Probeer de bontkraagjes, heuptasjes en LV petjes maar eens te tellen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:29 schreef PowerPants het volgende:
[..]
Ja maar dat is COD totaal ander publiek.
Zeppelin zit in alle doosjes van de eerste lading.quote:Op maandag 16 september 2013 20:29 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Ik ga de game vannacht halen, Helaas geen zeppelin voor mij;(
PS3 begeeft hetquote:
Is de spanningquote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef delano.888 het volgende:
No fucking way ik begin ziek te worden. NIET NU
Mooi toch. Meer tijd voor GTA.quote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef delano.888 het volgende:
Meeste zal wel meevallen hoor haha, op 2 van de 4 heb je zelf ook invloedquote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef PowerPants het volgende:
[..]
PS3 begeeft het
Alle games zijn vergeven
Word bestolen als ik de winkel uitloop
Gamedisk doet het niet.
etc etc
Perfecte reden om morgen hele dag thuis te zijnquote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef delano.888 het volgende:
Dat komt omdat je je zo hebt opgejaagd door het vragen naar streams.quote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef delano.888 het volgende:
Ik had al de hele week vrij. Zit liever niet met koorts te gamenquote:Op maandag 16 september 2013 20:31 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Mooi toch. Meer tijd voor GTA.
Jelly.quote:
Voel ook een griepje opkomenquote:Op maandag 16 september 2013 20:31 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Perfecte reden om morgen hele dag thuis te zijn
SE is niet groot, CE is wel een flinke doos!quote:Op maandag 16 september 2013 20:32 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de SE als je die ophaalt bij de nachtrelease? Krijg je dan zo'n grote doos mee? Ik ben dan wel op de fiets namelijk
Openmaken, die pet opzetten, die weedpouch in je broek, game in hand en rijden maar.quote:Op maandag 16 september 2013 20:32 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de SE als je die ophaalt bij de nachtrelease? Krijg je dan zo'n grote doos mee? Ik ben dan wel op de fiets namelijk
Geef je er volledig aan over!quote:Op maandag 16 september 2013 20:31 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Voel ook een griepje opkomen
wat is dat voor een app?quote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bazenapp.
[..]
Zeppelin zit in alle doosjes van de eerste lading.
Je krijgt een of andere map of zit die opgevouwen bij de game disk?quote:Op maandag 16 september 2013 20:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
SE is niet groot, CE is wel een flinke doos!
Even mijn baas bellenquote:
Helaas wel ja.quote:Op maandag 16 september 2013 20:33 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Je krijgt een of andere map of zit die opgevouwen bij de game disk?
Op GTA komen geen tokkies af? Denk t haast wel maar dat zien de FOK!kers die ernaar toe gaan welquote:Op maandag 16 september 2013 20:29 schreef PowerPants het volgende:
[..]
Ja maar dat is COD totaal ander publiek.
zal het zien straks/quote:Op maandag 16 september 2013 20:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op GTA komen geen tokkies af? Denk t haast wel maar dat zien de FOK!kers die ernaar toe gaan wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |