SE is niet groot, CE is wel een flinke doos!quote:Op maandag 16 september 2013 20:32 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de SE als je die ophaalt bij de nachtrelease? Krijg je dan zo'n grote doos mee? Ik ben dan wel op de fiets namelijk
Openmaken, die pet opzetten, die weedpouch in je broek, game in hand en rijden maar.quote:Op maandag 16 september 2013 20:32 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de SE als je die ophaalt bij de nachtrelease? Krijg je dan zo'n grote doos mee? Ik ben dan wel op de fiets namelijk
Geef je er volledig aan over!quote:Op maandag 16 september 2013 20:31 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Voel ook een griepje opkomen
wat is dat voor een app?quote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bazenapp.
[..]
Zeppelin zit in alle doosjes van de eerste lading.
Je krijgt een of andere map of zit die opgevouwen bij de game disk?quote:Op maandag 16 september 2013 20:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
SE is niet groot, CE is wel een flinke doos!
Even mijn baas bellenquote:
Helaas wel ja.quote:Op maandag 16 september 2013 20:33 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Je krijgt een of andere map of zit die opgevouwen bij de game disk?
Op GTA komen geen tokkies af? Denk t haast wel maar dat zien de FOK!kers die ernaar toe gaan welquote:Op maandag 16 september 2013 20:29 schreef PowerPants het volgende:
[..]
Ja maar dat is COD totaal ander publiek.
zal het zien straks/quote:Op maandag 16 september 2013 20:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op GTA komen geen tokkies af? Denk t haast wel maar dat zien de FOK!kers die ernaar toe gaan wel
Heus wel maar niet zo als met CoD.quote:Op maandag 16 september 2013 20:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op GTA komen geen tokkies af? Denk t haast wel maar dat zien de FOK!kers die ernaar toe gaan wel
Heb gehoord dat dat de verzamelplaats was.quote:Op maandag 16 september 2013 20:34 schreef Gezicht het volgende:
Hopelijk geen autisten-praktijken bij de Mediamarkt in Maastricht straks.
Boeiend. Zolang het geen lepra is, kun je gewoon gamen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:34 schreef delano.888 het volgende:
Maar ik heb dus de hele week fucking "vakantie" en dan word ik net nu ziek. Nooooooooooooooo
Reken maar van yes.quote:Op maandag 16 september 2013 20:34 schreef Gezicht het volgende:
Hopelijk geen autisten-praktijken bij de Mediamarkt in Maastricht straks.
Wel of niet doen?quote:Op maandag 16 september 2013 20:35 schreef delano.888 het volgende:
Willen sommigen van jullie niet de nachtlaunch filmen en op youtube pleuren? Lijkt me erg tof om te zien van GTA!
Welke app is dat?quote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bazenapp.
[..]
Zeppelin zit in alle doosjes van de eerste lading.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |