quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Kondig je jezelf altijd zo aan?
Hm, zo zie ik het niet helemaal.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:56 schreef Nouk het volgende:
Ik had al zo'n idee dat het deze werd, of "Kondig jij jezelf altijd zo aan"?
Klasse.
We steken zo Q wel een veer in z'n reet, maargoed.
Ja, lang leve mijn spitsvodigheid.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:58 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hm, zo zie ik het niet helemaal.
We prijzen de spitsvodigheid van PP!
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:12 schreef Cynic het volgende:
Straks nog maar even onder de zonnebankom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit is er eentje in de categorie "hé wil je nou wat met mij?" en "we ww om"quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:16 schreef Zwansen het volgende:
Dit wordt een gouwe ouwe. Over 10 jaar wordt er nog over gepraat.
Ah, nu worden we nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:17 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je nu echt beter je mond kunt houden.
Ben veel te snelquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ah, nu worden we nieuwsgierig.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:17 schreef Nouk het volgende:
[Ohja, die ene die toen jou liet betalen toen je met em uit eten was ofnie.
Hoe heet die vent ook alweer. Iets met brieven.]
Ik heb het idee dat je nu echt beter je mond kunt houden.
BB is nog sneller.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:19 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ben veel te snelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leuk BB, heel leuk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop