quote:Op maandag 16 september 2013 21:01 schreef Roces18 het volgende:
[quoe][ afbeelding ] Op maandag 16 september 2013 21:00 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
My bad,
[/qute]
geen probleemHahahaha haters gonna hateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je had Doritos, Hamka's en Super Chips moeten kopen man.quote:Op maandag 16 september 2013 21:01 schreef delano.888 het volgende:
De koelkast was nog niet genoeg dus ik ben nog ff terug naar de AH geweest:
[ afbeelding ]
snap niet dat iemand chips eet tijdens het gamen. worden me handen vies van en me controller. Ik hou het bij mijn goddelijke M&M's!quote:Op maandag 16 september 2013 21:01 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze G!quote:Op maandag 16 september 2013 21:01 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Regelt iemand even de namen die naar midnightrelease gaan?
Nee doe ik ook niet dit is voor tussendoor.quote:Op maandag 16 september 2013 21:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
snap niet dat iemand chips eet tijdens het gamen. worden me handen vies van en me controller. Ik hou het bij mijn goddelijke M&M's!
Ja, iPad. Blijft klote, stond bol.comvraag.quote:
Deze baas weet het!quote:Op maandag 16 september 2013 21:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
snap niet dat iemand chips eet tijdens het gamen. worden me handen vies van en me controller. Ik hou het bij mijn goddelijke M&M's!
Uiterst laag.quote:Op maandag 16 september 2013 21:03 schreef stripe het volgende:
ik ga vanavond naar de midnight release bij de mediamarkt in groningen. Hoe groot schatten jullie de kans dat ze genoeg hebben? ik heb niet gepre-orderd
quote:Op maandag 16 september 2013 21:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
6 zakken chips alleen in één nacht?quote:Op maandag 16 september 2013 21:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee doe ik ook niet dit is voor tussendoor.
Goed zo jong. Goed eten.quote:Op maandag 16 september 2013 21:01 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
In Groningen uiterst klein mien jongquote:Op maandag 16 september 2013 21:03 schreef stripe het volgende:
ik ga vanavond naar de midnight release bij de mediamarkt in groningen. Hoe groot schatten jullie de kans dat ze genoeg hebben? ik heb niet gepre-orderd
Nee malle ik heb de hele week "vakantie"quote:Op maandag 16 september 2013 21:04 schreef Vinnow het volgende:
[..]
6 zakken chips alleen in één nacht?
Hij heeft een week. Treur niet, zijn koelkast zit ook "lekker" vol.quote:Op maandag 16 september 2013 21:04 schreef Vinnow het volgende:
[..]
6 zakken chips alleen in één nacht?
Ah oke, ik was al een beetje bang, en wat te drinken dan ingeslagenquote:Op maandag 16 september 2013 21:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee malle ik heb de hele week "vakantie"
neejman ookquote:Op maandag 16 september 2013 21:04 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Wie gaat er naar de Midnight Release?
- Watdoeteenvulploegleider
- GeenInspiratie.
- PowerPants
- Giester
- Stripe
Zet anders de plaatsen erachter ^^quote:Op maandag 16 september 2013 21:04 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Wie gaat er naar de Midnight Release?
- Watdoeteenvulploegleider
- GeenInspiratie.
- PowerPants
- Giester
- Stripe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |