de twee laaste topics (staat in de Opo.txt)quote:
huh die is bij mij nog hetzelfde ... maar ik bedoel meer wil je er een I bij zetten !quote:Op zondag 27 maart 2005 21:59 schreef Ruis het volgende:
ik heb alleen de P.I. verandert kerel!
wat grappig de PI is op de fipo anders als in de forum lijstquote:Op zondag 27 maart 2005 21:59 schreef Ruis het volgende:
ik heb alleen de P.I. verandert kerel!
quote:Op zondag 27 maart 2005 22:39 schreef Ruis het volgende:
wie?
quote:Op zondag 27 maart 2005 22:39 schreef Ruis het volgende:
en waarvoor?
tja wat heb je aan zo'n ding als je er niet naar kijkt .. Ik kijk de laatste tijd echt niet meer dan 30 min per weekquote:
30 min. per week? Das echt niks...quote:Op zondag 27 maart 2005 23:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tja wat heb je aan zo'n ding als je er niet naar kijkt .. Ik kijk de laatste tijd echt niet meer dan 30 min per week
dvd's kijken mên!quote:Op zondag 27 maart 2005 23:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tja wat heb je aan zo'n ding als je er niet naar kijkt .. Ik kijk de laatste tijd echt niet meer dan 30 min per week
Ik kijk meestal 1 clipje op mtv voor ik ga slapen .. erm 5 min per clip × 7 is 35 min dan !quote:
dvds zijn duur en een dvd speler is duur en ik heb geen geldquote:
een tv-out + divx voldoet ook alquote:Op zondag 27 maart 2005 23:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dvds zijn duur en een dvd speler is duur en ik heb geen geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |