Heus wel maar niet zo als met CoD.quote:Op maandag 16 september 2013 20:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op GTA komen geen tokkies af? Denk t haast wel maar dat zien de FOK!kers die ernaar toe gaan wel
Heb gehoord dat dat de verzamelplaats was.quote:Op maandag 16 september 2013 20:34 schreef Gezicht het volgende:
Hopelijk geen autisten-praktijken bij de Mediamarkt in Maastricht straks.
Boeiend. Zolang het geen lepra is, kun je gewoon gamen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:34 schreef delano.888 het volgende:
Maar ik heb dus de hele week fucking "vakantie" en dan word ik net nu ziek. Nooooooooooooooo
Reken maar van yes.quote:Op maandag 16 september 2013 20:34 schreef Gezicht het volgende:
Hopelijk geen autisten-praktijken bij de Mediamarkt in Maastricht straks.
Wel of niet doen?quote:Op maandag 16 september 2013 20:35 schreef delano.888 het volgende:
Willen sommigen van jullie niet de nachtlaunch filmen en op youtube pleuren? Lijkt me erg tof om te zien van GTA!
Welke app is dat?quote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bazenapp.
[..]
Zeppelin zit in alle doosjes van de eerste lading.
geen gopro?quote:Op maandag 16 september 2013 20:36 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ik probeer het ook wel te filmen. Mooie camera dus ook maar eens gebruik van maken. Xperia T.
daarna ook nog iets?quote:
mensen die GTA gaan cosplayenquote:Op maandag 16 september 2013 20:37 schreef RemcoW23 het volgende:
Zit een paar van die nachtopeningen te bekijken. Wel geniaal.
GTA komt sowieso "normaler" volk op af dan die WoW-figuren volgens mij, maar dat zien we vannacht op Youtube of Twitter wel
beter zon wow opening dan die cod fan boysquote:Op maandag 16 september 2013 20:37 schreef RemcoW23 het volgende:
Zit een paar van die nachtopeningen te bekijken. Wel geniaal.
GTA komt sowieso "normaler" volk op af dan die WoW-figuren volgens mij, maar dat zien we vannacht op Youtube of Twitter wel
Thanksquote:Op maandag 16 september 2013 20:36 schreef STING het volgende:
[..]
https://itunes.apple.com/app/grand-theft-auto-ifruit/id697056811
Ik zou er never nooit niet heen gaan. Maar sommigen gaan, dus dan kunnen ze net zo goed ff filmenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |