Ik dacht dat dat alleen bij mijn plaatselijke mediamarkt wasquote:Op maandag 16 september 2013 20:48 schreef Fruitsalade het volgende:
Hold The Line van Toto op mediamarkt telefoon wachtgedoe![]()
Wat is dat dan?quote:Op maandag 16 september 2013 20:49 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat alleen bij mijn plaatselijke mediamarkt was
En daarbij heeft de PS3 versie minder last van tearing en kartels, framerate ook beter zo te zien.quote:Op maandag 16 september 2013 20:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het is al vele keren gezegd in het filmpje, hij heeft "RGB Colour mode" op limited ipv full staan op de PS3.
quote:I got this on amazon yesterday on Ps3 and the Ps3 graphics do not look that bad on the game. The graphics are not that bright and colorless like in this video. I do not understand how your Ps3 looks like that in game.
De maker van t filmpje loopt gewoon te kutten.quote:CVG, your PS3 have Limited color settings.
die is t mooie van FOK!quote:Op maandag 16 september 2013 20:50 schreef johnnyblaze11 het volgende:
De hype is verdomme echt ongekend hoog. We leven met elkaar mee.
Als je daar nu al zit ben je echt een kneusquote:Op maandag 16 september 2013 20:50 schreef Fruitsalade het volgende:
Ik was al de 1000e klant die belde, mehe. Maar ze hadden wel genoeg. Bij de locale GameMania zitten ze al voor de deur.
Hold me!quote:Op maandag 16 september 2013 20:50 schreef johnnyblaze11 het volgende:
De hype is verdomme echt ongekend hoog. We leven met elkaar mee.
Ik heb gewoon kerstmuziek opstaan. Tranen rollen uit mijn ogen op het moment. Wachtend op het moment surpreme.quote:
Ik ga in de Grove Street kleurenquote:Op maandag 16 september 2013 20:50 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Jongens ik ga alvast mijn lonsdale kleren aandoen, moeten natuurlijk in stijl komen!
Gewoon kijken dat je rond 'n uur of 12 daar bent. Het ergste wat je kan gebeuren is dat je even moet wachten.quote:Op maandag 16 september 2013 20:51 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ik heb echt geen idee hoe laat ik moet vertrekken. Het is ook niet groot ofzo hier.
Ik verwacht geen honderden mensen.
jesus je gaat toch niet voor een fucking dvd / blu ray naar een nachtopening terwijl je hem al tien keer in de bios kon zienquote:
Nu al??? Ik ga denk ik om half 12, ben ik om jwart voor daar en om ooo gaat de tent open!quote:Op maandag 16 september 2013 20:50 schreef Fruitsalade het volgende:
Ik was al de 1000e klant die belde, mehe. Maar ze hadden wel genoeg. Bij de locale GameMania zitten ze al voor de deur.
Sinterklaas muziek ftwquote:Op maandag 16 september 2013 20:52 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon kerstmuziek opstaan. Tranen rollen uit mijn ogen op het moment. Wachtend op het moment surpreme.
gewoon 0:00 komen en kieken of er iemand is. Als het niet veel zijn is dat het wachten wel waardquote:Op maandag 16 september 2013 20:51 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ik heb echt geen idee hoe laat ik moet vertrekken. Het is ook niet groot ofzo hier.
Ik verwacht geen honderden mensen.
quote:Op maandag 16 september 2013 20:52 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon kerstmuziek opstaan. Tranen rollen uit mijn ogen op het moment. Wachtend op het moment surpreme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |