Je hebt 2 DM's.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:51 schreef SuperWeber het volgende:
Cynic & PP hebben jullie een adres voor mij? En heeft 1 van jullie (BB of Cynic) een up to date adres van SM?
quote:
Mossels.quote:
quote:
Vandaar clppngquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wat een kutnaam voor een band, googlebaarheid is nul.
tofquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:00 schreef Cynic het volgende:
BBQ in december?
Om het alvast een beetje concreet te maken?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik kom onder voorbehoud*, plan maar iets in t weekend.
*....mompelt iets over zwangere vrouwen en rond die tijd uitgerekend zijn..
Ik heb de 25 en 26e volgens mij ook iets.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tof
Alleen kan ik de de 7de niet.
Jezus!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik heb de 25 en 26e volgens mij ook iets.
Alsof er dan niets ingepland staat..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:35 schreef SuperWeber het volgende:
Zullen we anders gewoon december 2014 iets plannen?
Dan heb ik een begrafenis...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Alsof er dan niets ingepland staat..
Das toevallig.quote:
quote:
quote:
Uitslapen is overrated, dat doe ik al jaren niet meer...quote:
Het lukt ook gewoon niet meer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:25 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Uitslapen is overrated, dat doe ik al jaren niet meer...
quote:
Kut nu ben ik het wel aan het spelenquote:
damn, verslavend spelletje weerquote:
Ik snap er niks vanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:11 schreef Bosbeetle het volgende:
net even weer gedaan en zelfs al heb ik het best vaak gespeeld het blijft toch altijd even zoeken... level 6 hoe zat het ook alweer![]()
http://notpron.org/notpron/
Er knippert een tekst in het donker.. daar staat not so negative.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:33 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik snap er niks van
Volgens mij heb ik de eerste gedaan door 2 in 3 te veranderen in de url, maar die daarna...
Stuk makkelijker dan deel 1..quote:
Tot zo ver wel, maar ik zit nu even vast bij de poort van het kasteel. Berzerk potion er tegenaan gooien?quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Stuk makkelijker dan deel 1..
Ik kwam gisteren tot level 7, heel stoer dacht ik maar ik zie dat er over de 80 levels zijn dusquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:11 schreef Bosbeetle het volgende:
net even weer gedaan en zelfs al heb ik het best vaak gespeeld het blijft toch altijd even zoeken... level 6 hoe zat het ook alweer![]()
http://notpron.org/notpron/
Wij zijn toen ik student was ooit bij level 50 ofzo gekomen, erg toffe puzzelsquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:43 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren tot level 7, heel stoer dacht ik maar ik zie dat er over de 80 levels zijn dus
Squeezen, loop je onder die mennekes door.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:41 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Tot zo ver wel, maar ik zit nu even vast bij de poort van het kasteel. Berzerk potion er tegenaan gooien?
Squeezen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Squeezen, loop je onder die mennekes door.
Ben je wel een spons voor nodig, die vind je in de zee.
* paarse_paashaas zwaait naar Gehenna...quote:Op woensdag 13 november 2013 10:09 schreef Bosbeetle het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2041985
Misschien moeten we de reeks verhuizen
Ohja das lullig iddquote:Op woensdag 13 november 2013 10:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
* paarse_paashaas zwaait naar Gehenna...
quote:Op woensdag 13 november 2013 10:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
in 2018 kan ie weer meedoen.
quote:Op woensdag 13 november 2013 10:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
* paarse_paashaas zwaait naar Gehenna...
quote:
Ik las het ja.. ik ben zelf al jaren om naar foobar2000 maar toch was winamp wel een ikoon!quote:Op woensdag 20 november 2013 21:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ekspeler-winamp.html
Dat had ik met police academyquote:Op woensdag 4 december 2013 08:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
Sommige films worden er beter op met leeftijd.. de meesten echter niet.
Tofquote:Op zondag 24 november 2013 19:07 schreef SuperWeber het volgende:
Gisteren nog bij Electric Six geweest... Was leuk, maar het enthousiasme van 10 jaar geleden is wel een beetje minder geworden...
quote:Op zondag 8 december 2013 22:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
Voor de facebookloze mede-gpd'ers... ik heb sinds vandaag een zoon.
Gefeliciteerd zegquote:Op zondag 8 december 2013 22:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
Feli etc...quote:Op zondag 8 december 2013 22:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
Jij, BB of Chris?quote:
jupquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 08:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
Nouk, gebruik je eigen account.
Eensch!!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:03 schreef Bosbeetle het volgende:![]()
![]()
Cynic Gefeliciteerd met je verjaardag
![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop