quote:Op woensdag 11 september 2013 15:22 schreef Bosbeetle het volgende:
28 september is ons 11,5 jarig jubileum
Van het GPD dus hèquote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 08:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Yup, rustig aan doen met de nieuwe delen.
ah ga je een huis kopenquote:Op donderdag 12 september 2013 17:58 schreef Cynic het volgende:
Weer heel wat ontwikkelingen gemist zo te lezen in de laatste stuiptrekking van het vorige topic!
Niemand heeft trouwens geld voor een tuin/balkon, is allemaal van de bank
Wij hebben ook besloten dat we graag een hele dikke schuld willen hebben
Tof waar?quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 18:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)687-kanaal-b-zz-127/
Paarden komen meequote:Op vrijdag 13 september 2013 08:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
Grondoppervlakte ca. 3.072 m²
ga je een boerderij beginnen?
Cool. Maar dat wordt dus wel bbq-en hèquote:
Winter-bbq doen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Cool. Maar dat wordt dus wel bbq-en hèmet zo een 'tuin'
Met schaatsen en worst!quote:
quote:
Zet een stuk land onder water.. schaatsbaan beginnen, koek en zopie verkopen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:47 schreef Cynic het volgende:
Schaatsen moet dan wel op een heel klein slootje waarschijnlijk.
Wintertriatlon.. 40km schaatsen, 20km langlaufen, 10km zwemmenquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
En dan kan Webert overdreven sportief doen terwijl wij eten/drinken.
Heb ik al eens gedaan, maar het is hier in Nederland iets anders: 10 km lopen, 40 km fietsen en 20 km schaatsen. Ik heb alleen de sprintversie gedaan: 5 km lopen, 25 km fietsen en 10 km schaatsen...quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wintertriatlon.. 40km schaatsen, 20km langlaufen, 10km zwemmen
Bij deze mijn 11,5-jarig-jubileum-topic-bijdrage...quote:Op woensdag 11 september 2013 15:22 schreef Bosbeetle het volgende:
28 september is ons 11,5 jarig jubileum
quote:Op maandag 23 september 2013 14:39 schreef Tierce het volgende:
[..]
Bij deze mijn 11,5-jarig-jubileum-topic-bijdrage...
Goede/interessante vraag!quote:Op woensdag 25 september 2013 15:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hoe ist met T dan tegenwoordig?
Daar zul je niet zo snel wat vinden...quote:Op woensdag 25 september 2013 15:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hoe ist met T dan tegenwoordig? Zou je wel kunnen googlen/facebooken/Linked-in'en, maar dan zou ik je naam moeten herinneren.
quote:Op donderdag 26 september 2013 14:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
Kijk BB, nog iemand met een tuin.
quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
Behalve orchideeën, dat zijn ook masochistische planten.
Nu je het zegt, zelfs ik heb nog even een eigen tuin gehad.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
Kijk BB, nog iemand met een tuin.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:24 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nu je het zegt, zelfs ik heb nog even een eigen tuin gehad.
Op zolder?quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:24 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nu je het zegt, zelfs ik heb nog even een eigen tuin gehad.
Ghehequote:Op vrijdag 27 september 2013 12:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
je kwam erachter dat je nog geen 65+ was?
en stoffig! succesquote:Op zaterdag 28 september 2013 08:25 schreef Cynic het volgende:
Weekend!
Vandaag de vloer schuren met zo'n grote huur-unit.
Dat moet goed gaan!
Goed ideequote:Op zaterdag 28 september 2013 21:01 schreef Cynic het volgende:
We liggen nog steeds aardig op schema voor de winter-bbq
Binnenkort maar eens een datum prikken?
Een topic voor gesjeesde pillendraaiersquote:Op zondag 29 september 2013 14:38 schreef smitjew het volgende:
Waar is dit topic voor en waarom zie ik het voor het eerst ?
Wat is een gesjeesde pillendraaier in jouw ogen , volgens mij ben ik het ook een klein beetje.quote:Op zondag 29 september 2013 14:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Een topic voor gesjeesde pillendraaiersEn als je het voor het eerst ziet heb je de afgelopen 11,5 jaar niet opgelet
Btw dit topic zit nu minstens een jaar in je myAT
Een mloer of hloer of iemand die in deze reeks postquote:Op zondag 29 september 2013 14:45 schreef smitjew het volgende:
[..]
Wat is een gesjeesde pillendraaier in jouw ogen , volgens mij ben ik het ook een klein beetje.
doe je bestquote:Op zondag 29 september 2013 14:49 schreef smitjew het volgende:
Lekker , ik wil ook wel een gesjeesde pillen draaier zijn
Heb je de papieren er voor of ben je er een op basis van het feit dat je mee post?quote:Op zondag 29 september 2013 14:49 schreef smitjew het volgende:
Lekker , ik wil ook wel een gesjeesde pillen draaier zijn
We hebben het vast wel eens over het draaien van pillen gehadquote:Op zondag 29 september 2013 15:00 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Heb je de papieren er voor of ben je er een op basis van het feit dat je mee post?
[spoiler]wordt er ooit wel eens vakinhoudelijk gepost hiero? volgens mij gaat het hier vaker over tuinieren[/img]
ik weet niet precies wat de kwalificaties zijn .quote:Op zondag 29 september 2013 15:00 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Heb je de papieren er voor of ben je er een op basis van het feit dat je mee post?
[spoiler]wordt er ooit wel eens vakinhoudelijk gepost hiero? volgens mij gaat het hier vaker over tuinieren[/img]
mloer of hloer zei ik tochquote:Op zondag 29 september 2013 15:19 schreef smitjew het volgende:
[..]
ik weet niet precies wat de kwalificaties zijn .
maar ik denk dat ik wel in aanmerking kom.
volgens mij lees ik het verkeerd , maar wat betekend dat precies ?quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 15:28 schreef Trashcanman het volgende:
MLO-er en HLO-er
Maar gewoon meeposten volstaat ook wel
quote:
Dubbel welkom dan.quote:Op zondag 29 september 2013 15:54 schreef smitjew het volgende:
ik heb Laboratorium techniek gedaan voor een half jaar
nee enschede , was slecht voorbereid en shit en vond het te saai maar stond een 9.5 voor scheikunde. te nauwkeurig werken en weinig fysiek werken vind ik niks.quote:Op zondag 29 september 2013 15:56 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dubbel welkom dan.
Drenthe College drop out toevallig? Daar gingen er iig wel meer (lees: halve klassen) mensen na een half jaar wat anders doen
De opleing (zeker de basisvaardigheden leren) is doorgaans ook geen reet aan. Gelukkig vielen de stages (en mijn baan) dan wel weer enorm mee.quote:Op zondag 29 september 2013 15:57 schreef smitjew het volgende:
[..]
nee enschede , was slecht voorbereid en shit en vond het te saai maar stond een 9.5 voor scheikunde. te nauwkeurig werken en weinig fysiek werken vind ik niks.
ben goed met het periodiek systeem enzo en weet hoe het moet maar ik ga te veel kloten inplaats van doen wat er gevraagd wordt.quote:Op zondag 29 september 2013 15:59 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
De opleing (zeker de basisvaardigheden leren) is doorgaans ook geen reet aan. Gelukkig vielen de stages (en mijn baan) dan wel weer enorm mee.
Oh die had ik even aan de reeks toegevoegdquote:Op zondag 29 september 2013 15:53 schreef Trashcanman het volgende:
Waarom staan er trouwens in vredesnaam in een keer GPD topics van 2007 in mijn myat?
haha vandaar dat er een groot deel van ons door geleerd hebben, dan wordt dingen uitproberen juist gewaardeerd (je krijgt er zelfs voor betaaldquote:Op zondag 29 september 2013 16:05 schreef smitjew het volgende:
[..]
ben goed met het periodiek systeem enzo en weet hoe het moet maar ik ga te veel kloten inplaats van doen wat er gevraagd wordt.
van alles door elkaar gooien en kijken wat het doet mocht niet op die opleiding
en verplicht biologie wat ik niks aan vond , bij die zijtak dan.
quote:
Nee, komende tijd eerst binnen bezigquote:Op zondag 29 september 2013 20:11 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nou ok dan: heb je nog getuinierd de laatste tijd?
quote:Op zondag 29 september 2013 21:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee, komende tijd eerst binnen bezig
[ afbeelding ]
Mooie eerste streepquote:Op zondag 29 september 2013 21:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed stukje tag beheersing...quote:Op zondag 29 september 2013 15:00 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Kapot, alles moet.quote:Op zondag 29 september 2013 21:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Natuurlijkquote:Op maandag 30 september 2013 10:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
En gelijk maar weer een bejaard topic gekickt?
Cool, gefeliciteerdquote:
Elsaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Cool, gefeliciteerdhoe heet hij/zij ??
quote:
Je hebt 2 DM's.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:51 schreef SuperWeber het volgende:
Cynic & PP hebben jullie een adres voor mij? En heeft 1 van jullie (BB of Cynic) een up to date adres van SM?
quote:
quote:
Vandaar clppngquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wat een kutnaam voor een band, googlebaarheid is nul.
tofquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:00 schreef Cynic het volgende:
BBQ in december?
Om het alvast een beetje concreet te maken?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik kom onder voorbehoud*, plan maar iets in t weekend.
*....mompelt iets over zwangere vrouwen en rond die tijd uitgerekend zijn..
Ik heb de 25 en 26e volgens mij ook iets.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tof
Alleen kan ik de de 7de niet.
Jezus!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik heb de 25 en 26e volgens mij ook iets.
Alsof er dan niets ingepland staat..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:35 schreef SuperWeber het volgende:
Zullen we anders gewoon december 2014 iets plannen?
Dan heb ik een begrafenis...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Alsof er dan niets ingepland staat..
quote:
Uitslapen is overrated, dat doe ik al jaren niet meer...quote:
Het lukt ook gewoon niet meer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:25 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Uitslapen is overrated, dat doe ik al jaren niet meer...
quote:
Kut nu ben ik het wel aan het spelenquote:
Ik snap er niks vanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:11 schreef Bosbeetle het volgende:
net even weer gedaan en zelfs al heb ik het best vaak gespeeld het blijft toch altijd even zoeken... level 6 hoe zat het ook alweer![]()
http://notpron.org/notpron/
Er knippert een tekst in het donker.. daar staat not so negative.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:33 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik snap er niks van
Volgens mij heb ik de eerste gedaan door 2 in 3 te veranderen in de url, maar die daarna...
Tot zo ver wel, maar ik zit nu even vast bij de poort van het kasteel. Berzerk potion er tegenaan gooien?quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Stuk makkelijker dan deel 1..
Ik kwam gisteren tot level 7, heel stoer dacht ik maar ik zie dat er over de 80 levels zijn dusquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:11 schreef Bosbeetle het volgende:
net even weer gedaan en zelfs al heb ik het best vaak gespeeld het blijft toch altijd even zoeken... level 6 hoe zat het ook alweer![]()
http://notpron.org/notpron/
Wij zijn toen ik student was ooit bij level 50 ofzo gekomen, erg toffe puzzelsquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:43 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren tot level 7, heel stoer dacht ik maar ik zie dat er over de 80 levels zijn dus
Squeezen, loop je onder die mennekes door.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:41 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Tot zo ver wel, maar ik zit nu even vast bij de poort van het kasteel. Berzerk potion er tegenaan gooien?
Squeezen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Squeezen, loop je onder die mennekes door.
Ben je wel een spons voor nodig, die vind je in de zee.
* paarse_paashaas zwaait naar Gehenna...quote:Op woensdag 13 november 2013 10:09 schreef Bosbeetle het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2041985
Misschien moeten we de reeks verhuizen
Ohja das lullig iddquote:Op woensdag 13 november 2013 10:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
* paarse_paashaas zwaait naar Gehenna...
quote:Op woensdag 13 november 2013 10:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
in 2018 kan ie weer meedoen.
quote:Op woensdag 13 november 2013 10:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
* paarse_paashaas zwaait naar Gehenna...
quote:
Ik las het ja.. ik ben zelf al jaren om naar foobar2000 maar toch was winamp wel een ikoon!quote:Op woensdag 20 november 2013 21:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ekspeler-winamp.html
Dat had ik met police academyquote:Op woensdag 4 december 2013 08:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
Sommige films worden er beter op met leeftijd.. de meesten echter niet.
Tofquote:Op zondag 24 november 2013 19:07 schreef SuperWeber het volgende:
Gisteren nog bij Electric Six geweest... Was leuk, maar het enthousiasme van 10 jaar geleden is wel een beetje minder geworden...
quote:Op zondag 8 december 2013 22:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
Voor de facebookloze mede-gpd'ers... ik heb sinds vandaag een zoon.
Gefeliciteerd zegquote:Op zondag 8 december 2013 22:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
Feli etc...quote:Op zondag 8 december 2013 22:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
jupquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 08:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
Nouk, gebruik je eigen account.
Eensch!!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:03 schreef Bosbeetle het volgende:
![]()
![]()
Cynic Gefeliciteerd met je verjaardag
![]()
![]()
quote:
The fuck.quote:» Er is al 43 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Ja, dat was het enige woord wat een allergische reactie opwekte. Alle overige woorden konden mij overigens wel bekorenquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
BBQ, drank en vlees.. en jij focust op t groenvoer woordje...
Kom je lopend?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:36 schreef Cynic het volgende:
Goed plan! Ik kan zo ongeveer altijd wel.
Ik ben ook voor, en tijd valt te maken (vooral in weekenden waarin roadburn niet valtquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:36 schreef Cynic het volgende:
Goed plan! Ik kan zo ongeveer altijd wel.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
Webert, kweekt die pa van je ook grotere planten of is t puur stekwerk? Moet nog 10+meter gaaswerk volzetten met hedera o.i.d eigenlijk.
Hoofdzakelijk stekwerk, hij heeft wel wat potten staan, maar die zijn v/d zomer pas groot genoeg denk ik...quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
Webert, kweekt die pa van je ook grotere planten of is t puur stekwerk? Moet nog 10+meter gaaswerk volzetten met hedera o.i.d eigenlijk.
150/200cm hoog?quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:16 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hoofdzakelijk stekwerk, hij heeft wel wat potten staan, maar die zijn v/d zomer pas groot genoeg denk ik...
Hoe groot wil je ze hebben?
En hoeveel moet je er daarvan hebben?quote:
meter of 10.. wat moet je per meter aanplanten, stuk of 4?quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:47 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
En hoeveel moet je er daarvan hebben?
Mja, ik denk dat hij ze zo groot niet heeft, maar ik zal het voor de zekerheid nog even vragen...quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
meter of 10.. wat moet je per meter aanplanten, stuk of 4?
quote:
euh dat dacht ik ookquote:Op woensdag 16 april 2014 21:34 schreef Cynic het volgende:
Verdikkie, ik moest gewoon zoeken naar dit topic!
Maareh, bbq?
Ik dacht dat we haast op weg waren om iets te plannen!
Juist. Noem maar een datum..quote:Op woensdag 16 april 2014 21:34 schreef Cynic het volgende:
Verdikkie, ik moest gewoon zoeken naar dit topic!
Maareh, bbq?
Ik dacht dat we haast op weg waren om iets te plannen!
12 september 1999quote:Op donderdag 17 april 2014 08:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Juist. Noem maar een datum..
quote:Op donderdag 17 april 2014 12:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Goed BBQ weer.. http://weerverleden.nl/19990912&all
quote:
Klinkt prima 0mm regen is best okayquote:Op maandag 28 april 2014 15:11 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
Niet geweldig, maar ook niet slecht
quote:
quote:Op maandag 28 april 2014 20:18 schreef Bosbeetle het volgende:
Whoei duo du twang komt naar nederland 4 juli in doornroosje en 5 juli in paradiso
De kans is erg groot jaquote:Op dinsdag 29 april 2014 08:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
Neem aan dat je heengaat, als Les Claypool adept.
Altijdquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
Is er dit jaar ook weer een bier/drank-smokkelteam? dan wens ik graag daaraan bij te dragen.
Zwolle uurtje of 11 bij onsquote:
Gehenna komt soberso geloof ik verder ben ik aanwezig trashcanman ook als ik het wel heb. Van SM heb ik nog niets gehoord maar misschien komt hij ook welquote:Op woensdag 30 april 2014 13:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wordt t een mini-mini-GPD meet of komen er meer mensen trouwens?
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Gehenna komt soberso geloof ik verder ben ik aanwezig trashcanman ook als ik het wel heb. Van SM heb ik nog niets gehoord maar misschien komt hij ook wel![]()
Meestal zijn er meer mensen dan ik verwacht dus komt vast wel goed.
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:44 schreef Cynic het volgende:
Ik geloof niet meer in vrijheid. Ik heb een baan, een hypotheek en een relatie
Nu nog een koter, dan is elke illusie van vrijheid wel verdwenen.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:44 schreef Cynic het volgende:
Ik geloof wel in bier drinken tijdens het luisteren naar matige 3fm artiesten op een weide met mediumrad.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:44 schreef Cynic het volgende:
klinkt als een topfestival!quote:Op donderdag 1 mei 2014 08:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik geloof wel in bier drinken tijdens het luisteren naar matige 3fm artiesten op een weide met mediumrad.
Ja zonnig en leukquote:
Ding staat er al zoveel jaar, dit keer er ook daadwerkelijk in gezeten..quote:
haha ik pik 'm samen met TCM vaak wel even meequote:Op woensdag 7 mei 2014 15:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ding staat er al zoveel jaar, dit keer er ook daadwerkelijk in gezeten..
Ik ben hem al kwijt blijkbaar had crammetjequote:Op donderdag 8 mei 2014 13:45 schreef Cynic het volgende:
Nog leuke bandjes?
Trouwens BB, ben je die extra Machine Head kaarten al kwijt?
Geloof dat mijn broertje ook wel zin had om heen te gaan.
Geen probleem, is alleen maar goedquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ben hem al kwijt blijkbaar had crammetjein mijn mail ook al gezegd dat hij wel wou, sorry....
Had jij nog interesse in Duo du twang.. ga daar eind deze week eens achteraan...quote:
quote:
Beetje laat, maar die ga ik denk ik overslaan. Wel grappig, maar niet helemaal mijn ding denk ikquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Had jij nog interesse in Duo du twang.. ga daar eind deze week eens achteraan...
Okayquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:59 schreef Cynic het volgende:
[..]
Beetje laat, maar die ga ik denk ik overslaan. Wel grappig, maar niet helemaal mijn ding denk ik
Niet te combineren?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Okayik had al 2 kaartjes, maar het lijkt erop dat mijn zus dan haar 12.5 jarig huwelijk viert
als ze dat nou eerder had gezegd
Misschien wel ik wacht de uitnodiging wel even af.quote:
GAS?quote:
Ik had er nog niet over nagedacht, maar nu denk ik wel over al die dingen waar ik het aan uit zou kunnen gevenquote:
donequote:
Dat zekerquote:
Leuke wedstrijd wel op je verjaardagquote:
huh nee? wat voor iets?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
gehenna, meegedaan met mallrun joh?
neen kijk maar in de FOK! WK-pool ik sta erg laag.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
Heb jij ook al verstand van voetbal joh?
Tof dat ze oud werden van weinig eten was al heel lang bekend maar deze checkpoints zijn wel weer een stapje vooruit in wat er nou daadwerkelijk gebeurd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:46 schreef Cynic het volgende:
Spannend nieuws over de wormen van Spoilerman!
http://www.nu.nl/wetensch(...)-leven-langer--.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |