Feiten > BNW-paranoia.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:39 schreef Faux. het volgende:
Rezenia die elk onduidelijk topic komt opfleuren met geruststellende feiten. Ik was niet teleurgesteld.
Sowieso BNW-verhalen. Alleen leuk wegens leedvermaak.quote:
Tijd om te stoppen Rezania, je wordt begeerd door de eeuwig gedoemden der FOK!quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:39 schreef Faux. het volgende:
Rezenia die elk onduidelijk topic komt opfleuren met geruststellende feiten. Ik was niet teleurgesteld.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:42 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Tijd om te stoppen Rezania, je wordt begeerd door de eeuwig gedoemden der FOK!
Totdat ze maar in cirkeltjes blijven argumenteren tijdens een discussie.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:40 schreef Faux. het volgende:
[..]
Sowieso BNW-verhalen. Alleen leuk wegens leedvermaak.
En hoe wil jij dit 'monsters' van 250.000 lichtjaar breed precies verslaan met wat extra spiermassa?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:43 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Mensen train. TRAIN HARD. De dag zal komen en jullie ZULLEN voorbereid zijn op de monster!
Jij hebt een heel smalle begrip van trainen mijn vriend. Ik heb medelijden met je. Jij bent een van de zwakkeren en zal als eerste ten prooi vallen. Het monster houd je in de gaten, overtuig hem dat jij te sterk bent.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
En hoe wil jij dit 'monsters' van 250.000 lichtjaar breed precies verslaan met wat extra spiermassa?
Gewoon alleen aan jezelf denken bij zo'n situatie.... nee, hoezé!quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:44 schreef trovey het volgende:
Ik denk dat ik tegen die tijd de madeliefjes al een tijdje van onderen zit te bekijken en zo niet dan zit het er toch snel op met of zonder botsing.
Na mij de zonvloed!quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:46 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Gewoon alleen aan jezelf denken bij zo'n situatie.... nee, hoezé!
Jij bent één van de zwakken, vooral mentaal, met je rare hersenspinsels.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:46 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Jij hebt een heel smalle begrip van trainen mijn vriend. Ik heb medelijden met je. Jij bent een van de zwakkeren en zal als eerste ten prooi vallen. De monster houd je in de gaten, overtuig hem dat jij te sterk bent.
Het is het monster.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent één van de zwakken, vooral mentaal, met je rare hersenspinsels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |