik begin ziek te worden. NIET NUOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Is de spanningquote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef delano.888 het volgende:
No fucking way ik begin ziek te worden. NIET NU![]()
Mooi toch. Meer tijd voor GTA.quote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef delano.888 het volgende:
Meeste zal wel meevallen hoor haha, op 2 van de 4 heb je zelf ook invloedquote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef PowerPants het volgende:
[..]
PS3 begeeft het
Alle games zijn vergeven
Word bestolen als ik de winkel uitloop
Gamedisk doet het niet.
etc etc![]()
Perfecte reden om morgen hele dag thuis te zijnquote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef delano.888 het volgende:
Dat komt omdat je je zo hebt opgejaagd door het vragen naar streams.quote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef delano.888 het volgende:
Ik had al de hele week vrij. Zit liever niet met koorts te gamenquote:Op maandag 16 september 2013 20:31 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Mooi toch. Meer tijd voor GTA.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Jelly.quote:Slaat echt nergens op dat het beschikbaar is voor het inferieure OS (iOS) en niet voor Android.
If not now, then when.![]()
Voel ook een griepje opkomenquote:Op maandag 16 september 2013 20:31 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Perfecte reden om morgen hele dag thuis te zijn![]()
![]()
Hoe zit het eigenlijk met de SE als je die ophaalt bij de nachtrelease? Krijg je dan zo'n grote doos mee? Ik ben dan wel op de fiets namelijk![]()
![]()
SE is niet groot, CE is wel een flinke doos!quote:Op maandag 16 september 2013 20:32 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de SE als je die ophaalt bij de nachtrelease? Krijg je dan zo'n grote doos mee? Ik ben dan wel op de fiets namelijkOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Openmaken, die pet opzetten, die weedpouch in je broek, game in hand en rijden maar.quote:Op maandag 16 september 2013 20:32 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de SE als je die ophaalt bij de nachtrelease? Krijg je dan zo'n grote doos mee? Ik ben dan wel op de fiets namelijk![]()
Geef je er volledig aan over!quote:Op maandag 16 september 2013 20:31 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Voel ook een griepje opkomen![]()
wat is dat voor een app?quote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bazenapp.
[..]
Zeppelin zit in alle doosjes van de eerste lading.![]()
Je krijgt een of andere map of zit die opgevouwen bij de game disk?quote:Op maandag 16 september 2013 20:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
SE is niet groot, CE is wel een flinke doos!![]()
Even mijn baas bellenquote:
Sorry, maar ik voel me toch beroerd. En dan morgen tegenkomen met een intertoys tas in mijn hand en een big smile![]()
![]()
Helaas wel ja.quote:Op maandag 16 september 2013 20:33 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Je krijgt een of andere map of zit die opgevouwen bij de game disk?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Op GTA komen geen tokkies af? Denk t haast wel maar dat zien de FOK!kers die ernaar toe gaan welquote:Op maandag 16 september 2013 20:29 schreef PowerPants het volgende:
[..]
Ja maar dat is COD totaal ander publiek.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Maar ik heb dus de hele week fucking "vakantie" en dan word ik net nu ziek. NoooooooooooooooOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
zal het zien straks/quote:Op maandag 16 september 2013 20:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op GTA komen geen tokkies af? Denk t haast wel maar dat zien de FOK!kers die ernaar toe gaan wel![]()
Heus wel maar niet zo als met CoD.quote:Op maandag 16 september 2013 20:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op GTA komen geen tokkies af? Denk t haast wel maar dat zien de FOK!kers die ernaar toe gaan wel![]()
Neehoor. Morgen gewoon om 13.45 @work.. Hopelijk is het wel rustig en bendus op tijd vrijMisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Heb gehoord dat dat de verzamelplaats was.quote:Op maandag 16 september 2013 20:34 schreef Gezicht het volgende:
Hopelijk geen autisten-praktijken bij de Mediamarkt in Maastricht straks.![]()
Boeiend. Zolang het geen lepra is, kun je gewoon gamen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:34 schreef delano.888 het volgende:
Maar ik heb dus de hele week fucking "vakantie" en dan word ik net nu ziek. Nooooooooooooooo
Draadloze controller, dus diaree moet ook geen probleem zijn.![]()
Willen sommigen van jullie niet de nachtlaunch filmen en op youtube pleuren? Lijkt me erg tof om te zien van GTA!Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Reken maar van yes.quote:Op maandag 16 september 2013 20:34 schreef Gezicht het volgende:
Hopelijk geen autisten-praktijken bij de Mediamarkt in Maastricht straks.
Ik ben blij dat ik het bij de BS in een klein dorpje heb gepreordered, zal wel een lading aan mensen staan denk ik. Stuk of 10, misschien wel 20!![]()
![]()
Wel of niet doen?quote:Op maandag 16 september 2013 20:35 schreef delano.888 het volgende:
Willen sommigen van jullie niet de nachtlaunch filmen en op youtube pleuren? Lijkt me erg tof om te zien van GTA!![]()
Wel grappig straks..... een hele rij met autistische game nerds voor de MM die allemaal in zichzelf denken dat ze de enige normale persoon zijn in die rij.![]()
![]()
Welke app is dat?quote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bazenapp.
[..]
Zeppelin zit in alle doosjes van de eerste lading."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
zal kijken of ik mijn samsung galaxy kan laten filmen vanuit mijn borstzak. Moet mijn schatje wel met beide handjes vastpakken jwz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |