geen gopro?quote:Op maandag 16 september 2013 20:36 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ik probeer het ook wel te filmen. Mooie camera dus ook maar eens gebruik van maken. Xperia T.
daarna ook nog iets?quote:
mensen die GTA gaan cosplayenquote:Op maandag 16 september 2013 20:37 schreef RemcoW23 het volgende:
Zit een paar van die nachtopeningen te bekijken. Wel geniaal.
GTA komt sowieso "normaler" volk op af dan die WoW-figuren volgens mij, maar dat zien we vannacht op Youtube of Twitter wel
beter zon wow opening dan die cod fan boysquote:Op maandag 16 september 2013 20:37 schreef RemcoW23 het volgende:
Zit een paar van die nachtopeningen te bekijken. Wel geniaal.
GTA komt sowieso "normaler" volk op af dan die WoW-figuren volgens mij, maar dat zien we vannacht op Youtube of Twitter wel
Thanksquote:Op maandag 16 september 2013 20:36 schreef STING het volgende:
[..]
https://itunes.apple.com/app/grand-theft-auto-ifruit/id697056811
Ik zou er never nooit niet heen gaan. Maar sommigen gaan, dus dan kunnen ze net zo goed ff filmenquote:
Klopt. Ik heb wel een tijdje WoW gespeeld en nog best normaal en aardig volk daar. Dan heb je CoDquote:Op maandag 16 september 2013 20:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
beter zon wow opening dan die cod fan boystering dat is een mocro festijn
Als ik jou er een plezier mee kan doen dan doe ik datquote:Op maandag 16 september 2013 20:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zou er never nooit niet heen gaan. Maar sommigen gaan, dus dan kunnen ze net zo goed ff filmen
Nja als het in een winkelcentrum is zal ze dat niet tegenhouden. Blijft het de hele avond zo regenen?quote:Op maandag 16 september 2013 20:39 schreef PowerPants het volgende:
Mjah ik hoop dat het omdat het op een werk/schooldag valt en het vies weer is buiten, dat het meevalt met de drukte, maar je weet het nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |