met pre-order nietquote:
thanx voor herinneringquote:
heb gereserveerd dus moet wel goed komen, Mij werd iig verzekert dat er nog een game voor mij zou klaarliggen.quote:
Dat soort shit moet je niet zeggen bro.quote:
Wat?!?!?! Waar?quote:Op maandag 16 september 2013 20:54 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat je daar alleen kan kopen als je een preorder hebt
Overal toch?quote:Op maandag 16 september 2013 20:54 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Wat?!?!?! Waar?
Almeloquote:Op maandag 16 september 2013 20:55 schreef Donderjagers het volgende:
Wie gaat er naar GameMania Almelo?
almeloquote:Op maandag 16 september 2013 20:55 schreef Donderjagers het volgende:
Wie gaat er naar GameMania Almelo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Jongen, jij hebt die game sowieso, en aan mijn water voel ik dat jij per ongeluk een CE krijgt die je niet hebt besteld.quote:Op maandag 16 september 2013 20:54 schreef Giester het volgende:
[..]
Dat soort shit moet je niet zeggen bro.
Ik zit hem al te knijpen met de angst dat er iets is waardoor ik hem vanavond niet heb.
Delftquote:Op maandag 16 september 2013 20:54 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Wat?!?!?! Waar?
Respect!quote:Op maandag 16 september 2013 20:55 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Jongen, jij hebt die game sowieso, en aan mijn water voel ik dat jij per ongeluk een CE krijgt die je niet hebt besteld.
Zie hier... PowerPants.quote:Op maandag 16 september 2013 20:55 schreef PowerPants het volgende:
Als ik hem vannacht niet heb, zal ik wel even in foetushouding in een hoekje liggen, zeker omdat ik mijn bol.com reservering geannuleerd heb.
een stoplicht staat op rood, een ander weer op groen, in Almelo is altijd wat te doen xDquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |