Daar doe ik altijd gewoon block, delete meequote:Op maandag 1 november 2004 23:16 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jawel want dan kan ik voor de mensen die ik wil spreken net doen of ik afwezig ben.
Soms heb ik die mensen toch nodig. Of soms wil ik ze 1 keer in de maand spreken en niet elke dag, vandaar.quote:Op maandag 1 november 2004 23:19 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Daar doe ik altijd gewoon block, delete meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hmmmmmm....quote:Op maandag 1 november 2004 23:20 schreef Cynic het volgende:
Moeten we hier nu onze piemel posten ofzo?
je gaat me toch niet vertellen dat je je aangesproken voelt?quote:Op maandag 1 november 2004 23:21 schreef FlyingFox het volgende:
Ja hoi.
t mag, als je echt de behoefte hebt, maar liever niet eigquote:Op maandag 1 november 2004 23:20 schreef Cynic het volgende:
Moeten we hier nu onze piemel posten ofzo?
In dat geval stuur ik mails of bel ik...quote:Op maandag 1 november 2004 23:21 schreef Nouk het volgende:
[..]
Soms heb ik die mensen toch nodig. Of soms wil ik ze 1 keer in de maand spreken en niet elke dag, vandaar.
Tijd voor nieuw bier dus....quote:Op maandag 1 november 2004 23:23 schreef Cynic het volgende:
Gatver, het smaakt echt niet!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
owja, in hoogeveen was je dr ook al niet bij hèquote:Op maandag 1 november 2004 23:24 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tijd voor nieuw bier dus....
Btw heb je brouwmeester gejat oid??
Hai!quote:Op maandag 1 november 2004 23:24 schreef FlyingFox het volgende:
JHIOdhidsishsidwje iwee we we we wewewe drerf gtryhgtygttyyt.
Dat is Roy Orbison ja hodfrnondetju!quote:Op maandag 1 november 2004 23:25 schreef Ruis het volgende:
en FF, wat mot heino in je Icoon?
Ha Purmerends mokkel. Hoe is het in de liefde?quote:Op maandag 1 november 2004 23:25 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hai!
Nee, dat hebben jullie ook lekker op tijd aan mij gemeld hè...quote:Op maandag 1 november 2004 23:25 schreef Ruis het volgende:
[..]
owja, in hoogeveen was je dr ook al niet bij hè
bijna net zo tof als Heinoquote:Op maandag 1 november 2004 23:29 schreef Zwansen het volgende:
Roy Orbison is tof! Hoe tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop