Ik duim voor jequote:Op maandag 16 september 2013 20:58 schreef Haasbeuntje het volgende:
Weet iemand of ik hem gewoon kan kopen bij de BS zonder preorder zometeen?
Jouw oudersquote:Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef Blistering het volgende:
Mijn pa appt me morgen als de post geweest is (met GTA!) en m'n ma kookt speciaal episch gamevoedsel zodat ik ongestoord kan blijven gamen.
Mijn ouders
Wat is dat voor voedsel dan?quote:Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef Blistering het volgende:
Mijn pa appt me morgen als de post geweest is (met GTA!) en m'n ma kookt speciaal episch gamevoedsel zodat ik ongestoord kan blijven gamen.
Mijn ouders
Wat is gamevoedsel? Macaroni met kaasquote:Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef Blistering het volgende:
Mijn ouders
lijkt me wel ( heb zelf ook geen pre order )quote:Op maandag 16 september 2013 20:58 schreef Haasbeuntje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the motherfucking baboon
Haha weet ik veel, gewoon frituur ofzo gok ik. Maar ze zou het brengen zei zequote:
Goed plan. Helaas niet beschikbaar hier.quote:Op maandag 16 september 2013 20:55 schreef tonic1 het volgende:
[..]
eerst liverpool kijken lijkt me ?
Een zak chips en een tree redbullquote:Op maandag 16 september 2013 20:58 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Wat is gamevoedsel? Macaroni met kaas
Wat? Naar je kamer achter in de garage?quote:Op maandag 16 september 2013 20:58 schreef Blistering het volgende:
[..]
Haha weet ik veel, gewoon frituur ofzo gok ik. Maar ze zou het brengen zei ze
Op maandag 16 september 2013 20:58 schreef Haasbeuntje het volgende:
Intertoys Utrecht niet.quote:Op maandag 16 september 2013 20:56 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Bij de plaatselijke intertoys kon je gewoon komen
Moet je even aan 888 vragen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:58 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Wat is gamevoedsel? Macaroni met kaas
Haha, nice.quote:Op maandag 16 september 2013 20:58 schreef Blistering het volgende:
[..]
Haha weet ik veel, gewoon frituur ofzo gok ik. Maar ze zou het brengen zei ze
The quote skills are high in this one.quote:Op maandag 16 september 2013 20:59 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 16 september 2013 20:58 schreef Haasbeuntje het volgende:
[/quot
Had je eigenlijk f moeten m bellen maar lijktme wel! Duim voor jd!
Even bellen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:58 schreef Haasbeuntje het volgende:
Moment.quote:
Daar is de baas zelfquote:Op maandag 16 september 2013 20:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Moment.
Even update foto maken.
My bad,quote:Op maandag 16 september 2013 20:59 schreef Giester het volgende:
[..]
The quote skills are high in this one.
Op maandag 16 september 2013 21:00 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |