ik weet niet of SM al heeft gelogt hij had hem af zei hij netquote:Op woensdag 17 november 2004 21:39 schreef Nouk het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Hofdr PP, post eens, dan kan ik zo klikken naar de log!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ahum de oppo , nouk !quote:Op woensdag 17 november 2004 21:39 schreef Nouk het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Hofdr PP, post eens, dan kan ik zo klikken naar de log!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hij scoorde de 1-0!quote:Op woensdag 17 november 2004 21:41 schreef Nouk het volgende:
Speelt Cocu ook mee?
Ik wil hem wel voor je loggen maar dan staat hij onder de naam bosbeetle...quote:Op woensdag 17 november 2004 21:44 schreef SpoilerMan het volgende:
Kan ik zomaar loggen dan? Moet ik niet eerst toestemming van PP ofzo?
hmm hij staat nu bezet op msn dat betekent dat hij een spelletje aan het doen is.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:45 schreef SpoilerMan het volgende:
Is wel goed. Moet ik hem dan even mailen ofzo?
of bedoel je je log mailen .. dat mag ook !quote:Op woensdag 17 november 2004 21:45 schreef SpoilerMan het volgende:
Is wel goed. Moet ik hem dan even mailen ofzo?
Ok ik ga hem plaatsenquote:Op woensdag 17 november 2004 21:48 schreef SpoilerMan het volgende:
Komt hij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop